Ūūlę ([info]chimera) rakstīja,
@ 2016-03-07 09:51:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
neizdošanās procents vienmēr būs lielāks, nekā izdošanās.

tu, piemēram, izsūti 200 savus cv, saņem pārdesmit atbildes, aizej uz 4-5 darba intervijām un saņem 0-2 darba piedāvājumus.
vai, piemēram, tu vairāk vai mazāk patīc savai otrajai, lol, pusītei, bet kādam citam liecies atbaidoša cūka, bet kāds cits tevi vispār nepamana.
vai arī tu tā kā varētu kandidēt prezidenta amatam, bet, visticamāk, ne īpaši veiksmīgi.
un beigās nāve un mūžīgās mokas

mani tas totāli negruzī, man tas palīdz apzināties savu vietu un perspektīvu, bet esmu pamanījusi, ka cilvēkus mēdz sarūgtināt mans (neesošais) pesimisms. patiesi, man ir baigi sūdīgi ar visiem šiem: tu to vari; lec, tīģeri; galvenais, Notici Sev*! un citām afirmācijām. kāpēc tērēt savu laiku Noskaņojoties, ja var vienkārši Močīt, lai feilu procentā paspētu iekrist arī kāda izdošanās.

vai arī jums visa šī rociņas turēšana un you can dot it palīdz? reāli palīdz sasniegt to, ko nu jūs gribat sasniegt, nevis vnk samazina personīgās niecības/nenozīmības/nejēdzības apziņu? (šis NAV retorisks jautājums; es apsveru iespēju aizšūt sev muti, ja tikšu pārliecināta, ka negatīvisms ir negatīvs)

*es vainoju tizlās amerikāņu ģimenes filmas, kur kārtējais hļupiks očkariks ņem un saliek visus beisbolā, jo tupa Notic Sev, neapgrūtinot sevi ar treniņiem


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]chimera
2016-03-07 10:14 (saite)
piem, manas iespējas uzvarēt šajā konkursā* ir apmēram 0,0003%, bet vai tas man liegs nostāties plankā, ja kādu reizi iemaldīšos bergbazārā :D

*https://www.myfitness.lv/jaunumi/speka-un-izturibas-sacensibas-myfitness-klubos

(Atbildēt uz šo)


[info]pikaczu
2016-03-07 10:23 (saite)
jā, man palīdz uzturēt mundrumiņu pozitīvs noskaņojums - jūra ir līdz ceļiem, utt. Un man palīdz norobežošanās no melno scenāriju mālētājiem. Pat mūzikas izvēļu ziņā - The Doors, Nirvanu, Keivu vai Veitu cenšos neklausīties dienas pirmajā pusē, jo savādak diena paies īdot un slaistoties.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]chimera
2016-03-07 10:25 (saite)
cik reāli rezultātus iespaido mudrums, tāds ir jautājums (man, protams, šķiet, ka mundrums ir overrated. es esmu savā dzīvē daaaahuja mundri un saulaini dzinusi luni)

/es ar tevi nestrīdos, vnk domāju skaļi

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pikaczu
2016-03-07 10:28 (saite)
nav mundruma, nav rezultātu, ir mundrums, varbūt ir rezultāti, bet varbūt ir mundrs lunis, kas tā pat ir labāk par nīkuli un pašpārmetumiem :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2016-03-07 10:33 (saite)
pašpārmetumi tak ir no pavisam citas operas, no tā, ka ir ahūnākā planka uzlikta un prasības pret sevi un pasauli. no pārmērīga optimismal es teiktu :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]snauts
2016-03-07 11:04 (saite)
Piekrītu, atkarība no citu cilvēku emocionālā atbalsta ir vāji.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]chimera
2016-03-07 11:10 (saite)
oi, man te galīgi negribas mētāties ar epitetiem un džadžot, mani tiešām uztrauc visu šito afirmāciju efektivitāte (ja točna zinātu, ka 1 you can do it palielina izdošanās procentu no 1,3 uz 2,7%, you-can-do-it'tu vienā laidā).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2016-03-07 11:12 (saite)
(un vispār man liekas, ka esmu optimiste, ja, jo es taču saku: iespēja, ka sanāks, manuprāt, ir 13%, es nesaku: iespēja, ka nesanāks, ir 87%, es koncentrējos uz pozitīvo!)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snauts
2016-03-07 11:27 (saite)
Es domāju, ka uzmundrināšana varētu palīdzēt cilvēkiem ar zemu pašvērtējumu, bet sevis un viņu pašu labā vajag uzmanīties, lai nepataisītu viņus atkarīgus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sw
2016-03-07 11:32 (saite)
mēdz būt tādi brīži, kad konkrēti nolaižas rokas un ir ļoti grūti saņemties celties, ģērbties un kaut kur iet (vai turpināt kaut ko, kam rezultāti nenāk tik ātri, kā cerēts). tādās reizēs you-can-do-it figņa reāli palīdz, taču ar noteikumu, ka tie nav tukši vārdi no random svešinieka, bet gan teksts no cilvēka, kurš īpatni patiešām pazīst un arī argumentē, kāpēc viņam(-ai) šķiet, ka īpatnis patiešām VAR. un nav tā, ka tas you can do it aizstāj treniņus vai iepriekšēju sagatavotību, bet var kalpot kā patīkams reality check, kad pašam jau sāk šķist, ka vai nu darītais ir pilnīgi garām, vai arī pats kaut kāds defektīvs. man vismaz šis darbojas, bet visiem nav jābūt vienādiem :)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]snauts
2016-03-07 11:58 (saite)
Cilvēks, kurš īpatni patiešām pazīst - mamma!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sw
2016-03-07 12:09 (saite)
Būtu jau jauki, ja attiecības ar mammu vienmēr būtu tik funkcionālas un konstruktīvas, lai šis darbotos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snauts
2016-03-07 12:16 (saite)
Es tev piekrītu, ka būtu jau jauki, atkal būt bērnam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chimera
2016-03-07 12:13 (saite)
tas protams, reality check jau nav obligāti jābūt kaut kam ahūna zemē gremdējošam :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]pelnufeja
2016-03-07 12:15 (saite)
"mani tas totāli negruzī, man tas palīdz apzināties savu vietu un perspektīvu, bet esmu pamanījusi, ka cilvēkus mēdz sarūgtināt mans (neesošais) pesimisms. patiesi, man ir baigi sūdīgi ar visiem šiem: tu to vari; lec, tīģeri; galvenais, Notici Sev*! un citām afirmācijām. kāpēc tērēt savu laiku Noskaņojoties, ja var vienkārši Močīt, lai feilu procentā paspētu iekrist arī kāda izdošanās."

Es Tevi saprotu, man ir līdzīga attieksme pret laika plānošanu, jo reizēm leikas, ka cilvēki tā plāno, tā plāno...būtu sākuši kaut ko darīt.

Bet jā - you can do it var palīdzēt tad, ja šai frāzei ir segums un tā nav random atbilde visās dzīves situācijās. Uzmundrinājums no citiem man arī ļoti palīdz, bet pamatmotivācijai, kāpēc es vispār konkrēto lietu daru, ir jābūt iekšējai.

(Atbildēt uz šo)


[info]penny_lane
2016-03-07 13:17 (saite)
man šķiet, ka kustība un darīšana motivē, šitie visi čierapi man vismaz nestrādā. nevaru atrast, bet bija tāds komiksiņš ar aptuvenu dialogu:

-(adresēts pasaulē skumjākajai sejiņai)hey, what's wrong? cheer up!
-oh. great idea. thank you. (aiziet smaidīdams)

(Atbildēt uz šo)


[info]rasbainieks
2016-03-07 13:31 (saite)
mani samulsināja pretstatījums "reāli palīdz sasniegt to, ko nu jūs gribat sasniegt, nevis vnk samazina personīgās niecības/nenozīmības/nejēdzības apziņu", jo protams, ka personīgās niecības/nenozīmības/nejēdzības apziņas samazināšana ir reāli saistīta ar sasniedzamā sasniegšanu

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]chimera
2016-03-07 13:32 (saite)
nu nē. protams, ka esmu niecība visuma kontekstā, un kas?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2016-03-07 13:34 (saite)
ir arī citi konteksti, ne tikai visuma

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2016-03-07 13:35 (saite)
tramvaja kontekstā es neesmu nozīmīgāka un īpašāka par pendžu sēdeklī x, bomzi sēdeklī y un jaunieti ar aifonu sēdeklī z.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2016-03-07 13:37 (saite)
bet citiem taču drīkst būt citi konteksti un citi uzskati?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2016-03-07 13:38 (saite)
vēsi! es nejūtos tik nozīmīga, lai aktīvi uzspiestu savējos :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2016-03-07 14:35 (saite)
lūk arī atbilde uz tavu jautājumu – vai jums palīdz? palīdz.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2016-03-07 14:36 (saite)
kaut kāda atbilde ņe dļa sredņih umov.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chimera
2016-03-07 13:36 (saite)
vai arī: to filmu, ko tulkoju es ;sobrīd, varētu iztulkot arī kāds cits. kāds varbūt pat labāk. un ko es tagad, netulkošu? :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]nord
2016-03-07 18:25 (saite)
Ir divi ceļi kā mani motivēt un, kas tiešām palīdz sasniegt un izdarīt krutas lietas par kurām es pati šaubos vai vispār spēju:

a) tu esi gudra, tu esi malacis, tev viss izdodas un šis nebūs izņēmums, davai lola! Utt

b) tu to nekad nevarēsi, tas nav priekš tevis, tev nesanāks, kur tu vispār bāzies, tam vsje krutiji, bet tu nē! Utt

Pirmajā gadījumā kā sauli sašņaukusies, otrajā aiz dusmām un spīta :D

(Atbildēt uz šo)


[info]feita_kleita
2016-03-07 21:55 (saite)
Jo mūs vairāk vada - "Tev vēl ir laiks!"

(Atbildēt uz šo)


[info]lenora
2016-03-07 23:37 (saite)
Tā kā esmu uzaudzināta vidē, kur visas idejas tiek noliktas jau pašā sākumā (tas ir stulbi, dārgi, grūti, nevajadzīgi, tu nevarēsi, tev nesanāks, apniks, whatever), man labākā motivācija ir spītība. Par jū ken dū it atitjūdu - no vienas puses ne silts, ne auksts, bet no otras - ir forši ja tevi kāds atbalsta, ja visu iepriekšējo dzīvi ir bijos jāuzklausa viss augstāk iekavās minētais.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]chimera
2016-03-08 09:26 (saite)
tas, ka Tu Nevari Neko, ir tikpat mazs sakars ar realitāti kā tas, ka Tu Vari Visu ---> tas, protams.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chimera
2016-03-08 09:40 (saite)
vnk man šķiet (iespējams, nepareizi), ka uz Tu Nevari Neko reakcija automātiski (un ppilnīgi adekvāti) ir: jā jā, stāsti manīm daugaviņa, losi,

bet uz Tu Vari Visu: ego uzlec debesu augstumos, un pēc tam likumsakarīgi ciba pildās ar ierakstiem aļa "ja jau es esmu tik lielisks, kāpēc man nav tā un tā".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zan
2016-03-08 14:17 (saite)
viss sanāk labāk, kad ir noskaņojums, jā. bet nu kaut kāds bazars no malas to noskaņojumu ietekmē maz un reti.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?