Šugā faiv
 
14.-Jun-2017 03:57 pm
Ļoti bieži atbraucēji no Latvijas stāsta vietējiem, ka ir no Krievijas jo, nu, ir slinkums skaidrot kur tā Latvija ir un vispāri kauns par to valsti, jo mums ir tie politiķi, hemoroīdi un kas vēl ne.

Tā viš ir. Itkā kārtīgs, smuks cilvēks, neizskatās glups, neizskatās pēc pārāk lielas cūkas, bet, redz, pašam ir komfortablāk ārzemēs būt krievam.
Ir arī tādi, kuri ir diezgan pazīstami publikā, bet presē par tiem raksta Vārds Uzvārds / Krievija. Nav jau tā, ka prese to ir pati izdomājusi.
Viss jau ir labi, tā ir personīgā izvēle, bet vai tā ir arī pašidentifikācija?

Tā sajūta redzot tādus gadījumus ir diezgan smagnēja.
Man jau pašam, ja tā padomā, tīri techniski iekšā ir vairāk ēbreju un poļu, nekā latviešu vulgaris, bet vai tas ir svarīgi? Svarīga ir pašidentifikācija un gods. Integritāte.

Ar to integritāti mūsu tautiešiem ir pasmagi. Un par to tiešām ir kauns vairāk kā par hemoroīdiem un politiķiem.
Comments 
14.-Jun-2017 06:34 pm
bļāāāā, zini kas, ka šo neraksta enzelīns kāds no zinātņu akadēmijas, bet jānis no japānas ;)
14.-Jun-2017 06:51 pm
Nav īsti skaidrs kas ar to bija domāts. ;)
14.-Jun-2017 06:55 pm
Ka šis nav tīri akadēmisks viedoklis aka "latvieši ir ziemeļu tauta"
14.-Jun-2017 06:39 pm
Nekas nav tik kārdinoši, kā identificēt sevi ar krietnajiem Krievijas politiķiem - godavīriem un uz labas pārvadlības principiem veidoto valsts pārvaldi. :D

Man vsp šķiet, ka lv kā piederības valsts ir visai pievilcīga salīdzinot ar absolūti lielāko daļu no ārpus ES valstīm, un arī ES kontekstā, man šķiet, ka, vismaz tādā asociāciju līmenī, esam priekšā visādiem bulgāriem un rumāņiem, bet tā varbūt tāda vēlmju domāšana.
14.-Jun-2017 06:46 pm
Man šķiet, ka ir svarīgi būt konsekventam. Vai identificē sevi ar moldāvu, rumāni, zviedru vai spāni ir pilnīgi vienalga, svarīgi ir darīt to arī tad, kad tas nav tik kārdinoši, cik identificēt ar kādu citu, kad blefs ir techniski iespējams. Protams, ka gadījumi kad tautības dēļ draud briesmas netiek apspriesti.

Neviens cits sunītim asti nepacels, ja ne pats. Ja visi sevi identificēs ar ārzemniekiem, tad tā ir gluži vienkārši savas valsts idejas izmešana miskastē. Ja mums negribās celt mūsu pašu kolektīvo godu, tad citiem jau to vajag vēl mazāk.
14.-Jun-2017 08:55 pm
Man automātiski izlasījās „sunnītam”. :)
Bet vispār, es pat nevarēju iedomāties, ka ir tādi, kas uzdodas esam no Krievijas.
Kas nez tur tāds tik valdzinošs?
15.-Jun-2017 07:46 pm
Kas to lai zina. Man ir vairāki minējumi, bet dabiskākais šķiet postpadomju domāšanas rudiments, kur Latvija joprojām ir Krievijas sastāvā.
14.-Jun-2017 06:44 pm
nu, ko lai dara, ja pa visiem anāliem mums māca, ka no sevis ir jākaunās. Tfu.
14.-Jun-2017 06:49 pm
Ja tā padomā, tad šķiet dīvaini ka daudzi tiešām ieklausās anālu viedokļos.
14.-Jun-2017 06:53 pm
kas tie ir par cilvēkiem? Politika mums te ir stipri atpakaļrāpulīga, visi oficiālie personāži ja ne tieši reprezentē, tad neapzināti praktizē Krievijas politikas prakses, bet ka hipsteri varētu kaunēties no Retobijas, to gan ir grūti iztēloties. Tās ir oficiālās personas?
14.-Jun-2017 07:01 pm
Jā, man arī šis interesē. Kādās aprindās mums tāda sevis nīšana.
14.-Jun-2017 06:53 pm
nu, es visur japaana teicu ka no Latvijas, nu, pec pilniga apjukuma piebildu ka dzivoju Italijaa (tad vini atplauka)
14.-Jun-2017 07:02 pm
Kāda starpība, ka apjūk? Nu pasak, ka maza valsts Eiropā. Kas viņi nedraudzējas, ja nav iekš filmas vai national geographic redzējuši?
15.-Jun-2017 07:44 pm
Vai ne.
14.-Jun-2017 07:06 pm
Anonymous
nevar teikt ES? vai tas viņiem izplūdis jēdziens arī?
15.-Jun-2017 07:44 pm
Tas laikam visiem ir diezgan izplūdis jēdziens.
14.-Jun-2017 08:10 pm
ja ir skaidrs, ka nezinās, kas ir latvija vai baltija, saku, ka esmu no padomju savienības :)
15.-Jun-2017 06:52 pm
Vienreiz japāņu kolēģi, stāstot citiem kur ir Latvija teica, ka "blakus padomju savienībai". Pārējie ar tādu zinošu "ō, nu skaidrs!" to pieņēma.
14.-Jun-2017 08:11 pm
man ir bijuši gadījumi, kad nezin kur tā Latvija ir un tik ilgi bakstamies, ka izbakstam kur tas aptuveni atrodas, bet ir augstprātīgi kretīni, kam piekrītu ka esmu no lapzemes:)
14.-Jun-2017 11:22 pm
visvienkāršāk, cik esmu sapratusi, ir teikt, ka pāri pa jūru no Zviedrijas
15.-Jun-2017 04:18 pm
Lapzeme ir okei! Stāsti par ziemeļiem vispāri ir ļoti labs sarunu piepildītājs.
14.-Jun-2017 11:21 pm
man katru reizi mazliet asinis uzvārās, ja ārzemēs kāds mani identificē ar kreiviju
tad mēdzu cītīgi izveikt ātro paskaidrošanas kursu, kapēc nē
15.-Jun-2017 04:17 pm
Haha. Nē nu, tā pavisam taisnību sakot, man ir diezgan nepatīkami nolaist Krieviju, jo tā jau nav tikai asiņaino režīmu un urlu valsts, tur ir arī daudz kaz pozitīvs, tas tā diezgan acīmredzami. Bet pavisam nepatīk ja mani ar to saista, šeit piekrītu. Iemesls ir tieši tas, ka Krievijas attēls diez cik pozitīvs nav.
Parasti ja kāds uzzinot ka esmu no Latvijas sāk stāstīt kaut ko par Padomju Savienību un Krieviju, tad ļoti strauji nomainu balss toni pret ledainu, pasaku ka nē, tā mums īsti nav un pārslēdzos atpakaļ. Darbojas kā buramvārdi.
15.-Jun-2017 12:04 am
Tajā pašā laikā ir dzirdēts, ka ir latvieši, kas Latvijas atrašanās vietu skaidro visos iespējamos veidos, kādos nepieminēt Krieviju, piem., uz dienvidiem no Somijas.

Bet Krievijā labāki politiķi? wow
15.-Jun-2017 12:21 am
Haha, es arī parasti cenšos pieminēt Krievijas robežu kā pēdējo.
15.-Jun-2017 04:13 pm
Jā, es arī to daru. Galvenokārt tāpēc, ka pasakot ka tas ir "netālu no Krievijas", tu automātiski savu valsti pieskaiti noteiktai valstu saimei, citu uzskatā vismaz.
Mūsu vēstniecībai šitais kādu laiku nepieleca un tie bieži atnācējiem skaidroja, ka Latvija ir starp Baltijas valstīm, robežojoties arī ar Krieviju. Tad jau mums sanāca visādi matrjošku un sīpolbaznīcu mīlētāji veseliem pūļiem un bija baigi izbrīnīti, ka īsti tā valstu saime nav.
15.-Jun-2017 12:19 am
Es gan vienmēr saku, ka esmu latviete un neko sliktu par LV cenšos nerunāt, bet reizēm pasprūk par korupciju, tas gan. Un esmu arī telefonā bakstījusi un rādījusi google maps, kur tā Latvija ir.
15.-Jun-2017 04:11 pm
Nē nu, raksts jau galīgi nav par to. Raksts ir par to, ka jāturās pie principiem mazliet.
15.-Jun-2017 08:43 am
Es nēsāju līdzi tūrisma izstādē savāktu kalendārīti, kurā Latvija ir spilgti izcelta Eiropas kartē. Ja cilvēks pazīst karti, nav problēmu.
15.-Jun-2017 04:09 pm
Tas ir ceļš uz pilnīgu vilšanos cilvēcē. Lielai daļai jau arī par kartēm tā nojausma ir samērā miglaina.
15.-Jun-2017 04:04 pm
nu es mēdzu bieži uzdoties par krievieti, jo a)esmu jau arī, daļēji b)ļo-ti ātri apnīk vest ilgstošas ģeogrāfiskas diskusijas ar cilvēkiem, kuries vispār ir pofig un kuri vēl pie tam ir pārliecināti, ka japāna ir vienīgā valsts pasaulē ar unikāliem četriem gadalaikiem.
bet tas tā, izklaidei un laika ietaupīšanai.
bet kuri tad ir tie publiski pazīstamie, kuri tā dara? kautkādas tēvē slavenības? nekad nav dzirdēts, ka kāds tieši pazīstams publisks personāžs iz latvijas stāstītu, ka nāk no krievijas.
15.-Jun-2017 04:08 pm
Nu ja tu esi krieviete, tad pilnīgi no problem. Bet par tiem četriem gadalaikiem tā ir ļoti laba remarka, še tev laiks par to!

Par publiski pazīstamajiem es gan vairāk domāju tos, kuri ir pazīstami šeit, nevis Latvijā. Pārsvarā tie, kas pa laikam parādās TV, vai teātrī.
This page was loaded Maijs 5. 2024, 1:54 pm GMT.