Tue, Aug. 13th, 2013, 05:49 pm

Turpinās smalkā izklaide, pārvietošanās pa auto saloniem un autiņu testbraukšana. Teikšu, kā ir, Subaru Foresters ar "turbo" prefiksu dzinēja priekšā mani uzrunāja visnotaļ. Cena ne visai, bet braukšana uzrunāja gan. Es ar tādiem turbjiem līdz šim nebiju vizinājies un šitā turbmašīna, mja, tas ir ko vērts.

Līdz šim brauktās mašīnas izrādīja tādu kā minstināšanos. Tādu kā dīku prātošanu "kamdēļ?" un "kālabad?" stilā, tādi kā I-ā ēzelīši. Tu pagriez stūri, bet jūti, ka tai mašīnai tobrīd ir citi plāni, viņa grib braukt taisni, tikai viņai ir slinkums ar tevi strīdēties un ok, viņa pagriezīsies, ja nu jūs tā uzstājat. Kad tu nospied gāzi, mašīna kādu brīdi knosās, nolikdama malā adīkli, purpinādama un cerēdama, ka tu to kāju no pedāļa noņemsi un nekur nebūs jāsteidzas.

Jūt inerci, vārdu sakot.

Ar Subaru Forester šitādas lietas nenotiek. Kad tu pagriez stūri, jamais nepurpina, bet pagriežas. Kad tu nospied gāzi, jamais uzņem ātrumu, momentā, bez pauzes un aiztures. Nevis sten, pukst un vaimanā par mazo motoru un mazajiem zirgiem.

Uzrunāja visnotaļ.

Tue, Aug. 13th, 2013, 06:29 pm
[info]acidkitteh

Responsiveness ir īpašība, ko vienmēr pamanu, kad pārkāpju no sveša auto uz savējo 1998turboimprezu. Total control. Gan stūrē, gan gāzes pedālī.

Bet nu rēķinies ar to, ka subaru ir motors ar riteņiem, stūri un sēdekļiem - viss salōna pakojums un interjers diezgan ātri izgrabēs. Tas gan neietekmē braukšanas baudījumu, jo tā vadības 100% kontroles sajūta pārspēj estētiskos mīnusus.

Visi pārējie auto man šķiet ļurgani, gurdeni wonky-wobble-mobīļi. Neciešu, ja auto līkumā sasveras kā tāds negatavs galerts. Un man vienalga ka tiem varbūt uzrāviens lielāks vai var braukt ar 150km/h. Man vajag, lai būtu maksimāla dinamika starp 20km/h un 130km/h. Subaru to piegādā visnotaļ kvalitatīvi.

Tue, Aug. 13th, 2013, 06:49 pm
[info]mmd

Nu nez, 5gadīgs Outback nemaz nešķiet izgrabējusi konservbundža, pat pie 150k km nobraukuma ;)

Tue, Aug. 13th, 2013, 07:28 pm
[info]gedymin

Fanīgi, man likās, ka tieši turbomotoriem raksturīga pamatīga aizture, tā saucamais turbogaps. Vai esmu galīgi atpalicis no dzīves, nez, man pat par 98 gadu jaunāks turboauto.

Subaru gluži vienkārši izskatās (manai gaumei) galīgi garām, pēc kaut kāda spēļu auto.

Tue, Aug. 13th, 2013, 08:18 pm
[info]scope

Turbinētie dīzeļi ceļ diezgan labi jau no pašas apakšas, sevišķi modernie.

Tue, Aug. 13th, 2013, 08:34 pm
[info]baltie_zushi

turbogaps ir apmēram 20 gadu vēsture, bet subaru pēdējos dizainerus ir atlaiduši pirms gadiem 3-4, tas gan nemazina braukšanas kvalitāti

Tue, Aug. 13th, 2013, 08:35 pm
[info]sirdna

mhm. Pārdevējs gan stāstīja, ka "agrāk", laikam arī 1998.gadā Subaru bijis pavisam cits braucamais, mūsdienās arvien vairāk velk uz wobble mobīļiem...8)