silent wings ([info]sw) rakstīja,
@ 2014-07-19 15:36:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Entry tags:current events, the big black hole

Viņi nelaiž klāt EDSO novērotājus, līdzko tie mēģina kāpt ārā no mašīnām, "separātisti" noklakšķina automātu drošinātājus. Melnās kastes ir pazudušas, lokālās brigādes vadonis melo kādā TV kanālā, ka viņi tās vispār neesot redzējuši, raķetes atlieku arī nekur nav, mirušos vāc kopā melnos maisos, krauj ceļa malā un daļu jau agrumā ir salādējuši kravas mašīnās un aizveduši, nevienam neko nepaskaidrojot. Kā Tviterī kāds rakstīja, normāli šādā situācijā teritorijai būtu jābūt iežogotai un katru kvadrātcentimetru būtu jāpārrāpo aviācijas ekspertiem. Taču mūs, kas neesam dzimuši vakar, šitais nepārsteidz, vai ne? Viena mana saprāta daļa klusi cer, ka kādbrīd pienāks ziņas par separātistiem, kas ielaiduši sev lodi pierē. Vai arī tādi jau ir, tikai šādas ziņas ne par ko mums nedrīkst pienākt. Esmu noskatījusies daļu no tā, ko arī viņi noteikti redzēja, pirmoreiz apstaigājot savas "ukraiņu transportlidmašīnas" atliekas. Man šķiet, ja esi kaut mazliet cilvēks, ar šādu paveikto nevar dzīvot.



(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]di_wine
2014-07-19 20:22 (saite)
Es gan vakar lasīju, ka otra melnā kaste ir nosūtīta uz Kijevu.
Kaut tās kastes jau neko nelīdzēs.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]sw
2014-07-20 01:29 (saite)
kaut nu tā būtu, ka uz Kijevu - vai vēl joprojām kādā saulespuķu laukā gaida īstus ārvalstu ekspertus.

kastes var palīdzēt saprast, kuru lidmašīnas daļu ķēra vispirms, cik vērienīgs bija sākotnējais bojājums. tas var palīdzēt izmeklēšanai slēdzienā par to, kas tieši tai lidmašīnai tika nodarīts. modelēt, kā noritēja katastrofa. pārbaudīt, ka lidmašīna tiešām atradās 10 km augstumā un neko nepārkāpa (ja kastes patiešām ir Maskavā, gaidām "ziņas" par to, ka saskaņā ar datiem ļotaks pats ir līdis, kur nevajag, un viss ir likumsakarīgi).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]di_wine
2014-07-20 01:41 (saite)
Galvenās liecības jau ir uz zemes, un tāpēc tur neviens svešais netiek laists klāt, kamēr nav novākti līķi ar šķembām, atlūzas utt.
Lidojumi 10 km augstumā (un to redz vadības tornis, tāpēc arī pamanīja, ka signāls zudis, tāpēc arī zina, cik augstu lidoja) nebija aizliegti. Nevienam prātā neienāca, ka tiem kretīniem krievs ir tādu ieroci iedevis.
Galvenais jau pierādīt, kurš ir šāvis (šāviens kā tāds, cik saprotu, ir pierādīts gan) un vainīgo kārt pie zvana - teorētiski visi cenšas krievu ar putinu karināt, bet vajadzīgi reāli pierādījumi, ja jau sākuši runāt par tiesu. Melnās kastes to nesniegs, jo piloti neredzēja raķeti un nezināja briesmas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sw
2014-07-20 01:53 (saite)
Atkārtošu vēlreiz, ka ir virkne datu, ko melnā kaste tomēr sniegs. Un tie var noderēt, lai verificētu, vai sākotnējie bojājumi patiešām atbilst tādiem, ko būtu varējusi nodarīt zeme-gaiss tipa raķete. Tātad arī tie ir pierādījumi.

Par to, kāpēc jāaizvāc līķi un nedrīkst nevienam teikt, kurp aizvesti, līdz brīdim, kad drīkstēs, gan pareizi pateici - šķembas. Viņiem ir rūpīgi jāpārbauda, vai kādā no mirušajiem nav atrodamas raķetes atliekas, un tās jāizņem. Man nebija ienācis prātā. Tik daudz ko necenzētu gribas teikt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]di_wine
2014-07-20 01:58 (saite)
Nav jēgas ārdīties. Tas ir krievs + karš. Zemiskākais, kas var notikt. Līdzīgi, kā tagad izraēla ar palestīnu, civilie, bērni iet bojā viens pēc otra. Mēs neko neizmainīsim. Nevajag vairot ļaunu un dusmas... Atliek sūtīt mieru un mīlestību to virzienā, kuri kļuvuši par zvēriem ar aptumšotiem prātiem varas un naudas dēļ, un to pašu aizgājušo dvēselēm. Lai nekas tāds mums pašiem nebūtu uz savas ādas jāizbauda...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sw
2014-07-20 02:08 (saite)
man ir totāls sastingums tā visa sakarā. redzēju dažas ļoti briesmīgas bildes, ne bail bija, nekā, tikai smagi un ļoti viņu žēl. tas īstenībā jau ir tik ļoti par visu starptautisko sabiedrību, kurai piederam arī mēs. aB taču arī pirms šī incidenta mēdza lidot pāri UA teritorijai. mieru un mīlestību, jā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]di_wine
2014-07-20 02:12 (saite)
Nu jā wizzair uz Kutaisi arī lidoja pāri, bet tai dienā izmainīja maršrutu gar Turciju. Un tai naktī skatījāmies lidojumu karti, ka daudzu turpina lidot gar austrumukrainas robežu, bet krievijas pusē - likās, pašnāvnieki-klauni, viņi tiešām grib ietaupīt degvielu uz cilvēku dzīvību. Tam buk`am ir 60 km amplitūda.
Man liekas, nevajag tās bildes skatīties... ķermenis ir miris, lai cik sakropļots, tam jau vairs nesāp, bet dvēsele dzīvo. Dvēselei vajag mieru, nevis vaimanas. Smagi gan. Dažkārt liekas, ka palicējiem ir vissmagāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sw
2014-07-20 13:03 (saite)
ir grūti nedomāt par to brīdi un necerēt, ka cilvēkiem, ko redzi, viss notika ātri. man jūlija grafikā sanāk septiņi lidojumi, un tieši katastrofas dienā nolaidos Rīgā akurāt laikā, kad tā lidmašīna startēja no Shipholas. iet caur kauliem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]heda
2014-07-19 21:07 (saite)
Krievijā "normāli šādā situācijā" ir tieši tā, kā viņi rīkojas tagad.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]sw
2014-07-20 01:32 (saite)
jā, protams :( tā patiešām ir pasauļu sadursme. un daudz civilizētākās valstīs tuvinieki tikmēr gaida neziņā, un totālā wtf sajūta par to, kā notikuma vietā notiek visas procedūras, viņiem diez vai palīdz.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]snorke
2014-07-19 22:53 (saite)
tie tacu tikai inostranci, kas asi vainigi, jo lidoja kur kars un viss ! bet eiropa mazliet iepazistas ar krievijas metodeem, tas fakts !

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]sw
2014-07-20 01:34 (saite)
ja eiropai šitais nebūs wake-up call, lai sāktu citādāk skatīties uz šo konfliktu un eiropas vietu tajā, tad eiropa ir daudz ciniskāka, nekā man šķitis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dominika
2014-07-20 10:59 (saite)
vai bezpalīdzīgāka. un nevar jau vienā dienā dienā saprast, ka tava vērtību sistēma ir pilnīgi atšķirīga un otra acīs - smieklīga. es esmu pārliecināta, ka R-eiropas un Krievijas attiecībām nav iespējama normāla diplomātiska risinājuma, jo to vērtību sistēmas ir tik ļoti atšķirīgas. tas, kas ir vērtība R-eiropā - sarunas, iešana uz kompromisu, respekts pret citādo - Krievijā ir vājuma pazīmes.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sw
2014-07-20 12:59 (saite)
ir sajūta, ka atgriežos augstskolas lekciju solā, kur pasniedzēja runāja par līdzāspastāvošām kultūrām, no kurām viena ir mūsdienīga, bet otra aizķērusies kaut kurā tur gs. viņa gan to teica par Eiropu un Irākām-Afganistānām, but still.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]auksts_entelekt
2014-07-20 11:26 (saite)
Yevgenij Marchuk
Несколько слов для тех, кого интересуют расследования авиакатастроф. Тот, кто занимался расследованием авиакатастроф подобного рода (а мне приходилось дважды) сразу вам скажет, что длительное пребывание так называемых "черных ящиков", а их должно быть как минимум два, в руках заинтересованной стороны может свести к нулю ценность их показаний. Или вообще может дать ложный след. Специалисты это хорошо знают. Не могу и не должен раскрывать детали. Второе. Насильственное изъятие боевиками 28(?) тел погибших авиапассажиров может свидетеьствовать о том, что прибыл инструктор и указал, именно какие тела надо изъять. А это тела, в которых при поверхностном осмотре можно предположить, что в них могут быть осколки ракеты или боеприпаса , сбившего самолет. То есть неопровержимые доказательства. Металловедческая и материаловедческая экспертизы дают в таких случаях неопровержимые доказательства. Кроме этого легко устанавливается место конкретного пассажира по проданным билетам , и если он был пристегнут к креслу, а таких было очень много, то по характеру (угол проникновения осколков) легко устанавливается начальная точка разлета осколков, то есть точка взрыва. А если такие проникающие ранения обнаружены у многих пассажиров и точно установлено их место в самолете, а это не проблема, то начальная точка разлета осколков (то есть точка взрыва) определяется с точносью до сантиетров. Кроме этого все упавшие части самолета должны быть найдены и , особенно, части фюзеляжа . Они специлистами прикрепляются на специальный каркас, который один в один повторяет фюзеляж самолета. Это очень важная часть работы. В результате очень легко и абсолютно точно устанавливается место на корпусе и размер поражения самолета. Потом сопоставляются углы движения самолета и угол поражения(место на корпусе) и разговор экипажа между собой и с землей(один "черный ящик") и запись телеметрии всех систем самолета(другой "черный ящик"), а дальше дело техники. По размеру разрушения устанавливается мощность заряда(БЧ), а у БУК-а она известна и траектория полета ракеты, содержимое этого боеприпаса (есть ли его осколки или боевая начинка в теле или вещах пострадавших и в деталях корпуса). Некоторые боприпасы усторены так, что они попадают не в корпус, а взрываются рядом с самолетом или над ним и поражают (прошивают) весь самолет специальной осколочной начинкой или стальными шариками к шарикоподшипникам ( так в С-200). Хотя для расследования это не имеет никакого значения. Я думаю, что террористы не зря не пускают наших и международных специалистов к месту трагедии ( а это 25 квадратных коллометров) и увезли тела многих погибших. Там работают другие специалисты, которые хорошо знают, как расследуются такие авиакатастрофы и знают, что надо забрать, уничтожить или сжечь на месте (мол, ну оно же сгорело). Уганый поспешно БУК, блокирование доступа специалистов к месту трагедии, манипуляция с "черными ящиками" (вообще то они не черного цвета) все это сверхочевидные попытки воспрепятствовать объективному расследованию. Здесь я изложил десятитысячную долю того, что расследуется в таких случаях. Россия имет огромный опыт таких расследований. Но международный опыт таких расследования намного превосходит российский. Россия прекрасно понимает, что если международное расследование получит все необходимое для установления истины, то выводы будут для нее плачевные. Уж не говоря о том Россия как страна отдала в руки террористам высокоточное оружие.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]auksts_entelekt
2014-07-20 11:36 (saite)
un te no krievu foruma:) Bez komentāriem.
1. В марте был угнан самолёт Малайзийских авиалиний, который, якобы, абсолютно и бесследно пропал. На самом деле, он был перегнан на американскую военную базу, Диего-Гарсия.
2. Затем, он был переправлен в Голландию. В нужный день и час он вылетел в Малайзию. Внутри были не живые люди, а трупы. Самолет вели не настоящие пилоты, а автопилот. Либо взлет (сложная процедура) сделали живые пилоты, которые заранее спрыгнули на парашютах. Далее самолёт летел автоматически.
В нужном месте его взорвали (возможно, даже без ракеты земля-воздух, а просто заложив внего взрывчатку, след ЦРУ США, как и 11 сентября).
3. Паспорта все новенькие — и это в сгоревшем и развалившемся самолёте ( вспоминается та же ситуация 11 сентября — здания распылены в порошок, но найдены целые чистые паспорта угонщиков — опять почерк ЦРУ США). То есть, произошёл ВБРОС паспортов.
4. Ополченцы говорят о странном трупном запахе, который исходит от трупов, будто они несвежие. А уж они знают, что такое свежие трупы. Так что в самолёт были положены чьи-то чужие трупы, которые уже успели начать разлогаться.
5. Заметьте, РОДСТВЕННИКОВ не показывают, никого конкретно — якобы, чтобы их уберечь от любопытной прессы.
6. Номера двух самолётов почти идентичны и отличаются на 1 букву — O и D:
- Бортовой номер рейса MH370, пропавшего в марте — 9M-MRO.
- Бортовой номер рейса MH17, "упавшего" вчера — 9M-MRD.
7. В Фейсбуке все якобы погибшые пассажиры (имена брали по паспортам, что уже показали) в ОДИН день (21 апреля, то есть уже после угона лайнера в марте), создали странички в Фейсбуке. И ничего туда не выложили.
8. Цель операции ЦРУ США — обвинить во всём Россию и начать против неё большую войну.
9. Так как даже я сейчас об этом говорю (простой зритель), значит тот, кто надо (российские спецслужбы) всё давно поняли и действуют. Значит, результат для тех, кто устроил эту "катастрофу" — неудачный, и скоро всё выяснится с очень негативными последствиями для устроителей.
Итак, вот те материалы, что меня привели к даннным выводам.
А/ Немного конспирологии: странные трупы, паспорта с дырками и бортовые номера Боингов.
Я не хочу комментировать и уж тем более развивать тему заговора. Просто для информации. Интервью ополченцев с места крушения:
Далее. Все без исключение говорили и замечали очень странные паспорта. Абсолютно нулевые, словно выданные совсем недавно. Фото и видео достаточно. Например здесь:
А что это за голландские паспорта с дырками? Это так в Нидерландах гасят недействительные паспорта. Почему эти паспорта оказались у пассажиров этого злополучного Боинга?*
(от Глеба Д)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sw
2014-07-20 12:12 (saite)
baisi. tā tauta ir baisāka, nekā man līdz šim bija šķitis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]auksts_entelekt
2014-07-20 12:18 (saite)
ne visi.
https://www.youtube.com/watch?v=RBif2aFVyQk

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sw
2014-07-20 13:07 (saite)
http://zn.ua/UKRAINE/troe-grazhdan-rossii-poprosili-u-ukrainy-politicheskogo-ubezhischa-149308_.html

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]auksts_entelekt
2014-07-20 13:16 (saite)
drosmīgi cilvēki.

re ko vēl uzraku https://www.youtube.com/watch?v=CVOeH2zju7A

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sw
2014-07-20 12:18 (saite)
mhm. un tikmēr noliek notikuma vietā apdzērušos mērkaķus ar automātiem un bez skaidras hierarhijas, lai šķistu, ka visas dīvainās darbības un novilcināšana notiek truluma, neorganizētības un resursu trūkuma dēļ. sūdu izstrēbšanas mašīna ir ieslēguses un kāpina apgriezienus, the russian way.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?