Garastāvoklis:: sad

From:[info]tiesibsargs
Date:10. Janvāris 2009 - 17:23
(Link)
kakije zapisi? govori konkretno.
[User Picture]
From:[info]tante
Date:10. Janvāris 2009 - 17:23
(Link)
а конкретнее можно????..:))

чисто любопытство...;))))
[User Picture]
From:[info]sramgni
Date:10. Janvāris 2009 - 17:24
(Link)
Nabaga [info]svenskterror!
[User Picture]
From:[info]daysleeper
Date:10. Janvāris 2009 - 17:26
(Link)
huh, nu viņš gan tur sabliezis pamatīgi :)
[User Picture]
From:[info]analgiins
Date:10. Janvāris 2009 - 17:27
(Link)
tā ir viņa kampaņa.
From:[info]tiesibsargs
Date:10. Janvāris 2009 - 17:35
(Link)
nav gan.
From:[info]tiesibsargs
Date:10. Janvāris 2009 - 17:28
(Link)
ko tieši es? a?
[User Picture]
From:[info]daysleeper
Date:10. Janvāris 2009 - 17:30
(Link)
man patika par degmaisījumu un par wiki lapu :) times.lv lapu arī pats sabliezi?
From:[info]tiesibsargs
Date:10. Janvāris 2009 - 17:31
(Link)
ār jū mēd? man ar times.lv lapu nav nekāda sakara. es savā žurnālā iemaucu copy paste. jā, vikipēdijā ir molotova kokteiļa recepte. un tad? man mājās ir arī anarchist cookbook, kur ne tik tādas vien receptes ir. un tad?
[User Picture]
From:[info]daysleeper
Date:10. Janvāris 2009 - 17:32
(Link)
es tikai vaicāju - tā jau man arī likās, ka tavs tikai vēsturei ir ielicis tekstu, bet kāds te ieminējās, ka tava kampaņa, tad nu sāku domāt :)

nea, runa bija par to wiki aizslēgšanu - ka to jau viņi gan gribētu. anarhista rokasgrāmata jau kopš 99.gada noskrubusi staigā pa Latviju, toč nekā jauna.
[User Picture]
From:[info]analgiins
Date:10. Janvāris 2009 - 17:36
(Link)
es bik savādāk biju domājis. dies pasarg, es nesaku, ka svensk grasās degmaisījumus mest.
[User Picture]
From:[info]daysleeper
Date:10. Janvāris 2009 - 17:38
(Link)
:) es ceru, ka nekā tāda nebūs. gan jau mierīgi prātīgi, nedomāju, ka tur būs jebkādas baisās aktivitātes, pat labi, ka sabiedrība bik pacelta uz ausīm, tad vismaz būs atbildīgie dienesti pietiekamā skaitā - ja nu piepeši kaut kas.
lai pārbauda, kā ir tagad stabiņi saliktie, kā ir operatīvajam transportam iebraukšana Vecrīgā.
[User Picture]