ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2021-10-27 10:11:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Acīmredzamais neticamais.
Mums LV ir ārstu biedrība.

Biedrībai ir prezidente.

Homeopāts.

Nē jūs nepārlasījāties, homeopāts.

Ilze Aizsilniece
Latvijas Ārstu biedrības prezidente
Specialitāte
Ģimenes (vispārējās prakses) ārsts
Homeopāts

no

https://arsts.lv/katalogs/arsti/ilze-aizsilniece

P.S. Un vēl mums ir LV zinātņu akadēmija, kuras prezidents ir I. Kalviņš, kurš LZA sēdē no tribīnes stāstīja ka ūdenim esot atmiņa.

Un pēc tam mēs brīnamies ka tauta nevakcinējas jo tic huiņai.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]extranjero
2021-10-27 10:23 (saite)
Viņa ir ģimenes ārsts. Cik saprotu homeopāts ir tikai kā blakusspecialitāte. To droši vien izmanto kā placebo efektu nervoziem cilvēkiem, kuriem vajag nevis zāles, bet nomierinošu ārsta vārdu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-10-27 10:26 (saite)
Nu okej bet tad būtu psihoterapeits.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2021-10-27 10:34 (saite)
Tikai nav jau okej.

https://www.covidgudrie.com/#ilze-aizsilniece

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-10-27 10:36 (saite)
Kovidgudrie ir ielikuši pat Apini – kurš visvairāk ir darījis vakcinācijas veicināšanā.

Ticamība taviem resursiem ir nulle. Piedod, bet tu pats pretendē uz kovidgudrā statusu :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2021-10-27 10:38 (saite)
Resurss atsaucas uz konkrētiem, fiksētiem Apiņa izteikumiem un aktivitātēm. Tevi nekas netraucē pievienot atsauces uz citām viņa domām un darbiem, kas kompensē vai atspēko minēto.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zimbardo
2021-10-27 21:17 (saite)
++

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

(Nodzēsts puksts)

[info]extranjero
2021-10-27 10:35 (saite)
Man bija jāvalkā maskas uz ielas. Ja nebija, tad uzlika sodus. Šobrīd visi šie sodi ir atcelti. Laikam tāpēc, ka nebija nekāda zinātniska pamatojuma šim noteikumam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2021-10-27 10:44 (saite)
Ja tev šķiet, ka likumdošanai pašreizējā sabiedrībā ir vairāk, kā gadījuma sakars ar zinātniskiem pamatojumiem, tad varu tikai izteikt līdzjūtību par naivumu tavā vecumā.

Pie tam, taviem piedzīvojumiem nav sakara ar Aizsilnieces tēzēm par maskām, kur viņa kā LĀB prezidente nonāk klajā pretrunā ar PVO rekomendācijām un "Do it all!" programmu, kas ietver arī pilnu spektru citu profilakses mēru (telpu ventilācija, dezinfekcija, sociālā distancēšanās u.c.), līdz ar to vēl vairāk nav skaidrs, ko tu esi vēlējies nodemonstrēt ar šo etīdi no savas ikdienas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-10-27 10:55 (saite)
Sabiedriskā veselība ir pilnībā balstīta uz medicīnas zinātni.

Dezinfekcija un sociālā distancēšanās kovida sakarā nestrādā. Žetons Aizsilniecei par sekošanu zinātnei.

Vispārīgi par homeopātiju es piekrītu ka ārstu profesionālajai biedrībai ir jābūt daudz kritiskākai pret to. Es tikai norādu, ka tāpat kā PVO izdeva nezinātniskus ieteikumus kovida sakarā, nav iemesls atteikties no PVO, jo kopējais ieguvums no viņiem ir milzīgs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2021-10-27 11:01 (saite)
> Dezinfekcija un sociālā distancēšanās kovida sakarā nestrādā.

Vai varētu lūgt studijā atsauces uz recenzētiem pētījumiem? Īpaši par to, kā sociālā distancēšanās (izvairīšanās no kontaktiem ar vai atrašanās tuvā rādiusā citiem īpatņiem) nestrādā, jo... vīruss teleportējas cauri ēku sienām neierobežotā attālumā?

Kas attiecas uz dezinfekciju, acīmredzot tev ir pieejami labāki pētījumi un dati par CDC [1] un EPA [2] izmantotajiem, līdz ar to būtu laipni no tavas puses, ja tu padalītos arī ar tiem.

[1] https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/community/disinfecting-building-facility.html
[2] https://www.epa.gov/coronavirus/about-list-n-disinfectants-coronavirus-covid-19-0

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-10-27 11:05 (saite)
Tavi avoti ziņo: In most situations, the risk of infection from touching a surface is low.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2021-10-27 11:06 (saite)
Kas nekādā veidā nenozīmē "dezinfekcija nedarbojas".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-10-27 11:11 (saite)
Tas nozīmē, ka tam ikdienā nav praktiskas nozīmes.

Man šķiet, ka tu esi iestrēdzis 2020. gadā. Tagad ir zināms, ka kovids pamatā izplatās caur aerosoliem.

Par virsmām ir atzīts, ka iespējams tas varētu būt, bet joprojām skaidru zinātnisku pierādījumu tam nav.

Un šobrīd vispār galvenais efekts ir vakcinācijai. Uzsvērt citus pasākumus ir nelietderīgi, jo novērš uzmanību (kas ir ierobežots resurss) no galvenā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2021-10-27 11:17 (saite)
Par vakcināciju kā galveno epidēmijas ierobežošanas mēru, protams, piekrītu. Par pārējo — nekas no tā visa joprojām nesummējas uz "dezinfekcija nedarbojas". Tā darbojas, tā tikai nav pirmās prioritātes līdzeklis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zimbardo
2021-10-27 21:20 (saite)
Interesē kāpēc distancēšanās nestrādā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-10-27 21:25 (saite)
Nav praktiska. Biju Latvijā veikalos un īsti to neviens neievēro. Jo nevar jau tā mērīt, kur ir tas attālums 2 metri par ar visām novilktajām svītrām.

Turklāt, kur ir daudz cilvēku, tur aerosoli tāpat izplatās. 2 metri nav robeža, kur aerosoli ievērojami samazinās. Daudz lielāka nozīme ir vietējai ventilācijai.

Neelpo otram sejā būtu daudz efektīvāks norādījums.

Austrālijas piemērs parādīja, ka inficēties var vietās, kur personas vispār nesatiekas, bet ienāk viena pēc otras – piemēram, slikti vēdinātā gaitenī.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hedera
2021-10-27 10:44 (saite)
"To droši vien izmanto kā placebo efektu nervoziem cilvēkiem, kuriem vajag nevis zāles, bet nomierinošu ārsta vārdu."

Un no kurienes tāds "droši vien" pieņēmums? Viņa kaut kur tā ir teikusi?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-10-27 10:57 (saite)
Lūdzu, nekad ar mani vairs nerunā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2021-10-27 11:04 (saite)
Hm... nē, nebūs šitā. Es nelīdīšu rakstīt tavā cibā, tik kripatiņu cieņas pret tevi vēl spēju saglabāt, bet citur gan neklusēšu, ja redzēšu kādas dumības no tavas puses.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-10-27 11:07 (saite)
Tu pati izteicies, ka tavs bullinga mērķis ir, lai es ar tevi nekad nerunātu. Tā ka proties un ievēro to. Ak nē, buliji jau neko neievēro.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2021-10-27 11:14 (saite)
Tā gan es gluži neteicu, bet nav svarīgi.

Labāk pastāsti, kā tu es tik drošs par Ilzes Aizsilnieces motivāciju nodarboties ar homeopātiju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zimbardo
2021-10-27 21:19 (saite)
No kurienes šāds pieņēmums?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2021-10-27 10:54 (saite)
Homeopātijai nekādā veidā nav vairāk par medicīnu raksturīgi "nomierinošie ārsta vārdi". Homeopātijas vienīgā reālā atšķirība no medicīnas ir tajā, ka homeopāta izrakstītās tabletes un pilieni nesatur zāļu vielas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2021-10-27 11:06 (saite)
placebo strādā. to tak tu nenoliegsi? strādā labāk, ja vēl tas cukura grauds maksā dafiga.
homeopātija ir laba ar vēl vienu lietu, nav blakņu (:

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2021-10-27 11:07 (saite)
Homeopātijas blaknes ir pilnīgs efektivitātes trūkums visur tur, kur placebo efekts nedarbojas (un arī daudzās situācijās, kur tas darbojas, jo, piem., sāpju mazināšana var radīt maldīgu iespaidu, ka tiek ārstēts sāpju cēlonis, kas homeopātijas gadījumā, protams, nenotiek).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2021-10-27 11:10 (saite)
man ir aizdomas, ka tu nezini kā placebo strādā (;

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2021-10-27 11:15 (saite)
Vienīgie vektori, kur placebo ir jebcik vērā ņemama kontribūcija, ir sāpes un, iespējams, depresija. Vismaz ciktāl esmu iepazinies ar literatūru, tam nav citu novērotu terapeitisku efektu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]begemots
2021-10-27 22:44 (saite)
Mans radinieks iet pie ĢĀ homeopātes, kura viņam un viņa ģimenei regulāri izraksta dažnedažādas ampulas un kapsulas katru reizi, kad kādam ir temperatūra ar iesnām un tamlīdzīgas lietas. Var jau būt placebo efekts, bet likt pacientam izmest ekstra €30+ par vizīti man šķiet tā kā neētiski.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-10-27 22:55 (saite)
Nu tā jau ir homeopātijas būtība - taisīt naudu no nekā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]extranjero
2021-10-27 23:00 (saite)
Tas nav ētiski galvenokārt tāpēc, ka netiek sniegta atklāta informācija. Tāpēc ārstiem labāk nepiedāvāt homeopātiju.

Bet ir otra puse – ir cilvēki, kuriem vajag šo sajūtu, ka ārsts kaut ko paraksta. Labs piemērs ir pretklepus zāles. Efektīvu zāļu bez blakusparādībām faktiski nav. Aptiekās nopērkamie preparāti darbojas tikpat labi kā tēja ar medu vai sūkājamā ledene, jo galvenais ir mitrināt un veldzēt kaklu. Bet cilvēki apvainojas, ja viņiem iesaka šo opciju. Viņi ir pārliecināti, ka iztērējot vairāk naudas, efekts būs lielāks. Un varbūt dažreiz ir, jo placebo efekts ir atkarīgs no ticības, un ticība – no samaksātās naudas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-10-27 23:03 (saite)
Var jau izrakstīt tās pašas zāļu tējas, fitoterapija saucas un vismaz nebūs klaja krāpšana.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]snauts
2021-10-27 10:36 (saite)
Varbūt tāpēc, ka visi normālie ārsti ir aizņemti ar medicīnu un visi normālie zinātnieki ir aizņemti ar zinātni, un ar politiku nodarboties laiks atrodas tikai pajoliņiem.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]dzhindzhera
2021-10-27 12:07 (saite)
+1

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]iokaste
2021-10-27 18:06 (saite)
Tevi varētu iepriecināt:
Šveicē referendumā tika noteikts, ka valsts apmaksās homeopātiskās zāles.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-10-27 18:56 (saite)
Lielbritānijā - otrādi

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?