Journal    Friends    Archive    User Info    memories
 

Vasara un dūmi -

Jun. 18th, 2016 04:07 pm

Četri par meitenes izvarošanu uz prāmja Galaxy apsūdzētie radījumi attaisnoti, jo advokāti (valsts, ne jau izvarotāju apmaksāti) par 2 000 000 kronu pierādījuši, ka varot taču būt, ka viss noticis brīvprātīgi.
Tā pati humanitārā lielvara par izvarošanu joprojām vajā Asānžu, kura noziegums esot, ka viņš brīvprātīga seksa laikā neesot lietojis prezervatīvu.

42 comments - Leave a commentPrevious Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Comments:

From:[info]heda
Date:June 18th, 2016 - 05:34 pm
(Link)
Un viņu vārdi, protams, ir slepeni, jo nesauc viņus gluži Džuljens Asānžs, un arī ne Svens Svensons vai Kalle Karlsons.
From:[info]svari
Date:June 18th, 2016 - 05:40 pm
(Link)
Sociālisma ar cilvēcīgu seju grimases.
From:(Anonymous)
Date:June 18th, 2016 - 06:24 pm
(Link)
vārdi slepeni, bet heda tos zina, vai ne?
From:[info]heda
Date:June 18th, 2016 - 06:32 pm
(Link)
internetā ir atrodami, bet politkorektajos medijos slepeni
From:[info]snorke
Date:June 18th, 2016 - 06:55 pm
(Link)
es atradu vardus ar vnk google ferry galaxy rape
From:[info]usne
Date:June 18th, 2016 - 06:11 pm
(Link)
Lūk šī ir tēma par kuru arī ir vairāk vērts runāt kā par olšūnām!
From:[info]pelnufeja
Date:June 18th, 2016 - 06:44 pm
(Link)
latviešu klasiskais arguments - par šo tēmu runāt nedrīkst, jo pensijas ir svarīgākas.
From:[info]usne
Date:June 18th, 2016 - 07:01 pm
(Link)
Šajā gadījumā, par šo nevar runāt, jo citi padomās, ka esi politnekorekts.
From:[info]pelnufeja
Date:June 18th, 2016 - 07:06 pm
(Link)
Nē, par šo var runāt - bet:
a) to nevar vispārināt uz bēgļu uzņemšanu kā fundantāli nepareizu lēmumu,
b) viena problēma nav svarīgāka/nesvarīgāka par citu - ir jārunā par tām visām un jāmeklē kaut kāi risinājumi

Nu, jo, protams, ja sāk salīdzināt ar izvarošanu, tad, piemēram, tekošs jumts vispār nav problēma, bet tas nenozīmē, ka to nevajag salabot.
From:[info]usne
Date:June 18th, 2016 - 07:09 pm
(Link)
Nu lūk! Un tikai tagad beidzot aktualizējas citi jautājumi, kas nav kliedzošas dzemdes un olšūnas. Par to man liels prieks.
+ vienlīdzība ir vienlīdzība visiem, tā tam būtu jābūt.
From:[info]pelnufeja
Date:June 18th, 2016 - 07:52 pm
(Link)
Es piekrītu, ka olšūnu jautājumam tiek tik daudz uzmanības, tāpēc ka tā ir "seksīgāka" problēma par dažām citām, tomēr tas nav tikai par olšūnām, bet sievietes tiesībām daudz plašākā nozīmē. Plus, manuprāt šis ir lielisks precedents, kas parāda, ka cilvēki ir spējīgi iestāties arī par minoritātes tiesībām, un tas vairo sabiedrības kopējo labklājību.

Man arī drusciņ ir sajūta - a, kāpēc neviens neiet piketēt par iekļaujošas izglītības problēmām, kas Latvijā ir aktuālas un nemainīgas jau gadiem, bet tajā pašā laikā es labi apzinos, ka neviens jau man neliedz rakstīt atklātās vēstules, rīkot demonstrācijas utt. Man vienkārši grūti saprast, kāpēc kādas cilvēku grupas iestāšanās par kaut ko ir mazāk vērtīga vai nepieciešami noniecina citas grupas vajadzību pēc uzmanības un tiesību aizstāvības.
From:[info]scaramouche
Date:June 19th, 2016 - 02:08 am
(Link)
Un kas tieši tev traucē iet medijos un gūt sev uzmanību?
From:[info]extranjero
Date:June 19th, 2016 - 10:51 am
(Link)
Vienas problēmas ir svarīgākas par citām. Tas nenozīmē, ka mazāk svarīgās nav jārisina, bet saprast prioritātes arī ir ļoti svarīgi.
From:[info]nord
Date:June 18th, 2016 - 10:13 pm
(Link)
jā, un šis ir tipiskais pretarguments :) es jau dabūju pa mizu ar šiem "nedrīkst", "noniecināt", "kādēļ salīdzināt" utt, un man ir bijis laiks skaidri noformulēt savu attieksmi pret skaļu cīņu pret bulšit problēmām:

Es to uzskatu par neracionālu resursu izšķiešanu niekos, kad spējīgi, sociāli aktīvi cilvēki tērē savu laiku, līdzekļus, ietekmi, organizatoriskās, oratoru spējas, talantu iedvesmot, sapulcēt cilvēkus, izdomāt skaļus lozungus, asprātīgas akcijas, uzrakstīt par to rakstus, iekļūt ar foto visos mēdijos- to visu iegulda maznozīmīgas problēmas risināšanā, jo tā ir modīga, tā ir provokatīva, seksīga, skaļa un tipa "pikanti drosmīga". Tas ir kā šaut lodes (un nav tā, ka to skaits ir neierobežots un pietiks visam) gaisā, priecāties un lepoties par skaļiem blīkšķiem un gaismas zibšņiem, kamēr "ienaidnieks" turpat blakus "izgriež ganāmpulku".

Un tas, cik daudz agresijas, naidrunu, pāriešanas uz personību un vnk apvainošanās es saņemu par šādu viedokli, liek man domāt, ka šajā olšūnu cīņā ir ieguldīts ļoti daudz godkāres, kura alkst uzslavas un atzinības, bet to nesaņemot, atkal metas cīņā, atkal ar bulšit problēmu- stulbā, tumsonīgā, kāda tur vēl neprogresīvā sabiedrība nesaprot kotaturkotatur.
From:[info]heda
Date:June 18th, 2016 - 10:39 pm
(Link)
virtuālās problēmas vs reālās - virtuālo risināšanai pietiek ar konvenciju parakstīšanu un pareizu retoriku
From:[info]pelnufeja
Date:June 18th, 2016 - 11:14 pm
(Link)
Mana pieredze gan rāda, ka reālās problēmas ļoti bieži nevar atrisināt lielā mērā tāpēc, ka nav saistošu likumu un konvenciju. Tāpat arī tāpēc, ka medijos/publiskajā telpā nav gana daudz info par konkrēto jautājumu. Tas ir vienkārši fakts, kas var patikt vai nepatikt.

Tiesa gan - cilvēki mēdz aizrauties ar virtuālu problēmu risināšanu un sava imidža spodrināšanu, aizmirstot par reālajām lietām ikdienā. Bet tas nenozīmē, ka nav cilvēki, kas var un spēj iestāties par ļoti dažādām problēmām.

Un man nav problēmu ar alternatīvu viedokli. Es tikai gribu varēt izteikt savējo.
From:[info]heda
Date:June 18th, 2016 - 11:26 pm
(Link)
jā, protams, ka savs viedoklis ir jāizsaka un paldies tev par tavu viedokli šeit
From:[info]heda
Date:June 18th, 2016 - 11:39 pm
(Link)
Tas, ko tu dari iekļaujošās izglītības lietās, ir iedevesmojoši un lieliski. Vai tad arī šajā jomā nesaskaries ar to, ka konvencijas un pareizums vārdos neko neatrisina, ja nav praktisku un konsekventu risinājumu?
From:[info]pelnufeja
Date:June 19th, 2016 - 02:26 am
(Link)
Jā, saskaros. Bet ir arī otra puse, piemēram, tad, kad man kaut kas ir nepieciešams, piemēram, ilgāks laiks eksāmenā vai atsevišķa telpa, es esmu absolūti atkarīga no konkrētā cilvēka izvēles, jo nav vispār nekādu likumu, kas attiektos uz augstāko izglītību šajā kontekstā, izņemot blāblā muļķības par neviena nediskriminēšanu - tā kā tas nav tik viennozīmīgi; visi aspekti ir būtiski - gan teorija, gan prakse.
From:[info]src
Date:June 19th, 2016 - 12:32 am
(Link)
es saprotu tavu viedokli, bet vēlos vēl piezīmēt, ka tas bija kaut kas vairāk kā par olšūnām.

zinot cilvēkus, kas aktīvi darbojās šīs problēmas - lielai daļai olšūnas galīgi nebija nozīmīgs jautājums. vienkārši pēdējais piliens sieviešu tiesību ierobežošanā. un tas fakts, ka atrodas vēl citi, kam ir tieši tāpat un gatavi kaut ko darīt un tam pat ir kāda jēga. tas ir vienkārši mindblowing.
From:[info]scaramouche
Date:June 19th, 2016 - 02:11 am
(Link)
es saprotu tavu viedokli, bet norādīšu, ka tev nav olšūnu
From:[info]src
Date:June 19th, 2016 - 02:25 am
(Link)
un?
From:(Anonymous)
Date:June 19th, 2016 - 03:18 am
(Link)
"es to uzskatu par neracionālu..."

ok - a tev neviens nav prasījis padomu. nepatīk, kā kādas grupas vai biedrības strādā? sāc savējo. bet neārstē citus ar to, ko darīt un ko nedarīt.
From:[info]nord
Date:June 19th, 2016 - 04:48 am
(Link)
Tavu ubļudsko pizdježu te arī nahuj neviens nav prasījis, bet tak bļe dalies ar savām nekontrolētajām emocijām, padomiem, ko darīt un hujubļaģiem, itkā mēs te tagad visas suka nosarksim, sakautrēsimies, nokaunēsimies un metņomsja izpildīt anonīma dalbajoba norādījumus, jo jebu i plaču- viņš prot mātesvārdus :D
From:[info]heda
Date:June 19th, 2016 - 09:26 am
(Link)
Tas nav anonīms, tas ir [info]intenormal (inte_normal tulkojumā no zviedru val. nenormāls), kuram te vienīgajam bans, viņu kreiso deju skoliņā neiemācīja pat to, ko nozīmē bans.
Satīrīju te pēc viņa, bija pamatīgi piedirsis, bet to komentu, kuram atbildēji, atstāju.
From:[info]romija
Date:June 19th, 2016 - 01:35 pm
(Link)
Nevajadzēja tīrīt! Gribas taču novērtēt izcilāko domātāju prāta dziļumu un runas skaidrību!
From:[info]heda
Date:June 19th, 2016 - 02:14 pm
(Link)
viņš te bija aptaisījies 11 reizes, nevarēja netīrīt :)
From:[info]romija
Date:June 19th, 2016 - 02:55 pm
(Link)
varbūt vecs alus bija gadījies :)
From:[info]nulle
Date:June 19th, 2016 - 11:19 am
(Link)
oi.
From:[info]snorke
Date:June 18th, 2016 - 06:58 pm
(Link)
+ 1000 tas ir drausmigi, ja vinus attaisnoja. Man riebjas ka man kaa meitas matei vislaik jaaskaidro par drosibu un jabut paranoikei - bet tie gadijumi diemzel ir tadi un daudz un pazinjaam
From:(Anonymous)
Date:June 18th, 2016 - 07:04 pm
(Link)
Un tā ir arvien ierastāka prakse jūsu lolotajā ES.
From:[info]gnidrologs
Date:June 19th, 2016 - 02:01 am
(Link)
''a) to nevar vispārināt uz bēgļu uzņemšanu kā fundantāli nepareizu lēmumu''

Var gan. Bēgļiem ļoti mierīgi var palīdzēt tur pat viņu valstu tuvumā, buferzonās vai kaimiņvalstīs pierobežā izveidotās nometnēs. Tādās, kā smej, arī pārsvarā atrodas vairums reālo bēgļu. Tie morloki, kas laužas iekšā Zviedrijās, Vācijās etc NAV bēgļi vai vien par potenciālu patvēruma meklētāju neuzskata pilnīgi jebkuru Āfrikas vai TA iedzīvotāju. Jā, ja man tajās kloākās būtu jādzīevo, es arī labprāt aizbēgtu. Un ja mans IQ būtu augstāks par istabas temperatūru, kas ir reta parādība šajos reģionos, tad vēl padomātu kāpēc esmu pats savu mītnes zemi padarījis par kloāku, no kuras jābēg.
From:[info]pelnufeja
Date:June 19th, 2016 - 02:49 am
(Link)
Protams, protams, un vairākus gadsimtus ilgušajam koloniālismam Āfrikā un citviet nav nekāda sakara nedz ar šā brīža zemo dzīves līmeni šajās teritorijās, nedz n vietās pasaulē noritošo karadarbību, no kā cilvēki bēg. Jo Eiropa taču ir maiga, mīlīga un pūkaina vieta, kas nekad nav izkāpusi no savām robežām, turpretī netīrie, agresīvie un stulbie mežoņi to vien dara, kā mums uzbrūk, laupa, grauj mūsu tradīcijas un ekonomiku, ak, kādi mēs esam nabadziņi ļaunajā, mežonīgajā izplatījumā.

Iesaku noklausīties, piemēram, šo:
https://www.youtube.com/watch?v=YvnwVGBy26c
From:[info]heda
Date:June 19th, 2016 - 09:35 am
(Link)
te atbildes no praktiskās puses
atkal teorija vs prakse

https://www.youtube.com/watch?v=Txk-CZRFEoQ
From:[info]pelnufeja
Date:June 19th, 2016 - 03:47 pm
(Link)
Paldies par šo, noklausījos.

Es neuzskatu, ka ar imigrācijas politiku viss ir kārtībā, bet arī nedomāju, ka tāpēc, ka ar to ir problēmas, vajadzētu pārstāt cilvēkiem palīdzēt - cik saprotu, tad Zviedrijā lielākā problēma ir, ka imigranti dzīvo no valsts sociālā atbalsta un nestrādā, ka uz viņu izdarītajiem noziegumiem "piemiedz acis" utml - kas ir dīvaini un nepareizi, bet nav taču tā, ka no pabalstiem dzīvo un izvaro sievietes visi.
From:[info]heda
Date:June 19th, 2016 - 05:16 pm
(Link)
To gadījumu ir ļoti, ļoti daudz. Šonedēļ, piemēram, vienu tiesāja par 13 gadīgas meitenes izvarošanu. "Sods" - 18 mēneši policijas uzraudzības, no valsts netiek izraidīts, jo, saskaņā ar spriedumu, esot labi "established". Es par to tik reti rakstu tikai tāpēc, ka man jau arī patīk dzīvot savā rozā burbulī, nevis dīlot ar realitāti.
From:[info]heda
Date:June 19th, 2016 - 09:59 am
(Link)
izvarotajām meitenēm nākas dīlot ar praksi, nevis teoriju
From:[info]gnidrologs
Date:June 19th, 2016 - 12:27 pm
(Link)
''Protams, protams, un vairākus gadsimtus ilgušajam koloniālismam Āfrikā un citviet nav nekāda sakara nedz ar šā brīža zemo dzīves līmeni šajās teritorijās, nedz n vietās pasaulē noritošo karadarbību.''

Jā, ar ŠOBRĪD notiekošo pilnīgi nekāda. Ja vien tu tā pat neuzskati, ka pie Latvija ekonomiskajām, politiskajām un sociālajām ligām vainojams Vācu, Zviedru un Krievu koloniālisms.
From:(Anonymous)
Date:June 30th, 2016 - 11:45 am
(Link)
vai heda ir lasījusi šo rakstu?

http://www.expressen.se/ledare/johannes-forssberg/aftonbladets-ledarsida-ar-en-farlig-domstol-1/

From:[info]heda
Date:June 30th, 2016 - 10:35 pm
(Link)
heda ir lasījusi šo rakstu un vēl kādus 5-6, un šajā gadījumā pat liekulīgi korektajā zviedru presē šis viedoklis ir 1 pret 5-6 pretējiem. Un apsūdzība bija par izvarošanu, tāpēc pārmešana, ka medijos tas tā arī tiek rubricēts, ir ļoti dīvaina.
From:(Anonymous)
Date:July 3rd, 2016 - 01:50 pm
(Link)
vai to, kādi ir fakti, tagad nosakām pēc tā, cik daudzi tam piekrīt? raksta autors atsaucas uz tiesas dokumentiem. un nav runa par to, ka apsūdzība rubricēta kā izvarošana. tas ir fakts. bet fakts ir arī tas, ka tiesa attaisnoja, un tiesas dokumentos rakstīts, ar kādu pamatojumu - kas arī atainots šajā rakstā. savukārt aftonbladet rakstā, ko šis autors kritizē, bija ignorēti tiesas dokumenti.

tātad - tiešām lasīji rakstu?
From:[info]heda
Date:July 3rd, 2016 - 02:29 pm
(Link)
ignorēts absurds, ka meitene neesot bijusi pietiekami piedzērusies, lai nevarētu izvarošanu novērst? viņai, protams, jābūt laimīgai un pateicīgai, ka viņu neapsūdz par to četru radījumu izvarošanu.