Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2009-05-16 12:50:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
sodoma un gomora
http://skatiens.lv/zinas/latvija/16052009-tiesraide_praids


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]eermaniitis
2009-05-16 13:01 (saite)
pagaidām tikai ļedajevs

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2009-05-16 13:03 (saite)
tā operatora ceļi ir neizdibināmi

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-16 13:04 (saite)
pazudis protestā ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]slepkava
2009-05-16 13:06 (saite)
Man īsti nav skaidrs kādas tiesības šai sabiedrības daļai ir ierobežots un par ko viņi īsti cīnās?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2009-05-16 13:06 (saite)
netraucē sekot dokumentālajam kino! :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]slepkava
2009-05-16 13:09 (saite)
:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2009-05-16 13:08 (saite)
gadu atpakaļ es pierādīju svenskteroram, ka šo cilvēku itkā ierobežotās tiesības nav nekas unikāls un tādi paši ierobežojumi ir visai sabiedrībai - neatkarīgi ir vai nav gejs

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]slepkava
2009-05-16 13:08 (saite)
tb neredzamās uzliktās sabiedrības normas?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-16 13:10 (saite)
emm ... nee!

adopcija, mantošana, tikšanās - neatkarīgi no partnera izvēlības pakāpes ir ierobežotas visiem - tas ka viņi izceļ savu sexualitāti, tas tikai pierāda viņu cīņas metodes

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]slepkava
2009-05-16 13:13 (saite)
nu tad jau viņi grib dabūt kaut kādas tiesības, atvainojos par salīdzinājumu kā invalīdi?

ķipa es esmu īpšāks, ja dzīvoju ar sava dzimuma pārstāvi nekā jūs parastie - vismaz man tāds viedoklis ir radies pēdējā laikā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-16 13:14 (saite)
jā! tamdēļ jānis ar pēteri varēs tikties, bet es ar savu otro sievu ar ko loģiski mani nelaulā kamēr es neesmu šķīries ar pirmo - nevarēšu nekad! vot!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-16 13:14 (saite)
domāts slimnīcā, cietumā etc

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]slepkava
2009-05-16 13:19 (saite)
vai tad ja viņi apprecās tad šie likumi uz viņiem neattiecas?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-16 13:20 (saite)
nu nezinu par precībām, bet laulības ir rezervētas sabiedrības pamatšūniņai - nākošo sabiedrības biedru atražošanai ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]slepkava
2009-05-16 13:26 (saite)
nu tas vairāk vai mazāk skaidrs, ka sabiedrības normās ir tas jau bijis 500 gadu, bet vai tad ja šie salaulājass, tad likuma priekšā viņiem nav nekādas atbildības?

neesmu gan dzirdējis neko par geju šķiršanās procesiem, divvīrību/divsievību - vispār tādi precedenti ir bijuši?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-16 13:30 (saite)
islāmā ir pieņemta daudzsievība

proincipā šobrīd rietumos tiek ierobežota gan šo cilvēku reliģiskā gan ģimenes brīvība

bet ja šitā praidotu dvieļgalvas ;) hehe - nu tu saproti

viņi nevar salaulāties - laulāšanos reglamentē likumdošana un tā nepieļauj neko citu kā tikai viņš+viņa un viss ;) (reizēm un VIŅŠ, bet tas ir dievs)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]slepkava
2009-05-16 13:36 (saite)
nea es vairāk domāju ka salaulājās kur citur nevis Latvijā. Nu mums tak bija tas slavenais gejpāris, a par mantas dalīšanu un škiršanās procesu neko nedzirdēju. Šie laulājas citur, bet vai tad šķirās ar tur vai mūsu valstī?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-16 13:40 (saite)
droši vien ka tur! ja šeit šie skaitās divi indivīdi, tad par diviem vēl individuālākiem šie šeit vairs nekļūs ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]dekaels
2009-05-16 13:32 (saite)
Lol, skaidrs, ka neesi dzirdējis — Latvijā, ja nebūsi pamanījis, viendzimuma laulības ir aizliegtas. Savukārt pasaulē — jā, precedenti ir, kāpēc gan lai nebūtu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]slepkava
2009-05-16 13:34 (saite)
es nebiju domājis Latviju, bet skaļas lietas pasaulē šajā sakarā neemus dzirdējis. Ja esi tad iemet kādu linku ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dekaels
2009-05-16 13:41 (saite)
Google var palīdzēt, bet, piemēram: "In Massachusetts, where more than 10,000 same-sex couples have married since 2004, the courts don't keep a breakdown of gay and heterosexual divorces. But Joyce Kauffman, a member of the Massachusetts Lesbian and Gay Bar Association, said probably more than 100 gay divorces have been granted in Massachusetts, and possibly many more." (Te.)

Protams, likumdošanas nesakārtošanas dēļ var rasties visādas problēmas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]slepkava
2009-05-16 13:53 (saite)
mani vairāk interesē, ja es teiksim salaulājos Jūtā - štats amerikā, kur daudzsievība ir aļauta, tad kā tas vispār piemērojas Lv likumdošanai?

Un ja šis pāris atbrauc uz lv kāda likumdošana vispār uz viņu attiecas? Sanāk tā ka kur salaulājuīes/apprecējušies tur arī jāšķiras?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]vistu_zaglis
2009-05-16 14:21 (saite)
/tā, garāmejot/ Ņihuja nekāda daudzsievība Jūtā nav atļauta.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-16 14:26 (saite)
pareizāk sakot - tā bija jāaizliedz, lai jūta varētu pievienoties ASV ;D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]vistu_zaglis
2009-05-16 14:28 (saite)
Nu un tagad pastāsti man, ar ko tavs apgalvojums ir pareizāks par manu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-16 14:30 (saite)
tas ir precizējums
jo domājams, lai atļautu viņiem nebija jāpieņem speciāls likums ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]vistu_zaglis
2009-05-16 14:37 (saite)
Ā, nu vot, ja precīzāk... Ja precīzāk, tad daudzsievība tur bija samērā loģiska un dabiska lieta.

Prikaļisj, ierodas šitie jebanāti mormoņi, Džošuas vadībā, savā apsolītajā zemē, kur ar pārsteigumu konstatē, ka sievieši un smadzeņu pūderēšanu ir daudz paļāvīgāki, nekā mužiki, un, rezultātā, ir spējā vairākumā.

Un tā kā Džošua ir skaidri pateicis, ka mormonim būs vairoties straujāk, kā jebkurai Dieva radībiņai, ibo visā zemē jānes patiesības vārds, tad citu iespēju arī īsti nebija — kaut kā tak visas šitās Šķīstās un Kristīgās jāapbērno.

Ot i panesās. Bet pret atcelšanas laiku zituācija jau bija visnotaļ stabilizējusies, tagad ir palicis tikai priekšraksts, ka bērniem ģimenē jābūt dohuja un vēl pastarītim, citādi nekāds tu ne mormonis, bet egoistisks ķeceris, vot.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-16 14:42 (saite)
pizdata pateici ;DDD sasmējos ;) paldies!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2009-05-16 14:32 (saite)
labi, labi, eju griezt vēnas!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]dekaels
2009-05-16 14:22 (saite)
(Daudzsievība ASV nav atļauta nekur.) Jurists neesmu, bet, ticamākais, lv šāds pāris, nē, drīzāk trio v.tml., neskaitītos juridiski saisīts. Atšķirībā no, piem., Lielbritānijas, kas laikam atzīst ārzemēs noslēgtas poligāmiskas savienības.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2009-05-16 13:22 (saite)
a ja runa par attiecību reģistrēšanu, tad kur paliek daudzsievība, daudzvīrība

un galu beigās kāpēc šīs tiesības nevar atstāt katram indivīdam atsevišķi - tie visi ir labi jautājumi - bet redz izceļot savu neizvēlību, tiek iegūta rozīnīte ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]dekaels
2009-05-16 13:36 (saite)
[Error: Irreparable invalid markup ('<a [...] Šis</a>') in entry. Owner must fix manually. Raw contents below.]

Nu nu. No viendzimuma laulību aizlieguma izriet gana daudz problēmu. <a href="http://www.tiesibsargs.lv/files/downloads/Geju%20un%20lezbiesu%20ties%5B1%5D.%201999.doc"Šis</a>, protams, ir jau vecs dokuments, bet 2.2.9. līdz 2.2.9.9. diezgan labi redzams, kādas šīs problēmas ir.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-16 13:39 (saite)
hehe un tādas pašas problēmas protams nepastāv musulmanim un viņa 3 sievām

tādas pašas problēmas navvientuļiem cilvēkiem, vai vienkārši labiem draugiem, kas nav geji ;)

kur nu kur nu! bet pasakot ka kāds ir gejs, šīs problēmas uzreiz kļūst nepārvaramas ;DDDDD

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dekaels
2009-05-16 13:48 (saite)
Nevajadzētu tik ļoti tagad vispārināt par poligāmiju musulmaņu valstīs — ne visās tā ir atļauta, un, kur tā atļauta, pastāv dažādi ierobežojumi. Bet, protams, skaidrs, ka poligāmijas/poliandrijas aizliegumu var apstrīdēt.

Tādas pašas problēmas patiešām nav vientuļiem cilvēkiem un vienkārši labiem draugiem (vai tu maz paskatījies, kas tās ir par problēmām?).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-16 13:56 (saite)
tai pašā laikā mirušā brāļa sieva tiek pieņemta cita brāļa ģimenē, ja nespēj dēļ vecuma atrast vīru, kā sieva

un tādas pašas problēmas ir vientuļam cilvēkam, jo labākais draugs - NEgejs nespēj viņu apciemot, tas vientuļais cilvēks nedrīkst adoptēt un arī mantojums bez testamenta nenokļūs tur kur var būt vajadzētu - kaut vai tam pašam sirdsdraugam NEgejam

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-16 13:58 (saite)
ievēro ka tādas pašas problēmas ir cilvēkam, kura seksuālā orientācija nav svarīga šajā teorētiskajā disputā - tātad aizsekšanās ar varavīksnes karogu ir tikai vipendrjož!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]susure
2009-05-16 13:30 (saite)
Kaut vai tas, ka nav iespējams likumīgi reģistrēt laulību. Tas nav tikai smukuma pēc.
Ja es būtu gejs un būtu kopā ar fantastisku bagātnieku geju... Un ja šis fantastiskais, bagātais gejs nomirtu pēkšņā avārijā, man nevarētu būt nekādu pretenziju uz viņa naudu, kopīgo dzīvokli suni un vēl nez ko, ja nebūtu testamenta. Un ne visiem jauniem cilvēkiem ir testamenti, a mirst visi, viso vecumos.
Nu piemēram.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-16 13:36 (saite)
nu ja nesakārto ģimenes mantiskās attiecības, problēmas var būt arī man, ja neatzīstu laulības par cienījamu institūciju

bet es nebļauju riņķī apkārt, bet sakārtoju mantojuma jautājumus laicīgi un katru dienu!

tā jau saka, ka kas slinks uz darīšanu tas čakls uz praidošanu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]susure
2009-05-16 13:44 (saite)
Bet ir arī tāda lieta, ka geja draugs nevar izlemt par kaut kādu operāciju, ko normāli izlemtu ģimene, ja cilvēks ir rīcībnespējīgs.
Neesmu jurists, bet noteikti ir vesela kaudze lietām, kas attiecās sākumā uz laulāto draugu un tad tikai uz pārējiem.

Un ir starpība starp tavu apzināto izvēli un viņu iespēju trūkumu.
Tu varbūt arī es slinks un neesi to izdarījis, bet viņiem to izdarīt ir sarežģītāk. Ir taču starpība- Apprecēties smuki un tā vai arī vienkārši uzrakstīt testamentu. :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-16 13:48 (saite)
tikpat slinks ir gejs, je nebrauc dzīvot uz dāniju par piemēru ;)

es runāju par cilvēka (ievēro) tiesībām, kamēr tu tur bubņī par vienas no seksa minoritātēm problēmām - pie kam vislaik centies akcentēt, ka svarīgs ir nevis cilvēks kā tāds, bet viņa seksuālā orientācija - kam es kategoriski nepiekrītu

un klasiskākais piemērs ir musulmanis un viņa 3 sievas
vai zviedru ģimene ar 1 sievu un 2 vīriem

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Un susuriņš norūcas...
[info]susure
2009-05-16 14:04 (saite)
Kāpēc cilvēkam ir jāpārvācas uz citu valsti, tikai lai reģistrētu laulību? Ne vienkārši citu valsti- bet arī kultūru, valodu.
Nē tu nevari salīdzināt ar musulmaņiem vai mormoņiem,jo...
musulmaņi ar n-sievām ja arī grib to visu noslēgt likumīgi var braukt uz zemi, kur visi runā viņu valodā, ir tā pati reliģija un dzīve nav nekāda svešā. Un nē es neesmu dzirdējusi par rietumu musulmaņiem, kuriem ir n-sievas un kuri gribētu to noslēgt juridiski.
mormoņi ar n-sievām, lai gan nevar to noslēgt juridiski, bet ar mantošanas problēmām necīnās, jo... dzīvo diezgan šaurās sociālajās grupās, kurās tas viss tiek stingri ievērots.

Es saprotu tavu prieku, par to, ka tev ir parādījusies diezgan saprātīga doma un tev pat ir izdevies to pierādīt svenskterror. Es tiešām atbalstu cilvēkus, kas nebļauj visām avīm līdzi un tiešām apskatās un pārbauda vai ir ta par ko tiek bļauts. Man prieks, ka ir cilvēki, kas domā.
Pa lielam jau tev ir taisnība. Jo homoseksuāļi ir tādi paši cilvēki ar tādām pašām problēmām kā heteroseksuāļiem, poligāmiem, monogāmiem, veģetāriem vai vēl sazin kādiem cilvēkiem.
Bet pa mazam, nē nav taisnība. Jo lai gan gandrīz visas situācijas ir atrisināmas, tas vienkārši ir sarežģītāk un attiecīgi nevar runāt par vienlīdzību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Un susuriņš norūcas...
[info]eermaniitis
2009-05-16 14:08 (saite)
nu tad risinam cilvēktiesības homotiesību vietā, jo atrisinot homotiesības par katra indivīda tiesībam tiks aizmirsts pavisam ;)

tas gan pamatā saistās at to, ka mans priekšlikums paredz likvidēt laulību institūciju kā tādu - un tā ir mana pārliecība!

gejiem nedz novēlu veiksmes nedz neveiksmes - uzkatu ka šauri tendēta un egocentriska sabiedrības daļa, kas aizsedzas ar cilvēktiesībām un izmanto tās - un tas man nepatīk!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]susure
2009-05-16 14:15 (saite)
nu bet viņi jau risina cilvēktiesības. Jā attiecinot uz sevi, bet viņu ir pietiekami daudz, lai viņi to varētu atļauties darīt.
Un laulības nav vienkārši likumīgas ērtības. Tā ir ceremonija, kas saista divus, parasti, mīlošus cilvēkus kopā un veido viņus kā oficiālu pāri sabiedrības priekšā. Tas ir identitātes jautājums. Piemēram es šovasar precos un mainot uzvārdu es atsakos no kaut kādas savas identitātes daļas un apgūstu jaunu- ar citu uzvārdu laulāta etc.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-16 14:21 (saite)
nestrīdies ar mani par laulībām - neko labu par to nepateikšu

bet uzskatu ka visām tiesībām, kas piemīt laulātam pārim ir jābūt arī katram atsevišķi ņemtam indivīdam!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]spicausis
2009-05-16 14:35 (saite)
It's complicated. Sievas draudzene jau divas reizes ir uzrāvusies uz "bet who the fuck are you?!" attieksmi (vienu reizi no policijas, vienu reizi no slimnīcas darbiniekiem), jo dažiem kopdzīve sešu gadu garumā nekas neskaitās.

Ja viņai vēl varētu iestāstīt, ka nu met mieru, tā nav tava cīņa, ja ir tik nomācoši, tad aizejiet un tak sareģistrējaties, tad šodien tusē reālas ļaužu grupas, kam tāda varianta vienkārši nav, principā un vispār.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-16 14:40 (saite)
man ir ekskjūzs - esmu viņas bērnu officiāls aizbildnis, brīžos kad viņa ir rīcībsnespējīga, jo mērķtiecīgu darbību rezultātā esmu šo bērnu tēvs ;)

tas atrisina šo problēmu, jo partnerim nedz slimnīcā nedz citumā netiek apturētas vecāka tiesības un realizēt šīs tiesības šamā var tikai caur mani ;)

tā ka iesaki draudzenei radīt bērnu, kurš būtu reģistrēts kā kopīgs ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]martcore
2009-05-16 13:10 (saite)
malacis operators!

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-16 13:11 (saite)
jā! beidzot! koņčiņu!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2009-05-16 13:12 (saite)
a kā šamā iekšā tikusi - ar top krustu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-05-16 13:13 (saite)
as a celebrity, sarkanais paklājs

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-16 13:18 (saite)
arvien vairāk un vairāk atgādina čečeņu cīņu par neatkarību

visu gadu dzīvo uz donoru naudas un riezi gadā uzrauj kaut kādu BTR īrētu, lai varētu ar videoteipu atskaitīties par naudas izlietojumu ,...

pakazuha ar ļembastu nez jebkādām reālām prasībām vai centieniem ko mainīt

fak! nu vismaz būtu ko parādījuši - a to visi tādi nesmuki tur, ka fui ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-05-16 13:21 (saite)
tā, ščas būs leduslauža tikšanās ar aisbergu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-16 13:23 (saite)
tu domā tas ledlauzis to krustu atšķels no tās bābas? ;D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-16 13:28 (saite)
nu gan - visu zemju zilie pavienojaties ;)

a kur ta mūsu krustnesis?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-05-16 13:29 (saite)
līga nelaiž gejus autobusā!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-16 13:32 (saite)
;DDDDDDDDDDDD

a tur policisti jau sadzīti pie autobusa, lai palīdzētu gejiem iekāpt - značit līga darboja pret policistiem ;)


aaa - nēē - šamā izrādās nav nekāda klints, bet prasta oportūniste - zīmējas priekšā un atkāpjas līdz ar plūsmu


ē - šitas labs ;D

vjo - līga sagurusi, nedaudz pačučēs ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-05-16 13:47 (saite)
čuvaks baltajā keponā reāls berserkers :)
bet vispār mani kā futbola fanu ne īpaši iespaido zarjadi no abu pusēm - vārgi, nesinhroni, bez šizas :(

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]laboratorija
2009-05-16 13:45 (saite)
haha, operatoru "nositīs, kad satiks"

(Atbildēt uz šo)


[info]martcore
2009-05-16 13:48 (saite)
vajag divus operatorus, mēs taga esam kaut kur pazaudējuši līgu

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-16 13:52 (saite)
reportāža sāk sevi izsmelt

operators nepārtraukti zaudē savus varoņus kā līgu vai keponu baltā ... un jaunus ar šim nemaz tik ātri nesanāk uzrakt ;(

skumdina

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-16 14:24 (saite)
kristīgais reps rullē ;D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]lodzinjsh
2009-05-16 14:13 (saite)
Dimitere tik kruta nojaucās zemē, bet kad tas onka notupās uz ceļiem, es vnk gārdzu un ripoju pa istabu :D

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-16 14:14 (saite)
viņu nogāza grēka vilnis! ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]terryr
2009-05-16 14:16 (saite)
žēl, ka nevar patīt atpakaļ

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?