Garastāvoklis:: tired

From:[info]psihs
Date:8. Aprīlis 2007 - 02:02
(Link)
lol
[User Picture]
From:[info]kartmens
Date:8. Aprīlis 2007 - 02:03
(Link)
Te ož pēc cenzūras...
[User Picture]
From:[info]visa_centrs_gu
Date:8. Aprīlis 2007 - 02:25
(Link)
Ej dirst!
[User Picture]
From:[info]pzrk
Date:8. Aprīlis 2007 - 07:56
(Link)
Denis, iesaku izmantot arī banošanas rīku, nekautrējies. ;)
From:[info]zzx
Date:8. Aprīlis 2007 - 08:59
(Link)
A čo valoda ne tāda? Ja jau zem .lv- tad lūdzu arī latviski.
From:[info]wizz
Date:8. Aprīlis 2007 - 09:08
(Link)
priecājies būtu, ka kkas tiek darīts un mainīts, nevis par valodu piesējies!
[User Picture]
From:[info]kartmens
Date:8. Aprīlis 2007 - 13:11
(Link)
Vot kas šitā par čīkstuļu attieksmi? Inbox.lv ir komercuzņēmums, kas Sviesta Cibai kaut ko labu tikai ar vienu mērķi - nākotnē ar to pelnīt naudu. Un ja džekiem ir grūti atrast kādu, kas reizi nedēļā varētu divus teikumus latviski uzrakstīt, tad atvainojiet... Būtībā tā ir tāda riktīga uzdiršana visiem!
[User Picture]
From:[info]lauwa
Date:8. Aprīlis 2007 - 18:13
(Link)
nu esi miiljsh un iztulko visiem trakojioshajiem chiikstuljiem :)
[User Picture]