Par panākumiem
Tā ir tiesa, vai es tikai pārklausījos? Tikko ziņās pa radio teica, ka pēc Dienvidu tilta atklāšanas 17 novembrī, Rīgas Ūdens uzreiz taisās mainīt kaut kādas maģistrālās trubas, kas iet zem Dienvidu tilta pievadceļa, un to tāpēc uzreiz vajadzēs uzlauzt?
Vai man vienam šķiet ka tas ir kaut kas no sērijas "Million reasons why Latvia is the best country in the world!" ?
UPDATE!!!! Paldies
fleurPublicēta: 09:05 03.09.2008.
Rīga, 3.sept., LETA. Pēc Dienvidu tilta atklāšanas, kas paredzēta šā gada 17.novembrī, "Rīgas ūdens" iecerējis mainīt maģistrālo ūdensvadu, kas atrodas zem tilta pievedceļiem. Tas savukārt būs saistīts ar jaunu ceļa segas maiņu, šodien ziņo laikraksts "Telegraf".
Maģistrālā ūdensvada maiņa Maskavas ielā ir daļa no Rīgas ūdens infrastruktūras modernizācijas projekta, laikrakstam skaidro "Rīgas ūdens" projektu vadītājs Aivars Zants, norādot, ka šis projekts paredzēts programmā, kas Rīgas domē apstiprināta 2002.gadā.
Savukārt 2005.gadā tika saņemts finansējums no Eiropas Savienības fondiem, kas finansē 85% no projekta kopējām izmaksām. Tā paša gada martā tika apstiprināts tehniskais projekts, un tikai pēc tam atklājies, ka maģistrālais ūdensvads atradīsies zem jaunā tilta, raksta "Telegraf", norādot, ka abu projektu izstrāde ilgusi aptuveni desmit gadus.
Laikrakstam Rīgas domē tā arī neizdevās noskaidrot, kāpēc nebija iespējams abus projektus saskaņot, vispirms nomainot maģistrālo ūdensvadu, un pēc tam būvējot tilta pievedceļus.
"Rīgas ūdens" laikrakstam norādījis, ka Rīgas Pilsētas attīstības departaments jau laikus ticis brīdināts par darbu plāniem, savukārt departaments apgalvo, ka "Rīgas ūdens" nav iesniedzis nepieciešamos dokumentus, lai tiktu saskaņoti būvdarbi.
Būvvaldes vadītājs Andis Cinis norādījis, ka "uzņēmumam pašam vajadzēja sekot līdzi savu darbu termiņiem, jo viņu rīcībā ir informācija par visiem būvdarbiem pilsētā, un ar "Rīgas ūdeni" tiek saskaņoti visi būvdarbi pilsētā." Cinis arī laikrakstam norādījis, ka "tās ir kaut kādas muļķības - tā ir problēma žurnālistiem, kamēr es tur nekādu problēmu neredzu. Nezinu, kāpēc tā sanācis - zvaniet mēram."
Savukārt Rīgas mērs Jānis Birks (TB/LNNK) laikrakstam atteicies komentēt izveidojušos situāciju, norādot, ka "viņš kavē uz teātri, kamēr tilts pagaidām nedeg."
Kā ziņots, Dienvidu tilta, kura garums ir 803 metri, izmaksas ir 35,4 miljoni latu, tādējādi tilta viena kvadrātmetra būvniecības izmaksas ir 1184 lati. Visa Daugavas šķērsojuma projekta, kas ir lielākais būvobjekts Baltijā pēdējos 25 gados, 1.kārta, kurā ietilpst arī paša tilta, kā arī estakāžu pāri Krasta un Maskavas ielai projektēšana un izbūve, izmaksās 85,5 miljonus latu bez iepriekšējo gadu inflācijas un samaksas par finanšu piesaisti.
Finanšu kredīts projekta 1.kārtas īstenošanai ņemts uz 20 gadiem ar fiksēto procentu likmi 6,43%. Ekonomikas ministrijas Valsts būvinspekcija 2004.gadā veica sniegto projekta īstenošanas aprēķinu pārbaudi. Saskaņā ar pārbaudes rezultātiem būvniecības izmaksu aprēķins orientējoši atbilst būvniecības tirgus situācijai 2003.gadā, norāda AS "Dienvidu tilts".
VISSS ES JAU BEIDZU!!!!!