>Vot, un amatabrāļi konferencē vārsmo par neiroloģijas pielietošanu patērētāju pētījumos.
reklāma ir ok, ja tā vienkārši stāsta "mēs pārdodam metāla sijas, izmēri tādi un šitādi, piegāde X laika vienībās, cenas tram-param". Kad sāk stellēt bomi ausī, lai pārliecinātu mājas pensionārus samesties vienai, bet savai sijai, tā vietā lai ēstu un godīgi maksātu par siltumu, tas ir sodāmi.
ja es nebūtu algots pļūtītājs, bet veselīgs maniaks ar vēlmi socializēties, noteikti paņemtu kādu galveno neirologu-reklāmistu par ķīlnieku, nedēļu populāri klāstītu viņam ko domāju par vēlmi reklamēt nevis informēšanas, bet iepārdošanas nolūkā. Laistu to visu internetā, lai jaunatne pārdomā, pirms ķerties pie reklāmista grūtā darba. Jo reklāmists ir teju kā skolotājs - ir jājūt sociālā atbildība, jptv.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: