ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2023-06-13 13:21:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Atbildam uz jautājumu
Hederas jautājums:

// kā var nonākt līdz secinājumam, ka Krievijas imperiālisma propaganda ir kaut kāds joks//?

Viņa ir primitīva. Ja palasam kaut vai to pašu Duginu - tas ir apmēram Krišjānis.

Es atrodu ka viņa varētu būt daudzmaz efektīva gadījumos kur citi skatu punkti vienkārši nav pieejami, t. i. Krievijas iekšienē un arī parciāli jo internetu jau viņiem neviens nav nobloķējis.

Līdz ar to es atrodu ka normālā informācijas vidē par viņu pat var pārāk nesatraukties, attieksme: lai mētājas, pārējiem ir ko ierēkt.

Vai es kaut ko palaižu garām? OK, man var demonstrtēt vēstures piemērus kur šāda veida propaganda nostrādāja kā psiops un noveda pie smagām sekām, bet te jautājums - vai tas var atkārtoties daudzmaz imunizētā populācijā, ar imunizētu populāciju mēs saprotam tādu kurai ir pieejama daudzveidīga informācijas vide.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]antiprojekcija
2023-06-13 13:59 (saite)
Par kādu vēl "imunizēto populāciju" Tu runā? Tu šeit vienkārši izklausies pēc tiem gudriniekiem, uz kuriem "reklāmas nestrādā".

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-06-13 14:03 (saite)
Nu vispār es tiešām domāju ka uz domāšanā daudzmaz trenētu cilvēku reklāmas, sprediķi, politiska propaganda nestrādā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]antiprojekcija
2023-06-13 14:31 (saite)
Tev par nelaimi, neviena no nosauktajām lietām nedarbojas apzinātā līmenī. Tieši otrādi - kad šīs lietas uz ir nostrādājušas uz zemapziņu, tad upuris savu domāšana izmanto, lai attaisnotu minētās izvēles, nevis lai tās apšaubītu.

Mēs katrs esam imūni pret kaut kādu veidu iespaidošanu, bet uzņēmīgi pret citu, - atbilstoši savai pieredzei, zināšanām, vērtībām, ienākumu līmenim utt. Katram šis spektrs ir atšķirīgs. Vari nesist pa plecu, ka Tev Dugins liekas muļķīgs, kamēr pats te katru otro dienu sludini "cilvēces glābēju" Masku.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-06-13 15:23 (saite)
Redzi, Maskam ir tāds mūsdienu antimeritokrātiskajā gaisotnē bieži nonivelēts un ignorēts sīkums, kā rezultāti. Savukārt ar skaļām, bet patukšām frāzēm, kā "sludināt cilvēces glābēju", šeit pamatā ierodies tu un citi lozungu mīlētāji.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-06-13 16:08 (saite)
Nu jā man pat maz interesē kādas idejas Masks pauž, es par to maz ko zinu, bet man interesē raķetes, tuneļi, akumulatori, neirointerfeisi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2023-06-13 16:17 (saite)
OK, kas zazim vēl nepatīk:

//Behind the scenes, Musk and his biggest companies, SpaceX and Tesla, have for years worked to influence the U.S. political landscape, including through lobbying and political donations. Combined, SpaceX and Tesla have spent over $2 million on lobbying this year. //

Nu bet ļoti labi. Ja lielās industriālās kompānijas iektekmē valsts valdību, tas ir ļotri labi. Pārējām, kā Northrop Grumman, Raytheon, Boeing, General Electric, Westinghouse, Bayer, Monsanto utt arī tā vajag darīt. Valsts - tā ir šī industrija un pētniecība.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-06-13 17:06 (saite)
Valsts nav tikai tas, bet citādi piekrītu, sadarbība starp lielajām tehnoloģiju kompānijām un valsti ir tas, kas ir vajadzīgs, īpaši šībrīža industriāli panīkušajā situācijā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2023-06-13 16:18 (saite)
Protams valsts loma ir koordinēt lietas, piesekot lai šamie neražo brāķi utt

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]antiprojekcija
2023-06-13 14:41 (saite)
Nemaz nerunājot par to, ka pats te regulāri atkārto trulāko propagandu pret zaļo enerģētiku, ieskaitot fizikālas aplamības un nekritisku informācijas pieņemšanu. Par šausmīgo turbīnu vēja lāpstiņu piesārņojumu vai "bāzes jaudu" nepieciešamību, utt.

Kāpēc Tava izcilā domāšana Tevi nav pasargājusi no šīm blēņām, kuras katrs var atspēkot ar 15min interneta meklēšanu un kalkulatoru?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2023-06-13 14:45 (saite)
Bāzes jaudu nepieciešamība ir reāla. Ja tev nav izdevies pārliecināt citus par savām muļķībām pat pēc ilgas propagandas tviterī, tad tas vēlreiz pierāda to, ka cilvēki uz muļķībām nepavelkas.

Attiecīgi nav nekādas vajadzības kaut ko īpaši cenzēt (nu labi, bērnu porno vajag cenzēt un par to krimināli sodīt un vēl dažas skaidri kriminālas lietas).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]antiprojekcija
2023-06-13 14:52 (saite)
Es tikai par to, ka "bāzes" jauda ir tāda pati kā jebkura cita jauda. Ctulhu te atkal un atkal bīda teoriju par to, ka ar vēju/sauli neesot iespējams darbināt smago industriju, piemēram. It kā "bāzes" jauda būtu kaut kāda fizikāli atšķirīga parādība.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2023-06-13 14:55 (saite)
Pat bez kalkulatora var saprast, ka ne vējš, ne saule nav pastāvīgs enerģijas avots, tāpēc neder kā bāzes jaudas rūpnieciskiem procesiem, kur vajadzīga nepārtrauktība.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]antiprojekcija
2023-06-13 15:02 (saite)
"Is it not demonstrated that a true flying machine, self-raising, self-sustaining, self-propelling, is physically impossible?" — Joseph LeConte, November 1888

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2023-06-13 15:07 (saite)
Tieši to es arī gaidīju, ka tu iekomentēsi kaut kādu sviestu.

Tas ir precīzi, kā darbojas arī krievu propaganda. Uz konkrētu atspēkojumu, viņi atbild ar kaut ko nesaistītu, bet emocionāli piesaistošu, piemēram – bet paskaties, kāds izskatās Zelenskis – skaidri redzams, ka viņš lieto narkotikas!!!!111

Vieniem vārdiem sakot, tā nepavisam nav efektīva.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2023-06-13 16:11 (saite)
šitas saucas prasta demagoģija :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2023-06-13 16:09 (saite)
Tāpēc ka tev gluži viekārši nav taisnība.

Zaļā enerģētika = AES.

Bāzes jaudas ir nepieciešamas, tas ir galvenais. Turbīnu lāpstiņas ir sīkums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]extranjero
2023-06-13 14:15 (saite)
Tā propaganda ir tikpat efektīva kā krievu centieni ieņemt Kijivu 3 dienās.

Ja runājam par tviteri, tad es vispār to gandrīz nemanu. Algoritms ir uztaisīts tā, ka to rāda tiem, kas ar to iesaistās. Piemēram, ja tu izlasi kādu muļķību un komentē to, tad nākamreiz tev rādīs muļķības no šīs sērijas, jo tas vairo tavu iesaisti.

Man tieši tāpat nepatīk visas rupjības kā putin - huilo. Es saprotu, ka karā ir bijušas visādas zvērības, ka cilvēkiem vajag emocionāli izlādēties. Lai jau viņi to dara. Es tikai norādu, ka tas nekādi nepalīdz uzvarēt karā. Uzvarai ir vajadzīgs vairāk ieroču, atbalsta, karavīru apmācības u.tml. Tas galīgi neskan pacificiski, jo tas tā nav. Pasaciņas par to, ka labais uzvar ļauno, dzīvē nestrādā. Ir vajadzīgs reāls spēks stāties pretī Krievijas agresijai.

Šīm rupjībām ir blakusefekts, ka krievu troļļi izvēlēsies tos komentēt un izvērst tur savu propagandu. Bet es tik un tā domāju, ka vairumā gadījumu ir jāatļauj šīs vārdu kaujas. Tās neko lielu fiziski nevar nodarīt un labāk mums visiem liek saprast, ka Krievijas agresija nav tikai Putins.

Tiem, kam no tā rodas emocionālas ciešanas, labāk izrakstīties no tvitera un to nelasīt.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-06-13 14:19 (saite)
/ Piemēram, ja tu izlasi kādu muļķību un komentē to, tad nākamreiz tev rādīs muļķības no šīs sērijas, jo tas vairo tavu iesaisti./

Nu pret šito varētu būt ģenerāli iebildumi, neatkarīgi no tā kādas muļķības tās ir - jo ar šādu iesaisti cilvēks ar kritiskās domāšanas defektiem var tikt ievilkts jebkāda veida aplamā dezinformācijas burbulī.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2023-06-13 14:23 (saite)
Jā, ja ir pamats domāts, ka lielas ļaužu masas tiek pārliecinātas par ļaunām idejām... Tad varētu sākt runāt par vajadzību pēc cenzūras.

Bet diez vai tas tā reāli notiek. Cenzūras atbalstītāji izmantos katru šaubu par labu sev, lai sāktu filtrēt informāciju, bet būtu jābūt ļoti spēcīgiem pierādījumiem par to, lai sāktu ierobežot vārda brīvību.

Jo citādi par ko tad ukraiņi cīnās? Par rietumu brīvībām vai par tādu pašu diktatūru kā Krievija?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-06-13 14:27 (saite)
Es vēl pieminētu sekojošu efektu:

Ja kaut ko izteikti cenzē - tā ir uzmanības pievēršana, civēki sāks šo aizliegto lietu meklēt, radīsies visādi samizdati, pagrīdes izplatīšana utt. Ja nospļaujas un veselīgi pasmejas - cilvēki redz ka tās ir muļķības, viņi arī pasmejas un iet garām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2023-06-13 14:38 (saite)
Vislabāka pretinde manuprāt ir skaidrs naratīvs par to, kāda ir reālā situācija.

Piemēram, daudzi rietumu domātāji stāstīja, ka Putins uzbrūk Ukrainai, jo baidās no NATO paplašināšanās. Mēs nedrīkstam šos viedokļus vienkārši apklusināt, tas pat nav iespējams. Tā vietā ir labi jāizskaidro, ka Krievija vēlas atjaunot impēriju un šādi centieni pamatos nav pareizi mūsdienu pasaulē, un tāpēc Krievijas agresija ir nepieņemama, pat ja krievu bailes par NATO paplašināšanos ir reālas.

Noziedznieks arī baidās no stiprākas policijas, tāpēc jau mēs neattaisnojam vardarbību, piemēram, policijas iecirkņa nodedzināšanu.

Krievu supremātisms un Ukrainas valstiskuma neatzīšana ir galvenie iemesli, ja to labi paskaidros dažādiem cilvēku izpratnes līmeņiem, tas būs daudz efektīvāk nekā cenzēt atšķirīgus viedokļus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-06-13 16:11 (saite)
Kaut kā tā, jā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2023-06-13 14:20 (saite)
/ Pasaciņas par to, ka labais uzvar ļauno, dzīvē nestrādā./

Labais uzvar ļaunu tad un tikai tad ja tam ir labāki ieroči.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2023-06-13 20:42 (saite)
vai tas var atkārtoties daudzmaz imunizētā populācijā, ar imunizētu populāciju mēs saprotam tādu kurai ir pieejama daudzveidīga informācijas vide

"Imunizēta" lol. Rietumu sabiedrība atrodas zem nepārtraukta (((globālistu))) psyopa jau vismaz kopš otrā pasaules kara beigām. Pa lielam rietumu eloji/aitas u.c. lopi ir tiktāl "imunizēti" (tajā skaitā fiziski caur sliktu pārtiku un indīgiem "medikamentiem)", ka vairs vispār nedomā ar savu galvu un pakļaujas masu barvežu kladzināšanai ruporos tieši tāpat kā agrīnajā boļševiku Krievijā. Par sliktāk, jo šī propaganda sagrāvusi viņu ģimenisko/klanu/cilšu/nāciju/reliģisko vienotību, kas bieži pasargā no ārēja ienaidnieka aģitpropa. Viņiem nav vajadzīga krievu propaganda, lai būtu totāli vergi. Viņi jau tādi ir.
Faktiski tev taisnība, mūsdienu krievu propaganda uz Rietumu propagandas fona ir kā 19ā gadsimta tehnoloģija, kas var strādāt tikai uz krieviem utml.

(Atbildēt uz šo)


[info]indulgence
2023-06-14 16:22 (saite)
Mums tuvākais piemērs būs Ādolfs Hitlers & Co. Palasi viņa "Mana cīņa" - slima suņa murgi, eklektiski salasīti no tā laika "Ko ārsti mums nestāsta" un "Ko vēsturnieki no mums slēpj" publicistiem, nākamajā lappusē gvelžot iepriekš rakstītā noliegumu bez mazākās kognitīvās disonanses. Taču tā kā 80% populācijas vienmēr bijuši bandarlogi, tad pūlis pavilkās uz nebēdu. Pat šādi tādi intelektuāļi mēģināja tam visam kādu nebūt loģikas glazūru uzklāt.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-06-14 16:30 (saite)
Lasīju, bet šķiet ka tur ne tik daudz grāmata kā talants teikt publiskas runas šim palīdzēja.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2023-06-14 21:06 (saite)
Tas, uz ko pūlis pavelkas mūsdienās, ir absurdāks, nekā jebkas, ko Ādolfs būtu varējis no sevis izspiest.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?