Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2009-09-06 23:11:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
vēl, interesanti - kur, jēzuliņa cienītāji (larsa fon t. citāts no seriāla "kingdom", pirms viņš sarāva slimnīcas mācītāju gabalos) atrodas iekāre - galvā vai ģenitālijās?
vai arī pimpis ir smadzeņu daļa?


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]ulvs
2009-09-06 23:19 (saite)
manuprāt, pimpis ir smadzeņu daļa.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2009-09-06 23:22 (saite)
kas nedomā, bet rīkojas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]f
2009-09-06 23:22 (saite)
galvā.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2009-09-06 23:24 (saite)
kāpēc?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]f
2009-09-06 23:27 (saite)
iekāre - tās jau ir tās pašas domas. un no domām tālāk aiziet uz rokām, lūpām un tā tālāk.
ar galvu iekrīti, ar galvu vari sevi izvilkt no turienes ārā.
no iekāres, i mean.
simple, but not easy :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-09-06 23:32 (saite)
easy gan
ja tu sev nogrieztu klitoru vai es sev krānu, tad taču nekādu domu arī vairāk nebūtu
tā ir ļoti vienkārša un saprotama ideja

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]f
2009-09-06 23:35 (saite)
tad jau drīzāk uz katra stūra būtu doma :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2009-09-06 23:36 (saite)
ne sūda! nebūtu tikai tradicionālā veida kā šo iekāri apmierināt, bet iekāre saglabātos - tieši tamdēļ izvarotājus un vardarbjus nekastrē un neeinucē, bet sēdina aiz restēm

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-09-06 23:40 (saite)
bet par iekāres atrašanos galvā tev jebkurš dakteris izskaidros ar elementāru piemēru (to man pie glāzes stāstīja ķirurgs) = katrs, kurš ir paceļam ir paceļams, bet ne katra to spēj pacelt - un ne jau šamajā ir problēma, bet sievietes uzvedībā, jeb tamā, kas iz tās sievietes nonāk līdz galvai - i loceklim var pat nepieskarties, lai šis saceltos vai arī viņu var mozīt un locīt, bet nekā!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-09-06 23:56 (saite)
diezgan pricipiiāls jautājums
teiksim, sāpes cilvēka organismā izpaužas tā, ka tu sev iedzen skabargu pirkstā, šis pirksts sūta signālu smadzenēm, un tikai pēc tam tu reaģē
seksuālajā uztverē, es domāju, ir analoģiski

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]str
2009-09-07 00:06 (saite)
diez vai gan tā būs

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]str
2009-09-07 00:06 (saite)
ti nav analoģiski

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-09-07 00:08 (saite)
kas tev nepatīk šādā analoģijā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2009-09-07 00:10 (saite)
pirksts ne sūda nesūta sāpes, bet kairinājumu

teiksim īķšis to sajustu kā sāpes
loceklis kā baudu
deguns kā tulznu ... etc

to, ka tās ir sāpes/bauda nosaka smadzenes - paprasi mazohistiem, kas ir bauda ;D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ravejsledzejs
2009-09-07 16:03 (saite)
nu ja Tu nogrieztu sev krānu, tad sēklinieki un prostata paliktu. značit arī visa gribēšana būtu tāda pati kā ar krānu, tikai sarežģītāk realizējama.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]simamura
2009-09-06 23:26 (saite)
tad kāda huja pēc tā galva vislaik apkaro pimpja, es atvainojos, idejas?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-09-06 23:29 (saite)
morality
pirms divdesmit tūkstoš gadiem neapkarotu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]simamura
2009-09-06 23:46 (saite)
lai godīgi atbildētu uz šo, vispirms acīmredzot jānodzīvo līdz impotencei

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]prtg
2009-09-07 00:38 (saite)
Konkurences dēļ. Drošības dēļ. Miera dēļ. Slinkuma dēļ. Pimpis - uguns, gaiss, galva - ūdens, zeme.

Retāk - principa dēļ. Pie tam principiālisti pārsvarā šķiet esam latenti principa pārkāpēji, kas ar minēto jautājumu atrodas sažņaugtā cīņas pozīcijā. Tāpēc es viņus cienu, bet reizē novēlu saņemties, pateikt sev kā ir un pa laikam atbrīvoties.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-09-07 00:45 (saite)
mēs labprāt pateiktu sev, kā ir, bet vai tu mums nepateiktu, kā ir

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]prtg
2009-09-07 10:17 (saite)
Nu labi, stāstu, kā ir.

Galva apkaro pa racionālo līniju, bet tā pati galva sadarbojas pa jutekliski tēlaino līniju. P ir nervu gals uz smadzenēm, bet kas sāk darboties, kad smadzenes saņem jutekliski patīkamu smaržu, attēla, taustes un skaņu komplektu. Tai brīdī smadzenes dod signālu: "ar šo cilvēku jūtos krietni labāk kā tikai ar sevi, šis ir vērtīgs partneris, būs skaisti bērni, gribu vairoties" vai kaut ko tamīdzīgu, P saņem signālu un fizioloģiski noreaģē, dod atpakaļvilni uz smadzenēm - "mēs to varam" (būtu labs uzraksts uz t-krekla, ar papildinošu zīmējumu, protams), smadzenēs iestājas sajūsmas vētra, kurā P dzied brašu soliņu.

Tālāko jau pavisam sadzīviski nosaka spēja atrast balansu starp spēju nepārdegt un mazliet nogaidīt, bet reizē nepārvilkt, t.i. turēties uz viļņa.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]polkovnik
2009-09-06 23:24 (saite)
tāpēc draugi katru dienu
dzersim glāzi siltu pienu

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2009-09-06 23:27 (saite)
ok

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]prtg
2009-09-06 23:29 (saite)
Revolucionārais skaidrojums ir šāds:

"Vai jūs nesaprotat, ka nekas, kas no ārpuses ieiet cilvēkā, viņu nevar apgānīt? 19 Jo tas neiet viņa sirdī, bet vēderā, un iziet laukā." Tā Viņš atzina par šķīstu katru barību. 20 Bet Viņš sacīja: "Kas no cilvēka iziet, tas apgāna cilvēku. 21 Jo no iekšienes, no cilvēka sirds, iziet ļaunas domas, nešķīstība, zādzība, slepkavība, laulības pārkāpšana, 22 mantkārība, blēdība, viltība, ienaidība, skaudība, Dieva zaimošana, lepnība, vieglprātība. 23 Viss tāds ļaunums iziet no iekšienes un apgāna cilvēku."

Ar sirdi droši vien domāta sirds čakra ;)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-09-06 23:37 (saite)
a šis iespārda - ne pa jokam!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2009-09-06 23:50 (saite)
a kas ir ar labo, kas iznāk no cilvēka kā iejūjtība, mīlestība, līdzcietība, galu beigās ticība - tas arī značit cilvēku apgāna? jeb viss labais nāk no dieva, viss sliktais no manas nezināšanas kā saka musulmaņi? ;P bet tie taču piedodiet dvieļgalvas - šamiem cits talmūds ;DD

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-09-07 00:03 (saite)
tā arī ir galvenā patiesība pasaulē, čuvak :)
ka gandrīz viss ļaunums rodas no nezināšanas un nekompetences, bet tas, kas ne - no cilvēka drausmīgās dabas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]prtg
2009-09-07 00:07 (saite)
Te taču nav teikts, ka viss, kas iziet no sirds apgāna, bet gan, ka, ja kas spēj apgānīt, tad lietas, kas nāk no sirds. Šis konkrētais citāts ir sakarā ar to, ka mācekļiem radās jautājumi par to, vai barība var sabojāt cilvēka šķīstību, jo Vecā derība un attiecīgi laika jūdaistu baznīca tādus diezgan detalizēti bija noteikusi. Tāpēc apgalvojums ir savam laikam un vietai revolucionārs.

Dzejnieku apdziedātā sirdspower duālā daba, vot. Kā to attīstīt un lietot - izvēle individuāla. Par labajām lietām, kas var iziet no sirds ir patiesībā sarakstīts daudz vairāk, bet nu vai tad mēs to visu jau nezinām?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-09-07 00:08 (saite)
a! bļin! kā gan tie vārdi tik nelocās ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]prtg
2009-09-07 00:20 (saite)
Tas savukārt ir trešais ļaunums aiz nezināšanas un sirds lokanības - misinterpretācija :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-09-07 00:50 (saite)
man viens gudrs (es ceu, ka tā) cilvēks teica, ka likumi nav jātulko, likumi ir jālasa! un JC vārdi pat nav likums, tie ir dogma! un ja šis saka, ka tā(20 vārsma ar punktu - pabeigta doma, bez palīgteikuma), tad es nestrīdos pretī - es ticu! točna! visam, ko spēju saprast! aha!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]prtg
2009-09-07 10:07 (saite)
Tu jau tagad izliecies par krietnu draudzes locekli esam.

Par dogmu padara to, kam jāvalda. Vismaz pēc kristietības pamatidejas dogmatiska baznīca ir nedzīva, liekulīga un ļauna, un JC pret tādu cīnījās arī savā laikā.

Manā interpretācijā centrālais JC messidžs ir, ka jāspēj valdīt pār savu sirdi un savas intereses jāsabalansē 50/50 ar sabiedrības interesēm, un ka mīlestības likums ir lielāks par pārkāpuma likumu, bet izvērtēt, vai tas, kurš kaut ko pārkāpj, dara to mīlestības vai cita iemesla dēļ un kādas ir garīgās konsekvences, ir katra paša iekšēja lieta attiecībās ar visumu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-09-07 10:22 (saite)
es taču jau teicu, ka galvenais nav tas, kas ir pateikts, bet gan tas, kā to iztulko ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]prtg
2009-09-07 10:31 (saite)
Es teiktu, ka tas, kā to iztulko, rada galvenās konsekvences, tāpēc galvenais tomēr būtu iztulkot cik vien adekvāti iespējams. Bet tas ir jautājums par precizitāti izteikumos, konteksta izpratni un uzmanīgumu un ilgtermiņa kvalitātes kontroli jebkuros secinājumos, lai atstātu misinterpretācijai pēc iespējas mazāk telpas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-09-07 11:06 (saite)
par nožēlu, šis ir visu organizēto baznīcu stūrakmens un tieši tamdēļ tajās ne stāstītājs ir svarīgs, nedz arī vēstījums, bet tikai tulks un desmitā tiesa, kas šo tulku baro. mja!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-09-07 11:16 (saite)
savukārt neorganizētajā draudzē viss, kas svarīgs, tiek izdomāts un izlemts katram pašam kas ir labs esam - attiecīgi katrs tic tam, kam pats grib ticēt un atkal jau nav svarīgi ko un kas ir teicis, bet gan ko katrs spēj un grib saskatīt

mja - un viss tamdēļ, ka instrukcijas ir tik nekonkrētas. ka teikums ar punkt nemaz nenozīmē teikumu ar punktu, bet gan palīgteikumu, un svarīgais nav viss teikumā, bet palīgteikumā - bet tā kā palīgteikums nav viss izteikts, bet klāt piedomāts, skan katram tulkam savādāk ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]prtg
2009-09-07 12:06 (saite)
Mēdz būt arī tā. Bet reizēm, tas, kas licies palīgteikums ar laiku kļūst skaidrs kā virsteikums un otrādi. Ar laiku konteksti kļūst skaidrāki, atklājas jaunas nianses un kopējā aina saliekas kā smalka mozaīka un nav vairs aptverama ar pāris teikumiem, pat ne ar grāmatu. Un tad Tu klusē, kaut arī zini kā ir.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]prtg
2009-09-07 12:02 (saite)
Man nav žēl. Ja būtu tā, kā Tu saki, neviens jau tur neietu - what for?

Baznīcu loma ir nozīmīga tajā, ka tās vienkārši ir, kā mīlestības apliecinājums. Jo lai cik precīzs būtu pasūtījums attiecībā uz stilistiku, eksterjeru un interjeru un neierobežots budžets, kaut ko tādu spēj uzprojektēt un uzbūvēt tikai cilvēki, kas domā un sajūt ne tikai tehniski un estētiski. Citām tā paša laika celtnēm - pilīm, muižām, lai arī ir greznība, nepiemīt tas siltais strāvojums, kas baznīcām.

Reizē tā ir vieta, kur pulcēties cilvēkiem, kas vēlas paklausīties un saprast un parunāt par to, ko mēs šeit spriežam.

Mācītāja loma ir paplašināt izpratni par kontekstu un būt par savienojošo elementu sakramentos. Protams, arī sava veida palīgu, ja cilvēks grib saprast, bet kautrējas pavaicāt laikabiedriem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-09-07 12:09 (saite)
es ne par ēku, bet par organizāciju - organizētā baznīca kā LELB vai katoļi vai kas tik un nekas - ar tulkiem, viņu hierarhiju izdienu un karjeras kāpnēm ;)

par mācītāja lomu - hmm diez, kas kristum traucēja pa tiešo ar dievu komunicēt, un ābramam un visiem citiem praviešiem, a vot pēc pētera jau nu vajag šo starpnieku kastu? jezus šiem teica ejiet un sludiniet, nevis taisiet varas vertikāli ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]prtg
2009-09-07 12:27 (saite)
Es jau nerakstīju tikai par ēku, huh?

Uz tevis teikto apstiprinoši norāda arī šis ir klasiskais citāts:

"Tad Jēzus griezās pie ļaudīm un Saviem mācekļiem ar šādiem vārdiem: Uz Mozus krēsla ir nosēdušies rakstu mācītāji un farizeji. Visu, ko tie jums saka, to dariet un turiet; bet pēc viņu darbiem nedariet.

Jo tie gan māca, bet paši to nedara. Jo tie sasien smagas nastas un liek tās cilvēkiem uz pleciem, bet paši negrib ne ar pirkstu tās kustināt.

Bet tie dara visus savus darbus tik tādēļ, lai ļaudis tos redzētu. Tie darina sev platas lūgšanas siksnas un drēbēm garus pušķus. Tie mīl mielastos sēdēt goda vietās un sinagogās pirmajos krēslos un ka ļaudis tirgus laukumos tos sveicina un sauc par rabi.

Bet jums nebūs saukties par rabi; jo viens ir jūsu mācītājs, Kristus, bet jūs visi esat brāļi. Jums arī nevienu virs zemes nebūs saukt par savu tēvu, jo viens ir jūsu Tēvs, kas debesīs. Jums arī nebūs saukties par vadoņiem, jo viens ir jūsu vadonis, Kristus.

Bet lielākais jūsu starpā lai ir jūsu kalps. Un, kas pats paaugstināsies, tas tiks pazemots; un, kas pats pazemosies, tas tiks paaugstināts.

Bet vai jums, rakstu mācītāji un farizeji, jūs liekuļi!

Jo jūs aizslēdzat Debesu valstību cilvēkiem; jūs paši neejat iekšā un neļaujat tiem, kas vēlas, tur ieiet. (..) Jo jūs aprijat atraitņu namus un liekuļojat ar garām lūgšanām; tāpēc jūs saņemsit ļoti smagu sodu. (..) Jo jūs pārstaigājat jūru un sauszemi, lai piegrieztu vienu cilvēku jūdu ticībai; un, kad tas noticis, tad jūs padarāt viņu par elles bērnu, divkārt ļaunāku, kā jūs paši esat. (..) Jo jūs dodat desmito tiesu no mētrām, dillēm un ķimenēm un atstājat bez ievērības svarīgāko bauslībā: tiesu, žēlastību un ticību. Šo jums bija darīt un to neatstāt. (..) Jo jūs esat līdzīgi nobaltētiem kapiem, kas no ārpuses izskatās jauki, bet no iekšpuses ir pilni ar miroņu kauliem un visādu netīrību. Tā arī jūs, no ārpuses gan izrādāties ļaužu priekšā kā taisni, bet iekšpusē esat pilni liekulības un netaisnības. (..)

Jeruzāleme, Jeruzāleme, tu, kas nokauj praviešus un nomētā ar akmeņiem tos, kas pie tevis sūtīti! Cik reižu Es gribēju sapulcināt ap Sevi tavus bērnus, kā vista sapulcina savus cālīšus apakš saviem spārniem, bet jūs negribējāt. Redzi, jūsu nams tiks jums atstāts postā. Jo Es jums saku: jūs Mani no šī laika neredzēsit, tiekāms jūs sacīsit: slavēts, kas nāk Tā Kunga Vārdā!”

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]icequeen
2009-09-07 10:33 (saite)
bet no ārpuses cilvēkā ieiet spēcīgi signāli, kas liek viņam ejakulēt

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]prtg
2009-09-07 10:37 (saite)
Jā. Mūslaiku tirgotāji ir pamanījuši, ka raidot spēcīgus signālus, kas liek ejakulēt, iespējams visu ko labāk pārdot. Tāpēc visu laiku esam mazliet under pressure. Laikmeta iezīme. Dzīvojot neerotizētā vidē, var iztikt bez ejakulēšanas un justies tikpat lieliski.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]icequeen
2009-09-07 10:47 (saite)
ko nozīmē neerotizēta vide? mana draudzene lustras ēnā saskatīja - kā viņa teica, pimpi

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]prtg
2009-09-07 11:46 (saite)
Tad jau viss labi! :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]darkz
2009-09-06 23:59 (saite)
galvā. pimpis ir the tool

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2009-09-07 00:06 (saite)
tad kāpēc aknas vai rokas nav the tool, bet tieši pimpis is the tool?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]darkz
2009-09-07 00:27 (saite)
tie ir tool, bet pimpis ir the tool. any questions?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-09-07 00:38 (saite)
protams
atkārtot jaut.?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]darkz
2009-09-07 00:53 (saite)
ko tu visvairāk negribētu traumēt: rokas (piem. nevarētu celt smagumus) vai aknas (nevarētu dzert) vai pimpi (varētu tikai čurāt)?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-09-07 01:01 (saite)
tu ščas diezgan neprecīzi uzrakstījii, un nepajautāji, vai es teiksim, savas iegarenās smadzenes gribētu vai negribētu traumēt vairāk par pimpi

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-09-07 01:07 (saite)
a davai, ka es pajautāšu viņa vietā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-09-07 01:10 (saite)
a davai nea

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]darkz
2009-09-07 01:07 (saite)
jo es esmu hlamā;
jo tu nejautāji par iegarenajām smadzenēm, tu jautāji par rokām un aknām
tad kuru tu izvēlies?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-09-07 01:08 (saite)
ok, es taga jautāju par rokām kājām un smadzenēm

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]darkz
2009-09-07 01:12 (saite)
iegarenajām vai parastajām?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-09-07 01:16 (saite)
da jebkādām, kāda starpība

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]darkz
2009-09-07 01:20 (saite)
liela. gultai piekalts dārzenis, vai visādi-citādi vesels psihs

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]darkz
2009-09-07 01:21 (saite)
gadījumā, ja nepiefiksēji: jautāju es, atbildi tu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]putnupr
2009-09-07 00:47 (saite)
galvā skat. topiks: impotence.
gribas, bet pimpim nekas nesanāk

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2009-09-07 00:57 (saite)
tas taču ir smieklīgs arguments
tipa, it kā, ja meitene atkailinātu džeka priekšā krūtis, un atteikuma gadījumā teiktu - viņam galvā kaut kas kārtībā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]omeega
2009-09-07 02:21 (saite)
Bet kāpēc tā nodalīt: gan ģenitālijas, gan smadzenes ir cilvēka daļa, ne? Tātad, iekāre atrodas cilvēkā. Nevar taču teikt, ka, piemēram, skābeklis atrodas tikai plaušās, tāpēc, ka ar tām elpo.

(Atbildēt uz šo)


[info]kinskis
2009-09-07 07:46 (saite)
pimpim smadzenēs ir diezgan ievērojams nekustamais īpašums. lielsaimniecība. viņam pašam tur nav nekādas vajadzības atrasties.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?