ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2021-09-07 20:07:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Šitas nesanāks
Cilvēki dzīvo sapņu pasaulē

https://www.theguardian.com/environment/2018/oct/10/huge-reduction-in-meat-eating-essential-to-avoid-climate-breakdown

Tur jau atverot to rakstu pirmā bilde pasaka ka nesanāks.

Es ēdīšu steiku, es neēdīšu to kas tajā otrajā traukā izņemot ja nu galīgi bada apstākļos.

Līdz ar to šitas

In western countries, beef consumption needs to fall by 90% and be replaced by five times more beans and pulses.

ir nereāli ja vien tajās zemēs neievieš totalitārismu, tas ir vēl daudz mazāk reāla fantāzija par sauso likumu.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]mindbound
2021-09-07 20:17 (saite)
Es ēdīšu abus, bet, nu, jā, salīdzinājums ar sauso likumu te tiešām ir vietā.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-07 20:21 (saite)
Nē nu kā jau teicu šo programmu var dabūt gatavu ieviešot visur apmēram Kima vai labāk Pola Pota režīmu, pirmos 2 miljonus nošaus, pārējie ēdīs ko dod. Nu izņemot partizānu grupas, nē šajā gadījumā armijas kuras karos. Bet visādi citādi, jā var.

P.S. pārvedot elektrības ražošanu pilnībā prom no fosilā kurināmā, kas turpretī ir reāli izdarāms dos ka tik ne lielāku greenhouse gas reduction. Sevišķi ja lopkopības metāns top savākts, ko atkal principā var slēgta tipa fermās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2021-09-07 20:25 (saite)
Efektīvi savākt lopu saražoto CH4 gan var tikai tad, ja lopus tur hermokamerās, kas nav reālistiski. Pāreja uz in vitro gaļas ražošanu, savukārt, ir reālistiska un nupat jau pamazām sāk notikt arī ārpus labora.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-07 20:27 (saite)
Jā, protams

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2021-09-07 20:39 (saite)
Hermokamerās jeb pareizāk vannās varētu būt kaut kādi reducētie organismi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zazis
2021-09-07 20:48 (saite)
tu tiešām pārtiec tikai no dzīvnieku valsts produktiem? tu tak zini, ka tas ir izteikti neveselīgi? kaut vai tās pašas mums visiem ļoti mīļās smadzenes pārtiek ekskluzīvi no glikozes, tā ir sastopama tikai augu valsts produktos. bet to tak tu labi zini, vai ne?
un otra lieta, neuzņemot šķiedrvielas, kas arī ir tikai augu valsts produktos, taisnās zarnas vēzis ir až garantēts.
c vitamīnu arī kkā no tās otras bļodas jādabū. uttutjp
bet tu tak esi labi informēts un izglītots, to visu labi zini. tāpēc arī mana vāvuļošana ir tikapt lieka kā tava. (;

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-07 20:57 (saite)
Viss pareizi, tādas lietas kā maize, āboli un tml arī pastāv. Desmaize sastāv no desas un maizes, tātad augu un dzīvnieku valsts produktu kombinācija.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2021-09-07 22:27 (saite)
Ak jā un speķa pīrādziņos tāpat kā belašos arī ir zināms daudzums augu valsts produktu, vajadzīgie monosaharīdi smadzenēm savukārt ir cukurs pie tējas/ kafijas un šokolāde.

Ak jā un ja es pareizi saprotu tad riktīgam augēšanas šovinistam arī maize ir gardegunu jo olas/ piena produkti?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2021-09-07 22:35 (saite)
čilax, maizi viņi, pārsvarā gadījumu, nav sabojājuši ar nevajadzīgiem, ātri bojājušamies produktiem (:

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-07 22:42 (saite)
Nu ja es pareizi saprotu parasta batona mīklas receptūrā iet iekšā piens un olas?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2021-09-07 22:48 (saite)
kā kura. rupjmaizē ļoti reti. baltmaize nav nekas labs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-07 23:10 (saite)
ā okej batona arī tavā dreamlandē nav. Nēnē, pateicos. Ok, rupjmaize specifiskiem mērķiem (ar speķi)der bet citādi batons labāks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2021-09-07 23:15 (saite)
batons arī reti kurš appošļīts.
strpcitu šodien ēdu desmaizi ar majonēzi un kkādu saldaso mērci. desa gan pēc doktordesas, vismaz cik garša atmiņā palikusi, diezgan autentiski. tikai man desa nekad parāk nav garšojusi, bet pārmaiņas mīlot par ko ne.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-07 23:20 (saite)
Desa jau in vitro meat vai augu produktu bāzēta gaļas imitācija?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2021-09-07 23:24 (saite)
augu, protams. un desa nav gaļa. desa ir produkts.
vot burgeris gan bija ļoti pēc gaļas. "beyond meat" šķiet saucās. tik gaļīgs, ka neomulīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-07 23:28 (saite)
aha šitas

https://en.wikipedia.org/wiki/Beyond_Meat

skaidrs, nu arī interesants mēģinājums, bet es pagaidīšu īsto gaļu, ja nevarēšu atšķirt no klasiskās, tad droši vien pirkšu īsto audzēto un klasisko uz pusēm, tipa kas gadās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chrono
2021-09-07 21:58 (saite)
Lai jau cilvēki dara ko vēlas, šeit viņi tikai iesaka ēst mazāk gaļu. Vismaz nesaista gaļas ēšanu ar patriarhiju (lol).* Redzu gan, ka esi uzracis gandrīz 3 gadus vecu rakstu, pēdējā laikā izklausās, ka cilvēkiem drusku uznācis panīkums runāt par globālo sasilšanu, ir citas tēmas, kas uzvelk vairāk.

* https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/0966369X.2017.1395822?journalCode=cgpc20

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-07 22:18 (saite)
:D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2021-09-07 22:18 (saite)
P.S. es neko neuzraku tikai paskatījos rakstu kuru citē raksts par kuru fano Zazis :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2021-09-07 22:39 (saite)
"A Journal of Feminist Geography", lai die's nogrābstās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-07 22:44 (saite)
``Reducting of prione level in the white man bodies for consumption purpose - powerful tool for faith white patrarchal opperssion. ``

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]honeybee
2021-09-08 07:48 (saite)
Pēc apraksta izskatās, ka šeit gaļas ēšana ir saistīta ar maskulinitāti (kas nav tas pats, kas patriarhija), un intuitīvi šķiet, kā arī LV varētu novērot tendenci, kurā "trū veči" ēd gaļu, kamēr sievietēm ēst tikai salātiņus ir pieņemamāk, un tbh es arī drīzāk sagaidītu veģetārismu no vīriešiem, kas arī citādi destabilizē priekšstatu par to, kas ir "trū vecis", kamēr "kotletes un minets" stereotipa īstenošanu no ģimenēm ar ļoti tradicionālām dzimumlomām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-08 11:37 (saite)
Bet tādā gadījumā dāmas kuras vēršas pret toksisku maskulinitāti var taisīt līdzīgu trū vecenes tēlu kas lopsī steikus utt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chrono
2021-09-08 14:34 (saite)
Ja jau piesienamies, tad autori gaļas ēšanu saista ar nevis vienkārši maskulinitāti, bet ar "hegemonic masculinity"*, kas, protams, nav tas pats, kas patriarhija, bet parasti ir minēts kontekstā ar to.

Es nedomāju, ka jebkuram būs pārsteigums, ka ir visaptverošs uzskats, ka trū veči ēd gaļu, tas gan man neliedz uzjautrināties par šo un līdzīgiem rakstiem ar nodaļu nosaukumiem kā "Disrupting food spaces, destabilizing gender" un "Strategies of resistance".

*Connell (2005) coined the term hegemonic masculinity, which refers to the dominant social position of masculine men, and the subordinate social position of women. Moreover, hegemonic masculinity ensures that men maintain dominant social roles over women (or men) perceived as feminine.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-08 14:42 (saite)
Risinājums: Dāmas ēd steikus un ieliek večiem. Resistance. Maskulinitāte beidzas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]honeybee
2021-09-08 14:52 (saite)
Depends :) ir jomas, kurās kaut kas līdzīgs ir noticis, ar dažādiem rezultātiem, kas gan parasti nav "maskulinitātes beigas".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-08 14:59 (saite)
Nu ja mēs ar maskulinitāti saprotam [tas iespējams ir vienkāršoti bet nu viens aspekts] tipa ka ir stiprie un tad ir vājie pakļautie kas tos stipros apkalpo, tad izmaiņas kas noved pie vājo kļūšanas stipriem šo toksisko dominances subordinācijas pasākumu izbeidz. Jo - nav vājo. Nav kas pakļaujas un apkalpo. Attiecīgi nav arī apspiedēju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]honeybee
2021-09-08 15:02 (saite)
Ā, man likās, ka Tu runā par specifisku "sievietes pārņem dominanto vīriešu lietas, kas no tā sanāk" pasākumu.

Vai, interesantā kārtā, "vīrieši pārņem sieviešu lietas kā totālu power move" arī ir lieta.

"Visi ir vienādi stipri" gan atkal izklausās pēc utopijas :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-08 15:04 (saite)
/"Visi ir vienādi stipri" gan atkal izklausās pēc utopijas :)/

Nu precizēsim - pašpietiekami. Kaut kāds slieksnis pēc kura persona ir pašpietiekama un viņai nav tieskmes citus pakļuat un vajadzības citiem kalpot. Tālāk tur protams atšķirības stiprumā starp dažādiem indivīdiem saglabājas bet tas vairs netraucē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2021-09-08 15:05 (saite)
A citādi heiristika `` visi pārņem specifiskās grupas X iekšienē attīstījušās labās lietas`` izklausās pēc lietas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]honeybee
2021-09-08 14:51 (saite)
Kā reiz Konelas skatījums uz maskulinitāti pieļauj un skaidro tās destabilizāciju (t.i., to, ka priekšstats par to, kāds ir trū vecis, var mainīties vai atšķirties dažādās kultūrās vai pat subkultūrās).
Piemēram, iespējams, Tavā burbulītī ierēkt par lietām, kuras nesaproti, ir trū veča pazīme (lai gan pat tad to drīzāk varētu uzskatīt par komplicīto maskulinitāti), manā burbulītī šāda izturēšanās liecina ne tikai par nezināšanu (kas ir normāli, ir ok nezināt), bet arī par nedrošību un/vai pašrefleksijas trūkumu, kas atbilst marginalizētai vai subordinētai maskulinitātei.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chrono
2021-09-08 15:28 (saite)
Izklausās, ka Tavā burbulī tiešām ir problēma, ja ierēkšana par kaut ko automātiski tiek saistīta ar jautājuma nesapratni, pašreflekcijas trūkumu un/vai nedrošību (lai arī tā var viennozīmīgi arī no tā visa nākt). Bet es saprotu, ka kaut kā ir jācenšās pamatot pretreacija saviem pētījumiem un uzskatu sistēmām, ko liela daļa cilvēku negrib un/vai nespēj uztvert nopietni.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]honeybee
2021-09-08 15:54 (saite)
Specifiski "ierēkt par to, ko nesaproti", sk. actual komentāru, uz ko atbildi. Humors un/vai kritika par to, ko saprot, tiek uzskatīts par labu līmeni. Nu tb ja kāds no manas jomas ierēc vai paburkšķ par Groisu, tad tas ir forši, bet ierēkt, piemēram, par vielas nosaukumu "dibenzēns", nezinot ne šo vielu, ne arī tās šobrīd pieņemto nosaukumu, tiktu uzskatīts par bērnišķīgu izpildīšanos. Bet, again, Tu varbūt neredzi atšķirību, un Tavai pašapziņai arī nav nepieciešams solis "padomāju, mēģināju saprast", savukārt "padomāju, sapratu, ka pirmīt nodemonstrēju savu ignoranci" čakarētu iedomāto maskulinitātes izmēru.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]honeybee
2021-09-08 15:56 (saite)
(savukārt "pierādu, ka ar manu maskulinitāti viss ir kārtībā, pasakot, ka ar citu grupu kaut kas nav kārtībā" gan ir kā no grāmatas :))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chrono
2021-09-08 16:17 (saite)
Kur es parādīji ignoranci, pasakot patriarhija nevis maskulinitāte ko Tu vīzdegunīgi atnāci palabot izliekoties, ka šī nianse ir svarīga vai arī parādot šo abu saistību kas neiet nekādā pretrunā ar Tevis vēlāk teikto?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chrono
2021-09-08 16:25 (saite)
Ja runā par piemēriem, kas man likās komiski, jā, es neredzu ignoranci tos izceļot, jo tie ir daļa no feminisma literatūrā izplatītā žargona, kas ir smieklīgs pats par sevi un tiek izmantots vietā un nevietā. Nekur Tu arī nenodemonstrēji, ka es nesaprotu kas ar tiem ir domāts, bet or jau viegli to pieņemt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]honeybee
2021-09-08 16:54 (saite)
Atsaukties uz Konelu tā, it kā es nezinātu Konelu, bet Tu gan zinātu, un tajā pašā piemērā sākt runāt par "vispārpieņemtu" maskulinitāti, ir vienkārša demonstrācija tam, ka Tu neorientējies tēmā. Maskulinitātes un patriarhijas jaukšana arī. Tas nav par "Tev nav taisnība", tas ir vnk sloppy. Tieši tāpat Tu varētu ātri pateikt, vai kāds cilvēks orientējas tēmā, kuru Tu kaut cik pārzini (un tas būtu neatkarīgi no tā, vai Tu piekrīti viņa teiktajam vai ne).

Un nope, es nevienā brīdī neteicu, ka ar Tavu hipotētisko grupu "kaut kas nav kārtībā", tas nāca no Tavas puses. Manā skatījumā ir diezgan mīlīgi, ja cilvēki var izvēlēties tādas grupiņas, kur viņu īpašības tiks novērtētas kā izcilas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chrono
2021-09-08 17:12 (saite)
Es citēju tikai konkrēti runātās maskulinitātes definīciju neimplicējot, ka es būtu pazīstams ar ko vairāk no dotā autora kā arī to, ka Tu nebūtu. "Vispārpieņemts", jā, kā vispārpieņemts mūsu sabiedrībā, nevis negrozāms un raksturīgs katrai mazākajai ciltij.

Patriarhija/maskulinitāte - sloppy tas varbūt būtu Tavā maģistra darbā nevis pusnopietnā cibas diskusijā, kur visi tāpat labi saprot kas ar manis teikto ir domāts un labi zina, ka maskulinitāte un patriarhija ir divi dažādi koncepti, lai arī ir nepartraukti lietoti roku rokā un arī citētajā publikācijā viens nonāk pie otra.

Nu pieņemsim, ka dotie apzīmejumi neliecina par neko negatīvu, lai arī glaimojoši tie diez vai kādam liktos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]honeybee
2021-09-08 17:38 (saite)
Q.E.D. "ierēkt par lietām, kuras Tu nesaproti" un "iedomāties, ka Tu, nesaprotot tēmu, vari noteikt, kuri diskursa elementi ir smieklīgi vai kuri pētījumi ir muļķīgi"

(Turklāt nav tā, ka es nekad nebūtu uzgājusi kaut ko smieklīgu un/vai stulbu savas nozares tekstos. Drīzāk otrādi: jo labāk zinu nozari, jo vairāk smieklīgā/muļķīgā redzu, bet Tev, iespējams, ir otrādi)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chrono
2021-09-08 18:26 (saite)
Redzi, Tev varbūt šķiet, ka tēma ir sarežģīta un prasa padziļinātas zināšanas lai vispār saprastu par ko ir runa un izteiktu viedokli par to, bet realitātē ne šis pētījums, ne citi šādu žurnālu pētījumi tādi nav. Atškirībā no cieto zinātņu pētījumiem šos var paņemt rokās un novērtēt jebkurš cilvēks, pat neesot tēmā līdz ausīm un nepārvaldot visas terminoloģijas nianses. Un Tev ir taisnība, jo vairāk es ko tamlīdzīgu lasu, jo vairāk smieklīga es atrodu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]honeybee
2021-09-08 18:52 (saite)
hmmm, Tu tagad pieved vēl piemērus tam, kas jau tika aptverts iekpriekšējā QED vai paaugstini likmes uz "un vēl ir nenormāli pačotīgi, ja cilvēks var daudz lasīt tekstus un vispār neko neapgūt"? [lūk, es droši vien Tavā burbulītī neizdzīvotu, jo man, piemēram, drīz sāks reāli interesēt, kā Tavā pasaulē strādā sistēma "viss, kas nav cietās zinātnes, ir zašibisj vienkāršs un/vai smieklīgs"]

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chrono
2021-09-08 19:18 (saite)
Viss ko saka oponents ir tikai apstiprinājums Tavam argumentam. Es droši vien būtu pārsteigs, ja šo retorisko līdzekli Tu neizmantotu pilnīgi katrā savā diskusijā ar ikvienu. Anyway, nu kur Tu izvelc vēl papildus piemērus savam argumentam no manis teiktā vai arī izlasi, ka es saku, ka "un vēl ir nenormāli pačotīgi, ja cilvēks var daudz lasīt tekstus un vispār neko neapgūt".

Runa vispār nav par to, ka viss nosauktais ir vienkāršs un/vai smieklīgs, bet par to, ka teksti, kas sākas ar "Doing vegetarianism to destabilize the meat-masculinity nexus in La Plata, Argentina" būs daudz vieglāk saprotami cilvēkam parastajam nekā "Synthesis, Crystallography, DFT, MTT Assay, and Molecular Docking Studies of an Exocyclic Double-Bonded Crystalline Chalcone" Tev viegli nojaušamu iemeslu dēļ.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]honeybee
2021-09-08 19:38 (saite)
huh? Ja Tu saki, ka Tu lasi šos tekstus "vairāk", tad acīmredzot lasi vairāk nekā vienu. Un vēl arvien uzskati, ka to nav jēgas pat mēģināt apgūt/interesēties par to, ko cilvēki ar to grib pateikt un kurā brīdī viņi pasaka kaut ko jēdzīgu un kurā brīdī tas ir kaut kas jokains, bet vienkārši pieņem, ka tas visu laiku ir smieklīgi. Man, piemēram, to būtu grūti izturēt, ja es pietiekami daudz lasītu par sintēzi un kristalogrāfiju, tad sāktu kaut ko saprast no sintēzes un kristalogrāfijas - teiksim, pietiekami, lai atšķirtu jēdzīgu tekstu no savārstījuma. // šeit es, starp citu, nesaku, ka raksts, uz ko Tu ielinkoji, ir "jēdzīgs", bet abstraksts meikoja sensu.
Nu, un manā pasaulē galīgi neliekas pačotīgi daudz-kaut-ko-lasīt-lai-ierēktu, es pat par antivaxeriem labprātāk domātu, piemēram, disability studies kontekstā - kā ļoti ekstrēmu un tādēļ ļoti interesantu robežgadījumu, kas atsedz mūsu priekšstatus par slimības/veselības/nespējas jautājumiem -, nevis "zomg lol idioti" versijā.

However, tagad man patiešām kļuva interesanti: kāpēc Tu lasi šos "saprotamos, bet smieklīgos" rakstiņus?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]saka_taisniibu2
2021-09-09 13:15 (saite)
Kāpēc tu tik dedzīgi aizstāvi t.s. "kritisko teoriju" jeb objektīvi aplamu un sociāli postošu verbālo caureju, kas izliekas par humanitāro zinātni? Kaut kādas izdomātas minoritātes un vēl izdomātākas cilvēktiesības utt taču var (mēģināt, he he) aizstāvēt ar lasāmāku un nedaudz gudrāku teoriju palīdzību, vai ne?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-09 21:29 (saite)
Khem, bet tu esi iedomājies situāciju kad TU esi minoritāte un uz tevi un tavu grupu neattiecina cilvēktiesības? Kā tad b;us ar khm ``iedomātajām cilvēktiesībām``? Gribēsies atpakaļ?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chrono
2021-09-08 20:00 (saite)
> Ja Tu saki, ka Tu lasi šos tekstus "vairāk", tad acīmredzot lasi vairāk nekā vienu. Un vēl arvien uzskati, ka to nav jēgas pat mēģināt apgūt/interesēties par to, ko cilvēki ar to grib pateikt un kurā brīdī viņi pasaka kaut ko jēdzīgu un kurā brīdī tas ir kaut kas jokains, bet vienkārši pieņem, ka tas visu laiku ir smieklīgi.

Tikai es ne ko tādu neteicu. Vismaz noteikti nedomāju ja pat liku ko līdzīgu noprast. Man ir interesanti kā un kamdēļ cilvēki domā. Jo lai arī es neuzskatu, ka ir nepieciešamas daudz priekšzināšanas, lai daudzus sociālo zinātņu rakstus saprastu un novērtētu vismaz rudimentārā līmenī, tie sniedz informāciju, reizēm jēdzīgu un reizēm nejēdzīgu un zināt argumentāciju tam, kam Tu varbūt tāpat beigās nepiekritīsi vienmēr ir vērtīgi. Un kaut kur Tev ir taisnība tajā, ka visu laiku nevar teikt "lol feministu žurnāli" neizlasot pat nevienu feministu darbu. Tur nav tik daudz komēdijas materiāla, lai mani izklaidētu ar to vien, lai arī tas bija tas, ko es uzsvēru šīs diskusijas ietvaros.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chrono
2021-09-08 19:25 (saite)
Bet nu labi, man šī saruna sāk arī viegli apnikt, mēs varam arī palikt pie tā, ka šajā diskusijā Tu esi vienīgais cilvēks, kas var kaut cik izvērtēt to, kas līdzīgos rakstos kā augstākminētais ir smieklīgs, cik tie ir nozīmīgi un ne jau nu kuram katram lajam saprotami.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chrono
2021-09-08 16:19 (saite)
Savukārt Tavs pēdējais komentārs pats par sevi ir nedaudz smieklīgs, jo to varētu arī attiecināt uz Tevi, cenšoties redzēt maskulinitātes pierādīšanas mēģinājumus, kur tie vispār nav domāti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2021-09-08 18:09 (saite)
Tu tagad vienkārši centies double downot par labu pseidozinātnei, kuras apskāvienos to vai citu iemeslu dēļ jau daudzus gadus atrodies. Cilvēki, kas ierēc par šīm no pirksta izzīstām "sociālajām teorijām" ne ar ko neatšķiras par tiem, kas ierēc par homeopātiju vai Rudzīša manifestiem. TB, rēciens par random eseju sacerētājiem neprasa no cilvēkiem nekādu padziļinātu zināšanu šo esejistu iekšējā pasaulē un tā kā zinātniska metodoloģija tam apakšā nepastāv, tad vienīgā kompetence, kas šeit prasās ir laba humora izjūta.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]honeybee
2021-09-08 18:11 (saite)
..un Tev pat tās nav!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2021-09-08 19:46 (saite)
:iceburn:

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2021-09-07 22:43 (saite)
"ir nereāli ja vien tajās zemēs neievieš totalitārismu, tas ir vēl daudz mazāk reāla fantāzija par sauso likumu."

Tās nav fantāzijas. Cilvēki jau sāk pierast pie kovidkrīzes, kas ir no mušas uzpūsts zilonis, bet lūk, cilvēku dalīšana kastās, uzpurņi un mājas arests jau iet cauri lielā daļā populācijas.
Nākamo uztaisīs "ārkārtas klimata krīzi" un pateiks, ka tagad ēdīsim kukaiņus un sliekas. Un dzīvosim daudzstāvu suņubūdās, citādi planētai kirdik. Un būs jau pie šādiem mēriem pieradušas masas, kas pakļausies. Cibā usual suspects racionalizēs, ka tā jau labāk priekš visiem un apries raitwing konspiratorus antiklimatistus.

(Atbildēt uz šo)


[info]scaramouche
2021-09-07 23:50 (saite)
Kā ar faktu, ka 70+% rietumu valstīs rada korporācijas?
Un ar faktu, ka valstu līmenī Ķīna ir absolūtais līderis?

(Atbildēt uz šo)


[info]snauts
2021-09-08 10:52 (saite)
Kad mēs visi draudzīgi augšuplādēsimies (kas priekš tevis ir totāli reāla fantāzija), tad pasaule būs totāli vegāniska un arī sausa.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-08 11:39 (saite)
Tad vegāna analogs būs tāds kurš iztiek tikai ar vēja rotoru saražotu elektrību kamēr normāls gaļēdājs barojas no AES.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2021-09-08 11:52 (saite)
:D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?