10 August 2021 @ 04:31 pm
 
Es tiešām nespēju ierubīties, kāpēc ir tik liela ņemšanās par antivakseriem. Ja tu esi vakcinējies, tad statistiski iespēja tev smagi saslimt ar koronu ir daudz mazāka kā smagi saslimt ar parasto gripu. So kāpēc rūpēt, ka apkārt staigā antivakseri? Ja negribi saslimt - vakcinējies, ja tev ir vienalga vai saslimsti - nevakcinējies. Tie kas nav vakcinējušies un tad baidās no koronas pārnēsātājiem - antivakseriem, ir saputrojušies.

Vārdusakot, antivakseri priekš vakcinētajiem nav bīstamāki par cilvēkiem, kas sabiedriskajā transportā brauc, saslimuši ar gripu. Vēl pirms pusotra gada to drīkstēja darīt, bet tagad vairs nē?

Manuprāt, šeit atkar izdarās kaut kāda mūsdienu 'esības briesmu' hipersensitivitāte. Nākamais solis būtu izštukot visas tās lietas, ko cilvēki viens otram var briesmīgu nodarīt, un tad izgudrot paņēmienus, kā šos cilvēkus ierobežot. Bet tā kā mēs neviens nevaram akmeni mest, tad mūs visus vienā jomā vai citā būtu jāaplauž un jāierobežo.
 
 
( Post a new comment )
Skabičevskis[info]begemots on August 10th, 2021 - 06:48 pm
(Reply) (Thread) (Link)
[info]methodrone on August 10th, 2021 - 07:02 pm
Ok, bet ja buutu vakcineets, tad tik traki visticamaak nebuutu.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Vī[info]viipsna on August 10th, 2021 - 07:05 pm
vakcinē no 12 g.v.
(Reply) (Parent) (Link)
extranjero[info]extranjero on August 10th, 2021 - 11:02 pm
No gripas arī reizēm nomirst.

Bet tur nav teikts, ka tas ir kovids. Bija teikts, ka pneimonija. Pret dažiem pneimonijas veidiem ir vakcīnas. Ja tas bērns nav pret tām vakcinēts (ko es sapratu to piebildi – nevakcinēts), tad tā ir vecāku nolaidību.
(Reply) (Parent) (Link)
Vī[info]viipsna on August 10th, 2021 - 07:04 pm
Mani (vakcinētu pieaugušo) antivakceri neapdraud, bet apdraud tos, kas nevar vakcinēties - tai skaitā bērnus, piemēram.
Arī vakcinētiem pieaugušajiem ir nevakcinēti bērni (mind blown, I know).
(Reply) (Thread) (Link)
[info]methodrone on August 10th, 2021 - 07:21 pm
Kaapeec nevar vakcineet beernus?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
porcelāna lellīte[info]neraate on August 10th, 2021 - 07:53 pm
Tāpēc, ka pagaidām vakcīnu bērniem nav. Pusaudžiem jau ir apstiprinātas, jaunākiem par 12 gadiem nav.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on August 10th, 2021 - 08:17 pm
Bet vakcineejot gruutnieces, vakciina iziet cauri arii bebiitim. So technically beebiishi jau ir novakcineeti ar gruutniechu asiniim, as it's the same blood system circuit.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
porcelāna lellīte[info]neraate on August 10th, 2021 - 08:22 pm
Pagaidi, starp bēbīti un 12 g.v. (5? klase) ir ļoti daudz cilvēku
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on August 10th, 2021 - 08:39 pm
Nu jaa, es neredzu racionaali nevakcineet beernus, ja bebiishos jau shii vakciina ir atljauta un nokljuvusi. So tas ka deelj antivakseriem smagi saslimst beerni, ir valdiibas putroshanaas un neizdariiba.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
porcelāna lellīte[info]neraate on August 10th, 2021 - 08:50 pm
Bērni iet skolā. Bērni iet uz bērnudārzu. Bērni kopā ar vecākiem iet uz poliklīnikām, pasākumiem, teātriem, koncertiem, parkiem, rotaļu laukumiem, ciemos, iepirkties u.t.t. u.t.j.p. bērni dzīvo mājsaimniecībā, kurā cilvēki iet uz darbu, iepirkties, pie ārstiem, uz pasākumiem, kam ir hobiji.


Pie tā, ka šobrīd slimo bērni, nav jāvaino antivakceri, nu nevajag arī viņus dēmonizēt! Ir antivakceri, kurus sabiedējuši radi vai kam ārsti vai daktera kabineta personāls aizliedz vai neiesaka vakcinēties. Nevajag meklēt vainīgo, tas ir pilnīgi bezjēdzīgi, cilvēki nesaslimst tādēļ, ka kaut ko izdarījusi nepareizi un tagad izcieš karmu
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on August 11th, 2021 - 02:07 pm
Fair enough, es vienkārši neredzu iemeslu nevakcinēt bērnus, ja var un rekomendē vakcinēt grūtnieces. Ar ko 5gadnieks ir ievainojamāks par zīdaini (if that is the worry)?

So es domāju, ka ir vietā izdarīt spiedienu uz valdības dubultstandartiem.
(Reply) (Parent) (Link)
Skabičevskis[info]begemots on August 10th, 2021 - 09:51 pm
nē. tas ir apstāklis, ka uz maziem bērniem testēt vakcīnas ir riskantāk, jo (a) nav adekvāta fīdbeka [sāp/nesāp/kas notiek ar ķermeni sajūtu līmenī], un (b) bērnu fizioloģija ir citādāka.

vēl arī ir runa par to (īpaši UK un citās rietumzemēs), ka vakcinēt bērnus Rietumos, kamēr Āfrikā un Āzijā lielākajā daļā nav vakcīnu pat vislielākajām riska grupām, ir ne vien stulbi (jo mutācijas), bet arī nehumāni.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
porcelāna lellīte[info]neraate on August 10th, 2021 - 09:55 pm
Nevis riskantāk, bet nav ētiski. Medicīnā nu jau esam nonākuši līdz tādam līmenim, kad pētījumus, pārbaudes un visu citu veic vispirms uz brīvprātības principa rīcībspējīgiem indivīdiem. Un labi, ka tā. Tieši tādēļ ja vien tā nav procedūra vai medikaments, kas tiek izstrādāts tieši bērniem, tā ir pēdējā grupa, kuru pēta
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Skabičevskis[info]begemots on August 10th, 2021 - 10:02 pm
es piekrītu, ka ētikai ir būtiska loma, bet tavs formulējums man nav īsti saprotams. ja bērnus pēta tāpat (neskatoties uz ētiskajiem apsvērumiem), tad kāda atšķirība, vai pirmos vai pēdējos? jeb tu to domāji kā "pēta tad, kad nav vairs citu iespēju"?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
porcelāna lellīte[info]neraate on August 10th, 2021 - 10:10 pm
Bērnus nepēta, jo tas nav ētiski. Bērni nosacīti pārbaudes procesā piedalās tad, kad medikaments jau ir izgājis visas citas fāzes - dzīvnieki tādi un šitādi, pieaugušie, stingri aprēķini par devām un to, cik vispār var piedalīties, turklāt ja tas ir medikaments kādas slimības ārstēšanai, tad noteiktas diagnozes noteikta smaguma noteikta protokola pārbaudei. Un neko citu un nekādos citādos apstākļos.
Par to pirmos vai pēdējos vispār neizteikšos, man liekas, ka tas bija pašsaprotami, bet nu varbūt tiešām šķībi uzrakstīju.
Civilizētajā pasaulē ar cilvēkiem eksperimentus neveic, vēl jo mazāk ar tiem, kas nav lemtspējīgi
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
extranjero[info]extranjero on August 10th, 2021 - 10:35 pm
Eksperimentus jeb pētījumus veic ar cilvēkiem, arī bērniem utt. Nu ja vienīgi tu gribi veidot jaunrunu, ka eksperiments ar bērniem nav eksperiments.

Protams, maksimāli ievērojot visas drošības normas un ētikas principus, bet galu galā jau nav citu iespēju, kā riskēt un pētīt.

Daudzas vakcīnas ir paredzētas tieši bērniem. Loģiski, ka tās vispirms dod pētījuma ietvaros nelielam skaitam ar vecāku piekrišanu. Nedarīt to būtu ļoti neētiski.

https://www.who.int/clinical-trials-registry-platform/clinical-trials-in-children
(Reply) (Parent) (Link)
extranjero[info]extranjero on August 10th, 2021 - 11:24 pm
https://www.verywellhealth.com/covid19-vaccine-clinical-trials-for-kids-5184260

Vēl pēc šī redzams, ka Pfizer un Moderna jau ir uzsākušas pētījumus (1. fāzes (pamatā drošums) un 2./3. fāzes (drošums + efektivitāte)) ar bērniem no 6 mēnešu līdz 11 gadu vecumam.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]saka_taisniibu2 on August 10th, 2021 - 08:23 pm
Sākumā grūtnieces ieteica labāk nevakcinēt. Tagad, redz, arī grūtniecēm par katru cenu jāvakcinējas.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
extranjero[info]extranjero on August 10th, 2021 - 10:57 pm
Jā, vēl tagad zāļu aprakstā ir norāda, ka iedarbība grūtniecēm nav pētīta, tāpēc nav rekomendēta.

Taču praksē daudzas grūtnieces izvēlējās eksperimentēt un riskēt, un šķiet, ka rezultāti ir labi. Tāpēc jau ir dati, ka tas ir samērā droši.
(Reply) (Parent) (Link)
Vī[info]viipsna on August 10th, 2021 - 08:23 pm
kā varētu 6gadniekus piedzemdēt atpakaļ?
(Reply) (Parent) (Link)
extranjero[info]extranjero on August 10th, 2021 - 11:16 pm
Šķiet, ka mRNS vakcīnas lipīdu nanodaļiņas nešķērso placentu un pats pīķa proteīns asinīs izdalās ļoti niecīgi, tāpēc apšaubāmi, ka bēbītis iegūs nozīmīgu imunitāti.

Bet antivielas gan varētu nonākt viņa asinsritē tieši vai pēc dzimšanas ar krūts pienu. Tas varētu pasargāt kādu laiku.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]saka_taisniibu2 on August 10th, 2021 - 08:08 pm
Oho, jauni draudu izdomājumi nekad nebeidzas. Iepriekš teica, ka VISIEM OBLIGĀTI JĀVAKCINĒJAS, lai nenoslogotu veselības sistēmu. Kad tas īsti negāja cauri (skat. Izraēlu, UK), tad tagad jāpiesauc nepotētie bērni (un labi, ka nepotētie un nepotējamie, kaut gan arī uz to spiež). Kā jūs, ļautiņi, paši vēl sev ticat?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
zazis[info]zazis on August 10th, 2021 - 08:56 pm
tieši tā skatamies Izeraēlu un UK un redzam, ka slimo gandrīz tikai nepotētie. savukārt potētie vieglā formā, nenoslogojot veselības sistēmu. saņemamies, iedziļinamies, beidzam izplatīt populistiskus maldus.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
nova[info]nova on August 10th, 2021 - 10:28 pm
Šodienas ziņas palasi.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
zazis[info]zazis on August 10th, 2021 - 11:55 pm
tiešām nelāgi
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
extranjero[info]extranjero on August 11th, 2021 - 01:51 am
Gluži otrādi, ļoti pozitīvas ziņas.

To, ka nekādas pūļa imunitātes Latvijā nebūs, es jau paredzēju pirms 6 mēnešiem. Nu tagad var teikt, ka arī UK nebūs: https://www.theguardian.com/world/2021/aug/10/delta-variant-renders-herd-immunity-from-covid-mythical – samazina inficēšanos risku apmēram 3 reizes. Tas arī nozīmē, ka tā vai citādi ar laiku visi nonāks saskarsmē ar vīrusu.

Bet tas ir pozitīvi, jo ir skaidrs, ka smagu saslimšanu vakcīnas lielākoties novērš.
(Reply) (Parent) (Link)
nova[info]nova on August 11th, 2021 - 08:30 am
es ik pa laikam palasu šo saitu, lai saprastu, kā visаgrāk un visvairāk vakcinētajai valstij klājas. nu, neklājas spoži vis. bet šodien jau ir jauns raksts, ka viņu vietējais Bioloģijas institūts izstrādājis savu vakcīnu, lai valsts nebūtu atkarīga no ārzemju vakcīnu piegādes, un kura tuklāt nav mRNS principa vakcīna, un ka viens vietējā slimnīca aicina ar to vakcinēties brīvprātīgos 2.fāzes izpētei. lai nu izdodas!
(Reply) (Parent) (Link)
nova[info]nova on August 10th, 2021 - 10:31 pm
Šodienas ziņas palasi:(
Diez kas nav.
https://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/311467
(Reply) (Parent) (Link)
Skabičevskis[info]begemots on August 10th, 2021 - 09:52 pm
Ko nozīmē "neiet cauri"? UK ir vakcinēti ap 80% pieaugušo. Izraēlā tas pats.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]saka_taisniibu2 on August 10th, 2021 - 10:43 pm
Tieši tā. Un kā tas minētajās valstīs ir ierobežojis vīrusa izplatību?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Skabičevskis[info]begemots on August 10th, 2021 - 11:01 pm
salīdzinājumā ar to, kā vīruss būtu izplatījies, ja nebūtu vakcinēti?

(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]saka_taisniibu2 on August 10th, 2021 - 11:08 pm
kam "kā būtu, ja būtu", ja mēs jau tagad redzam, ka vīruss izplatās arī gandrīz pilnībā vakcinētās valstīs? pateikšu tieši, jo laikam grūti saprast: vakcinētie arī pārnēsā vīrusu un ar to aplipina citus. vai to tiešām ir tik grūti nolasīt no daudzvakcinēto valstu datiem?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]formica on August 11th, 2021 - 09:07 am
Vieniigie, kas praktiski neinficeejas, ir dabiski imunizeetie. Poteetie staigaa apkaart bez simptomiem un aplipina gan neizslimojushos, gan nopoteetos.

Izraeelas dati:

https://youtu.be/jiFuyMf6mmo?t=115

(Reply) (Parent) (Link)
az[info]az on August 10th, 2021 - 07:58 pm
...the virus keeps evolving. But the more people are vaccinated, the less opportunity the virus has to mutate.

Dr. Michael Dobbs says that the host of the virus is primarily unvaccinated people. When the virus is inside an unvaccinated body that doesn’t have the immunity provided by the vaccine, there's a chance it can reproduce and change - creating a mutation.

"If the mutation happens to be something that's favorable to the virus transmitting, then that type of virus, that strain, will take over and become the most dominant one eventually and that's what we're seeing with the Delta variant,” Dr. Dobbs said.

https://www.krgv.com/news/unvaccinated-individuals-creating-covid-mutations-health-expert-says/
(Reply) (Thread) (Link)
[info]methodrone on August 10th, 2021 - 08:21 pm
And the fear is that it could mutate into something much worse?

Jo taapat kaa nav izdevies atbriivoties no gripas, no kovida arii nebuus laikam iespeejams.

Ja vien mees neizlemjam, pilniigi visus pasaules cilveekus piespiedu kaartaa savakcineet un tad cereet uz labaako.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
zazis[info]zazis on August 10th, 2021 - 08:53 pm
nē, drīzāk tas mutēs pretējā virzienā un nākotnē būs vēl viens iesnu izraisītājs.

man antivaxeri satrauc ar to, ka dēļ viņiem atkal viss aizvērsies rudenī. un ir daudz lielāka iespēja saķert vakcinētam no nevakcinēta. vakcinētam no vakcinēta gandrīz tikai teorētiska.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]saka_taisniibu2 on August 10th, 2021 - 09:00 pm
Izraēla gan skaidri parāda, ka saķert vakcinētam no vakcinēta nemaz tik teorētiska nav. Saņemamies, neizplatām populistiskus draudus.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
zazis[info]zazis on August 10th, 2021 - 09:01 pm
salīdzinoši ir.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]methodrone on August 11th, 2021 - 02:10 pm
Bet vai lielāka iespēja, par gripas saķeršanu? Jo cik es saprotu no ārstiem un mēdijiem, tad ja cilvēks ir izvakcinējies, tad covid reti kad tiešām ir trakāks par saukstēšanos vai gripu. Bet šķiet pasaule ir aizmirsusi, ka vēl pirms 2 gadiem cilvēki tāpat staigāja uz darbu ar gripu un neviens netaisīja dēl tās lokdaunus. Visi, kas grib mierīgi savakcinējās un dzīvoja nost.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
zazis[info]zazis on August 11th, 2021 - 02:16 pm
interesanti, ka atkal ir uzradies - tā tak tikai vēl viena gripa - arguments. nu nav tā gripa, ir krietni sliktāk. vismaz šobrīdējais covid variants ir daudz ļaunāks.
diemžēl, riska grupa mums nav novakcinēta, dēļ tā arī draud aizvēršana. pat nedraud, skaidrs, ka būs.
un tas, ka cilvēki vazājās apkārt gripaini, bija noziedzīgi, vismaz to mums covids būs sakārtojis. atlika tikai pavalkāt maskas un vēl šoto un gripa pazuda kā nebijusi, strpct. tas vien pierāda, ka covid galīgi nav gripa.

tā vismaz man izskatās.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on August 11th, 2021 - 02:22 pm
Nē tas nav no sērijas kovids=gripa, kovids ir trakāks, bet ārsti saka, ka zaudē savu edge ja ir cilvēks vakcinējies, ka vakcinējušamies ir vājāks par gripu.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
zazis[info]zazis on August 11th, 2021 - 02:26 pm
tas mierina.
es vairāk par to, ka mums ir tik daudz nevakcinēto, ka eventuāli šoruden smagi slimo skaits būs gana liels, lai visu atkal aizvērtu. gribu iet uz baseinu, šņurk. lai gan var, protams, cerēt, ka vakcinētos laidīs.
(Reply) (Parent) (Link)
az[info]az on August 10th, 2021 - 09:02 pm
jā, mutācijas var radīt jaunas, arvien agresīvākas formas. visas tās jaunās variācijas tā arī veidojās, neierobežots playground, kur evolucionēt.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Skabičevskis[info]begemots on August 10th, 2021 - 09:59 pm
jā. vienīgi jāņem vērā, dabiskie ierobežojošie faktori: mutācijām, kas noved pie slimnieka ātras nāves vai ierobežo viņa kustības spējas (vienalga kādā veidā) ir salīdzinoši grūtāk izplatīties, nekā mutācijām, kas to nedara.

visoptimālākās izplatībai ir mutācijas, kas ir maksimāli lipīgas un maksimāli nekaitīgas un pat neievērojamas.

vienīgi, tā kā mutācijas ir aklas, tad nav teikts, ka pie tā viss arī apstājas. bet tā kā covid mutē salīdzinoši lēni, tad varbūt ar vienu vakcīnu gadā pret jauniem variantiem pietiks.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]methodrone on August 11th, 2021 - 02:11 pm
Tas varbūt ir vienīgais loģiskais argumens, manā mazajā viedoklītī. Bet pat tad.. cik tas ir pamatoti/faktuāli domāt ka korona var izvērsties kaut kadā zombijapokalipsē dēļ dažiem antivakseriem.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]saka_taisniibu2 on August 10th, 2021 - 10:51 pm
Ar laiku šis kovids kļūs par tādu pašu respiratoro vīrusu, kā, piemēram, 100 gadīgā spāņu gripa, kura joprojām turpina cirkulēt pasaulē. Problēma drīzāk ir modernā cilvēka apsēstība ar ultra safe space, kas, izrādās, ģenerē nebeidzamas totalitāras iniciatīvas. Maksimāla drošība, maksimāla aizsardzība.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
extranjero[info]extranjero on August 11th, 2021 - 12:23 am
Visdrīzāk šis. Izraēlai nav nekādas vajadzības atjaunot ierobežojumus. Tā ir vienkārši pārspīlēta piesardzība. UK bija tieši tas pats – ļoti liels pozitīvi testēto skaits, bet slimnīcās nonāk nedaudzi un mirušo skaits mazāks nekā gripas epidēmijas laikos. Ir pienācis laiks valdībām atslābt. Bet to nevar, jo noteikti cilvēki joprojām ir pilni panikas un bailēm.
(Reply) (Parent) (Link)
kihelkonna[info]kihelkonna on August 10th, 2021 - 09:24 pm
es neļaunojos, esmu gluži mierīga, bet mums ir jārēķinās ne tikai ar vīrusa uzvedību, bet arī ar valdības uzvedību. to antivakceru dēļ var atkal aiztaisīt skolas un mani bērni jau trešo gadu nevarēs normāli iet uz skolu. visi tikai brēc, ka viņiem ierobeežojumi, bet paši neko nedara, lai to nebūtu.
(Reply) (Thread) (Link)
extranjero[info]extranjero on August 11th, 2021 - 12:24 am
Valdības uzvedība ir tikai kovida panikas cēlēju dēļ (kas pamatā nav antivax).
(Reply) (Parent) (Link)
[info]methodrone on August 11th, 2021 - 02:13 pm
Es gan uzstāju, ka tas ir nevis dēļ antivakseriem, bet dēļ valdības. Vajag sapotēt bērnus un visus, kam tas ir svarīgi, nevis spiest tai drusciņai nabaga paranoiķu zābaku sejā. That is kind of selfish - you have to get an injection so my kid can go to school.
(Reply) (Parent) (Link)
gnidrologs[info]gnidrologs on August 10th, 2021 - 09:53 pm
This was never about healthcare.
(Reply) (Thread) (Link)
[info]methodrone on August 11th, 2021 - 02:14 pm
Who knows what it is about.. My guess - random, unconscious herd hysteria or neurosis.
(Reply) (Parent) (Link)
Ever After[info]bauda on August 10th, 2021 - 10:18 pm
Tāpēc, ka tas ir ideoloģisks karš: antivakseri iemieso mūsdienīgai koeksistencei un cilvēces progresam radikāli antagonistisku pasaulsuzskatu, kurš balstās, būtībā, zinātniskajā fantastiskā, kas pats par sevi nebūtu nekas tāds, ja kā reliģija, visādi savādi fetiši, LARPi u.tml. tiktu praktizēts tam paredzētās platformās un neskartu citus, taču tā kā viņu ir eksistenciāla pārliecība, tad tā platforma arī izrādās visa pasaule un sabiedrība, un iedomājies, kāds reāli tic, ka ārsti ir dementori un Kariņš ir Voldemorts, bet tev ar tādu nopietni jādīlo. Manuprāt, [info]martcore to labi ilustrē šeit http://klab.lv/users/martcore/5420918.html Tas nav par brīvību, bet ticību.
(Reply) (Thread) (Link)
[info]saka_taisniibu2 on August 10th, 2021 - 10:47 pm
Jā, šādi modernitātes skeptiski indivīdi arī pārtikušajos rietumos ir, un viņu skaits aug. Ko tu ar savu komenāru vēlējies teikt? Kārtējā pašapmierinošā "paskaties, citi ir tumsonīgi lohi" narcisma deva? Sajuties kā Baraks "wrong side of the history" Obama?
(Reply) (Parent) (Link)
[info]methodrone on August 11th, 2021 - 02:19 pm
Es gan uzmanītos disot cilvēkus, tik pat labi antivakseri varētu sacerēt kaut kādu cringey stāstiņu par paranoiskajiem vakseriem, but it is not necessary. Bet jā.. tas ir ideoloģiskais karš, un abas puses šauj pār strīpu viena otru vainojot kā parasti, kā esībā nosacīts laikam.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]formica on August 11th, 2021 - 12:08 am
" Ja negribi saslimt - vakcinējies"

Really? Statistika saka preteejo...

saliidzini datus no vaxistu avangarda (Gibraltaars, Iislande, Malta, Izraeela) un arjegarda.

"Number of vaccinated individuals among domestic infections" https://www.covid.is/data

https://www.coronaheadsup.com/coronavirus/iceland-70-vaccine-breakthrough-1565-infections-of-which-1091-are-fully-vaccinated/

https://www.aier.org/article/sweden-despite-variants-no-lockdowns-no-daily-covid-deaths/

https://youtu.be/jiFuyMf6mmo?t=115 Izraeelas dati

Pamaacoshaakais laikam ir outbreak uz 100% novakcineeta kruiiza kugja laikaa, kad neviens nenopoteetais nav sastopams simtiem juudzhu raadiusaa.
https://www.redvoicemedia.com/2021/08/pandemic-of-the-vaccinated-covid-outbreak-on-carnival-cruise-despite-all-aboard-jabbed/
(Reply) (Link)