Aug. 20th, 2022 @ 12:50 am (no subject)
Viss, ko değis grib, ir minets, bet vienīgais, ko viņš var dabūt, ir Menueta kasete.
About this Entry
[info]mazeltov
Aug. 20th, 2022 @ 12:31 am (no subject)
Man liekas, ka drīz būs atsevişķa joku kategorija, kas sāksies ar "Makrons zvana Putinam"
About this Entry
[info]mazeltov
Aug. 20th, 2022 @ 12:06 am (no subject)
Kāda ir tava orālā latiņa?
About this Entry
[info]mazeltov
Aug. 19th, 2022 @ 11:58 pm (no subject)
2 lietas man zāļu skapītī stāv
mentālā stimulācija un
mentālā simulācija
About this Entry
[info]mazeltov
Aug. 19th, 2022 @ 11:56 pm (no subject)
Jā, nu tas ir pārāk obvious.
About this Entry
[info]mazeltov
Aug. 19th, 2022 @ 11:44 pm Par skaisto
Ir tāds vasaras vakars, kāds man patīk vislabāk. Sisina cikādes, tālumā uz šosejas aizdūc fūre. Nobūkš ābols pret jumtu…
Skaisti!
Te pēkšņi Samurajčiks pie pašas auss: Vauvavavavavauuuuvavavavavauuuu!
Vai nav ķēmrausis?
About this Entry
[info]bozena
Aug. 19th, 2022 @ 11:07 pm (no subject)
Varētu dot sev mieru. Laiku mieram. Bet es jau atkal gribu grābt un ķert. Jāmēģina migt ciet,bet es atkal caur' studiju programmām rokos. Mēģinu sevi atrunāt.
About this Entry
[info]piparpuuka
Aug. 19th, 2022 @ 10:33 pm (no subject)
Tags:

Bijām Lucavsalā. It kā jau forši. Bet tādēļ, ka nr.2 ļoti aizrautīgi skraidīja un spēlējās ar nr.1, greizsirdības sēkla tika iesēta un lai gan pa durvīm ienākot klausījāmies radio pasaku un karsta putra jau gaidīja, ēst varēja uzreiz, ar to tomēr nepietika un tad, kad es pēc biezputras ar garšīgo Lidl ķiršu džemu un ceptiem panētiem kabačiem un suši virtuvē viena dzēru siltu saldu melno tēju (laikam pirmo reizi šonedēļ), pie manis atskrēja sabēdājies un sašutis cilvēks, kuram nr.3 bija ļaunprātīgi nolaizījusi pieri

Kā lai iemāca par consent un robežām ja to pusi laika, kad negribas lēkt Daugavā, briesmīgi nāk smiekli /bet nedrīkst/
About this Entry
[info]neraate
Aug. 19th, 2022 @ 09:59 pm Bante
Nekad neesmu sapratusi tās kleitas ar milzu banti priekšā (vai uz muguras). Tā dāma iedomājas, ka ir kaut kāda dāvana? Kāds tieši ir tās bantes mērķis? Nu šitāda, piemēram -
https://images.app.goo.gl/yXCxn6LpKXGhsjXT8
About this Entry
[info]sarkans0987
Aug. 19th, 2022 @ 09:43 pm suņuvērotāja piezīmes
Jo tālāk esi no Rīgas centra, jo procentuāli mazāk bezšķirnes suņu.
Bīgli, jorkšīras, pūdeļi, rasela terjeri utt - čum un mudž, bet tu ar savējo kā rozā zilonis iekš safari.
About this Entry
[info]tati
Aug. 19th, 2022 @ 07:56 pm (no subject)
Jaunates dārzā šodien mūzikas, gaismas un kustības notikums "Glāss. Einšteins. Locītavas"
Bet gudri nav pateikts cikos (un līdz cikiem). Varbūt kāds zina? Plz.
About this Entry
[info]zivs, posting in [info]pajautaa
Aug. 19th, 2022 @ 07:56 pm (no subject)
Aizgaju uz darbu, konstatēju, ka daudz kas rītdienai jau izdarīts,un es sevi nepamatoti biedēju.
Šī laikam pirmā reize,kad viena pati sēžu kkc un dzeru ingvera limonādi.
About this Entry
[info]piparpuuka
Aug. 19th, 2022 @ 05:41 pm (no subject)
Current Music: Django Reinhardt - Minor Swing

"The problem of natural right is today a matter of recollection rather than of actual knowledge. We are therefore in need of historical studies in order to familiarize ourselves with the whole complexity of the issue. We have for some time to become students of what is called the "history of ideas." Contrary to a popular notion, this will aggravate rather than remove the difficulty of impartial treatment. To quote Lord Acton: "Few discoveries are more irritating than those which expose the pedigree of ideas. Sharp definitions and unsparing analysis would displace the veil beneath which society dissembles its divisions, would make political disputes too violent for compromise and political alliances too precarious for use, and would embitter politics with all the passions of social and religious strife." We can overcome this danger only by leaving the dimension in which politic restraint is the only protection against the hot and blind zeal of partisanship.
The issue of natural right presents itself today as a matter of party allegiance. Looking around us, we see two hostile camps, heavily fortified and strictly guarded. One is occupied by the liberals of various descriptions, the other by the Catholic and non-Catholic disciples of Thomas Aquinas. But both armies and, in addition, those who prefer to sit on the fences or hide their heads in the sand are, to heap metaphor on metaphor, in the same boat. They all are modern men. We all are in the grip of the same difficulty. Natural right in its classic form is connected with a teleological view of the universe. All natural beings have a natural end, a natural destiny, which determines what kind of operation is good for them. In the case of man, reason is required for discerning these operations: reason determines what is by nature right with ultimate regard to man's natural end. The teleological view of the universe, of which the teleological view of man forms a part, would seem to have been destroyed by modern natural science. From the point of view of Aristotle—and who could dare to claim to be a better judge in this matter than Aristotle?—the issue between the mechanical and the teleological conception of the universe is decided by the manner in which the problem of the heavens, the heavenly bodies, and their motion is solved. Now in this respect, which from Aristotle's own point of view was the decisive one, the issue seems to have been decided in favor of the nonteleological conception of the universe. Two opposite conclusions could be drawn from this momentous decision. According to one, the nonteleological conception of the universe must be followed up by a nonteleological conception of human life. But this "naturalistic" solution is exposed to grave difficulties: it seems to be impossible to give an adequate account of human ends by conceiving of them merely as posited by desires or impulses. Therefore, the alternative solution has prevailed. This means that people were forced to accept a fundamental, typically modern, dualism of a nonteleological natural science and a teleological science of man. This is the position which the modern followers of Thomas Aquinas, among others, are forced to take, a position which presupposes a break with the comprehensive view of Aristotle as well as that of Thomas Aquinas himself. The fundamental dilemma, in whose grip we are, is caused by the victory of modern natural science. An adequate solution to the problem of natural right cannot be found before this basic problem has been solved."

/ Leo Strauss, Natural Right and History
About this Entry
[info]aborigens
Aug. 19th, 2022 @ 06:02 pm (no subject)
Interesanti,ka teksti tiek pielāgoti,mainīti.





T lūdza bērnus aizgādāt līdz Ķ. Tvaicējāmies pārpildītā vilcienā. Uz jautājumu,"kad mēs atkal būsim pie Tevis",es nevarēju precīzi atbildēt. Man šķiet, ka es tikšu uz J pirmo septembri. Un labprāt iepazīšos arī ar A audzinātājām,bet man tajā pašā dienā jāskrien atpakaļ pie psihiatra. Stulbi,ka tā iekrita. Gribējās arī uz E vārda dienu būt blakus.
Mūs sagaidīja viņa mamma. Es sabučoju savus bērnus, un devos atpakaļ, gaidīt uz perona.
Tvaicējos tukšā vagonā. Uz manas rokas rāpo zaļš kukainis,kura nosaukumu es gribētu zināt.

Būs ahujenna daudz darba. Sestdien,svētdien,pirmdien.

Izkāpšu no vilciena un došos uz darbu,lai gan ir brīvs, sagatavot daļu rītdienas rīta skrējiena lietas. Pēc tam izbaudīšu pastaigu līdz mājām, vai vnk kāpšu autobusā, vai iešu kaut kur mūziku klausīties un vērot cilvēkus. Būtu ekselenti rīt uz sešiem, pieciem būt darbā, lai ir maksimāli daudz laika, lai nav jāskrien pa galvu,pa kaklu.

Vēlos sevi saaudzēt. Soli pa solim.



M klausīja manam brokastu ieteikumam, ko celt galdā 30 cilvēkiem. Esot izdevies ļoti labi. Man patīk, kad mani ieteikumi ir noderīgi.
Daudzkārt mani neņem vērā. Un tā es arī klusēju, jo maniem vārdiem dažkārt nav nozīmes. Jāiet kursos mācīties argumentēti runāt. Vai arī nē. Pofik. Kam jādzird, tas klausās.
About this Entry
[info]piparpuuka
Aug. 19th, 2022 @ 02:16 pm (no subject)
Šodien randomā iedomājos par studijām.
Pārsteidzoši, ka LU vēl tik daudz pieejamu budžeta vietu. Vēl notiek papildus uzņemšana. Ģeologi vai filologi vai pedagogi stāv man prātā. Arī māksla, bet kaut kads dizainerisms man galīgi nruzrunā. Īstenībā es gribu tik daudz,ko es tik ļoti sāku uztraukties,un tirināties,ka vnk apstājos un nenolēmu.. pagaidām neko. Ļaušu sevī nosēsties informācijai. Jāparaksta vēlmes uz lapas.

Pirms rakņājos LU mājaslapā, skatījos medicīnas koledžas.
Gandrīz jau biju noslēgusi pieteikšanos fizioterapijas studijām,kad atskārtu,ka man tak nemaz nav bioloģijas eksāmens nekad dzīvē bijis. Kārtējo reizi pierādās, ka man informācija jālasa vairākkārt,jo daudz kas vnk izkrīt cauri filtra sietam. Biju sevī vīlusies.


Bet jā, ņemot vērā, ka man darbs būs tikai 2x nedēļā, es varētu paralēli apgūt jaunu informāciju.
(Protams, darīt ar darīšanas metodi to,ko sev sasolījos arī, bet akadēmiskā vide kaut kādā ziņā šķiet man ārkārtīgi vilinoša.)
About this Entry
[info]piparpuuka
Aug. 19th, 2022 @ 01:48 pm : pajautā
kur jūs braucat, kad gribas ar ģimeni un pie jūras, bet lai nav daudz cilvēku, un tā - uz dienu.
About this Entry
[info]f
Aug. 19th, 2022 @ 01:23 pm (no subject)
Es saprotu, kā tas ir cēlies un ik pa laikam veiksmīgi izdodas ar to dīlot, bet tas prasa darbu un ir cieši saistīts ar grūtībām pastāvēt par sevi, savām robežām, vajadzībām, par vēlmēm nemaz nerunājot. Un man ir šausmīgi grūti palūgt to, ko man vajag. Par mazsvarīgiem sīkumiem un draugiem es varu (arī ne vienmēr) un tikai tagad mācos atteikt lūgumiem, plāniem un citu vajadzībām, ja tās konfliktē ne tikai ar Objektīviem Šķēršļiem, bet arī ar manām vēlmēm, nogurumu vai citiem apstākļiem.
Viena no lietām, par ko regulāri rīstos ir 'atļaušanās sev'. Gan materiālā, gan nemateriālā plāksnē. Mazpilsētā ar mammu un reizēm arī ar vīru, kad vajadzēja atvilkt elpu/pasēdēt/atgulties uz asumiem, atslābināt muguru, da kaut vai vienkārši pasēdēt istabā vienai klusumā, tad trenēju omm ja kādam uz sitiena vajadzēja lai es ko izdaru. Tas bija baigi grūti ne tikai pateikt 'es tagad esmu aizņemta ar x, es izdarīšu, bet ne tagad' un gan noturēties un iedot sev to tobrīd ļoti vajadzīgo, gan nepakļauties aizkaitinātām nopūtām un daudznozīmīgiem skatieniem vai ja kāds to steidzamo (kas parasti nebija steidzams, piemēram nomazgāt traukus vai tml) izdarīja un Cieta, norādīt, ka es paņēmu laiku sev, es teicu, ka izdarīšu un ja negribēja gaidīt, sorrī, man bija svarīgi izdarīt x.

Un šobrīd es rīstos un man ir nenormāls besis, jo pirmdien par zobiem iztērēju 85, pirms 3 nedēļām 68 un pirmdien vajadzētu sataisīt pēdējo caurumu kaut kur augšā un lai apskata kas par diskomfortu ir otrā pusē un lai arī abas summas ir adekvātas un saprotamas un tā nav nekāda ekstra un mēs to varam atļauties, man drusku raudāt gribas un es saprotu, ka šovasar zobu higiēnu nē, jo nu jau ZB maksāt par to, ka tev dara pāri un vēl būs jāiet pie dakteres kas ir kā kihelkonna saka 'nomirusi, tikai to nav pamanījusi' un jāpārliek spirāle.
Tā kā labāk (ja nav noslēpums un slinkums) komentāros sarakstiet ko un par cik un nejutāties vainīgas, ka sev-foršajai iztērējāt. Var nesen, var pirms 15 gadus ieliktos pupus
About this Entry
[info]neraate
Aug. 19th, 2022 @ 10:06 am (no subject)
Es iepriekš īsti nebiju pamanījusi tādu aktieri Kristianu Karēļinu, bet pēdējā laikā viņš man seko visur - futbola izrādē Valmieras teātra festivālā, mūziķu "kautiņā" ar saviem Gapoljeriem Sansusī, un tagad vēl raugās man pretim no reklāmas internetā un piedāvā pirkt auto un dāvanā saņemt alkometru, jo tas esot "Zašibis piedāvājums!". Varbūt tas kaut ko nozīmē, bet nevaru iedomāties, ko.
About this Entry
[info]dzeltens
Aug. 19th, 2022 @ 09:01 am par krievu dižo literatūru

Apgalvojums par "krievu dižo literatūru" sen jau pārtapis par mantru. Taču ja palūkojam t.s. krievu literatūras īpatsvaru pasaules kultūrā, tad redzam vien trīs-četrus 19.-20. gs. mijas rakstniekus, pārmocītus sižetus un pretīgu saturu:

Leotolstoi - visā pasaulē lasa viņa "Varendpīs", no kā saprot, ka krievi ir tādiem prusakiem galvā, ka pat uz tualeti nespēj aiziet, visu nesarežģot. Tad lasa "Ennkarenina" par sievišķi, kas krāpj vīru un palec zem vilciena. Kāda joda pēc? Nesaprotamā krievu dvēsele. Vairāk no Leo darbiem neviens neko nelasa - jau ar šiem diviem ķieģeļiem pietiek, bet kinofilmā frāze "Es lasu Varendpīs" nozīmē, ka "esmu makten aizņemts ar bumbieru dauzīšanu, kas prasa titānisku smadzeņu piepūli un laika petēriņu".

Dostojevski - visi skolās obligātajā literatūrā lasa "Karamazoffbrazers" un ir neizpratnē par to, kā varoņi paši mērķtiecīgi pārvērš savu un apkārtējo dzīvi par guano, to visu pavadot ar monotoniem un patētiskiem monologiem "par mūžīgo". Pēc tam lasa "Kraimendpanišment" par to, kā nekaunīgs pseidointelektuāls salašņa galina vecenītes ar cirvi, bet finālā sajūk prātā. Neko vairāk no Dostojevski neviens nelasa, jo jau ar esošo "vodka, balalaika, džipsī end treš" cilvēkam pietiek visam atlikušajam mūžam.

Čekhoff - visi lasa "Seigall" un nesaprot neko, izņemot to, ko jau lasījuši iekš Leotolstoi un Dostojevski: visi krievi agri vai vēlu sajūk prātā un lec zem vilciena ar "vodka, balalaika, džipsī end treš" fōnā. Vairāk no Čekhoffa neviens nelasa, jo saprot, ka par noslēpumaino krievu dvēseli zina pietiekami: neliet vodku un turēties tālāk.

Nabokoff - nedaudzie, kam pretenzijas uz zināmu intelektuālismu, lasa grāmatiņu par to, ka drāzt mazas meitenītes ir slikti, bet var, ja ļoti gribas. Neko citu no Nabokoffa nelasa, jo jau ar pirmo pietiek, lai civilizētā pasaulē iespēlētu aiz restēm.

Tāda nu ir “izcilā krievu literatūra”. Pārējais pa nullēm: visi šie Puškin, Gogol, Tjurgjeneff ir smieklīgi uzvārdi, kādos Holivudas filmās sauc VDK spiegus. Tikpat diži ir arī zulusu, mongoļu un citu iezemiešu rakstnieki un dzejnieki. Pie tam bieži vien ar interesantākiem sižetiem un varoņiem.
About this Entry
[info]indulgence
Aug. 19th, 2022 @ 08:23 am (no subject)
vispār, man gribētos kaut kur aizbraukt, bet ne uz siltajām zemēm gluži, nē, kaut kur pa eiropu. ja agrāk nebija naudas, pēc tam nebija laika, tad tagad atkal nav naudas.
About this Entry
[info]f