e-muca - [puksti|draugi|par mani|arhīvs]
proud to be peevish

Saites: VSK | Mēs pret "slikti" | Jociņi | LJ vieta | Komenti | Birkas | SC-Html | Visa Ciba

[Nov. 25th, 2013|11:25 am]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Palasot internetos, arī tepat Cibā, diskusijas par "Maximas" traģēdiju, teju paliek bail iet uz ielas ārā. Jo apkārtējie, izrādās, ir nevaldāmi asinskāri un histēriski, un gatavi savu agresivitāti balstīt tenkās, nepārbaudītos apgalvojumos un teju vai klaji absurdā rādīšanā ar pirkstu. Tiešām vajadzētu ieviest IQ cenzu gan vēlēšanās, gan piekļuvē internetam.
LinkLeave a comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]krii
Date:November 25th, 2013 - 11:37 am
(Link)
+ daudz
[User Picture]
From:[info]junona
Date:November 25th, 2013 - 11:41 am
(Link)
Nezinu vai piekristu par to cenzu, bet iespaids visnotaļ šausmīgs.
[User Picture]
From:[info]klusums
Date:November 25th, 2013 - 11:42 am
(Link)
Piekrītu. :)

(Kaut gan tieši ciba ir vienīgā vieta, kur lasu jēdzīgas domas nevis cepšanos un emocionalizēšanos.)
[User Picture]
From:[info]pinjons
Date:November 25th, 2013 - 12:09 pm
(Link)
Protams daudzu reakcija ir emocionāla, bet vienlaikus tā ir cilvēciski saprotamāka & pamatotāka, nekā to, kuriem šķiet, ka nekas tāds nav noticis dēļ kā būtu vērts uztraukties.
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 12:10 pm
(Link)
Sēras ir emocionāli saprotamas, nevis aizmuguriska linča tiesa.
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:November 25th, 2013 - 12:13 pm
(Link)
Dusmas ir daļa no sērām.
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 12:17 pm
(Link)
Būtu jauki, ja krietna daļa interneta celtniecības, glābšanas darbu un visu pārējo jomu "ekspertu" sāktu nodarbināt arī tās smadzeņu daļas, kas atbild par paškontroli.
[User Picture]
From:[info]pinjons
Date:November 25th, 2013 - 12:20 pm
(Link)
Arī gadījumā, ja no publiski pieejamās informācijas (piemēram pašu Maximas pārstāvju paskaidrojumiem par darba drošības instrukciju) ir vairāk nekā skaidrs, ka vismaz daļa upuru ir uz Maximas, kā darba devēja sirdsapziņas? Vai arī katastrofu medicīnas ekspertu M.Šicu tu pieskaiti pie cilvēkiem ar zemu IQ?
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 12:26 pm
(Link)
Ir diezgan bīstami savus spriedumus balstīt nevis pašā instrukcijā (neesmu manījis to publicētu), bet gan savārstītos "pārstāvju paskaidrojumos", kuri pārsvarā vēl ir vēl kāda (žurnālista) pārstāstīti. Tas attiecas arī uz Šicu.
[User Picture]
From:[info]pinjons
Date:November 25th, 2013 - 12:30 pm
(Link)
Iespējamie varianti

1) Instrukcija tika ievērota - kas nozīmē, ka instrukcija ir garām. Šādā gadījumā atbildīgs ir darba devējs, kas to pieņēma.
2) Instrukcija netika ievērota - un tādā gadījumā arī par to ir atbildīgs darba devējs, kas nenodrošināja tās ievērošanu.

Vai ir kāds trešais variants?
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 12:39 pm
(Link)
Ir, jā. Ja taisnība ir apgalvojumam, ka signalizācijas trauksmes signāls (pieņemu, ka tas ir tas, par ko Tu runā) pienāca no pagraba telpām un radās metināšanas dēļ (nevis dēļ signalizācijas vadu pārrāvumiem jumtā), tad tas bija vienkārša sagadīšanās. Vai arī tāda iespēja izskatīta netiek - skaidrs, ka "Maxima" ir pie kaut kā vainīga, un tādēļ jāizmanto jebkādi argumenti?
Btw, pie pēdējā punkta es Tev ieteiktu nevis apcerēt signalizāciju un instrukcijas, par kurām publiskās informācijas nav, bet gan to, kam tad īsti tā veikala ēka pieder - tā ir publiskāka un ne tik specifiska informācija.
[User Picture]
From:[info]pinjons
Date:November 25th, 2013 - 12:47 pm
(Link)
Neatkarīgi no tā, vai signalizācija bija sagadīšanās - adekvātas reakcijas (evakuācijas) gadījumā upuru būtu bijis mazāk. Vai arī šo acīmredzamo (un neviena neapšaubīto) faktu tu vēlies apšaubīt?

No publiskās informācijas tieši izriet, ka veikala ēkas īpašnieka juridiskā adrese dīvainas sakritības rezultātā atrodas turpat kur Maxim. :D

Saprotu, ka tev patīk tēlot "izredzētā mazākuma" pārstāvi un tādēļ esi ieņēmis Maximas advokāta lomu, spītējot "pūļa" dusmām. Lai veicas!
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 12:50 pm
(Link)
Tavā apgalvojumā pietrūkst vēl vienas premisas: ja evakuācija būtu spēkā vēl tad, kad jumts iebruka. Ja atmiņa mani neviļ, tad trauksme skanēja kādu laiku pirms tam un pastāv reāla iespēja, ja tad, ja trauksme bija dēļ pagraba un evakuācija būtu notikusi, uz sabrukšanas brīdi tā jau būtu atcelta.

Domāju, ka Tu nesaproti gan un kārtējo reizi kļūdies :)
[User Picture]
From:[info]pinjons
Date:November 25th, 2013 - 12:55 pm
(Link)
Pēc pašas Maximas pārstāvja sniegtās informācijas "Ceturtdien signalizācijas Maxima XX veikalā Zolitūdē pirmo reizi atskanējusi 16.21, un kopumā ieslēgusies gandrīz desmit reizes".

Jumts kā zināms iebruka ap plkst. 18tiem.
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 12:59 pm
(Link)
Nu lieliski, žēl, ka nav norādīts, kad bija _pēdējā reize_, tad signalizācija atskanēja, jo tā varēja skanēt arī 10 reizes 5 minūtēs. Un kur tieši sanāk pretruna ar manis rakstīto?
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:November 25th, 2013 - 01:05 pm
(Link)
Tur, ka rūpīgai telpu apsekošanai un pašas signalizācijas pārbaudīšanai jau PĒC evakuācijas būtu jāaizņem daudz, daudz ilgāks laiks par pusotru stundu, un veikals nedrīkstētu būt atkal atvērts, līdz nav pilnībā noskaidrots signalizācijas ieslēgšanās iemesls vai nomainīta defektīvā signalizācija, ja tas tiktu atrasts par iemeslu.
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 01:17 pm
(Link)
Iespējams, ka iemesls bija zināms - metināšana pagrabā, rodas dūmi un putekļi, skan signalizācija. Tādā situācijā ķēdīte, kas noved pie sprieduma "viltus trauksme", ir diezgan skaidra.

Vispār, ja nebūtu notikusi šī traģēdija, Tu arī tāpat domātu?
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:November 25th, 2013 - 01:34 pm
(Link)
Kam sekoja nevarēšana izslēgt signalizāciju, kam sekoja signalizāciju apkalpojošā uzņēmuma speciālista izsaukums - visa tā laikā cilvēkiem bija jābūt ārpus telpām, jo apsargs nav kvalificēts novērtēt apdraudējumu. Jo ja jau situācija bija pilnībā noskaidrota un atzīta par 100% drošu, tad kādēļ tika saukts signalizācijas meistars?

Jasinskis vispār lielisks: jau automātiski pieņem, ka signalizācija ir melīga, ja vien netiek pierādīts pretējais. Un nevis otrādi. Jau automātiski pieņemt, ka signalizāciju uzstādošais uzņēmums uzstādīs defektīvu "melīgu" produktu, un par to vēl maksāt.
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 01:39 pm
(Link)
Kāpēc Tu domā, ka apsargs nav tam kvalificēts?
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:November 25th, 2013 - 01:46 pm
(Link)
Jo viņš nav ugunsdzēsējs. Ja tā bija ugunsgrēka signalizācija. Un nav arī pašas signalizācijas "tulks" - respektīvi, tās uzstādītāju pārstāvis, kuram jānosaka tās iedarbošanās iemesls, un, ja signalizācija izrādās defektīva, tad jāuzstāda jauna. Visu to laiku ēkai jābūt publikai slēgtai.
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 01:57 pm
(Link)
Imho apsarga pienākumos ietilpst gan sākotnējā novērtējuma izdarīšana.

> Visu to laiku ēkai jābūt publikai slēgtai.

Tieši par to es domāju, vaicājot, vai Tu šādi domātu arī bez konkrētā notikuma.

Bet konkrētā notikuma kontekstā nezinu - ja signalizācijas nostrādāšanai nebija acīmredzama iemesla, tad jā, ja bija (tā pati metināšana un citi būvniecības darbi, kas nereti rada daudz putekļu), tad vvz.

Šajā sakarā imho drīzāk vajadzētu runāt par to, vai bija pieļaujams turēt veikalu atvērtu situācijā, kad tam no augšas un apakšas notiek būvniecība, kas palielina dažādus riskus.
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:November 25th, 2013 - 02:04 pm
(Link)
Lai nu kā, bet gan KMC, gan VUGD dinozauri ir pateikuši, ka vispirms jābūt evakuācijai, bet pēc tam - apdraudējumu meklēšanai un signalizācijas iedarbošanās iemeslu meklēšanai. Arī VUGD ir paziņojis, ka nemūžam nebūtu saskaņojis tādu instrukciju, kas paģēr vispirms novērtēt apdraudējumu un tikai pēc tam evakuēt.

Cita lieta, par ko man nav šobrīd skaidrības, - vai Maksimas instrukcija ir likumīga. Respektīvi, vai katrs šobrīd drīkst rakstīt tādas instrukcijas, kādas pašam patīk, un tās nekādos dienestos nav jāapstiprina un jāsaskaņo.
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 02:17 pm
(Link)
Man ir aizdomas, ka VUGD bik mānās, bet nu labi.

Par formālo pusi nezinu. Sabiedriskajām ēkām ir jāiziet VUGD pārbaude, taču tās sarunu nezinu.
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:November 25th, 2013 - 02:28 pm
(Link)
Ēku pašu gan jau - vai ir evakuācijas iespējas un plāns, signalizācija u.t.t. Un vēl moš vai ir ārkārtas situāciju instrukcija kā tāda - bet vai jāsaskaņo, kas tieši tajā rakstīts?
[User Picture]
From:[info]milda
Date:November 25th, 2013 - 01:43 pm
(Link)
Te ir vairāk tieši par to signalizāciju un uz ko patiesībā tā signalizācija varēja reaģēt
http://www.delfi.lv/news/national/politics/nav-normali-ka-pec-signalizacijas-nenotika-cilveku-evakuacija-uzskata-bijusais-vugd-sefs-straume.d?id=43842238

Kolēģe nelaimīgajā veikalā bija pirkusies svētdien - 4 dienas pirms traģēdijas. Kamēr viņa veikalā bija bijusi 10 minūtes, signalizācija ieslēgusies 2 reizes. Neviens nekādi no veikala darbiniekiem nav reaģējis, kasiere teikusi, ka signalizācija slēdzoties šitā jau labu laiku un visi mierīgi turpinājuši darbu. Kā lasām, tehniķis no Vesmann izsaukts ticis tikai nelaimīgajā dienā, lai tad beidzot noskaidrotu signalizācijas slēgšanās iemeslus.
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 01:51 pm
(Link)
Varbūt varēja, varbūt nevarēja, un nekā jauna un konkrēta tur nav.
[User Picture]
From:[info]milda
Date:November 25th, 2013 - 01:56 pm
(Link)
Protams. Neko pārliecinošu es nespēšu uz paplātes pienes, bet jautājums ir KĀPĒC tehniķis tika izsaukts tik vēlu, ja tā signalizācija ir slēgusies "bez iemesla" ik pa laikam jau n-tās dienas iepriekš, ja ne nedēļas.
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 02:00 pm
(Link)
Iespējams, ka tas liecina par nolaidību. Iespējams, ka slēdzās dēļ būvniecības darbu putekļiem, un tad tās ignorēšana kļūst saprotamāka (kaut gan par sakārtotām procedūrām neliecina).
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:November 25th, 2013 - 02:07 pm
(Link)
Prakse ir tāda, ka būvniecības darbu, piemēram, metināšanas laikā tajā konkrētā sektorā signalizāciju vispār atslēdz. Vai vismaz tā bija līdz Rīgas Pils ugunsgrēkam. Bet tad vienalga - ja atslēdz signalizāciju, tad ēka jāslēdz ekspluatācijai.
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 02:11 pm
(Link)
> ja atslēdz signalizāciju, tad ēka jāslēdz ekspluatācijai

Ne obligāti, kontroli var veikt arī citādāk (piemēram, noliekot apsargu ar trauksmes pogu).
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:November 25th, 2013 - 02:23 pm
(Link)
Noapaļojoties. Visas šīs diskusijas mērķis bija pamatot, ka mans "naids, agresija un brēkšana pēc (manā gadījumā Maksimas) asinīm" nav iracionāls, bet gan pietiekoši pamatots un balstīts pietiekami daudzos nopietnos avotos - tostarp paša uzņēmuma šefa preses konferencē teiktais, tāpat arī VUGD un KMC grandu medijiem sacītais, uzņēmuma pārstāvju savārstījumi (c)tu, signalizācijas uzstādītāja pārstāvja LTV sacītais u.c. medijos redzētais un lasītais.
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 02:26 pm
(Link)
Noapaļojoties, Tu mani nepārliecināji par avotu nopietnību :)
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:November 25th, 2013 - 02:30 pm
(Link)
Nopūta, žests.
[User Picture]
From:[info]milda
Date:November 25th, 2013 - 02:08 pm
(Link)
Pa TV Vesmann boss teica, ka slēdzies iekšā tas signalizācijas bloks, kas atbild par ūdens padevi ugunsgrēka laikā.

Nu es personīgi ar domāju, ka ir vesela plejāde līdzvainīgo un vienīgais ko es vēlētos, lai izmeklēšana notiktu godīgi. Savukārt šeit http://www.rpbv.lv/uzsakta-sarunu-procedura#comments lasāmie komentāri atkal rada bažas. Tik varam sevi mierināt, ka arī šie komentētāji ir ar zemu IQ :)
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 02:16 pm
(Link)
Tas nesaskan ar Maximas teikto, bet, kurš kļūdās/melo, vvz.

Tie gan ir tādi mierīgi komentāri uz kopējā fona, attiecīgi piezīmei neredzu pamata.
[User Picture]
From:[info]milda
Date:November 25th, 2013 - 02:21 pm
(Link)
Jā. Nesaskan. Kuram vairāk izdevīgi ir mazgāties baltam, varam atkal minēt.

Tā piezīme par IQ no manas puses bij kā mājiens, ka tie komentāri ir uzskatāmi kā baumas, kurām atkal 100 % ticēt nevar. Vienkārši jāliek aiz auss un viss.
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 02:24 pm
(Link)
Ir arī vienkāršs informācijas trūkums, nevis sazvērestība.

Adreses vismaz ir iespējams pārbaudīt, tāpat kā firmu amatpersonas utt., atšķirībā no daudziem citiem apgalvojumiem, tsk par signalizāciju.
[User Picture]
From:[info]milda
Date:November 25th, 2013 - 02:29 pm
(Link)
Jā.

Tas viss ir interesanti, vai ne?
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 02:30 pm
(Link)
Ir, un?
[User Picture]
From:[info]milda
Date:November 25th, 2013 - 02:33 pm
(Link)
un neko /noplātu rokas/
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:November 25th, 2013 - 12:45 pm
(Link)
Neko nezinu par žurnālistu pārstāstījumiem - es redzēju video no Jasinska presenes.
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 12:47 pm
(Link)
Vārdiņus "gan savārstītos "pārstāvju paskaidrojumos"" laikam negribas izlasīt, ja?
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:November 25th, 2013 - 12:54 pm
(Link)
Gintaras Jasinskas, Maximas šefs. Viņš tiešām diezgan riebīgā, augstprātīgā tonī izteicās par tām instrukcijām - faktiski pats sevi (un vēl lepni) apsūdzēja. Nav brīnums, ka neviens cits šefs publiski pats nerunā un tik sūta savus pārstāvjus ar savārstījumiem.
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 12:56 pm
(Link)
Zini, man kaut kā neticās, ka viņam ir (vai vismaz līdz šim notikumam bija) kaut mazākā nojausma, ka tāda instrukcija eksistē, un kas tajā ir rakstīts. Un es joprojām palieku pie uzskata, ka, lai izdarītu secinājumus, ir jāizlasa pati instrukcija.
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:November 25th, 2013 - 01:00 pm
(Link)
Paskaties pats to presenes video. Un tad uzstājies kā viņa brīvprātīgais advokāts :)
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 01:04 pm
(Link)
Nu, zini, tikpat labi darīsim tā - Tu pastrādā celtniecībā vai VUGD, un tad sāc paust viedokli par to, ko vajadzēja un ko nevajadzēja darīt šādā situācijā, okei :>
[User Picture]
From:[info]degeneralis
Date:November 25th, 2013 - 01:07 pm
(Link)
Tu gadījumā neeesi Maxima akcionāŗs?
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:November 25th, 2013 - 01:08 pm
(Link)
Gan jau vienkārši spīta opozicionārs. "Visi saka tā, tad man noteikti jāsaka pretējais" :)
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 01:11 pm
(Link)
Nē, neesmu gan, un? A Tu gadījumā neesi kāda konkurenta aģents?
[User Picture]
From:[info]degeneralis
Date:November 25th, 2013 - 01:17 pm
(Link)
Variants 1:

Man Rimi solīja latu Mans Rimi-naudas par katru pret Maximu vērsto komentāru internetā, protams.

Variants 2:

Man normāli darbojas loģiskais un veselais saprāts, un es necenšos aizstāvēt slepkavas, izmantojot klaju demagoģiju un nepilnīgus argumentus.
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 01:21 pm
(Link)
Cieti!!
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:November 25th, 2013 - 01:07 pm
(Link)
Tu jau šoreiz esi tas, kurš man par lielu izbrīnu sev neraksturīgi paziņo, ka par kādiem jautājumiem drīkst izteikties un kādus notikumus un procesus drīkst analizēt tikai attiecīgās jomas eksperti.
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 01:12 pm
(Link)
Pirmkārt, par ekspertiem es pat neko nepateicu, tikai par to, uz kāda ir kvalitāte informācijai, uz kuras balstās lielākā daļa pārspriedumu par šo tēmu.
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:November 25th, 2013 - 01:25 pm
(Link)
Tu minēji par pārstāvju savārstījumiem (kam es piekrītu, ka tie tiešām ir drausmīgi savārstījumi (konkrēti Maksimas), tomēr uzņēmuma pozīciju parāda skaidri), uz ko es aprādīju, ka es savus secinājumus/nostāju balstu galvenokārt uz paša Maksimas šefa teiktā video nevis kādu interpretāciju, turklāt tur bija redzams nevis vienkārši teksts, bet arī attieksme, tonis. Kas attiecas uz kvalitāti: uzņēmuma šefa paziņojuma videoieraksts - kur vēl relevantāks avots?
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 01:43 pm
(Link)
Btw, te paceļas labs jautājums: par ko īsti ir cepiens - par toni un attieksmi, vai par faktiem? Balstīt spriedumus uz toni ir riskanti - palielinās risks tikt manipulētam.

Un es atkal atkārtošu, ka, lai izdarītu secinājumus, ar to nepietiek. Šajā konkrētajā gadījumā vajag redzēt instrukcijas tekstu, liecības par to, kā tā tiek realizēta praksē, signalizācijas sistēmas aprakstu un informāciju par to, kad un kuri devēji konkrētajā dienā nostrādāja, un kas tika darīts.
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:November 25th, 2013 - 01:51 pm
(Link)
Uzņēmuma vadītājs ir atbildīgs par to, ko saka. Īpaši jau paša sasauktajā preses konferencē. Un es domāju, ka viņš zināja, ko saka - tb ar instrukciju vai vismaz tās atstāstu bija iepazinies pirms sabiedrības iepazīstināšanas ar tās saturu preses konferencē. Un nē, uz balss toni savus secinājumus nebalstu, tomēr to pilnībā neignorēju.
[User Picture]
From:[info]snark
Date:November 25th, 2013 - 12:22 pm
(Link)
Ļoti labi, ka tā, un ceru, ka asinskāre nenoplaks pēc pāris nedēļām vai trīs mēnešiem, vai cik nu liels tas sabiedriskās atmiņas horizonts tur bija. Tāda rosīšanās kopumā nozīmē spiedienu, un vēlēšanu gadā tam var itin nejauši parādīties kāds gala rezultāts.
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 12:29 pm
(Link)
Domāju, ka noplaks gan, emocijas nav diez ko noturīgas. Un vēlēšanu kontekstā tas viss vispār tikai kaitē, jo ļauj medijos nonākt visādiem dīvainīšiem un radikāļiem (paskat, tāds Mirskis jau atkal ir sarosījies, piemēram).
[User Picture]
From:[info]snark
Date:November 25th, 2013 - 01:52 pm
(Link)
Diezgan droši, ka valdošajiem ik pa brīdim vaicās, kas izdarīts un prasīs uzrādīt vainīgos.

From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 01:58 pm
(Link)
Kurš un kā?
[User Picture]
From:[info]analgiins
Date:November 25th, 2013 - 12:41 pm
(Link)
Un kā tad būt, ja no valsts piedāvājumā ir potenciāla tiesāšanās 5 gadu garumā visās tiesu instancēs (jo sistēma tāda), neviens nav atkāpies no amata (bet kāds vispār varēja, lai solīdi izskatītos), visi iesaistītie atklāti ņirgājas un notikumu gaita liecina, ka par vainīgo atzīs to nabaga apsargu, kurš ne izdzina visus ārā vai celtnieku, kurš nolika to liktenīgo maisu uz jumta.

Tad nu lai notiek Latvijas tiesiskums, visā krāšņumā. Pie reizes mēģināsim uzminēt ar kādu diagnozi un kurā slimnīcā apsūdzētie gulēs.
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 12:44 pm
(Link)
Par tiesāšanas garumu vajag mazāk filmas skatīties, kur taisnība tradicionāli uzvar pusotrās stundās. Tiesu sistēma ir veidota tā, lai samazinātu nepatiesas notiesāšanas risku, un tas ir patērētā laika vērts. Savukārt "notikumu gaita liecina" dažas dienas pēc notikušā ir tik smieklīgi, ka nav komentēšanas vērts.

Un, galu galā, pat ja pieņem, ka kaut kas no Tevis rakstītā ir taisnība, ko tieši tajā visā maina masveida gānīšanās internetā?
[User Picture]
From:[info]pinjons
Date:November 25th, 2013 - 12:50 pm
(Link)
Tā var runāt tikai cilvēks, kuram ikdienas darbā nav regulāra saskarsme ar Latvijas tiesu sistēmu.
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 12:51 pm
(Link)
Tiš uz Delfiem, tiš!
[User Picture]
From:[info]pinjons
Date:November 25th, 2013 - 12:53 pm
(Link)
Pričom te Delfi? Es savā darbā regulāri gatavoju dokumentus tiesām un apmeklēju tiesas sēdes, tādēļ labi zinu cik "efektīvi" šī sistēma darbojas.
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 12:54 pm
(Link)
Tu manāmi tur ļoti labi iederētos.
Salīdzinot tieši ar ko?
[User Picture]
From:[info]pinjons
Date:November 25th, 2013 - 01:01 pm
(Link)
Salīdzinot ar faktiskajām iespējām, iztiesāt lietas ātrāk un piemērot jau esošās procesuālās normas saprātīgi, neļaujot ieinteresētajai pusei apzināti novilcināt lietas izskatīšanu.


From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 01:03 pm
(Link)
Respektīvi, Tavu priekšstatu par to visu.
[User Picture]
From:[info]pinjons
Date:November 25th, 2013 - 01:05 pm
(Link)
Es saprotu, ka ir viegli gudri dirst ad hominem, sevišķi ja nezina, ka Latvijas juristu vidū nesamērīgi ilgie lietu iztiesāšanas termiņi ir vispāratzīta problēma.
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 01:10 pm
(Link)
Lai nu kurš būtu par gudru diršanu izteicies... :]
[User Picture]
From:[info]analgiins
Date:November 25th, 2013 - 12:57 pm
(Link)
Neko nemaina, protams, bet ir kaut viens iemesls negānīties?
Bankas Baltijā un Lemberga prāvas arī ir patērētā laikā vērtas?

Es te par savām sajūtām starp citu nerunāju, bet iemesls tam, ka visi gānās ir taču acu priekšā - kāds nez ir vispārējais ticības līmenis tam, ka šī lieta tiks normāli iztiesāta Latvijas sabiedrībā?
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 01:02 pm
(Link)
Man ir zināmas aizdomas, ka tieši šī te kolektīvā gānīšanās arī ir viens no iemesliem, kādēļ šādas ticības nav - ja apkārt visi atkārto vienu un to pašu, tad gribot negribot sāc tam ticēt.
[User Picture]
From:[info]analgiins
Date:November 25th, 2013 - 01:22 pm
(Link)
Cik ir gadījumu nesenajā LV vēsturē, kas liecinātu, ka gānīties nav iemesla?
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 01:24 pm
(Link)
Nezinu, es nenodarbojos ar tiesu statistikas apkopošanu. Un diez vai to dari Tu vai kāds cits no tiem, kuriem par to Ir Viedoklis.
[User Picture]
From:[info]analgiins
Date:November 25th, 2013 - 01:28 pm
(Link)
Lieliska atbilde, nav ko piebilst.
[User Picture]
From:[info]degeneralis
Date:November 25th, 2013 - 12:52 pm
(Link)
Kāda rādīšana ar pirkstu, ja Maximas pārstāvji savu vainu atzinuši tiešā tekstā? Jābūt ir idiotam, lai pieņemtu skaidrojumu "mums instrukcijās rakstīts, ka neevakuēt, ja ir signalizācija, viss notika pareizi, mēs neesam vainīgi".
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 12:53 pm
(Link)
Mehh.
[User Picture]
From:[info]zhora
Date:November 25th, 2013 - 12:54 pm
(Link)
cnn ziņu komentāri arī ir labie
[User Picture]
From:[info]paliec
Date:November 25th, 2013 - 01:33 pm
(Link)
es jau atzinos savā vainā, ka esmu šo visu pieķērcis.
[User Picture]
From:[info]aizliegts_v
Date:November 25th, 2013 - 08:52 pm
(Link)
Tu pēc tik emocionāla notikuma gaidīji neemocionālu reakciju? Jokaini, PMPD.
From:[info]divi_g
Date:November 25th, 2013 - 10:36 pm
(Link)
Nē, bet kādēļ emocijām jābūt tik agresīvām?
[User Picture]
From:[info]aizliegts_v
Date:November 26th, 2013 - 12:17 am
(Link)
Aizsargreakcija uz smagu pārdzīvojumu? Tikai minējums, to Tev jāprasa speciālistam no pavisam citas nozares.
From:[info]divi_g
Date:November 26th, 2013 - 08:28 am
(Link)
Diez vai lielākajai daļai brēcēju un gānītāju tur ir gājis bojā kāds tuvinieks, lai būtu "smags pārdzīvojums". Drīzāk izskatās pēc lieliska iegansta kārtīgi izbrēkties un izgānīties.
[User Picture]
From:[info]bagdarama
Date:November 26th, 2013 - 06:55 pm
(Link)
Drikst,drikst piemetis savas divas pagales?
Iebrukums vai vesels jumts, signalizacijas stradashanas laika normalas iestades evakue visus telpas esoshos. Signalizacijas stradashanu regulari parbauda, sab.ekas arpus atvershanas laika, pienemu, un gadijuma,ja nestrada, teoretiski vismaz nevajadzetu laut vert vala. Citadi pie jebkadam nnelaimem apdroshinataji atsakas maksat kompensaciju,kuru atkal maksa ekas izmantotajs pret kuru visdrizak ari cels prasibu par droshibas noteikumu ignoreshanu un sekam.
Vai apsargs var novertet ekas droshibu? Pienemu,ka ierindas apsargam darba pienakumo tas var ietilpt,bet atkal jau tikai tiktal,cik sniedzas vina kompetence. Katra zina butu loti parsteigta,ja evakuacijas lemums butu japienem ierindas apsargam.

Bet nu,ko es zinu,lv situacija ir tala un neaizsniedzama.

hackers counter system