Par Sviesta Cibas jaunumiem (un gļukiem) -

Septembris 21., 2005

watt
12:42
Change is coming. Change is coming.

Nepadodieties panikai, bet
1) Veidojiet savu dienasgrāmatu rezerves kopijas. Iesaku
http://fawx.com/ljArchive/ , jeb http://sourceforge.net/projects/ljarchive (jaunākā versija). Māk ievilkt arī komentārus (ciba ļauj komentārus eksportēt).
2) Dzēsiet ārā savus private ierakstus, ja jūs neuzticaties jaunajiem īpašniekiem. Es, piemēram, savējos 3 private ierakstus sameklēšu un izdzēsīšu (jo tie ir mazliet kompromitējoši).
3) Visi lietotāji kas izdzēsīsies, kaut kad šonedēļ (vai sestdien/svētdien) tiks izņemti no datu bāzes (pilnībā izdzēsti). T.i., ja tev ir absolūti nepieņemams, ka Cibai mainās īpašnieks, izdzēsies, un tavi ieraksti tiks pilnībā izņemti no datu bāzes.

Jā, ir doma, ka mainīsies Cibas īpašnieks, jo ar hostinga piedāvājumi bija nežēlīgi, bet ir ienācies piedāvājums pirkt. Kompānija, kas piedāvā, protams, nekādā ziņā nav saistīta ar Lattelekom (vai viņu daudzajiem taustekļiem),  jo tiem es Cibu neparko nepārdotu.

P.S. Nekas jau slikts nenotiks. Ciba hostēsies uz laba pieslēguma, vienīgi īpašnieks vairs nebūs kāds vienpersonisks cilvēks, bet SIA, kam ir komerciālas intereses.

Ja kāds linko pa tiešo: http://klab.lv/community/sc_news/25988.html ir vairāk info un mazāk panikas.

1. lapa no 2