ублюдок ([info]racoon) rakstīja,
@ 2008-09-11 15:22:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Par reklāmas biznesu un darboņiem
Pārdomas par piedāvājumu veidošanu.

Šodien notiek pasākums "Predicts", ir tāda konferencīte kur uzsūcas industrijas darboņi lai jautri patērgātu starplaikos un mēreni garlaikotos lekciju laikā, jo kā pareizi atzīmēja viens kolēģis - nav nekā jauna pasaulē. Tas skumdina. Lūk, nedaudz pagrozījies starp darbonīšiem tomēr atslīdēju uz kantorīti, lai nodotos šādiem tādiem sadzīviskiem darbiņiem un klausītos šo konferenci online. (http://www.predicts.lv/lv/konference/)

Tas ir tāds jauninājums, ka šajā digitālajā laikmetā visi visu var dabūt internetā pa velti, savukārt par konferenci samaksātie lati ir tikai par sviestmaizi un ātšālējušos Mangaļu ūdentiņu. Nu un vēl par iespēju pagrozīties starp pārējiem - redz, es ar te esmu! Būt vismaz iedevuši ko ieraut, uzreiz labāki jautājumi no zāles atskanētu.

Vot, un amatabrāļi konferencē vārsmo par neiroloģijas pielietošanu patērētāju pētījumos. Nu tur tip saliek pie galvas vadiņus, palaiž ielās un skatās uz kuru bildi vai produktu noraustīsies patērētāja receptori. Tik tālu nu esam. Šitā samudrīt, šitā samudrīt!

Turpinājumā par samudrīšanu. Atlīdis kantorī lieku reizi uzšķīru pēdējo divu nedēļu veikumu, un izslīdēju cauri visiem 130 slaidiem. Patīksminājies par vareno failu ieslīgu pārdomās. Vot kāpēc mēs vienmēr gribam uztaisīt kaut ko kolosālu, pat nezinot vai tas, kas to skatīsies, sapratīs ko esmu vēlējies paust. Vēl trakāk, iedomājos sevi paša bramanīgākā dižvadītāja, akcionāra krēslā un mēģināju apskatīt darbu no šāda skatupunkta. Apskatījos un nodomāju ka tie džeki kaut ko baigi muģī. Un zin, sūdi slēpjas tur, ka nemākam, nu nemākam to visu padarīt vienkāršāku, tā, lai to saprastu katrs dārzenis. Visi piedāvājumi ko savā mūžā esmu redzējis ir tik komplicēti un pārgudri it kā mēs tirgotu urānu vai kosmisko satelītnovērošanas sistēmu. Un nav svarīgi, vai mēs tirgojam kretīvo, medijus, pabļik reļeiženus vai vienalga ko. Viss būs samudrīts līdz nejēgai un sabāzts viss ko vajg un ko nevajg. Kompānija kas uzstāda dzelzs siju konstrukcijas takš piedāvājumā neapraksta kā tiek iegūta rūda.

Tagad es padomāšu, kā 130 slaidus varētu pārvērst 13 un vispārībā man gribas iedzert alu. Savukārt Jūs tikmērt paskatieties filmiņu linkā zemāk un padomājiet vai vienmēr kārtīgi izlasat brīfu un vai gadījumā videomateriāls neatspoguļo kādu gadījumu iz dzīves.


http://www.youtube.com/watch?v=J4oKXagF3IE


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]biezpientaure
2008-09-11 21:16 (saite)
>Vot, un amatabrāļi konferencē vārsmo par neiroloģijas pielietošanu patērētāju pētījumos.

reklāma ir ok, ja tā vienkārši stāsta "mēs pārdodam metāla sijas, izmēri tādi un šitādi, piegāde X laika vienībās, cenas tram-param". Kad sāk stellēt bomi ausī, lai pārliecinātu mājas pensionārus samesties vienai, bet savai sijai, tā vietā lai ēstu un godīgi maksātu par siltumu, tas ir sodāmi.

ja es nebūtu algots pļūtītājs, bet veselīgs maniaks ar vēlmi socializēties, noteikti paņemtu kādu galveno neirologu-reklāmistu par ķīlnieku, nedēļu populāri klāstītu viņam ko domāju par vēlmi reklamēt nevis informēšanas, bet iepārdošanas nolūkā. Laistu to visu internetā, lai jaunatne pārdomā, pirms ķerties pie reklāmista grūtā darba. Jo reklāmists ir teju kā skolotājs - ir jājūt sociālā atbildība, jptv.

(Atbildēt uz šo)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?