mazaa_mija [entries|archive|friends|userinfo]

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Aug. 12th, 2015|07:53 pm]
ai kaut kāda epopeja ir sākusies ar ūdeni, šodien sataisīja beidzot ūdeni PN, bet pa to laiku turpinājās tas viss mājās, pirms 2 nedēļām 2x saucām tīrīt trubas, un skraidījām svētdienā ar bļodu, kad sita netīro ūdeni atpakaļ virtuvē, šodien, apakšā kaimiņiem nolūza krāns, viņi, norubīja ūdeni abām mājām, tas savukārt izsita kaut kādu filtru no ierindas, kas atrodas mūsu dzīvoklī un tieši tajā mirklī, kad izbraucu no mājas sāka gazties kaimiņiem uz galvas, beidzot filtru sataisīja, bet tagad nav siltā ūdens, pie fakta ka mums ir gāzes apkure un siltais ūdens ir autonoma iekārta. Tas viss paņem tik nejēdzīgi daudz laika, pat, ja man saimnieks pats visu dara, sauc meistaru un meklē filtrus, un nepārmet, ka līst ūdens kaimiņiem uz galvas
visa šī sakarā atkal neko jēdzīgi neizdarīju, nu labi uzrakstīju beidzot vissvarīgāko meilu savā darba listē, ko man atmeta atpakaļ ar tekstu, ka persona ir atvaļinājumā līdz augusta beigām, man liekas tikai valsts iestādes atļaujas ņemt pilnu mēnesi atvaļinājumu, a es tagad sēdēšu un bolīšu acis, aj nu labi, tas viss sūds man citas lietas jau rindā stāv, piem., salīmēt telti un nozāģēt telts mietiņu vajadzīgajā garumā. Nav kādam mazs zāģītis ar ko to sudeli nozāģēt a to es lūru uz viņu kā auns un nekas nenāk prātā
link10 comments|post comment

[Aug. 12th, 2015|04:02 pm]
atbraucu uz pn pastrādāt bet te pat man izcepās smadzenes un vienīgais, ko gribas ir iet meklēt aukstu vīnu
link5 comments|post comment

[Jul. 25th, 2015|02:28 pm]
atgriežos pie saviem zaļajiem nātru koktēļiem
beidzot

[Jul. 25th, 2015|02:41 am]
šodien beidzot tas skandināvu wealthy & boring mani piebeidza pilnībā, nevajadzēja nekur iet vispār, es sistēmās vispār neko neredzēju, nevarēju safokusēt skatienu, nerunājot jau par sarunām, kas mani nokāva pirmajā sekundē, kad kāds mēģināja ar mani uzsākt sarunu, atnācu mājās izdzinu visus ārā ar grūtībām, izdzēru vīnu, paliek mazliet labāk, bet to redzēsim rīt, cik spējīga es būšu vombatēt rasbainieka dārzā, galvenais nerunājiet ar mani

[Jul. 16th, 2015|09:35 pm]
sēžu dzeru vīnu un man atkal ir jākrāmē koferis, no rīta saņēmos izmest visas vasaras kleitas ārā, tagad jāmkelē ziemas džemperi, es negribu redzēt vairs nevienu lidostu šovasar, bet gulēt zālē, lai arī līst lietus

Arles photofest [Jul. 13th, 2015|05:10 pm]
vakar naktī pārrados mājās, baigais kontrasts nonākt no 37 grādiem 14. Bet es to izbaudīju, siltās naktis, dienā klīdu kaitējošā saulē, izmērcējos jūrā, izdzēru spaiņiem šampanieša un rosē, ar gulēšanu mēs tur neaizrāvāmies, jo grafiks ir baigi saspringts, taj pašā laikā ļoti atslābināts, un piedzerties tur nav iespējams. Visas nedēļas laikā satiku tikai vienu cilvēku, kurš godīgi atzinās – es esmu tūrists un vispār nesaprotu, kas šeit notiek. Vēlrezi sev apstiprināju, ka man patīk braukt uz festivāliem vienai, jo es nespēju visu laiku ar kādu tusēt kopā, jo visus ko vajag jau tāpat satiks, bet ir forši naktī vienkārši planēt apkārt bez īpaša plāna, kas arī ir pats svarīgākais plāns un uzdurties cilvēkiem, satikt jaunus un doties tālāk. Vislabāk man patīk satikt tādus pašus kā es – vientuļniekus, kas rotē pa orbītām, un tad pēdējā spotā mēs visi tādi satiekamies, un tas aizņem vēl 2 stundas lai izkaisītos līdz nākamajai naktij un ietu pāri upei mājās, kad gaisma aust un ir tik skaistas tās debesis. Pēdējā naktī sēdējām zem tilta un klausījāmies kā pēdējie nākt pāri tiltam un bija tāda mazliet skumja pieskaņa ka tas viss ir atkal cauri līdz nākamajam gadam, galvenais ir neatvadīties un aiziet saulei austot neatskatoties

[Jul. 8th, 2015|01:05 pm]
Vakar vakariņu laikā Vero man jautāja vai mēs šogad atkal iesim lekt, no sākuma neiebraucu, kur tad mēs tā lecām, bet izrādas ta ir arēnas sēta, kurai nu jau lecam pāri profesionāli, ieskaitot Marseļas muzeja direktoru un vel veselu baru nezināmu cilvēku. Martina Parra šovs bija ta vērts, pirmo reizi redzēju viņa m/b bildes un fragmentus no viņa īsfilmām

[Jul. 7th, 2015|01:35 am]
Reportēju not francijas tuksneša! Ir nereāli kruta tomērt nonākt siltā naktī! Pēc visa A-Damas šita ar kavētām ļotenēm, kļūda plānošanā, again! Bet pēc tam tas nekas ka taksis mani nevarēja pievest pie durvīm, bet mēs pīpējām taksī, un par to ka nevar pievest klāt iedeva devīgu atlaidi un vel gribēja atnest čenodānu, bet es atteicos, un tad atskrēja 6 policisti un man stāstīja ceļu, kuru jau es zinu, un tagad tempa dzeru rosē, kamēr viņi mēģina visu šito aizslēgt, un mani ielikt bēniņos, kur ir reāla siltumnīca

[Jul. 6th, 2015|03:36 pm]
Vakar samam bija zutīga garša, šodien, ja paspešu pacelties pirms grēku plūdiem, es lidošu pretī saulei. Bet vispār rekomndēju rasbainieka jauno dārzu, kaut gan kur tas atrodas es vēljoprojām nezinu

[Jun. 25th, 2015|12:07 am]
man jāņu haighlits ir ka redzēju upītē melno stārķi divreiz, bet viņš ir tik tramīgs un elegants, ka momentā mani pamanījis laidās lapās
link1 comment|post comment

[Jun. 22nd, 2015|02:09 pm]
Rīts sākās lieliski, pamodos man liekas kādos 7, līdz 8 izlīdu ārā un sāku gatavot kafiju, kas aizņēma kādas 2h ar malkas zāģēšanu un skaldīšanu, tas apsekoju pļaviņu - jasmīna gatavs ziedēt, pāraudzis zāli, vilkābeles arī saņēmušās, atradu pat eglīti, kuru ir pāraugusi trekna pienene, pēc tam sagatavoju brokastu paciņu ar baltvīnu un devis uz pļažu, izdomāju, nezkāpēc, vīnu vēl nedzert un iebāzu to smiltīs, kur tikai viļņu galiņi skalojas apkārt, uz 3 sekundēm novērsos un viss man vīns guļ jūras dibenā, dēļ tā gandrīz izpeldējos, tad gāju pēc nākamā, bet kad atnācu man kaklā bija iesūkusies ērce, tādā panikā aizskrēju uz Liepājas slimnīcu, lai izņem, neko citu nepateica kā vien izdrukāju lapiņu ar encefalīta un Laima slimības simptomiem, un ērču aizbaidītājs arī viņiem nav aptiekā! beaukšu meklēt anestēziju

Reportāža no pļaviņas [Jun. 21st, 2015|09:39 pm]
Viss beach ir mans! Neviena cilvēka un neviena mākoņa, visu ceļu gāza lietus, bet es zināju, ka šeit nelīst, pa ceļam vēl iebraucu Cīravas dzienavās, kur priekšā viss Rīgas zieds, knapi izmuku, lai neisūc un paskatoties debesīs ir kā ar nazi nogriezti mākoņi. viss

[Jun. 17th, 2015|02:58 pm]
beidzot mājās, liekas tik daudz saules un vasaras, lai arī ko jūs te pukstētu, momentā atkorķēju rosē

[Jun. 16th, 2015|11:19 pm]
nu tā, visi cibas veģetārieši aizver acis un aizgriežas, mēs nogājām vicītes hotelī uz vakariņām, jo nebij spēka nekur vilkties un es pasūtīju debešķīgu roņa steiku, nekad mūžā nebiju iedomājusies, ka ronis var būt tik garšīgs. visas šitās jocīgās lietas man patīk pagaršot tikai zemēs, kur tas pieder pie lietas un ir vietējo ēdienkartē gadsimtiem
link4 comments|post comment

mandeļu mērce [Jun. 16th, 2015|08:38 pm]
ā, un vēl es tur katru dienu taisīju meitenēm ēst, tā kā beigās viņas teica, lai palieku pie viņām dzīvot vasarā un taisīt ēst, un vakar izpildījos ar tām mūsu noķertajām zivīm, zivis klasiski krāsnī ar citronu uz sīpoliem, vēderā zaļumi, bet izdomāju vēl uztaisīt mērci, kas man pašai bija atklājums – mandeles apcep paniņā, tad mazliet sadauza, liek atpakaļ jau eļļā (sviestā) pieber kaperus un pielej citrona sulu, tad to visu uzgāž virsū gatavām zivīm, kas ir izvilktas no krāsns

[Jun. 16th, 2015|08:27 pm]
kā mēs atbraucām tā visu laiku gribējām kāpt kalnā, jo kalns ir tieši aiz mājas, ņem tik un kāp, bet pirmajā dienā mūs pārsteidza pilsētas orķestris un kkāds grozu mešanas vispasaules čempionāts, kas ir nenormāļi smieklīga nodarbe, pēc tam bija jābrauc jūrā un jālūr pusnakts saulē, palika pēdējā diena, bakstījāmies, bakstījāmies, iedzērām kandžu, ieraudzījām ka migla uzkrita, izlēmām lielajā kalnā nekāpt, tik pāriet pāri korītei, ap kādiem pus11 vakarā izgājām no mājas, jo tumšs jau šeit nepaliek un ir vienalga kad iet, netikām pat līdz mājas stūrim, kad sāka līt, bet mēs varonīgi turpinājām, uzkāpām līdz piemineklim (1/3 no kalna), kas ir vienam vēl dzīvam kinorežisoram, salijām un kāpām mājās iedzert vēl

[Jun. 15th, 2015|02:42 am]
šodien vakarā vietējā kempinga šefs un īpašnieks mūs uzaicināja uz copi, pats šogad izbrauca copēt pirmo reizi, tā kā visi kuterīši bija atdoti tūristiem braucām ar motoreni, viņš mūs 3 zaķus ietērpa ārkārtīgi skaitos aizsargtērpos, kuros nevar nosalt un noslīkt un tad veda rādīt pa visām salām kur putni ligzdo, bet nosaukumu es nezinu, jo viņš pat angliski to nezināja, tādi ārkārtīgi skaisti, melni, eleganti putni, tad piebraucām pie vecās bākas, kur uzskrējām virsū roņiem, kas kā izrādījās bija aizbaidējuši visas zivis, izlēmām braukt atpakaļ, iebraucām mazā līcītī, kas pag. gs 20-30 gados ir bijusi kā zivju fabrika, kur visi zvejnieki veda zivis uz pārstrādi vasaras sezonā, tad viet/vies strādnieki tās žāvēja un rudenī veda uz iekšzemi, ziemā tur ir baigi skarbi tai klints galā, līdz vēl nesenam tur dzīvoja bākas sargs, kam kontakts ar ārpasauli it sevišķi ziemā bija nogriezts pilnībā, un paiku viņam varēja pievest tikai zināmās stundās ievērojot paisumus bēgumus, un taj līcītī mēs beidzot uzgājām zivis, bet baigi dziļi kādus 80 m, un džeks nebija pārbaudījis makšķeres, un nolēmām pameklēt kaut kur mazliet seklākā vietā – kur arī es momentā, kā iemetu izvilku kā to sauc latviski nezinu siel ( bet ne to kas valis), un tad vēl 2 mazas mencas, vakariņām sanāca, un tā kā vajadzēja vēl paspēt uz midnight sun, tad laidām krastā, rīt brauksim atkal, bet Berndts vēl iebrauca ielikt sladzus king crab, kas būs izklaide rītdienai.
link1 comment|post comment

[Jun. 14th, 2015|03:18 pm]
nupat nobukoju hoteli Vica Altā

[Jun. 14th, 2015|01:41 am]
šodien ilgi saņēmāmies, lai izietu apskatīt vietējos bārus, izgājām no mājas ap pusnakti, pirmo cilvēku nākam pretī sastapām saulesbrillēs, pēc tam uzreiz sapratu kāpēc, jo tas pālis ko tu redzi gaišā dienas laikā tādā koncentrācijā kaut kā neierakstās smadzenēs, aizgājām uz lokālo disco, kur muzons bija vēl sliktāks kā linča klubā, pēc tam pārvācāmies uz kaut kādu penžu bāru, kur džam session jau bija beidzies un panesās vietējais karaoke tikai bez telvizora, iedzērām simbolisku kokčiku pa 10 euro, nosalām un nācām mājās ieritināties midziņā

42 [Jun. 13th, 2015|03:34 am]
vakar atbraucu no cēsīm, tur kā kantiņš norādīja mēs profesionāli bohēmējām, man vajadzēja vismaz 3 stundas pablenzt pēc tam sienā, kaut urdīja doma ka vajag pārslēgties ziemas režīmā, diezko nesanāca. no rīta negribējās kāpt ārā no gultas, saņēmos un izkāpu pārkrāmēju koferi, sametu iekšā visus ziemas džemperus un čiekurus, lidostā mēgināju nopirkt brutu, jo vienīgā izeja bija iedzert dz.d brutu uzreiz (tik ļoti sūdīga izvēle, par sūdīgu cenu), nekas nesanāca, nācās gaidīt ļotenē, par vēl lielāku cenu, un tad tā paranoiskā piekabinātā metenīte, kas žņaudza manu roku aukstos sviedros, izbesīja jau mani rīgas lidostā. bet nekas. altā uzstellējām goPro uz mašīnas un maucām, līdz viņa atkal sāka kliegt par spiedienu galvā, piebremzējām, bet gribējās iedzert to sūdīgo dārgo brutu un kandžu, 15 min pirms pusnakts izdevās, pēc tam meitenes nevarēju atraut no kandžas, bet mēs turpināsim, ārā ir gaiš kā dienā, man vajadzētu iet gulēt, tik jāatrod tas acu uzbāzenis un jāskatās vai nesākas klaustrafofobija aiz polārā loka jūrā