|
Tue, Aug. 13th, 2013, 05:49 pm
Turpinās smalkā izklaide, pārvietošanās pa auto saloniem un autiņu testbraukšana. Teikšu, kā ir, Subaru Foresters ar "turbo" prefiksu dzinēja priekšā mani uzrunāja visnotaļ. Cena ne visai, bet braukšana uzrunāja gan. Es ar tādiem turbjiem līdz šim nebiju vizinājies un šitā turbmašīna, mja, tas ir ko vērts. Līdz šim brauktās mašīnas izrādīja tādu kā minstināšanos. Tādu kā dīku prātošanu "kamdēļ?" un "kālabad?" stilā, tādi kā I-ā ēzelīši. Tu pagriez stūri, bet jūti, ka tai mašīnai tobrīd ir citi plāni, viņa grib braukt taisni, tikai viņai ir slinkums ar tevi strīdēties un ok, viņa pagriezīsies, ja nu jūs tā uzstājat. Kad tu nospied gāzi, mašīna kādu brīdi knosās, nolikdama malā adīkli, purpinādama un cerēdama, ka tu to kāju no pedāļa noņemsi un nekur nebūs jāsteidzas. Jūt inerci, vārdu sakot. Ar Subaru Forester šitādas lietas nenotiek. Kad tu pagriez stūri, jamais nepurpina, bet pagriežas. Kad tu nospied gāzi, jamais uzņem ātrumu, momentā, bez pauzes un aiztures. Nevis sten, pukst un vaimanā par mazo motoru un mazajiem zirgiem. Uzrunāja visnotaļ. Tue, Aug. 13th, 2013, 06:19 pm fedrs
Tu iedvesmo mani arī doties uz testa braucieniem. Kad būšu brīvāks, jāaiaiet izmest kādu līkumu ar Porsche 911 un... vai Rīgā ir Ferrari veikals? Tue, Aug. 13th, 2013, 08:40 pm sirdna
ideja, protams. Es kā patentēts svētdienas braucējs, neparakstos sēsties tajās sauszemes raķetēs, bet tu drīksti, uz priekšu! Tue, Aug. 13th, 2013, 06:29 pm acidkitteh
Responsiveness ir īpašība, ko vienmēr pamanu, kad pārkāpju no sveša auto uz savējo 1998turboimprezu. Total control. Gan stūrē, gan gāzes pedālī. Bet nu rēķinies ar to, ka subaru ir motors ar riteņiem, stūri un sēdekļiem - viss salōna pakojums un interjers diezgan ātri izgrabēs. Tas gan neietekmē braukšanas baudījumu, jo tā vadības 100% kontroles sajūta pārspēj estētiskos mīnusus. Visi pārējie auto man šķiet ļurgani, gurdeni wonky-wobble-mobīļi. Neciešu, ja auto līkumā sasveras kā tāds negatavs galerts. Un man vienalga ka tiem varbūt uzrāviens lielāks vai var braukt ar 150km/h. Man vajag, lai būtu maksimāla dinamika starp 20km/h un 130km/h. Subaru to piegādā visnotaļ kvalitatīvi. Tue, Aug. 13th, 2013, 06:49 pm mmd
Nu nez, 5gadīgs Outback nemaz nešķiet izgrabējusi konservbundža, pat pie 150k km nobraukuma ;) Tue, Aug. 13th, 2013, 07:28 pm gedymin
Fanīgi, man likās, ka tieši turbomotoriem raksturīga pamatīga aizture, tā saucamais turbogaps. Vai esmu galīgi atpalicis no dzīves, nez, man pat par 98 gadu jaunāks turboauto. Subaru gluži vienkārši izskatās (manai gaumei) galīgi garām, pēc kaut kāda spēļu auto. Tue, Aug. 13th, 2013, 08:18 pm scope
Turbinētie dīzeļi ceļ diezgan labi jau no pašas apakšas, sevišķi modernie. Tue, Aug. 13th, 2013, 08:34 pm baltie_zushi
turbogaps ir apmēram 20 gadu vēsture, bet subaru pēdējos dizainerus ir atlaiduši pirms gadiem 3-4, tas gan nemazina braukšanas kvalitāti Tue, Aug. 13th, 2013, 08:35 pm sirdna
mhm. Pārdevējs gan stāstīja, ka "agrāk", laikam arī 1998.gadā Subaru bijis pavisam cits braucamais, mūsdienās arvien vairāk velk uz wobble mobīļiem...8) Tue, Aug. 13th, 2013, 06:47 pm kramers
Un Vojadžers ar 150 zirgiem tev likās par švaku?? Tu vispār mēģināji uzspiest uz gāzes pedāli? ;) Tue, Aug. 13th, 2013, 08:14 pm puce
HA! Kas gan ir 150 zirgi pret 240 Turborumakiem! :))) Tue, Aug. 13th, 2013, 08:20 pm sirdna
oho, kad Vojažerim uzdeva pa gāzi, jamais ierēcās kā bumbvedējs un aizjoņoja kā velns ar vējlukturi! Bet. Subārs aizjoņo uzreiz, bez ievadrēciena un izrādīšanās, mol, kā es rēcu, kāds es varonis...8) Tue, Aug. 13th, 2013, 10:02 pm petrovichs
Tikai degvielas patēriņš, ja brauc ar "smagu kāju", nav diezko draudzīgs. Wed, Aug. 14th, 2013, 08:25 am sirdna
Esmu braucis ar Chrysler Vojažeri uz benzīna. Kaut kāds Subārs mani nenobiedēs ar savu patēriņu. Tue, Aug. 13th, 2013, 11:35 pm vedjmah
Viss tas pats ir spēkā arī ar Volvo XC70, 3.2l V6 benzīna dzinēju, proti, uzmin un brauc. Wed, Aug. 14th, 2013, 11:33 am torch
šķiet, ka tur nav vairs tā cena spēkā Wed, Aug. 14th, 2013, 11:37 am vedjmah
Ko lai dara, ko dod, ar to braucam. Kā privātpersona nemūžam šādu benzīna kapsētu neatļautos, sevišķi ņemot vērā, ka sākumcena bija ap 45K LVL un benzīnu, protams, jālej tikai 98U, kurš garšo ar plūsmu 11l/100, vidēji. bet nu pierasts ļoti, ka apdzenot nedaudz kikdaunam un var aizlidot garām visam. Wed, Aug. 14th, 2013, 12:26 am biezpientaure
atmiņas kaktā mētājas reklāma "subaru - tas ir nieks" vai varbūt ka subārim kautkas ir nieks. vienmēr esmu brīnījies ka kāds jaunietis nav uztaisījis uzrakstu uz pakaļējā bampera "tas bija nieks" vai ko tamlīdzīgu.
ieraksts atgādināja, ka šovasar kāda braukšana jātaisa ar nomas subāru. nomājot tie papildus degvielas litri neskrien acīs. |