ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2023-09-01 22:33:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Tikumība
Kādā hipotētiskā gadījumā būtu zināma jēga no dažādu stipri konservatīvo aizstāvētās un proponētās tā saucamās tikumības? Šāda jēga būtu gadījumā ja maģija strādātu, jo tad dzimumsakaros nestājušos personu audu materiāls (piemēram jaunavu asinis) būtu vērtīgs resurss.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]iive
2023-09-01 22:41 (saite)
Droši vien ne tik hipotētiskajā pagātnē/ ģeogrāfiskās vietās/ sociālās vidēs jeb apstākļos, kur ir problēmas ar kontracepcijas līdzekļiem, medicīnu un personisko higiēnu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-09-01 22:48 (saite)
Arī, protams.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2023-09-01 22:50 (saite)
:D

Pašdisciplīna, laika preferences dzīšana uz leju, mazāks sabojātu attiecību un dzīvju skaits uz cilvēkiem uz kvadrātkilometru

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-09-01 23:03 (saite)
Laika preferenci var dzīt uz leju dažādos vaidos, jā to var un vajag darīt bet es mierīgi varu iedomāties cilvēku kurš ļoti pacietīgi apgūst austrumu cīņas vai šaha spēli vai mikromehāniku vai ņemas ar matemātiku un tajā pašā laikā intensīvi nodarbojas ar seksu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-09-01 23:09 (saite)
Tikumība nav seksa daudzumā vai pat tikai par seksu, tā ir par disciplinētību, sevis kontroli un izvairīšanos no patvaļas, bezatbildības un tai cieši pa pēdām sekojošās entropijas lietās un lietu darīšanā.

Protams, arī tai var būt galējas formas, no kurām labvēlīgākā ir voluntāra askēze un starp ne tik labām ir puritānisms un krustnešu veida izdarības, bet pēc maniem novērojumiem šajās dienās tās visas ir retas parādības, katrā ziņā mūsu platuma grādos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-09-01 23:13 (saite)
Nu jā tipa nestūķējam mutē svaigi kautai cūkai nogrieztu kāju, davai vispirms notīram un uzcepam, būs garšīgāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]honeybee
2023-09-01 23:39 (saite)
Es ilgi domāju, kāpēc svaigi kautai cūkai būtu jāstūķē mutē kāju, un kāpēc manā netikumības arsenālā šis nav iekļauts un vai būtu jāiekļauj

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-09-01 23:41 (saite)
Hvz kā tur kam ar tām laika preferencēm

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]honeybee
2023-09-01 23:42 (saite)
Vai ne, varbūt var sasaldēt to cūku un iebāzt kāju pēc mēneša

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-09-01 23:44 (saite)
Tā var noķert iesnas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ravejsledzejs
2023-09-01 23:01 (saite)
jo retāks un sarežģītāk iegūstams ir resurss, jo tā maģiskā iedarbība ir spēcīgāka. tā kā visvērtīgākās būtu pēdējās trīs asinspiles no nevainīgas prostitūtas, kas pilnmēness naktī mirusi, dzērumā krītot no žoga un laužot sprandu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-09-01 23:04 (saite)
Visu var industrializēt teica arhimags inženieris iedams gar žogu ar spaini šņabja un cienādams uz tā sēdošās prostitūtas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ravejsledzejs
2023-09-01 23:16 (saite)
tikai jāsamedī tās, kuras ir nevainīgas. nemētājas jau tādas pie katra sētas staba ;o)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-09-01 23:20 (saite)
Būs jāiet uz klosteri ar konfektēm

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2023-09-01 23:46 (saite)
Žīdiskākais ieraksts kādu esmu redzējis pēdējā mēneša laikā jebkurā internetā.
Kādi jūs tomēr esat zarazas..

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-09-02 00:07 (saite)
Kas tas ir?
Gnidrologs
Kāpēc čurā svastikas formā?
Žīdi ļergu sadzērās, ne tā apgraizīja.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-09-02 10:46 (saite)
Žīds neieredz tikumu. Kas tad tas? Žīds atkal gar maziem bērniem gramstījies un kāds pavicinājis pirkstu. Žīds be like:

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-09-02 11:03 (saite)
Ak nē, [info]gnidrologs ienīst sokrātisko iztaujāšanu, jo [info]gnidrologs be like:

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-09-02 11:16 (saite)
Salīdzināt Ctulhu kaitniecisko demagoģiju ar jebko sokrātisku būtu tieši šādu bidlu uģēls. "A ti Sakrata uvažaješ?"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-09-02 12:02 (saite)
Par ko notiesāja Sokrātu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-09-02 13:14 (saite)
Par to, ka negribēja (((vakcīnu))).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2023-09-02 14:50 (saite)
neliekam tik liela izmēra bildes

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]iokaste
2023-09-02 08:00 (saite)
Ko tu saproti ar tikumību? Vai apdomību, taisnīgumu un mērenību?
Paplašināti - tā droši vien vajadzīga, lai cilvēki spētu sadzīvot un sadarboties. Lai banda nepārgrieztu tev rīkli izklaides pēc.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-09-02 10:50 (saite)
Jā, viņš neieredz cilvēkus, kas ievēro pašsaprotamas morāles normas. Priekš viņa sugas tādi cilvēki ir neizdevīgi, tāpēc viņš un viņa sugas brāļi un māsas universāli propagandē, ka ētika un morāle ir atavisms, vecu muļķu uģēls. Protams, noziedznieku ģildei daudz patīkamāk operēt sabiedrībās, kur morāle un ētika ir sagruvusi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2023-09-02 11:59 (saite)
šajā gadījumā drusku specifiskāk - sekošanu nevajadzīgiem morālistu uzspiestiem savas brīvības ierobežjumiem. Precizēju: Tādiem kuru NE ievērošana nekādu pozitīvu pienesumu nedod. Vajag skatīties kritiski un šķirot, ne visu noliegt un arī ne visu pieņemt tikai tāpēc ka tā esot pieņemts un citi tā dara.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-09-02 13:17 (saite)
Kas ir tas, ko vajag noliegt, kas tas, ko saglabāt?
Piemēram, vai vajag aizliegt kropļot bērnus ar trans-gender operācijām?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-09-02 14:12 (saite)
/Piemēram, vai vajag aizliegt kropļot bērnus ar trans-gender operācijām?/

Pilnīgi jebkādas operācijas uz cilvēkiem bez medicīniskas nepieciešamības vajag aizliegt

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-09-02 14:25 (saite)
Uz bērniem — noteikti, domāju, ka pieaugušie lai jau modificējas pēc savas gaumes vai kā cita kritērijiem, paši par saviem līdzekļiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-09-02 14:27 (saite)
Jā tas būtu precīzāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2023-09-02 15:41 (saite)
Okej, forši. Kāpēc šīs transgender operācijas un visu šo ideoloģiju promoutē ekskluzīvi tavi tutieši? Kāpēd tu viņus nekad nekritizē par to?
Atceramies Oto Venigeru vai Bobiju Fišeru vai to Finkelštein džeku, ļoti reti kad jūdi kritizē savējos un kad to dara, viņi tiek "ekskomunicēti", pilnīgi iznīcināti.

Tajā pašā laikā Ctulhu ir tipisks Magnus Hirschfeld tipa tipāžs, kas grib ieviest visa veida deģenerācjijas normalizāciju. Par to jau nacisti jūs sita. Par to, ka jūs bijāt vāciešu tautas ienaidnieki, kas ieviesa degību. Un jūs to cenšaties darīt VISUR. Nu izņemot Izraēlu, protams. So fuck off!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-09-02 15:46 (saite)
/Kāpēc šīs transgender operācijas un visu šo ideoloģiju promoutē ekskluzīvi tavi tutieši? /

Nu tad prasti tutiešiem, kā es varu zināt kāpēc citi cilvēki runā muļķības?

/ Kāpēd tu viņus nekad nekritizē par to? /

e, ko? Ja citi cilvēki runā muļķības tad es tā arī pasaku.


/Tajā pašā laikā Ctulhu ir tipisks Magnus Hirschfeld tipa tipāžs, kas grib ieviest visa veida deģenerācjijas normalizāciju. /

Točna. Man škiet ka es piemēram esmu daudz krasāks apreibinošu vielu lietošanas pretinieks par tevi.

/ tautas ienaidnieki, kas ieviesa degību. /

Nejauc. Pretinieki kas ievieš deģību ir visādas zosis, zaži, baloži, kvekši, ingmāri, slikti un tml kontingents. Es tur nē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-09-02 17:16 (saite)
Kāpēc tu gribi Stambulas Konvenciju, kuras vienīgais mērķis ir pedo-audzināšana?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-09-02 17:22 (saite)
Pret mapatiem

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-09-02 23:26 (saite)
Jā, pareizi, mums vajag defilēt un izvarot mazus bērnus, jo tādā veidā mēs pasargāsimies no.. erh.. mapatiem. Žīda loģika.
Btw, es vai tu neesi šī džeka radinieks?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-09-02 23:28 (saite)
Es gadījumā neteicu nelikt lielas bildes?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-09-02 23:32 (saite)
A ko? Handsom jew. Best of your kind. Un ļoti līdzīgs tev.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-09-02 23:33 (saite)
Un bilde perfekti iekļaujas ekrānā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2023-09-02 17:28 (saite)
Tu te regulāri jautā kāpēc es nenosodu žīdus kuri dara cūcības? Pretjautājums: Kāpēc tu nenosodi mapatu kad šis burtiski pusi cilvēku definē par untermenšiem?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2023-09-02 18:25 (saite)
Pilnīgs nonsenss.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-09-02 23:24 (saite)
Par viņas atsevišķiem aspektiem var debatēt bet nu gnidrs gonna gnidro

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-09-02 23:26 (saite)
Debatēt, protams, var par to visā garumā un personīgi es esmu skeptisks par vajadzību pēc tās kā tādas, bet man elementāri nesanāk sasiet smadzenes tādā mezglā, lai es tur pamanītu mājienus uz kaut kādu "pedo-audzināšanu".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-09-02 23:27 (saite)
Man arī nesanāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2023-09-02 23:31 (saite)
Tev nesanāk sasiet smadzenes ar faktu, ka visi Rietumi tagad uzskata, ka bērnus no maziem gadiem vajag jau no pirmspubertātes vecuma audzināt transgenderismā un seksuālā perversijā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-09-02 23:32 (saite)
Man nesanāk sasiet smadzenes ar saistību starp Stambulas konvencijas publicēto tekstu un jebko par seksuālām perversijām ar vai bez bērniem. Par tevi reizēm rodas šaubas, bet es protu lasīt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-09-02 23:37 (saite)
Tātad bioloģisku faktu pārdefinēšana tev ir okey, science guy?
Kā tu iedomājies radās visa šī mūsdienu bērnu seksualizēšana - nejauši?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-09-02 23:38 (saite)
Bērnu seksualizēšana ir slikti. Stambulas konvencija nav par bērnu seksualizēšanu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2023-09-02 23:41 (saite)
Par savām domām attiecīgo SK fragmentu sakarā esmu izteicies jau atkārtoti, let the record show. Tam gan joprojām nav nekāda sakara ar pedofīliju, kas, šķiet, ir trūkstošais puzles gabals tavā galvā.

Par bērnu seksualizēšanu es nekādā veidā neinteresējos — atšķirībā, acīmredzot, no tevis. Kad pēdējo reizi skatījos, tas bija smags kriminālnoziegums, līdz ar to pats izdari savus secinājumus par citu cilvēku apsūdzēšanu tādā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-09-02 23:55 (saite)
Tātad geji-pedofili, kas tagad spēj adoptēt bērnus priekš savām sex-toy vajadzībām Rietumu valstīs, kas akceptējušas visas šīs konvencijas vai, teiksim, vīrieši, kas tiek likti sieviešu cietumos vai piedalās sieviešu sporta spēlēs, tevi nepiš.
Okej. Es tikai norādu, ka tavi tautieši ir galvenais spēks, kas to panākuši, tajā skaitā virzot visādas stambulas konvencijas, kas degradē faktus un patiesību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-09-02 23:58 (saite)
Pedofīlija visās man zināmajās valstīs ir smags noziegums un es to atzīstu par perfekti pamatotu kārtību. Ko tu vēl no manis šajā sakarā possibly vari gribēt?

Savukārt jebkādas tēzes par kolektīvo atbildību es noraidu kategoriski un uzreiz, ar tām tu droši vari doties uz trim briesmīgiem krievu valodas burtiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-09-03 00:02 (saite)
Nav tā ka es to SK zinātu no galvas, bet ja es pareizi atceros tad tur bija punkti par bērnu seksuālu izglītošanu.

Nu un tad varam minēt 3 reizes kurā variantā ģimenē godātajam tēvocim tēvocim vai svētdienskolas cienīgtēvam vai stingrajai skolas direktorei ir lielāka šanse iesēsties čokā - ja bērni zina vai ja bērni nezina kurā momentā jāzvana 112 un jāstāsta lietas?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2023-09-03 12:10 (saite)
Jā, pagaidām vēl skaitās. Pateicoties vecajai morālei. Ar vien tiek normalizēta bērnu seksualizācija un bioloģisku faktu destrukturizācija, bērniem, kas pat nav seksuālki pamodušies, tiek dzīts galvā alfabētsūds. Pateicoties kam? Pateicoties visādām (((starptautiskām))) konvencijām un milzīgo piepūli, ko jūdi iegulda, lai tās taptu pieņemtas.
Es arī neesmu kolektīvās atbildības fans, bet ja es redzu, ka žurkas grauž manu pārtiku, es eliminēju VISAS žurkas. Nepiš, ka 2% žurku varbūt negrauž manu pārtiku.
Būtu forši, ja jūs, jaukie žīdi, vicinātu pirkstus nejauko virzienā, kā to dara baltie rietumnieki.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-09-03 12:31 (saite)
Iedomājies, es tieši tāpat esmu pret bērnu seksualizāciju un bioloģisku faktu dekonstrukciju, es tikai pie tā nevainoju miljoniem cilvēku lielas grupas kā monolītas un kolektīvi kaut ko kādam it kā nodarījušas entitātes.

Fuck off, idiot, ar saviem "2%".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-09-03 13:15 (saite)
Es ievēroju, ka tu noteikti esi gudrāks un morāli sakarīgāks, par, teiksim, Ctulhu, kurš reprezentē to žīda arhetipu, kas man derdzas, bet problēma ir tā, ka tu noliedz savas tautas milzīgi disproporcionālo līdzdalību dažādās sabotāžās un diversijās pret mūsu salīdzinoši jauko civilizāciju, lai gan tā ir viegli pārbaudāma un pierādāma.
Es saprotu, ka žīdi kā klaidoņu tauta, ir pēc savas dabas kosmopolītiska un nejūt nekādu lojalitāti pret citām 'host' nācijām, kuru vidū tā apmetas, bet tas neattaisno šīs tautas agresīvo anti-natalist uzvedību. Tu vari noliegt šo faktu, cik gribi, bet tas ir labi dokumentēts. I will never get over this.

Tajā pašā laikā žīdi ir galvenais spēks, kas cīnās par tādām lietām kā "anti-whiteness". Tobiš, radīt ilūziju, ka baltas ādas krāsas cilvēki ir universāli ļaundari, kas vienmēr netaisnīgi apbižojuši citu ādu krāsu cilvēkus. Vai, ka kristietība ir sliktākā reliģija pasaulē, kas darījusi tikai ļaunu.
Kamēr "jaukie un inteliģentie žīdi" nesāks atzīt šo savas intelektuālās un finansiālās elites nedarbu un nesāks par to runāt atklāti, beigs aizstāvēt savu etnocentrisko traibālo pozīciju, man un daudziem citiem "antisemītiem" nāksies pieturēties pie šāda veida defensīvas pozīcijas. Es zinu, ka esi gudrs un labi saproti, par ko es runāju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-09-03 13:18 (saite)
Ja kāds indivīds vai specifiska indivīdu grupa dara sūdus, tad mana attieksme pret to ir viena un tā pati, neatkarīgi no tā, vai darītājs ir "jūds vai grieķis".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-09-03 13:49 (saite)
Es nekad neesmu redzējis žīdu kritizējam žīdus. Par dajebko. Simple as that.
Tikai ļoti atsevišķi outliers kā Bobijs Fišers, Oto Venigers. Un viņi tika momentāli izstumti. Ar viņiem neviens nedebatēja, neapgāza viņu viedokļus, vienkārši iznīcināja. Kas tikai apstiprināja viņu pozīciju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-09-03 13:50 (saite)
FWIW, man nav iemeslu grupveidā/monolīti kritizēt nevienu nāciju, etnisko grupu u.tml.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2023-09-02 23:59 (saite)
/Tātad geji-pedofili, kas tagad spēj adoptēt bērnus priekš savām sex-toy vajadzībām Rietumu valstīs.../ joprojām dabū kriminālsodu ja viņus pieķer pedofilijā. Un ja es pārāk nemaldos SK ir tieši par bērnu izglītošanu ar seksu saistītās lietās - cita starpā lai viņi zina kurā brīdī saukt mentus un ka menti jāsauc arī tad ja visu cienītais tēvocis vai vispār ģimenes galva uzmācas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-09-03 12:15 (saite)
-Uztaisam likumu, kas ļauj seksuāliem perviem izmantot bērnus
-Sesksuāli pervi izmanto bērnus, pateicoties likumam
-Sodam seksuālus pervus par izmantošanu

Žeņial!

A kā būtu, ja mēs vienkārši nepieņemtu šādus likumus, konvencijas, ka seksuāliem perviem noliedz šādu iespēju? Kā būtu, ja mēs skolās nemācītu pirmspubertātes vecuma čildreniem par "iespēju kļūt par seksuālu pervu"? Vai žīdam šāda morāles konvencijas liekas nepareiza?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-09-03 12:25 (saite)
Kuros punktos Stambulas konvencijas teksts "ļauj seksuāliem perviem izmantot bērnus"?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-09-03 13:23 (saite)
Visa gender-bending ideoloģija ir cilvēka seksualitātes un pat elementāru bioloģisku faktu pervertēšana. Tu liekas, piekriti tam, ka preambulas tēzes par to ka dzimumi nav definēti un tikai pašu iedomu auglis, ir nepareiza. Fakts ir tāds, ka SK vienīgais mērķis ir ieviest šo, kārtējo, postmoderno, poststrukturālo kretīnismu, kur mēs vai nevaram pateikt, ka 2+2=4. Nē, mums jāsaka, ka 5, jo iemesli. Kurš visagresīvāk šo tēmu pēdējā gadsimtā bīdījis? Jā, žīdu akadēmiķi, 'domātāji', žurnālisti un politiskās birokrātijas darbinieki.

Kādas ir tālejošās sekas šādām konvencijām un šo ideoloģiju imprintēšanai common pleb smadzenēs, es domāju tu pats labi saproti. No mazotnes mācīt bērnam, ka viņam jāapšauba sava bioloģiskā identitāte un jācenšās "pārbaudīt" vai viņš gadienā nav homoseksuālists - tā ir drastiska un ļauna iejaukšanās bērna nevainīgajā apziņā ar vienu vienīgu mērķi - sabojāt. Burtiski tas, ko mums stāstīja par Sātanu un viņa darbiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-09-03 13:27 (saite)
> Tu liekas, piekriti tam, ka preambulas tēzes par to ka dzimumi nav definēti un tikai pašu iedomu auglis, ir nepareiza.

Jā, piekrītu tam. Tikai joprojām neredzu sakaru ar
  1. pedofīliem,
  2. seksuālu noziegumu pret bērniem (vai jebkuriem citiem cilvēkiem) mīkstināšanu vai pieļaušanu,
  3. žīdiem.
That being said, noteikti piekrītu tiktāl, ka poststrukturālajam kretīnismam institūcijās ir jāpretojas un ka SK būtu vajadzīgs mainīt attiecīgās tēzes no ideoloģiskām uz realitātei atbilstošākām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-09-03 13:42 (saite)
Kāpēc pedo stuff?
Jo SK galvenais mērķis ir mainīt jaunekļu izpratni par dzimumu. No pareizā, faktoloģiskā uz elgēbētē šizofrēniju. Bērni ir mazi muļķīši, kuriem var iestāstīt jebko un tas vairumā viņu paliks forever, ja vien nebūs spēcīgs iekšējs instinkts to apašaubīt un noliegt.
Kam ir interese šo BS iestāstīt bērniem? Pamatā seksuāliem pervertiem, kas vēlas "cērtamas eglītes" no maksimāli agra vecuma. Homoseksuālisti nemēdz veidot ģimenes, dzīvot ilgās monogāmās attiecībās, īpaši vīrieši. Tu nekad neredzēsi divus 70 gadīgus vectētiņus dzīvojam kopā. Tu redzēsi homoseksuālu vīrieti nodzeramies, nonarkojamies vai kļūstot par pederastu/pedofilu pēc 50 gadu vecuma. Daudzi izdara pašnāvības. Homoseksualitāte nav viable course of life. Tādiem ļoti patīk garīgi sačakarēti jaunieši, kurus izmantot, lai turpinātu apmierināt savas seksuālās vēlmes. Divi veci krunkaini vīrieši nekad nebūs pāris.

Kur šeit žīdu jautājums? Tur, ka visas šīs seksuālās un cita veida subversīvās perversijas Rietumos viegli treisot atpakaļ - kurš ar tām nāca klajā un sāka propagandēt? Uzminēji.
Iepriekš jau ieliku saiti uz eseju krājumu par žīdu dominanci pornogrāfijas industrijā un ieguldījumu tās normalizācijā. Un tas ir tikai neliels piliens okeānā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-09-03 13:53 (saite)
> pornogrāfijas industrijā

Wait, what, kāds sakars pornogrāfijai ar pilnīgi jebko no šī? Bērnu pornogrāfija, snuff un tamlīdzīgas lietas ir pamatoti un stingri aizliegtas un sodītas pilnīgi visur un neredzu, ka šī situācija būtu mainījusies vai grasītos mainīties, savukārt par pornogrāfiju kā tādu man vienkārši ir KKPD.

> Divi veci krunkaini vīrieši nekad nebūs pāris.

Šaubos, ka empīrika apstiprina šādu tēzi, bet, pat ja tā, "nestabilas attiecības ⟶ pedofīlija" ir 4chan līmeņa hot take, ko es vienkārši nevaru uztvert nopietni.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-09-03 19:15 (saite)
Viss, ko varu teikt ir, ka tu apstprini manu negatīvo žīda stereotipu - never arguing in good faith, always defending our tribal interests. Kamēr neviens no jūsu čupas nekļūs godīgi, pat tie, kas itkā ir lādzīgie žīdi, tikmēr pret jums būs "antisemītisms".
Btw, jūs nemaz neesat semīti. Aškenazi nav semīti. Tajā pašā laikā cilvēki, kurus jūsu tautieši Izraēlā metodiski genocidē, ir.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-09-03 21:36 (saite)
Nu, lūk, tu varētu pārstāt vainot klātesošos būšanā "pret baltajiem". Mēs ar [info]ctulhu esam latvieši visos relevantajos veidos un baltie pilnīgi visos veidos un domāju, ka man nav atsevišķi jādeklarē arī to, ka neviens no mums nav jūdaists.

Also, kādas traibālās intereses? Tev tiešām šķiet, ka es aizstāvētu tādus pedofīlus vai jebkādus citus noziedzniekus, ar kuriem man varbūt ir pa kādai ekstra pilei kopīgas ģenētikas? Attopies taču.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2023-09-02 17:17 (saite)
Kāpēc tu lej ūdeni uz kemlimnu/ždanokiešu dzirnavām, kas apspiež latviešu suverenitāti?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-09-02 17:22 (saite)
Tu kaut ko jauc, man nevajag te krieviju, krievija ir galīgi noskrūvējusies, visādi dugini un PGM

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-09-02 23:29 (saite)
Tad kāpēc tu jau dekādēm lej ūdeni uz Kremļa dzirnavām?
Tu burtiski propagandē to pašu, ko propagandē galvenā Kremļa partija aļa KrievuŽīdu Partija.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-09-02 23:37 (saite)
Nu jā. Es elpoju gaisu. Krievi elpo gaisu. Līdzība. Značit es krievu propagandists. Afigeķ loģika.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-09-02 23:57 (saite)
Tu burtiski propagandē to pašu, ko partija, kas ilgus gadus aplīdzēja Putinam. As in divvalodība un "krievu tiesības"(tā itkā Latvijā krieviem būtu kāds tiesību trūkums). Tu es Latvijas valsts un tautas ienaidnieks. Ja būtu 80o beigas, tu būtu kaut kāds random interfrontietis aļa Aļeksējevs vai Rubiks.
Afigeķ!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-09-03 00:03 (saite)
Emm es nekur nebiju pazudos 80 gadu beigās un es kaut kā neatceros esam bijis interfrontists vai tml. Tev šilierējas. Un nav nekādas atsevišķas krievu vai latviešu vai žīdu tiesības, primāri ir cilvēku tiesības- visiem vienādas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-09-03 12:05 (saite)
Tu trubadūrē to pašu sūdu, ko Ždanokas un Rubiki trubadūrēja visas šīs trīs desmitgades.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-09-03 12:42 (saite)
Cik esmu redzējis šeit komentāros, [info]ctulhu pozīcija ir "neizspiest krievu valodu un neplānot lopu vagonus, tā vietā attiekties pret to kā pret jebkuru plaši lietotu svešvalodu". Ko es būtu palaidis garām, ja tiek piesaukti salīdzinājumi ar ždanokām, rubikiem un interfronti?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-09-03 13:31 (saite)
Jā, tu esi ļoti daudz ko palaidis garām. Tāpat kā Ctulhu pats bieži izzliekas "neatceramies", ko teicis. :hitlerquote:
Viņa pozīcija jau ilgus gadus ir bijusi "soft" kremlinisms, kas paģēr, ka latviešiem ir pienākums mācīties krievu valodu un, ka ļauno nacionālistu vēlme panākt, ka Latvijā ir tikai viena valsts valoda esot slikti. Protams, viņš to mēģina viltīgi pamatot ar platitūdēm kā "zināt daudzas valodas ir labi". Tam es piekrītu. Es pats tekoši runāju krieviski un saprotu valodu teju kā dzimto. un nebūt nenožēloju. Tas pats ar angļu un labprāt iemācītos vēl kādu.
Problēma ir uzstādījumā, ka tiek noliegta latviešu tautas tiesība lietot savu valdou ekskluzīvi un spiediens visiem, kas dzīvo Latvijā, to iemācīties. Piemēram, es absolūti atbalstu visu sākumskolu u.c. izglītības iestāžu pilnīgu pārēju uz latviešu valdu. Ctulhu atbalsta "ruki proč ot naših škol" ideoloģijum, kas ir Kremļa un Ždanokas partijas modus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-09-03 14:02 (saite)
Ja tā, tad es tam nepiekrītu, viena valsts valoda ir pilnīgi normāls uzstādījums (man nav stipru preferenču šajā sakarā, brīvi pārvaldot trīs valodas un lietojamā līmenī otras trīs, bet neredzu nekādu iemeslu būt pret to).

Tiesa gan, neesmu manījis no [info]ctulhu (ne 15 gadus ilgā personīgā komunikācijā, ne SC vai citur) retoriku par paģērēšanu latviešiem mācīties krievu valodu vai pret latviešu valodas būšanu atsevišķi ierakstītai un aizsargātai oficiālajos statūtos. Te jau sāktu prasīties pēc atsaucēm uz konkrētiem komentāriem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-09-03 19:19 (saite)
Ctulhu ir tavs draugs un cilts biedrs, tāpēc un tu izliecies neredzam viņa nedarbus. Viņš burtiski atkārto Ždanoku, Cilvēviču u.c. Latvijas krievvalodīgo žīdu retoriku.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-09-03 21:31 (saite)
Es konstanti nepiekrītu un oponēju [info]ctulhu simtvienā dažādā jautājumā, to apstiprinātu jebkurš, kurš ir lietas kursā par mūsu debatēm. Reality check failed.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2023-09-03 21:33 (saite)
Tagad vairs nav nepieciešamības uzturēt šeit kaut ko svešvalodās. Ir pietiekami ;abi tulkošanas rīki lai viena valsts valoda vairs nevienam netraucētu. Kārtējo reizi problēma atrisinājās inženiertehniski.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?