Responsiveness ir īpašība, ko vienmēr pamanu, kad pārkāpju no sveša auto uz savējo 1998turboimprezu. Total control. Gan stūrē, gan gāzes pedālī.
Bet nu rēķinies ar to, ka subaru ir motors ar riteņiem, stūri un sēdekļiem - viss salōna pakojums un interjers diezgan ātri izgrabēs. Tas gan neietekmē braukšanas baudījumu, jo tā vadības 100% kontroles sajūta pārspēj estētiskos mīnusus.
Visi pārējie auto man šķiet ļurgani, gurdeni wonky-wobble-mobīļi. Neciešu, ja auto līkumā sasveras kā tāds negatavs galerts. Un man vienalga ka tiem varbūt uzrāviens lielāks vai var braukt ar 150km/h. Man vajag, lai būtu maksimāla dinamika starp 20km/h un 130km/h. Subaru to piegādā visnotaļ kvalitatīvi.