ублюдок ([info]racoon) rakstīja,
@ 2008-09-11 15:22:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Par reklāmas biznesu un darboņiem
Pārdomas par piedāvājumu veidošanu.

Šodien notiek pasākums "Predicts", ir tāda konferencīte kur uzsūcas industrijas darboņi lai jautri patērgātu starplaikos un mēreni garlaikotos lekciju laikā, jo kā pareizi atzīmēja viens kolēģis - nav nekā jauna pasaulē. Tas skumdina. Lūk, nedaudz pagrozījies starp darbonīšiem tomēr atslīdēju uz kantorīti, lai nodotos šādiem tādiem sadzīviskiem darbiņiem un klausītos šo konferenci online. (http://www.predicts.lv/lv/konference/)

Tas ir tāds jauninājums, ka šajā digitālajā laikmetā visi visu var dabūt internetā pa velti, savukārt par konferenci samaksātie lati ir tikai par sviestmaizi un ātšālējušos Mangaļu ūdentiņu. Nu un vēl par iespēju pagrozīties starp pārējiem - redz, es ar te esmu! Būt vismaz iedevuši ko ieraut, uzreiz labāki jautājumi no zāles atskanētu.

Vot, un amatabrāļi konferencē vārsmo par neiroloģijas pielietošanu patērētāju pētījumos. Nu tur tip saliek pie galvas vadiņus, palaiž ielās un skatās uz kuru bildi vai produktu noraustīsies patērētāja receptori. Tik tālu nu esam. Šitā samudrīt, šitā samudrīt!

Turpinājumā par samudrīšanu. Atlīdis kantorī lieku reizi uzšķīru pēdējo divu nedēļu veikumu, un izslīdēju cauri visiem 130 slaidiem. Patīksminājies par vareno failu ieslīgu pārdomās. Vot kāpēc mēs vienmēr gribam uztaisīt kaut ko kolosālu, pat nezinot vai tas, kas to skatīsies, sapratīs ko esmu vēlējies paust. Vēl trakāk, iedomājos sevi paša bramanīgākā dižvadītāja, akcionāra krēslā un mēģināju apskatīt darbu no šāda skatupunkta. Apskatījos un nodomāju ka tie džeki kaut ko baigi muģī. Un zin, sūdi slēpjas tur, ka nemākam, nu nemākam to visu padarīt vienkāršāku, tā, lai to saprastu katrs dārzenis. Visi piedāvājumi ko savā mūžā esmu redzējis ir tik komplicēti un pārgudri it kā mēs tirgotu urānu vai kosmisko satelītnovērošanas sistēmu. Un nav svarīgi, vai mēs tirgojam kretīvo, medijus, pabļik reļeiženus vai vienalga ko. Viss būs samudrīts līdz nejēgai un sabāzts viss ko vajg un ko nevajg. Kompānija kas uzstāda dzelzs siju konstrukcijas takš piedāvājumā neapraksta kā tiek iegūta rūda.

Tagad es padomāšu, kā 130 slaidus varētu pārvērst 13 un vispārībā man gribas iedzert alu. Savukārt Jūs tikmērt paskatieties filmiņu linkā zemāk un padomājiet vai vienmēr kārtīgi izlasat brīfu un vai gadījumā videomateriāls neatspoguļo kādu gadījumu iz dzīves.


http://www.youtube.com/watch?v=J4oKXagF3IE


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]esinja
2008-09-11 16:16 (saite)
vai tu dabūji kreklu?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]racoon
2008-09-11 16:18 (saite)
jap

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mazeltov
2008-09-11 16:24 (saite)
Trakokreklu priekš kaimiņtantes? :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]esinja
2008-09-11 16:27 (saite)
mēs jau vakar noskaidrojām, ka Racoons ir labais zēns... :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]antuanete
2008-09-11 16:22 (saite)
Tie nu reiz ir zelta vārdi - par vienkāršību. Viefektīvākais variants, imho - pamata prezentācija uz 13 slaidiem, kur pastāsta par "tērauda sijām". Pēc prezentācijas var piedāvāt - ja ir kādi jautājumi, mēs varam pastāstīt, "kā iegūst rūdu" (lai atkaliņās nerodas jautājumi, vai gadījumā jūs tikai virspusēji nemuldat). Ppt ar 130 slaidiem nokauj jebkuru labvēlīgo attieksmi.

(Atbildēt uz šo)


[info]up
2008-09-11 16:32 (saite)
publika gaida staastu par trako kaiminjieni

(Atbildēt uz šo)


[info]unpy
2008-09-11 16:32 (saite)
130 slaidi ir domāti mazgadīgiem frīkiem, kuru mērķauditorija ir mazgadīgas sekretāres vai "atbildīgās speciālistes", kuras var morāli sagraut ar šādu slaidu daudzumu un padarīt padevīgas. No sērijas - "vieglāk atdoties, nekā izskaidrot, kālab ne".

Jebkurš normāls cilvēks tādu pintiķi ar 130 slaidiem aizsūtīs divas mājas tālak, nemaz nerunājot par augšējo menedžmentu, kuri bieži vien nevar vairāk par 15min. atvēlēt, lai uzklausītu kautkādu pekstiņu. Un ko tad iesākt ar tiem 130 slaidiem? 10 slaidu jau ir daudz. Vislabāk vispār bez slaidiem, ar A4 lapu un zīmuli.

Nu "augšu" žmeriki nav tālab "augšā", ka būtu dauņi, kuriem kā pingvīnēniem rūpīgi jāpārgremo produkts savā kunģī un pēc tam plaši pavērtajos knābīšos jāatvemj. Ja pirmajās piecās minūtēs arvien nav skaidrs, ko tu no tā cilvēka gribi, tad tā tiktiešām nav viņa problēma.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]racoon
2008-09-11 16:35 (saite)
Labi, nedirs nu pa daudz!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]unpy
2008-09-11 16:41 (saite)
Nu, bet ko, KO var rādīt 130 slaidos? Un man tiešām žēl to cilvēku, kam tas jāskatās.

Lai gan mazohisti arī ir, protams:)))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]wowow
2008-09-11 17:15 (saite)
Slaidi paši par sevi ir nespējas apliecinājums sūdīgu runātāju saturēšanai.
Normālai 45 minūšu prezentācijai pietiek ar 6 slaidiem (iesakaitot title page).
Savukārt slaidi kā references materiāls, 130, bože upasi, kas ta to lasīs?
(Lai gan esmu redzējis arī tādus klientus, kuri piedāvājumu labumu novērtē pēc biezuma)

(Atbildēt uz šo)


[info]biezpientaure
2008-09-11 21:16 (saite)
>Vot, un amatabrāļi konferencē vārsmo par neiroloģijas pielietošanu patērētāju pētījumos.

reklāma ir ok, ja tā vienkārši stāsta "mēs pārdodam metāla sijas, izmēri tādi un šitādi, piegāde X laika vienībās, cenas tram-param". Kad sāk stellēt bomi ausī, lai pārliecinātu mājas pensionārus samesties vienai, bet savai sijai, tā vietā lai ēstu un godīgi maksātu par siltumu, tas ir sodāmi.

ja es nebūtu algots pļūtītājs, bet veselīgs maniaks ar vēlmi socializēties, noteikti paņemtu kādu galveno neirologu-reklāmistu par ķīlnieku, nedēļu populāri klāstītu viņam ko domāju par vēlmi reklamēt nevis informēšanas, bet iepārdošanas nolūkā. Laistu to visu internetā, lai jaunatne pārdomā, pirms ķerties pie reklāmista grūtā darba. Jo reklāmists ir teju kā skolotājs - ir jājūt sociālā atbildība, jptv.

(Atbildēt uz šo)


[info]barbala
2008-09-11 23:41 (saite)
Tāpēc, ka veikla samudrīšana ļauj uzdodies par Ekspertu.
Paši izveidojam problēmu un paši to varonīgi atrisinām, pie viena, arī attaisnojot industrijas pastāvēšanu.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?