friends [entries|archive|friends|userinfo]

[ archive | journal archive ]

Atgadījums ar knupīti [Dec. 10th, 2016|11:51 pm]

perkons
Dienās, barojot Šlumpengufu, fõnā ieslēdzis biju muļķukasti. Tur rādīja karatē puiku.

Nē, nu es saprotu, ka hormõni un viss tas, bet nekad nebiju domājis, ka pie karatē puikas mani paraus uz asarām.

A knupi Gu izspļāva. Taisni uz grīdas.
link1 comment|post comment

[Dec. 10th, 2016|11:22 pm]

perkons
Kad biju pusbriedā, tad domāju, ka nekad neaizmirsīšu nevienu meiteni, ar kuru esmu bučojies. Man pat šķita dīvaini, kad citi neatcerējās to meiteņu vārdus, ar kurām kniebušies. Man šķita, ka viņi pārspīlē. Tak noteikti arī pārspīlēja un, kaut kādā veidā, mēģināja lielīties. Tip – es esmu tik daudz kniebies, ka nupat vairs neatceros.

Tagad, stāvot uz lodžijas un lūrot tukšumā, atcerējos vienu no saviem drosmīgākajiem meitenes (kāda nu tur meitene – smuka sieviete) aicinājumiem uz "randiņu".
Tas bija sen, ļoti sen, bet bija tā, ka nonācu viskija degustācijas pasākumā, bet vadītāja, kura stāstīja par viskijiem, bija tāda vēl skaistule.
Tad nu, kad pēc degustācijas pasākuma krogusā biju izrijis vēl nedaudz viskija, es viņai uzzvanīju...
Tā mēs satikāmies. Un tā mēs kādu mēnesi tikāmies.
Viņai bija meita un vīrs, man... Nu es biju pusbriedā.

Tad nu lūk – es ņehuja neatceros kā viņu sauc. Varbūt Viktõrija. Varbūt nē.
Man šķita, ka es viņas vārdu nekad neaizmirsīšu, tak aizmirsu.
Varbūt tāpēc, ka nebučojos.
link7 comments|post comment

[Dec. 10th, 2016|09:52 pm]

punkts
jūsu paaudzei vairs neko nevar pateikt. jūs tikai strādāt mākat.

[Dec. 10th, 2016|09:40 pm]

martcore
nē, nu šī ogres pilsētas angliskā izpratne nevienu nopietni nespēj satraukt, ko, man šķiet, nespētu teikt par novada portālu ogrenet

[Dec. 10th, 2016|09:42 pm]

prtg
Grīdsūcis, traukslauķis un lupatgriezis

[Dec. 10th, 2016|09:21 pm]

punkts
visi traktori, beidziet uz brīdi kustēties.

[Dec. 10th, 2016|09:18 pm]

punkts
vispār jau katram varētu būt armija, ja tas katrs varētu pamatot, kāpēc viņam to vajag.

[Dec. 10th, 2016|09:12 pm]

punkts
jūs vispār esat redzējuši īstu materiālu? piemēram, militārās preces ir visas būvētas kā izturīgas un pamatīgas, bet ir vēl arī īsts marmors un īsts akmens laukakmeņi protams ir ok kādam dekoratīvam pamatam, bet ja tev ir tādi milzīgi bluķi izkalti no klints tad jau tas ir kaut kas pavisam cits piemēram, ja tu gribi sev tādu bluķi atvest mājai tad rēķini ka viņu no ostas būs jāved ar lielo smago mašīnu un tas bluķis būs pa visu ceļu attiecīgi viņš būtu tik liels kā konteiners, tkai platāks laikam tā jau it kā nekā sarežģīta nav atved un tev viņš tur stāv, bet no ararata es negribētu tādu gabalu, lai gan iespējams ka gribētu, bet tikai tad ja es būtu karalis, jo kādā sakarā es bojāšu kalnu, lai man gabals stāvētu dārzā, ja tās ir kaut kādas dolomīta raktuves, tad jau laikam tur pēc tam vai nu ir ieleja vai arī tur izveidojas ezers, ja tas ūdens pēkšņi sāktu no apakšas nākt no kāda strauta nu baigi tad visu krūti piepildītu.

[Dec. 10th, 2016|09:10 pm]

punkts
un beidziet privatizēt dievu, tas labi nebeigsies.

[Dec. 10th, 2016|09:06 pm]

punkts
piemēram, ateisti varētu pastāstīt, vai viņi saprot, ka ir tāda lieta kā ticība un ka ticībai var atdoties un redzēt, ka tu redzi visu tā, kā vajag. un tad nāk šaubu metereotīti un iznīcina šo pasauli. nav ko skumt par aizgājušo laiku, mums ir elektrība un mēs varam sevi zīmēt.

[Dec. 10th, 2016|09:03 pm]

punkts
es sēdēju apsētā laukā un skatījos uz lielo araratu un mazo araratu uz mazo araratu un lielo araratu un man bija apmēram mēnesis laika, līdz turki nāks mūs iznīcināt veselu mēnesi es sēdēju tajā laukā un pa to mēnesi es piedzīvoju divus gadsimtus un pēc tam es piecēlos un gāju pretējā virzienā kaut kur pastaigāties.

[Dec. 10th, 2016|09:01 pm]

don't look any further.

[Dec. 10th, 2016|08:10 pm]

mazaa_mija
šodien dabūju jaunas lēcas, kas ir nupat ienākušas lv tirgū, super plānas ar vēl lielāku h2o un skābekla caurlaidību, sajūta ļoti dīvaina, viss ir kkāds super ass, kā pāršarpotās bildēs, bet taj pat laikā uzrakstus izlasīt grūtāk, es īsti neiebraucu efektā, man sagriezās mazliet galva un tāda es aizgāju uz brekti, kkā nepavilkos, likās fragmentāri un sajūta, ka viņam tur par daudz vietas, atvēru vīnu unl mēģināju izberzt dušu, bet to laikam nav iespējams izdarīt nenomainot visu iekārtu, vajadzētu samontēt video pirms aizbraucu, bet man nav iekšās, atstāšu visus podus un podcāstus rītdienai, ir pat slinkums ēst

Atgadījums ar meiteni baltajā cepurē [Dec. 10th, 2016|07:29 pm]

perkons
Ieeju, tātad, es šodien veikalā. Ievietoju ratos beigtu foreli, citrõnus. Aizeju līdz noslepkavoto cāļu stendam, paņemu pāris izgrieztas filejas un pamanu, ka pie konservu plaukta stāv pamests iepirkumu grozs. Pilns ar produktiem, bet saimnieka tuvumā neir.
Padomāju: hahahahahaāāā, lohs tāds – noteikti aizmirsis mājās maku. Hahahahaāāa, hāāa, hā, ha, h... Bļeaķ...

– Atvainojiet! Es atstāšu te savus ratus, ja? Nu uz mirkli. Nu, praktiski uz desmit minūtēm, ja?

A meitene baltā cepurē stāvēja pie luksofõra un šūpoja galvu, vienā ritmā ar man ausīs skanošo mūziku.
link11 comments|post comment

[Dec. 10th, 2016|07:17 pm]

martcore
vau, izrādās kā blakusskolas futbola laukumam ir kruts mākslīgais apgaismojums, taisni vai fascinē iet garām un skatīties
a kā agrāk bija, kā saulīte noriet, tā amsterdamas ajakss dodas mājās ēst vakariņas
link1 comment|post comment

[Dec. 10th, 2016|04:58 pm]

liljabrik
help vai ir taada filma Sniegbaltiites skola arii

[Dec. 10th, 2016|09:13 pm]

penny_lane
ieraudzīju, kā izskatās gaels garsija bernāls. šodien. sirms. vecs. gudrs.

pretīgi.

que sont devenues toutes tes idoles?

[Dec. 10th, 2016|02:52 pm]

virginia_rabbit
[Tags|]

E dabas muzejā ar irbes
izbāzeni:

es jūtu, kā sirsniņa pukst

[Dec. 10th, 2016|07:27 pm]

penny_lane
[Tags|]

autobusu drāma rieksta čaulā. visi fakti īsināti un sīkākie mēģinājumi - izlaisti.

1. brauksim uz X. paskatāmies, ko saka interneti, interneti- miskaste, ar vilcienu vislabāk- bet vilcieni sabukoti, ok, brauksim ar autobusu. skatāmies ar neuzticību uz vietējām onlain sistēmām, pirksim vien autoostā. par to mūs pārliecina arī autobusa šoferis. d. gan mēģina kko pirkt, bet es saku- nu nē, tak tur tie autobusi pēc saraksta ik pēc 15 minūtēm, tak nopirksim.
2. izstāvam rindu. ir tikai palicis dārgais (2 x dārgāks kā citi) autobuss pa dienu. esmu palasījusi intensīvā rakņsērčā, ka esot sūds un uzcenojums lieks, d. arī saka, ka nafig.
3. d. nobuko internetā nakts autobusu (rindas dzīvē garas, vietu palicis maz)
4. lapa uzkaras postbukošanas procesā, lai gan nauda smuki rezervēta bankā (aiziet paralēlā drāma, kā dabūt naudu atpakaļ, varbūt tomēr nopirktas, konfirmācija tak bija...)
5. ķēmrauši neatbild ne uz vienu zvanu/pastu utt., paralēli sazvanām pašu kompāniju, kompānija aizsūta izčekot, izčekojam ne tur, izčekojam tur (process ietver miljons rindu) - lai uzzinātu, ka nē, nav mums biļešu.
6. ir jau pēcpusdiena, braucam atpakaļ uz centru ar visām mantām, atrodam natālijas guesthausu, natālija ir burvīga, brauksim no rīta.
7. nobukoju onlainā biļeti rītam, citā kompānijā, protams. atnāk konfirmeišens.
8. 22 30 - cita kompānija atzvana, sorrī, zaķīt, biļeti pārdevām, vietu tur nav. bet es tev varu piedāvāt pēcpusdienas vai vakara biļeti. tāpat jau bija domāts, ka moš vakarā labāk, pa nakti braukt un pagulēt, ok, dod vakara biļeti. pēc brīža atsūtīšot.
9. miegaini atveru biļeti. aizeju gulēt.
10. pamostos ar bažām. skatos uz biļeti - jā 11 AM, nevis PM. vakar neievēroju.
11.izčekojam internetus. tāda 11 AM autobusa ar attiecīgo kompāniju NEMAZ NAV.
12. sāku zvanīt bukošanas kompānijai, protams, neviens neceļ, uz e-pastiem neatbild, lapā mesendžerī neatbild. zb. sāku feisbukā pie katra viņu posta kaut ko rakstīt un intensīvi tvītot sūdu.
13. jē. tviterī pēc 4 h mocībām atbild. kāds drīz piezvanīšot.
14. piezvana menedžeris. ļoti raustās saruna. prasa vārdu, kas man vakar zvanīja. es, protams, nezinu. bet menedžeris pasaka, ka visi autobusi izpirkti, arī "mūsējais", bet viņš varot piedāvāt rīt 7 45.
15. d. brēc fonā, ka nafig nevajag, kancelē, brauksim ar pirmo vilcienu, zb. bet es baidos, jo neko nedzirdu, un man pietiek ar divām bukingkompānijām, ir jau vakars. piekrītu, ka man atsūta biļeti braucienam nākamajā dienā. (atgādinu, ka mēs gribam autobusu jau 48 stundas at this point)
16. atsūta biļetes references nr rīt plkst. 7 45
17. sarunāju ar natāliju, ka viņa mums iedos istabu uz vēl vienu nakti.
18. ?

[Dec. 10th, 2016|12:10 pm]

punkts
ja rakstīšana atpaliek no glezniecības par piecdesmit gadiem, tad jebkas rakstīts, kas nav pretenciozs, jau ir virziens jau virzās vai tad māki virzīties vai tikai nepaspēj dienas atgūšanos nodrošināt un slīgsti kaunā putrā nezini, vai tevis teiktais ko nozīmē vai tas ir tas, ko tu domā vai kas tas tāds ir, kad tev ir tikai viena valoda un tā pati nav tavējā taču taču izdomā sev ieganstu taču saproti, ka tev nav jātērgā saproti saproti kā tu veido savu dabu tu taču neesi nekāds silikāta ķieģelis tevi taču nemūrēs varbūtības zilbēs tu taču esi kaučuks lec un skrien un atduries vislabāk palikt mājās un neiet ārā, jo kā uzzināt, ka vēl nav sācies skavendžeru laiks aizej līdz veikalam un ja tevi neaplaupa un nenogalina un ja veikalā tev neviens neatņem laiku tad zini, ka lidot ir drošāk pāri mākoņiem ir rozes un tās tajās valstībās ir kultivēts grauds tu jau to saproti, ka ar pītu vāzi var uzkāpt vācietim uz galvas un redzēt melnos mežus vācietis ir taisīts, lai tev kalpotu, bet tev tas viņam ir jāpasaka kā robotam, jo augstākās nācijas pirms tūkstošiem gadu ir izveidojušās realitātēs un tagad mūs vēro no soliem un rezervistiem iedod piesūktu dvieli tas ir pats galvenais apbumbotājs, ar ko tev jārēķinās. viss taču ir ķeskas un cik reizes tu jau esi miris, pirms sapratīsi, ka nieki ir valdība, nieks ir svabads un skaistums ir drūzmēšanās pie bedres. ņem vērā, lūdzu, šo, dabā viss pūst, fermentējas, putni kakā kur pagadās, ķērc un vārtās, dubļi ir netīri utt., bet tu ar savu paradīzi esi padauza.