Pats par sevi -

19. Jun 2008

 wowow@11:46

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
(29 raksta | ir doma)

Comments:

vedjmah / 19. Jūnijs 2008@12:07
da nū, lai nu katrs risina savu privāto dzīvi pēc saviem ieskatiem. vai fakts, ka kāds ir politiķis 'ģimenes vērtību partijā' padara viņu par izņēmumu, es tiešām nezinu. man domāt, ja kāds vispār kvalificējas lielajai politikai, viņam jau ir konkrēta dispozīcija uz iekšēju kretīnismu. vai viņš tālāk izrādās esam vienkāršs kaislību plosīts indivīds, vai koprofāgs vairs jau nav būtisks.
Pati par sevi spekulēšana un provokācijas ap Maslova piramīdas pirmo līmeni ar mērķi vairot laikraksta tirāžu ir tikpat nožēlojama štelle.
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
kemune / 19. Jūnijs 2008@12:23
nu bet kur tur tā maslova piramīda, ja viss aizrullēja uz urrā jau no pirmās īsziņas, kuru wowow augšā citēja? pirmkārt, kur tur ir redzams, ka tā ir kāda sieviete nevis gejs, otrkārt, no īsziņas it kā izriet, ka viņai/viņam ir kāds mīļumiņš.
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
vedjmah / 19. Jūnijs 2008@12:33
nu tur, ka rutīnas valgotam vīrišķim piedāvājot pikantu saturu, ir diezgan labas izredzes, ka piekodīs. Var gan, protams, strīdēties, kas ir pikants saturs. Konkrētie teikumi manuprāt, nav kačājoši. Taču par to nav vērts diskutēt, jo katram jau tie teaseri un relišeri citur konstruēti.
Man šķiet, ka ir diezgan lēti izkārt ēsmu 'nice shoes, wanna fuck' un pēc tam uzlikt osīti uz pirmās lapas zem virsraksta 'īblis, dubultmorālists un nosiekalojies ierēdnis'. Nu tā kaut kā. Par to, vai osītis no tiesas ir īblis, man, protams nav viedokļa. Par to lai raizējas laulātā draudzene.
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
kemune / 19. Jūnijs 2008@12:44
labi, piekrītu gan
(Reply to this) (Parent) (Link)
sleep_talking / 19. Jūnijs 2008@13:04
piedodiet, es nesaprotu. šis ir tieši tas arguments, "nav godīgi, nu vai tad tam var turēties pretī? nabadziņš!"

konkrēta politiķa vārdu un darbu nesakritības klaja demonstrācija ir sabiedriski vērtīga un atzinību pelnoša. man nav arī skaidrs, kur te lētums. tam, ka pati ēsma ļoti lēta, es piekrītu, bet tieši tas demonstrē "osīša ībliskumu". lūk, ja viņi būtu osītim, nabaziņam, piespēlējuši kolēģi, skaistu, gudru, nepieejamu, kas viņu savaldzina un paved pec visiem "the art of seduction" pamatprincipiem, viņš turas pretī, bet beigās krīt viņas nagos, iemīlējies līdz ausīm, lūk, tā būtu visai nožēlojama shēma "atmaskojošam rakstam".

bet īsziņa, pēc kuras nepaiet ne pāris dienas līdz skūpstiem un pupu apgramstīšanai? shēmas, manuprāt, vispār nav. vienkāršs tests ir/nav.
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
vedjmah / 19. Jūnijs 2008@15:14
piedodiet, es nesaprotu. kurš vispār teica 'Nabadziņš!' ?
džeks ir šmucīgs, un šmucīgi darās, turklāt arī laikam pastulbs, ja krīt uz randōmām beibēm, kurām nenormāli īsā laiciņā tiek pavēstīts, ka 'tev ir forši pupi, daffaj nokniebjamies'.
Ne jau par to ir dziesma.
Es neizprotu, kāpēc vajag lēti ņemties un pēc tam brīnīties, ka akā labi atsaucas.
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
sleep_talking / 19. Jūnijs 2008@15:31
nu, man šķita ka "rutīnas valgotam vīrišķim piedāvājot pikantu saturu, ir diezgan labas izredzes, ka piekodīs" nedaudz tā kā pavelk uz "cilvēcisko vajību ekspluatācija!"
bet es laikam paspēju izlasīt pārak daudzus komentārus dienā, kur tips "mauka! nabadziņš!" smagi dominē.

par "kapēc vajag"- nu, man provokācija šķiet visai motivēta un jēgpilna. nekā advancēta un smalka, tur, protams, nav.
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
vedjmah / 19. Jūnijs 2008@16:01
a kāda ir tā jēga? Noraut jēram ādu un parādīt vilka purnu? vai kas?
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
sleep_talking / 19. Jūnijs 2008@16:12
cenšoties neizplūst - būtībā jā. es [daudzu iemeslu dēļ] nepiekrītu uzstādījumam katrs, kas ir kvalificējies lielajai politikai, pēc manas mērauklas jau ir kvalificējies statusā 'liekulis', 'dubultmorālists' un 'īblis'. vai drīzāk - es neuzskatu, ka tā ir jābūt, ka ir normāli, ka tā ir, vai ka citu variantu nav. tu tiešām uzskati? jo, ja tā, tad nav jēgas vispār nekādai sabiedriski/politiskai aktivitātei, nekādā līmenī. tu vēlēšanas boikotē? nez, arī tā man šķiet sava veida liekulība.

un vēl otrs iemesls. jēga - vienreiz izmalties cauri visiem šiem mēsliem un pacelt politisko diskursu kvalitatīvi citā līmenī. šis, starp citu, IR jauns [šeit] līmenis - vispār kaut kāda personīgās rīcības un paustās ideoloģijas samērošana. un sākumā - jo klajāk un vairāk tā, ka dubļi sejās šlakstās, jo labāk. tam diemžēl ir jāiziet cauri, lai tas kļūtu pašsaprotami.
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
vedjmah / 19. Jūnijs 2008@16:22
nu, nerēķināties ar to, ka tā tiešām ir, turklāt,- neizbēgami - manuprāt, ir īsredzīgi. tāds kā falšs ideālisms. jebkurš, kas kaut vai mūsu pīļu dīķa globālismā ir mēģinājis darbināt kādu biznesu, centies būt sekmīgs uzņēmējs agrāk vai vēlāk saduras ar 'visu to jebļu'. Ja tu nekauc ar vilkiem, paliec jēros outsideros. Jebkurā sabiedriskā organizācijā pat ilgi vēl pirms nozīmīga iespaidu pazīmju iegūšanas, pie varas raujas intriganti un aprobežoti, sekli ķēmi. Ir tāda nu, kakbi, sociālās antropoloģijas nozare - biosocioloģija, kas itin labi paskaidro, kāpēc tā vienkārši ir. Būs gari skaidrot.
Kas attiecas uz vēlēšanām un pilsoniskās gribas paušanu - jā, nudien, pēdējos etaki 2 gadus nesadarbojos. Sākumā tamdēļ, ka biju emigrācijā un bija lauznis apmeklēt konsulātu; tagad jau - tāpēc, ka nespēju identificēties ar apkārtnē notiekošo nekādā mērā, lai atrastu motivāciju izstrādāt viedokli. Esmu politiski un sociāli inerta čīkstētāja, ka viss ir slikti. Neesmu gatava darīt neko, lai to ietekmētu. To es saku, lai paskaidrotu, ka esmu, protams, līdzvainīga un to apzinos.
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
sleep_talking / 19. Jūnijs 2008@16:30
par status quo vairāk vai mazāk piekrītu, saskare arī ir bijusi. par neizbēgamību - nē, ne pilnīgi. uzskatu gan, ka tas ir ilgs daudzpakaāpju sabiedrisko instumentu - un apziņas, apziņas! attīstības process, kas nepieciešams, lai eventuāli lēmumus pieņemtu.. nu, teiksim - labākie no tiem, kuru personiskās īpašibas un ambīcijas liek viņiem būt tam piemērotiem un to vēlēties.

bet saki, tu vispār tici, ka eksistē ~labi~, principiāli un gudri cilvēki vienlaikus?
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
vedjmah / 19. Jūnijs 2008@16:34
protams!
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
sleep_talking / 19. Jūnijs 2008@16:41
nu tad taču skaidrs, ka viss, kas vajadzīgs mērenai utopijai, ir valsts pārvaldes ievēlēšanas un uzraudzības procedūra, kuras rezultātā par lēmumu pieņēmējiem var tikt izraudzīti kandidāti tikai no šīs cilvēku grupas ;)

ja nopietni - baidos, ka vissmagākā problēma tomēr ir un ir attieksme "tas viss ir normāli. neko citu no viņiem gaidīt nevar."
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
vedjmah / 19. Jūnijs 2008@16:48
nēnē. Nav normāli. NAV!, taču neko citu gaidīt tiešām nevajag. I.e. mani pārsteidz tas kopējais kipiša apjoms - vai, vai, vai - ministrs īblis divkosis, ahahahahaahaa.
tas kaut kā apmēram tā: es zinu, ka A. ir mērglis. Es izplānoju afēru, kas man sagādās taustāmus un pietiekamus pierādījumus, ka A tāds ir.
Q: Vai tas, ka es esmu gatava pašpazemoties, izlikties un tēlot kuci, lai atmaskotu A mani patiešām par tādu nepadara.

Tas ir, manuprāt, domu noziegums. Un jebkurš pieļāvums, ka esmu gatavs zemiski rīkoties cēlu mērķu vārdā, mani pašu nostāda uz taciņas, kas aiziet uz tumsas pusi. Anakins Skywalkeris un Dārts Vēders ir banalizēta visatbilstošākā analoģija.
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
sleep_talking / 19. Jūnijs 2008@17:02
man grūti žurnālistes rīcībā, ja tā ir puslīdz pilnīgi aprakstīta viņas rakstā, atrast kaut ko, kam es piemērotu vārdu "zemisks". par šo gan laikam diskusija būtu galēji bezjēdzīga.

ko tu domā par pamelas kā-viņu-tur rīcību streipa aprakstitajā gadījumā? arī ceļā uz Dārtu V.?
http://www.diena.lv/lat/politics/blog/kaarlis_streips/par-aleksandru-jolkinu-oskaru-kastenu-un-kristigo-morali
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
vedjmah / 19. Jūnijs 2008@17:56
ak, žēl. vēl no rīta klabā bija lietotāja alexa žurnāls, kurš, visticamāk, ka piederēja meitenei-Helēnai. Tagad jau apdzēsts. Es teiktu, ka.. labi, neko neteiktu.

Par Pamelu Z. Nevaru (nav laika vairs, un to rakstu arī tikai pavirši pārskrēju) šobrīd pamatot kamdēļ, bet šāda rīciba šķiet esam mazāk neētiska, kā Helēnas gadījums. Kaut kas ar to aktīvo un pasīvo pozīciju tur sakarā. Bet vēl padomāšu. Jebkurā ziņā, es tā nerīkotos nekad. Apzināta provokācija ar mērķi sagraut citu dzīves, pat ja viņi ir nelieši, man nav pieņemama. Nejūtos tik liela savā garā, lai izlemtu - šos vajag sodīt, šos tiesāt, šos - nošaut. Līdz zināmai robežai tā var maukt, bet tad, ja tu reiz kļūdies, vai aizej visatļautības bezpreģēlā - var nonākt situācijā, ka tāds goda kodekss prasa no tevis harikiri. Es neesmu kristiete, anyways, citus tiesāt neņemos - tai ziņā, ka fiziski sagādājot ciešanas, vai arī - morālas - kā šoreiz Osītim. Pa dzīvi jau viss parasti pats sakārtojas, normalizējas. Viss atrisinas vienīgajā iespējamajā veidā - pareizajā. Un man var, ir un drīkst būt tiesības uz viedokli. Bet ne obligāti man ir jāieņem aktīva poza, lai mētātos ar akmeņiem.
(Reply to this) (Parent) (Link)
vedjmah / 19. Jūnijs 2008@18:11
tomēr nē. jebkurš 'zapadlo' plāns, ir un paliek zemisks, pat, ja beigās tiek iegūts abstrakts 'sabiedriskais labums'. Brīdī, kad tu izliecies par Helēnu un Oskars gramstās, tu ielej piķi dvēselē. Ja vien, protams, nejauši neiepatīkas. Jo fizioloģija - liela štuka. Īpaši, ja tam nav viena gadījuma raksturs, tu ilgāku vai garāku laiku dzīvo dubultlomā, tu ieej lomā, tu pierodi, tevi ierauj. Grūti nepārdot dvēseli, ja spēle iet pilnās burās. Un spēlmaņi ir bīstama tauta. Nodzēstajā žurnī vislabāk man patika teikums 'Tā Helēna - tā ir daudz, daudz īstāka persona kā es pati'. Citēju pēc atmiņas.
(Reply to this) (Parent) (Link)
vedjmah / 19. Jūnijs 2008@16:37
i.e., es pat dažus tādus pazīstu.
(Reply to this) (Parent) (Link)
ronis / 20. Jūnijs 2008@01:07
kāda vēl ideoloģija? tas, ka sauc sevi par kristieti? jeb tie partijas statūti? visām organizācijām, kurām ir svarīgs publiskais tēls, ir līdzīgi statūti! vai nebūtu pareizāk nodeklarēt, ka jebkura *publiska persona*, kas ir laulājusies baznīcā un attiecīgi dieva priekšā solījusies, un pēc tam pārkāpusi (vai bijusi gatava pārkāpt, krūšu apgramstīšanas veidā) laulību, ir uzliekama uz Dienas pirmā vāka? un tagad paņemsim kaut vai mūsu paziņu-slavenību lokā, kurš vēl neatbilst šim neķītrajam laulības pārkāpējam un attiecīgi nebūtu saucams uz linčošanu?
manuprāt, šis Dienas gājiens ir nevis "sabiedrībai vajadzīgs", bet totāli liekulīgs. tuklāt Bojāra komentārā (Dienas komentāru sleja) nesaprotu to atsauci uz liekuļiem-mācītājiem, kas "*par valsts naudu*" rīkoja ģimenes dienas? Kas, tās ģimenes dienas bija rīkotas tikai tiem, kas pat domās pret sievu nav sagrēkojuši un vispār apprecējušies nevainīgi? vai tev nešķiet, ka šis ir lēts izklupiens anti-praidistu virzienā? tipa: jūs teicāt, ka jums nepatīk geji un teicāt, ka esat par ģimenes vērtībām, mēs jums tagad parādīsim, cik sliktas īsziņas jūs sūtat un cik sūdīga jums ar sievu ir intīmā dzīve, ergo...
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
artis / 20. Jūnijs 2008@18:22
konservatīvie kristieši, statūti, publiskas deklarācijas — tā visa ir sūda ideoloģija, un tagad viņi par savu morālo bazaru samaksās, sukas.
(Reply to this) (Parent) (Link)
barbala - nellij, jūsu uznāciens / 19. Jūnijs 2008@13:55
Man liekas, ka mazliet zemiski ir brīnīties par zemisku atbildi uz zemisku piedāvājumu un mēžot ateju suinīties, ka mēsli vien apkārt ir bišķ nevietā. Robežpārkāpēji, ibio. Analītiskā un pētnieciskā žurnālistika ir kas cits, nevis lētas atbildes uz lētām provokācijām.
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
vedjmah - Re: nellij, jūsu uznāciens / 19. Jūnijs 2008@15:10
jā, exactly.
(Reply to this) (Parent) (Link)
starro / 19. Jūnijs 2008@14:29
cik, atceros, tad šī gada geiparādes atslēgas amatpersona, būdams valsts integrācijas politikas seja, no saviem darba pienākumiem izvairījās, aizbildinoties ar to, ka viņam "ģimene pirmajā vietā, ka viņš vadīšot laiku ar mīļo sieviņu un bērniem", tādējādi rādīdams paraugu "ģimenes vērtību stiprināšanai". Kā reizi viņš savu privāto dzīvi iznesa publiski, kā politisku manifestu. Līdz ar to viņš noteica noteikumus, kas, manuprāt, nav pārkāpti no laikraksta puses. Un tirāžas svārstības ir tikai blakusefekts, ne pašmērķis.

Liekuļi ir jāatsedz un jāgrūž kaunā. Ja liekuļo par privāto dzīvi, tad esi gatavs uz visu. Un risini problēmas pēc tam.
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
vedjmah / 19. Jūnijs 2008@15:09
loopback: es jau sākumā vēstu, ka katrs, kas ir kvalificējies lielajai politikai, pēc manas mērauklas jau ir kvalificējies statusā 'liekulis', 'dubultmorālists' un 'īblis' un visi citi epiteti. tur vispār nav nekā pārsteidzoša - vai viņš pēc tam kopojas ar izmirstošiem jaguāriem, vai satver abās saujās Helēnas krūtis apcerēdams visu sievu karmu; - nav jau būtiskas nozīmes.
Šādā stilā turpinot, mēs drīz avīzēs skaļi šausmināsimies par Demakovas uzacīm, skaļi uztrauksimies vai tas, ka I. Sudraba ir vientuļniece nenozīmē, ka viņa ir frigīda un neapmierināta kuce, kas savas neapmierinātās dziņas sublimē VK statusā, utt. utt. Un nevis tur kautkādās Primātu Dzīvēs, bet tai pašā Lielākajā Rīta Laikrakstā.
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
starro / 19. Jūnijs 2008@15:24
es, savukārt, mēģinu atturēties no vispārināšanas "visi viņi blēži un zagļi".

Paštaisnums nav tas pats, kas liekulība. Nevienu nevaino, ja viņš rīkojas atbilstoši savai (kaut kļūdainai) pārliecībai, taču divkošus gan noēd. Protams, publisku personu lēmumus, uzvedību un rīcības motīvus var skaidrot ar Freidu, bet ja viņš nerīkojas atbilstoši paša uzstādījumiem, tad neatbilstšos sava darba pienākumu veikšanai.
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
vedjmah / 19. Jūnijs 2008@16:24
mēs jau par to, šķiet, reiz runājām. šoreiz palieku pie sava. nav tur nekādiem ideāliem vietas.
(Reply to this) (Parent) (Link)
merlot / 19. Jūnijs 2008@22:06
es atceros kaut ko par to, ka mums visiem ir dubultmorāle
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
starro / 19. Jūnijs 2008@23:01
paldies, ka atgādināji
(Reply to this) (Parent) (Link)
blog counter