Paldies par laba vēlējumiem. Uzskatiet tos par bumerangiem. - [entries|archive|friends|userinfo]
aborigens

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Oct. 2nd, 2022|05:31 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
[Tags|]
[Fonā |Woven hand - Sparrow falls]

Esmu apmierināta ar vēlēšanu rezultātiem. Lai gan tas drīzāk ir tāds piesardzīgs optimisms, jo priekšvēlēšanu solījumi var atšķirties no kompromisu pilnās realitātes un individuāli deputātu balsojumi var atsķirties no partijas nostājas. Taču jebkurā gadījumā konservatīvu spēku salīdzinoši daudz un liberāli progresīvu maz.
Ja Asociācijai "Ģimene" sniegtās atbildes par partiju nostājām ir patiesas, tad šobrīd par dzīvības aizsargāšanu no ieņemšanas brīža ir 53 balsis (NA, ZZS, AS, LPV). Neesmu gan tāda optimiste, lai domātu, ka tāpēc tiks virzīts likums par abortu aizliegšanu kā Polijā. Toties esmu tik optimistiska, lai domātu, ka dažādi citi lēmumi "progresa" virzienā neies cauri.
Vēl cerīgi, ka prokremliskā Stabilitāte, Progresīvie, LPV un Lemberga atbalstītāji ZZS varētu palikt ārpus koalīcijas.
LinkLeave a comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]shelly
Date:October 2nd, 2022 - 07:02 pm
(Link)
Šis vispār ir brīnišķīgu cerību pilns laiks. Es, teiksim, arī vēl ceru, ka koalīcijā iekļūs Pro, nevis NA :D
[User Picture]
From:[info]aborigens
Date:October 2nd, 2022 - 07:03 pm
(Link)
Ironiski, bet trāpīgi :) esmu manījusi arī cerības, ka apvienojas ZZS, AS un NA un noignorē JV.
[User Picture]
From:[info]shelly
Date:October 2nd, 2022 - 07:09 pm

(Link)
Vai vēl sliktāk - ZZS, AS un Stabilitāte...
[User Picture]
From:[info]aborigens
Date:October 2nd, 2022 - 07:12 pm
(Link)
Ja šis būtu pokers, es teiktu, ka tavu variantu vēl var pārspēt ZZS, AS, S! un LPV
[User Picture]
From:[info]shelly
Date:October 2nd, 2022 - 09:21 pm
(Link)
Jā, nekad nav tik slikti, lai nevarētu būt vēl sliktāk. Providence allaž modri mūs izmana šai ziņā ik uz soļa :D
From:[info]3koma14vs007
Date:October 2nd, 2022 - 07:16 pm
(Link)
Tātad, tu ļoti ceri, ka Latvija atkal nokļūs zem komunistu (Pro) zābaka?
Pagājuši knapi 30 gadi, kopš esam izrāvušies no komunistu murgainās pasaules, bet tu tagad priecātoes, ja mēs nokļūtu tur atpakaļ?
[User Picture]
From:[info]shelly
Date:October 2nd, 2022 - 09:20 pm
(Link)
No "iekļūšanas koalīcijā" līdz "pakļūšanai zem papēža" ir diezgan liels attālums, tev tā neliekas? Tāpat kā no sociāldemokrātijas līdz komunismam. Neatceros, ka Pro būtu ierosinājuši atteikties no privātīpašuma (atšķirībā no Kramiņa blices, piemēram). Bet kas tas par komunismu ar privātīpašumu?
Ja kas, es par viņiem nebalsoju, tāpēc visus šos "tu noteikti ļoti ceri" pietaupi kādai atbilstošākai reizei.
From:[info]3koma14vs007
Date:October 2nd, 2022 - 10:07 pm
(Link)
Komunistus arī iepriekš nekādi attālumi neatturēja no nokļūšanas pie varas.

Vai tev patīk tas, ko iepriekšējie komunisti ir paveikuši?
Un tāpēc tu priecājies, ka atkal šie nelieši raujas pie varas?
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:October 3rd, 2022 - 06:43 am
(Link)
Paldies, ka uzskatāmi demonstrē, cik nodzertas smadzenes ir NA vēlētājs.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:October 3rd, 2022 - 02:32 pm
(Link)
Ko lieto tie, kas balso par piektajām kolonnām un kangariem?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:October 2nd, 2022 - 07:19 pm
(Link)
/Neesmu gan tāda optimiste, lai domātu, ka tāpēc tiks virzīts likums par abortu aizliegšanu kā Polijā./

Pag nu tas būtu galīgs totalitārisms.

Es vēl saprotu debati par postcerebrālo stadiju, kad ir izveidojušās smadzenes, bet par ``no ieņemšanas brīža`` tak nav galīgi neviena racionāla argumenta.
[User Picture]
From:[info]aborigens
Date:October 2nd, 2022 - 07:22 pm
(Link)
Jā, šausmīgā, totalitārā Īrija pirms 2018. gada. Brr.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:October 2nd, 2022 - 07:35 pm
(Link)
Nu vispār jā diezgan totalitāra pa šo līniju tāpat kā Polija tagad un daži štati ASV, kā arī islāma valstis.
From:[info]3koma14vs007
Date:October 2nd, 2022 - 07:40 pm
(Link)
Aizliegsim visim idiotiem, kuri iedomājušies sevi par zinātniekiem, publicēt savus idiotismus.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:October 2nd, 2022 - 09:50 pm
(Link)
Vai šausmas tad jau tev būs jāraksta savas dziļās domas uz persōnīgās mazmājiņas sienas
[User Picture]
From:[info]aborigens
Date:October 2nd, 2022 - 07:42 pm
(Link)
Eiropā vēl Malta, Lihtenšteina, Monako.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:October 2nd, 2022 - 07:53 pm
(Link)
Jā, bagātnieku mikrovalstis, kur nevienai nav problēmu medicīnisku manipulāciju veikt kaimiņvalsts privātklīnikā, dažus kilometru no robežas. Katrā ziņā - šo zemju sievietēm nevēlamas grūtniecības pārtraukšana ir tehniski daudz vienkāršāka nekā Latvijas lauku sieviņai, kurai daļa mūsu to ar viegli sadistisku smaidiņu labprāt padarītu vēl grūtāku un sarežģītāku. Ibo ņehaj, un mēs to varam!
[User Picture]
From:[info]aborigens
Date:October 2nd, 2022 - 07:59 pm
(Link)
mhm. maziņi mēs jau esam, derētu vēl kļūt bagātiem. un katoļiem.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:October 2nd, 2022 - 08:21 pm
(Link)
Varbūt sāksim ar bagātību? Tad katolicisms un citi smalki intelektuāli hobiji mēdz būt vieglāk realizējami.
[User Picture]
From:[info]aborigens
Date:October 2nd, 2022 - 08:25 pm
(Link)
varam mēģināt. un ja nesanāks, tad otrādi.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:October 2nd, 2022 - 09:52 pm
(Link)
Otrādi bagātāka kļūs tikai RKB, nē nu in general man nav žēl, bet tikai lūdzu ne uz mana rēķina.
[User Picture]
From:[info]dombrava
Date:October 2nd, 2022 - 09:03 pm
(Link)
Katoliskajā teoloģijā ir izvēles brīvība darīt labu vai sliktu. Brīvā griba. Ja aizliedzam abortus, sanāk, ka sieviešu prātā un gribas dāvanu ignorējam, uzskatām, ka nav ne rīcībspējīga, ne spriestspējīgas.

Man katoļiem ir pāris iebildumu, pat ja manā skatījumā viņi dara arī labas lietas.

Vai slepkavības aizliegums likumā ir izskaudis slepkavības?

Un kā ar vardarbību pret bērniem un sievietēm?

Pēc filmas Iļģuciema māsas noskatīšanās mani pārņēma izmisums, cik savā ģimenē sieviete ir neaizsargāta. Jā, viņas ir ieslodzītais par reāli smagiem noziegumiem, bet bieži līdz tiem novedusi piedzīvotā vardarbība. Kaut kas tiešām nav kārtībā, ja sieviete saka, ka cietumā viņa jūtoties drošībā un pasargāta, jo vienīgais veids, kā pārtraukt vardarbīgas attiecības. Arī šajā ziņā katoļu priesteri bieži vien neatbalsta laulības šķiršanu.

Jā, es cienu dzīvību, bet uzskatu, ka aizliegumi nav risinājums. Tā vietā ārstes var lietišķi, ar cieņu, iejūtīgi runāt ar meitenēm, bez manipulēšanas bērnu paturēt. Japāņu animē Nana bija ļoti skaists brīdis, kad jaunā un apjukuši meitene izvēlējās bērniņu paturēt, pat ja sākumā viņa bija nolēmuši no tā atbrīvoties, jo juta kaunu. Turklāt nākotne rādījās nedroša. Ārste arī teica, ka vajagot izlemt pēc iespējas ātrāk, jo mazāk riska meitenes veselībai. Neatkarīga izvēle vienmēr ir skaistākā nekā piespiedu. Un mēs visus apstākļus nemaz nezinām.
[User Picture]
From:[info]dombrava
Date:October 2nd, 2022 - 09:07 pm
(Link)
Un vēl brīvprātīgā darba pieredze Rumānijā, pārpildītā bērnunamā. Arī tur ilgu laiku bija abortu aizliegums. Man ļoti sāpēja, ka šie bērniņi spiesti uzaugt bez vecākiem. Un, kā projekts kampaņveidīgs, jo mums viņi ļoti pieķērās, gaidīja.

Daudz ētisku dilemmu. Es nevaru viennozīmīgi pateikt, kā ir pareizi katrā situācijā, jo nespēju tiesāt. Taču ļaut izvēlēties es atbalstu.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:October 2nd, 2022 - 09:56 pm
(Link)
Tomār ir dažas skaidras vienkāršas lietas.

a) negribi abortu - atbalsti, izplati, padari pieejamu kontracepciju.
b) pirmscerebrālajā fāzē nav problēmu, izņemot to ka aborts vienalga ir organismu traumējoša manipulācija. Citādi: Nav smadzeņu - nav ētikas subjekta - nav ētiskas problēmas.
[User Picture]
From:[info]dombrava
Date:October 3rd, 2022 - 03:19 pm
(Link)
Nu par to jau arī ir runa. Tikai tam vajag izglītojošus pasākumus, jo ne visi kontracepcijas līdzekļi nāk par labu sievietes ķermenim un veselībai (ārste lekcijā apstiprināja, ka viens pretapaugļošanās tablešu veids (kombinētās) var radīt smagas blaknes).

Vēl besī tas, ka visu šo pārsvarā uzkrauj sievietei, jo liela daļa drošāko kontracepcijas līdzekļu saistīti ar sievietes ķermeni.

b) tu pats labi zini, ka būt sievietes ķermenī ir kas cits. Tāpēc arī runāju par izvēles brīvību.

Ja viss centrētos tikai ap mani, vispār šādi jautājumi neuztrauktu un laimīgi dzīvotu savā burbulī.



[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:October 3rd, 2022 - 03:53 pm
(Link)
/Vēl besī tas, ka visu šo pārsvarā uzkrauj sievietei, jo liela daļa drošāko kontracepcijas līdzekļu saistīti ar sievietes ķermeni. /

Vispār nē. Ir tāda lieta kā prezervatīvi
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:October 2nd, 2022 - 09:12 pm
(Link)
cik esmu novērojis, prolaiferus dzīvība satrauc tikai līdz piedzimšanai, tālāk, lai katrs kuļas kā māk, poh par apstākļiem kādos "izglābtā" dzīvība nonāk. poh par mātes dzīvību, veselību.
[User Picture]
From:[info]aborigens
Date:October 2nd, 2022 - 09:26 pm
(Link)
šis starp citu ir labs novērojums. ne tik labs, lai pārliecinātu par vajadzību iznīcināt dzīvību, bet kopumā par situāciju.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:October 2nd, 2022 - 09:29 pm
(Link)
vajne, lai tak viņi visi cieš.
[User Picture]
From:[info]dombrava
Date:October 3rd, 2022 - 03:24 pm
(Link)
Lielā mērā piekrītu Losānei, ka uz abortiem jāskatās kompleksi. Dzīvības potenciāla iznīcināšana ir skumja, bet aborta aizliegums arī šķiet nehumāns.

https://www.liepajniekiem.lv/laikraksta-kurzemes-vards/rudite-losane-ir-jarauj-nost-aizspriedumainais-plivurs/
[User Picture]
From:[info]dombrava
Date:October 3rd, 2022 - 03:27 pm
(Link)
Ātrumā iekopēju nepareizo saiti. Bet noteikti jau esi lasījusi. https://www.delfi.lv/a/54262646
From:[info]fedrs
Date:October 2nd, 2022 - 09:13 pm
(Link)
Kļūt par katoli ir katra personīgs hobijs. Ņemiet piemēru no maksķerniekiem – neviens no viņiem neuzplijas, ka arī citiem būtu jādirn slapjumā un aukstumā kopā ar viņiem.
[User Picture]
From:[info]aborigens
Date:October 3rd, 2022 - 01:31 am
(Link)
vienojāmies sākt ar bagātību, ar to taču cerams var uzplīties?
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:October 2nd, 2022 - 07:23 pm
(Link)
ko nu tur krāmēties, vaidzētu uzreiz aizliegt mēnešreizes un ķepā raušanu
From:[info]3koma14vs007
Date:October 2nd, 2022 - 07:27 pm
(Link)
Labāk aizliegsim visim idiotiem, kuri iedomājušies sevi par rakstniekiem, publicēt savus idiotismus.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:October 2nd, 2022 - 07:34 pm
(Link)
Nu nepublicē :)
[User Picture]
From:[info]aborigens
Date:October 2nd, 2022 - 08:16 pm
(Link)
par mēnešreizēm šķiet jau būtu progresīvi, nebijušu vēsmu ieviešana.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:October 2nd, 2022 - 08:23 pm
(Link)
Nemaz ne tik nebijušu, kā gribētos domāt.
[User Picture]
From:[info]aborigens
Date:October 2nd, 2022 - 08:28 pm
(Link)
ā, ja ir jau bijis? es tieši padomāju, ka masturbāciju pieskaitīja pie grēkošanas, bet par šo, tik zinu, ka jūdiem tajā laikā skaitās nešķīsta.
From:(Anonymous)
Date:October 2nd, 2022 - 09:40 pm
(Link)
Ķepā raut gan nevajadzētu, bet mēnešreizes nevar atcelt, tā sievām notiek.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:October 2nd, 2022 - 09:47 pm
(Link)
ja vīrs nešķiež savu sēklu un kārtīgi apvaislo, tad nenotiek!
From:(Anonymous)
Date:October 3rd, 2022 - 08:40 pm
(Link)
dīvaini tā runāt par cilvēkiem kā par lopiem.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:October 2nd, 2022 - 07:25 pm
(Link)
Pat ja būtu, tad kopējā bildē ir nebūtisks piliens.

Man šķiet, ka pārāk daudzi fokusējas uz kādu vienu ideju, ka nespēj pārkāpt tai pāri. Mūsdienās aborti salīdzinoši ļoti reti un diez vai vairumam šeit būtu būtiski. Vēl man uzbrauca par to, ka es esmu kategoriski pret vakcīnu mandātiem, un tai pašā laikā atbalstīju A/Par un JV, kuras tos ieviesa. Jā, es pilnībā nepiekrītu vakcīnu mandātiem un atzīstu, ka A/Par ir pelnīti par tiem sodīts. Bet raugoties uz kopējo bildi, kurā ietilps gan ekonomika, gan valsts drošība, es tik un tā atbalstītu viņus, nevis tos, kuri sola nepieļaut vakcīnu mandātus, bet visā pārējā ir tikai korupcija un pašlabuma meklēšana.

Arī ekonomiku var viegli attīstīt, ja samazinām sociālos izdevumus, samazinām vides aizsardzības normas, ieviešam tikai stingras tiesas un privātīpašuma aizsardzību. Bet tas nav risinājums, jo arī pārējās lietas ir svarīgas. Sistēma ir sarežģīta un man nav visas atbildes. Es tikai varu uzticēt šo jautājumu risināšanu kompetentiem vadītājiem, kuri var šur tur arī kļūdīties, bet iet pareizajā virzienā.
[User Picture]
From:[info]sirualsirual
Date:October 2nd, 2022 - 10:37 pm
(Link)
Polijā negribētos bērnus sauc pēc pāvestiem, ASV pēc tiesnešiem. Tad Latvijā bērnu namos Jūlija, Aivars un Ainārs varētu būt izplatītākie vārdi.
[User Picture]
From:[info]sirualsirual
Date:October 2nd, 2022 - 10:39 pm
(Link)
piemirsu Zbigņevu.
[User Picture]
From:[info]aborigens
Date:October 2nd, 2022 - 10:41 pm
(Link)
it kā nav smieklīgi, bet ir.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:October 2nd, 2022 - 10:52 pm
(Link)
kas šeit ir smieklīgs?
[User Picture]
From:[info]aborigens
Date:October 2nd, 2022 - 10:57 pm
(Link)
es arī par to domāju pirms rakstīju. grūti noformulēt. laikam tas kontrasts starp šleseru un pāvestu.
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:October 3rd, 2022 - 07:24 am
(Link)
Es šo ierakstu vispirms pamanīju leitestos un biju pārliecināta, ka to raksta jz abortigens :)
[User Picture]
From:[info]aborigens
Date:October 3rd, 2022 - 07:47 am
(Link)
Mhm, tāpēc pieliku tagu ar šādu nosaukumu, ka domāju to arī tikpat labi varētu būt rakstījis viņš :)
Bet nujā jāraksta ir, es tik sen par šīm tēmām neko neesmu rakstījusi, ka man liekas daļa cibiņu ir aizmirsuši, vai nav pamanījuši cik es esmu šausmīga, sākuši piedraugot u.tml.
[User Picture]
From:[info]nova
Date:October 3rd, 2022 - 09:08 am
(Link)
Ļoti labi, raksti, raksti, es,kā parasti, uz jums trenējos:))) gan rakstītājiem,gan komentētājiem.
[User Picture]
From:[info]aborigens
Date:October 3rd, 2022 - 10:14 am
(Link)
nē, nu, baigā viltniece :D uzaicināsi uz kauju, kurai būsi satrennējusies?

Šis gan tā nenopietni, jo nopietni atbildēt uz komentāriem par islāmistiem, makšķerniekiem, mēnešreizēm un to, ka slepkavības jau tāpat notiek ar visu likumu, es nespēju.
[User Picture]
From:[info]nova
Date:October 3rd, 2022 - 10:30 am
(Link)
tak tieši pretēji, ne jau kaujai es trenējos. tā ir pilnīgi lieka. es trenējos redzēt maldus it visās iesaistītajās pusēs.
[User Picture]
From:[info]aborigens
Date:October 3rd, 2022 - 10:44 am
(Link)
Tas skaidrs, nekļūdās tikai tas kurš nedara. Šajā gadījumā nerunā:)
[User Picture]
From:[info]nova
Date:October 3rd, 2022 - 10:55 am
(Link)
lai gan galīgi neesmu I.Ziedoņa daiļrades fans, šim nu gan es piekrītu par 100%: "šie runāja, tie runāja, es nesviedu savu vārdu šķidrajā ūdenī":D
[User Picture]
From:[info]aborigens
Date:October 3rd, 2022 - 11:02 am
(Link)
Jā, klusēšana zelts :)
[User Picture]
From:[info]nova
Date:October 3rd, 2022 - 11:09 am
(Link)
šis te teiciens varētu diezgan labi attiekties uz Cibu. un Ciba būtu pagalam.
bet kopumā tā vis nav, ka vienmēr zelts..
[User Picture]
From:[info]aborigens
Date:October 3rd, 2022 - 12:32 pm
(Link)
Jā, būtu pagalam. Un tad cilvēki savas bēdas, priekus un pārdomas varētu stāstīt līdzcilvēkiem :)
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:October 3rd, 2022 - 03:56 pm
(Link)
Sāksim ar to ka agrīns aborts pat teorētiski nevar tik salīdzināts ar slepkavību, nav pamata.
[User Picture]
From:[info]nova
Date:October 3rd, 2022 - 10:56 am
(Link)
vienīgais vārds, ko varu iemest šajā ūdenī - es arī esmu apmierināta ar vēlēšanu rezultātiem:D