ratatoska ([info]ratatoska) rakstīja,
@ 2019-05-07 08:37:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Pieņemsim, ka jūs meklējat kādu jauku un vidēji dārgu elektronikas nieciņu (sauksim to par fotoaparātu, bet šai gadījumā tas ir nebūtiski) sev ļoti nozīmīgam cilvēkam uz apaļu dzimšanas dienu. Jūs izskatāt variantus, salīdzināt price/performance rādītājus, iespējamo piegādes datumu un izlemjat par labu piedāvājumam, kas sola preci nogādāt tuvā vietā (ne mājās!) pašā apaļajā dzimšanas dienā. Jā, par mata tiesu, turklāt vēlu vakarā, bet nu vismaz datums sakrīt. Visu šo procesu jūs veicat divas nedēļas pirms apaļā datuma, bet kā par spīti, tas iegadās tieši tais četrās nepilnajās aprīļa/maija nedēļās, kad konkrētā veikala back office acīmredzot strādā ar ilgiem pārrāvumiem, un jūs ne tikai nedēļas laikā nesaņemat rēķinu, bet pēc šīs nedēļas saņemat informāciju, ka piegāde kavēsies vēl par nedēļu. Otrā puse, kura ir informēta par katru šī darījuma detaļu, viegli saskābst un zaudē patiku par visu svinīgo notikumu. Jūs drudžaini izskatāt citu veikalu piedāvājumu, pievēršot uzmanību potenciālajiem piegādes datumiem (paturot prātā price/performance aspektu), bet visi sola vēl tālākā nākotnē, tuvāk jūnijam nekā maija pirmajai dekādei. Jūs aizbraucat uz konkrēto veikalu precizēt detaļas, satiekat tur pazīstamu cilvēku, paskaidrojat steidzamības iemeslus, saņemat mierinājumu, ka viss notiek. Tad jūs saņemat rēķinu divas dienas pirms reālā dz.d. datuma. Jūs svārstāties un mokāties, vai vispār ir vairs vērts apmaksāt. Ieejat interneta veikalā, kas iepriekš neatbilda cenas kritērijam, ieraugāt šo pašu preci ar iespēju dabūt "šodien birojā vai rīt no rīta omnivā". Saspļaujat saujās, sametat visu grozā (iespējams, ar nepareizu atmiņas karti, bet to jau redzēs pēc tam), acumirklī apmaksājat un pēc 3 minūtēm saņemat ziņu "preces ir sapakotas un nodotas izsūtīšanai".
Nu, lūk. Vēl jau nekas nav saņemts, bet ir cerība pagūt uz pareizo datumu. Jautājums ta kāds - vai jūs šai situācijā informējat to pirmo veikalu, kurš beidzot ir sasparojies līdz rēķina izrakstīšanai, ka jums vairs nevajag viņu veltos pūliņus un prece var klusu trūdēt viņu plauktā?


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]kisswithafist
2019-05-07 08:55 (saite)
šajā situācijā informētu. bet vispār nepasūtu lietas, kas nav uz vietas, lol nau vērc. labāk samaksāt mazliet vairāk, bet bez pisaka. nav jau tā cenas atšķirība tik liela.

(Atbildēt uz šo)


[info]kihelkonna
2019-05-07 09:43 (saite)
aizrakstītu gan. viņi tik un tā vēlāk zvanīs un prasīs.

(Atbildēt uz šo)


[info]south
2019-05-07 09:49 (saite)
Par pirmo veikalu aizmirsti - Latvijā neviens interneta veikals nesūta preci no noliktavas, kamēr nav saņemta apmaksa no klienta. Ja sāk uzbāzties un zvanīt, tad var atbildēt, ka, paldies, bet pateicoties jūsu bremzei, jūs esat pakāsuši pasūtījumu.

(Atbildēt uz šo)


[info]pavisam
2019-05-07 09:52 (saite)
Ja es ko pērku, tad ir iededzies tā, ka nekādu nedēļu neesmu gatava gaidīt :D
Ja nav šodien ofisā/rīt ar omnivu, nemaz nesūtu. Saprotu, ka izklausās pēc plātīšanās, bet tā reāli arī ir.
100 gadus atpakaļ meklēju ceļojumu gultiņu, apzvanīju 3 veikalus, kuriem "ir noliktavā", vai varēšu rīt izņemt, 2 pateica nē, trešais pateica - ko zvaniet, pasūtiet, redziet, ka ir noliktavā. Kad prasīju, vai var garantēt, ka rīt būs, atņurdēja, ka nē.
Kopš tā laika arī tam neticu, zvanu un padaru viņu dīves nožēlojamas.
Tas ir latviešu bizness ar nulles ieguldījumiem un 50% uzcenojumiem strādāt.
Oj, sadrukāju tā, ka izskatās, ka vēlos par šo parunāt :>
Lai vai kā, ceru, ka devaiss būs laicīgi!

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]laba_doma
2019-05-07 10:07 (saite)
Kā cilvēks, kurš ir Tevis minētajam "latviešu biznesam" drusku arī otrā (pārdevēja) pusē, varu teikt, ka norm štelle, biznesa modelim nav nekāda vaina. :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pavisam
2019-05-07 11:03 (saite)
:P

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]unpy
2019-05-07 10:01 (saite)
Tiešām nevaru iztēloties šādu situāciju :)

(Atbildēt uz šo)


[info]aizliegts_v
2019-05-07 21:13 (saite)
Tīri lietišķi pie kājas, rēķins vēl neuzliek pasūtītājam nekādas saistības. Ja gribas būt cilvēciskai (vai paņirgāties), skaidrs, ka jāzvana. Bet trūdēt gan tur nekas netrūdēs, kā jau te iepriekš pareizi teica.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?