Journal    Friends    Archive    User Info    memories
 

as i dream about movies they won't make of me when i'm dead -

Jul. 31st, 2016 01:09 pm

man šķiet, ka profesors taivāns neienes neko jaunu eiropas attīstībā.

– Pēc 30 gadiem Eiropa būs pavisam cits "produkts". Es teiktu, ka mēs ejam uz grunti, augšupeja nav vērojama. Musulmaņu skaits pieaug jau šobrīd, savukārt tā ir publika, kas Eiropas attīstībā neienes neko jaunu. Musulmaņiem ir maz sasniegumu zinātnē, nav būtisku jaunievedumu vai izgudrojumu. Piemēram, Nobela prēmija zinātnē pasaules vēsturē ir tikai vienam musulmanim. Nobela prēmijas lielākoties ieguvuši jūdaisti un kristieši – ja dalām pēc reliģiskās piederības.

Turklāt musulmaņu kopiena lielākoties nedzīvo un nestrādā modernajā sektorā, tie ir patērētāji, kas paši nerada neko jaunu, nedod pienesumu valstij. Skaidrs, ka Eiropa vairs nebūs tāda, kāda tā bija.

20 comments - Leave a commentPrevious Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Comments:

From:[info]saccharomyces
Date:July 31st, 2016 - 01:51 pm
(Link)
nopietni?!?!?!?!?! tagad es paliku dusmīga.

pat, ja viņam tiešām būtu taisnība, es gribētu redzēt, cik labi kaut kādus jaunievedumus un zinātnes izgudrojumus varētu ieviest pats taivāna kungs, ja viņam darba vietā būtu jādomā, nez, vai šodien sabumbos; ja valsts zinātni nevarētu atļauties vai negribētu atblalstīt; ja būtu nenormāli ierobežots publikāciju skaits dzimtajā valodā un arī ne vienmēr tik vienkārša piekļuve iespējai apgūt specifisko terminoloģiju svešvalodās; ja kolēģi - nošauti vai devušies bēgļu gaitās, kur viņu devums zinātnei pēkšņi vairs nav musulmaņu pienesums, un neienes eiropā neko jaunu. (es uz ātru roku bišķi pačekoju, un vairāki pētījumi, kuri it kā pierāda, ka, piemēram, zinātnisko rakstu skaits no "musulmaņu pasaules" ir nesamērīgi mazs, kā kritēriju izmantojuši to, vai autora adrese atrodas kādā no galvenokārt islamticīgām valstīm)
From:[info]penny_lane
Date:July 31st, 2016 - 02:12 pm
(Link)
From:[info]extranjero
Date:July 31st, 2016 - 02:29 pm
(Link)
Tas jau nav nekāds noslēpums, ka vairums musulmaņu valstis ir diezgan mazattīstītas. Skaidrs, ka tur ar zinātni īpaši aktīvi nevar nodarboties, jo nav daudz finansējuma.

Bet rietumu valstīs akadēmija musulmaņus īpaši nemīl. Nu kurš gan gribēs viņiem dot brīvību 5 reizes dienā lūgties, ievērot ramadānu un visas citas figņas. UK ir vairāk kā izņēmums šajā ziņā.
From:[info]kautskis
Date:July 31st, 2016 - 02:01 pm
(Link)
Nevarētu taču būt, ka Taivāna kungam nav ne mazākās jausmas, kāpēc algebru sauc tieši tā un ne citādi.
From:[info]penny_lane
Date:July 31st, 2016 - 02:14 pm
(Link)
šai intervijā sāk šķist, ka jausmas viņam vispār ir stipri fascinējošas.

Turklāt neaizmirsīsim – musulmaņus virza reliģiskas idejas, un tam pretī var likt tikai citu reliģiju, bet kristietība Eiropā ir piedzīvojusi norietu. Dzīvojam zinātniski tehniskajā paradigmā, bet tā nevar konkurēt ar islāmu. Mēs nevaram uzvarēt šajā karā.
From:[info]martcore
Date:July 31st, 2016 - 02:32 pm
(Link)
es tā saprotu, ja viņu reliģija rada fanātiķus, mums būtu jāliek pretī savi fanātiķi
kas ar šahidu jostām saskrietos, apskautos un eksplodētu
nē, mēs nenovērtējam profesoru
From:[info]tiesibsargs
Date:July 31st, 2016 - 03:16 pm
(Link)
ciparus mums laikam marsieši no augšas nometa kā dāvaniņu.

pamēģiniet iedomāties lielāku ciparu reizināšanu izmantojot romiešu sistēmu... hahaha...
From:[info]anonymous
Date:July 31st, 2016 - 03:28 pm
(Link)
Jā, protams, pāriesim drošības pēc uz romiešu cipariem, atmetīsim no Avicennas&Co ievazātos medicīnas pamatus un Jauno Derību pārrakstīsim tā, ka Jēzus ar 12 mācekļiem (izņemot Jūdu, protams, kurš izrādījās nodevīgi miermīlīgs) nolēma nodibināt paramilitāru teroristu organizāciju, nevis izvēlējās nevardarbīgas pretošanās virzienu.
From:[info]basta
Date:July 31st, 2016 - 04:02 pm
(Link)
Bauris, ne profesors.
From:[info]kochka
Date:July 31st, 2016 - 04:29 pm
(Link)
Nu sākas! Neciešu aprobežotību, it īpaši šo domāšanas šablonu - citi vienmēr ir stulbenīši, a mēs gan tik kruti un vareni, hahaha!
From:[info]virginia_rabbit
Date:July 31st, 2016 - 07:42 pm
(Link)
vienīgi wikipedia saka, ka saņēmuši 12 muslimi, 7 no tām ir miera balvas
From:[info]virginia_rabbit
Date:July 31st, 2016 - 07:44 pm
(Link)
bet es neapšaubu, ka reliģija traucē zinātniskumam, tā traucē visam.
From:[info]krishjaanis
Date:July 31st, 2016 - 10:19 pm
(Link)
vairums lielo "zinātnes sasniegumu" ir bijuši reliģiski motivēti vai paši "zinātnieki" ir bijuši reliģiskie.
From:[info]virginia_rabbit
Date:July 31st, 2016 - 10:22 pm
(Link)
viņiem nebija izvēles.bet tagad paldies dievam ir.
From:[info]krishjaanis
Date:August 1st, 2016 - 05:05 pm
(Link)
nē, izvēle bija un ir vienmēr. "universitāte" arī ir reliģiski-ieinteresēti dibināts fenomens. ā, bet viņiem nebija izvēles.
viņiem nebija izvēles, no nākotnes skatpunkta mēs ar saviem īpatnējiem uzskatiem arī būsim "viņiem nebija izvēles".
From:[info]virginia_rabbit
Date:August 1st, 2016 - 05:07 pm
(Link)
pastāsti vairāk, kas tie par "zinātniskajiem sasniegumiem", kam bijusi reliģ. motivācija (paņemu popkornu)
From:[info]krishjaanis
Date:August 1st, 2016 - 05:16 pm
(Link)
"divas dižās grāmatas - atklāsme un dabas grāmata". like, viss Bēkons. Dekarts. modernās zinātniskās metodes tēvi, eh?
eh, neproduktīvi. kas ir zinātnes sasniegumi? viduslaiku arābu reliģiski iedvesmotā algebra un astronomija? Keplera un Galileja "debesu harmonija"? par Ņūtona reliģiozitāti taču nav pat vērts rakstīt, tas ir zināms pat bērnam. ir gan jājautā, vai pārformulēti/reformēti fizikas, kinētikas likumi (alas, "teorētiskā fizika") maz būtu uzskatāmi par zinātnes sasniegumiem. vai Linneja reliģiski iedvesmotā taksonomija ir zinātnes sasniegums?
From:[info]virginia_rabbit
Date:August 1st, 2016 - 08:01 pm
(Link)
ak, ņūtona maldi. zinātniskā metode paredz, ka zinātnē ir jāneitralizē jebkādas personiskās autora noslieces un dabiskās izziņas kļūdas.
From:[info]kochka
Date:August 1st, 2016 - 03:00 am
(Link)
Toties senāk oficiālā baznīca iebilda pret zinātniskiem atklājumiem (saule griežoties ap zemi, utt.)
From:[info]krishjaanis
Date:August 1st, 2016 - 05:09 pm
(Link)
Nav tālu jāmeklē, lai noskaidrotu, ka oficiālā baznīca iebilda pret tobrīd empīriski nenovērojamu hipotēzi, kura bija pretrunā tā laika zinātnes atziņām un common-sensam un nosacīti apgreidotam aristotelismam, kas bija visas viduslaiku zinātnes stūrakmens.