Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2009-01-13 23:23:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
visinteresantākais, ka es no visiem šiem mītiņotājiem neesmu dzirdējis uzbraucienu, KAS KONKRĒTI viņiem nepatīk valdības darbībā
lūk, tikai šo Izpārdevuši Valsti, Visu Salaiduši Grīstē
demakova sataisīja sūdus, nu taču atkāpās
valsts aizņēmās naudu? es gribētu redzēt šos cilvēkus situācijā, ja valsts naudu neaizņemtos
it kā pasaules ekonomisko krīzi būtu izraisījis godmanis personiski

vot, kad bija mums kosjaks ar krīzi krievijā, tad visi pret to konstruktīvāk attiecās, sakoda zobus, centās pārorientēt tirgu, nevis skaļi vaimanāt, un ko, dzīvi vēl šobaltdien
a tagad nav uz kurieni pārorientēt, jā, hujova, jānogaida, jāsamazina štati un jāatbrīvo tāpat tupais menedžeru vidējais zvans no amatiem, lai piš likt asfaltu uz ielām
a izturas cilvēki tā, it kā pensijas būtu pārstājuši maksāt
pensijas jauniem divdesmitgadīgiem pārdzērušiem jēgu cilvēkiem


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]garamgajejs
2009-01-13 23:41 (saite)
it kā "tupajiem vidējiem menedžeriem" nebūtu ģimenes un asfalta ražotnes gaidīt gadītu darbiniekus. lielākā daļa no šiem menedžeriem arī ietu un liktu to asfaltu, lai tikai nebūtu jānokurina laulības gulta.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2009-01-13 23:44 (saite)
lai iet strādāt par taksistiem
sētniekiem
pastniekiem
apkopējām

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]garamgajejs
2009-01-13 23:46 (saite)
labs padoms, tur daudz prāta nevajag

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]phoenix
2009-01-14 00:06 (saite)
es tikai par darba tirgu komenteju: ne visur vajag tevis uzskaititos profesijas pārstāvjus. man mamma strādā par pastneici. 12-15h farba diena. alga uz rokas pagaidam lielāka ir 190ls, sola ka būšot 290Ls.
jā, nopelnīt maizītei sanāk, tik nav laika, kad to maizīti apēst.

bet ne jau visiem ir tik traki, labi, ka drbs vispār ir. gribeju tikai norādit, ka neavjag jau arī mazkvalifiveto darbaspēku. varbūt rīga ir savādāk, bet mazpilsetās to nevaig.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-01-14 00:10 (saite)
amerikā lielās depresijas laikās bija ne tāda huiņa vien, un cilvēki arī izturēja
masveidā badā te neviens nenomirs

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]begemots
2009-01-14 02:14 (saite)
Jā. Masveidā nemira. Pašvaldības un labdarības organizācijas, spriežot pēc visa, palīdzēja. Pašnāvību reits palielinājās, protams. Bet es ceru, ka pie mums tomēr no esošās situācijas nebūs jāiziet tāpat kā Amerikai. Proti, lai Lielā depresija tiešām beigtos, ASV nācās iesaistīties WWII.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]phoenix
2009-01-14 08:50 (saite)
nu, indivīdam labāk nepaliek, zinot, ka citur ir bijis vēl sūdīgāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]crescendo
2009-01-14 11:02 (saite)
Jaa, nemira. Tikai strauji samazinaajaas dzimstiiba.
Neaizmirsti, ka shatiem bija ekonomiskais spilventinjsh tomeer+pasaule bija mazaak urbanizeeta.


(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]imix
2009-01-14 12:34 (saite)
es hujeju!
saliidzini kaa mana mamma! paskaties kaa tas un tas straadaa, cik labi pelna utt! da man nepish kas notiek vai ir noticis ar citiem! pilniibaa pohuj ir uz ameriku! aizej pastraadaa par ssetnieku un tad citiem iesaki!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]crescendo
2009-01-14 10:58 (saite)
Draudzinj, tu kur dziivo?

Nav to vakanchu. Shobriid ir 3200 vakances. Vairums no taam, tas ko tu sauc + dazhaada stila 'paardeveeji'. Vienkaarshi iet slauciit griidas, protams, var - ja par to neprasa nekaadu naudinju pretii. Bet jaaeed ta ir. Par maajokli jaamaksaa ta ir (ne jau visiem denacionalizaacijas loterijaa paveicaas, zin kaa).

un vairaaki desmiti tuukstoshu bezdarbnieku. Nav muusu mazajaa shtrunta diikjii kam apriit taadu bezdarbnieku masu.

A sociaalie pabalsti tai masai ir jaamaksaa. Un tas ir situaacijaa, kad mums jau taa ir cik pensionaaru uz vienu straadaajosho?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]skakri
2009-01-13 23:42 (saite)
O, labi teikts. Piekrītu.

Ņemot vērā to, ka politikas norisēs neesmu iedziļinājies kādu laiku, apbruņojos tikai ar kartona gabalu "RRATATATA" (apmēram: Drošības Policija - vai jūs ķerat pareizos?). Tiesa gan, bija tik pieblīvēts, ka kartonu neizmantoju, aizgāju uz bāru, kartonu atdevu bārmenim un pavadīju normāli vakaru.

(Atbildēt uz šo)


[info]brookings
2009-01-13 23:53 (saite)
Ai Martin - nav viegli būt jaunām, cik es atceros/esmu dzirdejis.

Es arī lugtu tev ņemt verā dažas lietas.

Katram cilvekam ir savs stāsts; un manuprat, ir vieglāk turet vēsu prātu par šo situaciju, kad tev, teiksim, nav bērnu.

Par šo: 'kad bija mums kosjaks ar krīzi krievijā, tad visi pret to konstruktīvāk attiecās, sakoda zobus, centās pārorientēt tirgu' Labi. Bet (at the risk of stating the obvious - not the done thing in this ironic community;)) vai nebūtu loti positivs/konstruktivs solis atbrivot no varas ši banda.. heaven only knows what they'll end up doing with the money..

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2009-01-14 00:07 (saite)
džon, nav nekādas bandas, tas viss ir laiks, kuru pārdzīvo KATRA jauna valsts, visu šo evolūciju, kurā ir, jā, daudz downshiftinga
mēs pirms tam dzīvojām valstī, kur corruption is a life for everyone (tu nevarēji aiziet bez aiznestas konjaka pudeles vai desmit rubļiem ne pie viena valsts ierēdņa, tu vienkārši nespēj iedomāties šo situāciju) un elite is the same as mafia, TU NEVARI TUR DZĪVOT ĢIMENĒ NE PĒC TĀS LIKUMIEM, saistīti ir visi, saistīti ir tie, pret kuriem jūs vēršaties un tie, par ko jūs tagad esat.

bet tagad pizģec ir visiem, atskaitot miljonārus un miljardierus.

tas viss ir jāpārdzīvo. ceru, ka tas neaizņems visu paaudzes laiku, lūk, tas, uz ko es varu cerēt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]brookings
2009-01-14 00:17 (saite)
ok Martin, es esmu šeit tikai 10 gadus (no irony - tas nav ilgi -es zinu) un par to, ko tu raksti, es tikai mazliet esmu redzejis. Bet, kā tu jau teici "tagad visiem ir pizģec, atskaitot miljonārus un miljardierus" - piekritu, bet neesmu gatavs mierigi pārdzivo tas.

Nu, es negribu put you on the spot, bet vai tu vari piedavat kaut ko citu, izņemot cerību? Tāds fatalisms ir bedīgi - lai gan varbūt tiešam šis viss ir jūsu private affair, un es, ka arzemnieks nevajag iejaukties (toties tu zini manu situaciju).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-01-14 00:35 (saite)
nē, džon, es gribētu, lai gudri ekonomisti valstī piedāvā sabalansētu sistēmu pārejai uz labāku un saprātīgāku naudas sadalīšanu, bet tā - tikai cerību uz to. what else can i offer

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]brookings
2009-01-14 00:48 (saite)
Labi, bet vai ne Krigeris un citi, nemegina kaut kadā veidā to realizet - vismaz aizstavet labour šajā capitalist, downsizing vetrā.


(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-01-14 00:54 (saite)
vienkārši don't go keep on blind hate
you're cool left-wing hearted, when your country has oil
i'm trying to buy some sense

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]brookings
2009-01-14 00:59 (saite)
Labs :)

Varbut pie mums tu naksi ciemos kadreiz? Pat Akas ielā, ko teiksi?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-01-14 01:05 (saite)
šausmīgi gribētu
es jūs tik ilgi neesmu redzējis un tik ļoti noilgojies
vienkārši, pašam ar naudu arī tagad baigās kaujas, savādāk jau sen bez uzaicinājumu būtu atvilcies

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]brookings
2009-01-14 01:12 (saite)
labi - mes neprasisim naudu no tevis šoreiz. Ja varesi tikt līdz centra, nopirkšu pudeliti un varam pastaigaties pa visiem Rigas tiltiem.

Right. es tagad iešu gulet.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]prtg
2009-01-14 00:20 (saite)
Jā, sakost zobus un močīt tālāk, un vēl varēt atvēlēt desmito tiesu labdarībai, tiem, kurus pazīsti personiski un kam tieši tobrīd iet galīgi čābīgi, un ne viņu vainas dēļ, kam vajag tikai mazliet, lai pārciestu savu tābrīža grūtumu un nenogrimtu naidā un neticībā sev un cilvēkam sevī un citos. Tas ir pat vēl svarīgāk, nekā tie 90%, ko paturi sev, tajā ir īstā vienotība, spēks, viss.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-01-14 00:38 (saite)
mīlu tevi, tu esi tāds gaišais stariņš mūsu tumsā, gudrs un baigais malacis
aizbraukt pie tevis nākamnedēļ uz tējas tasi vai

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]prtg
2009-01-14 00:44 (saite)
Tu tagad uzprasies, ja? Atbrauc gan, gaidīšu :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-01-14 00:46 (saite)
:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

piedod, ka tā neaicināti jūsu sarunā pa vidu, bet...
[info]bagdarama
2009-01-14 00:56 (saite)
Tev taisnība tajā, ka katra jauna valsts iziet šāda tipa periodu. Tai pat laikā - kapēc mūsu cienītie kaimiņi (gan tie, kas uz ziemeļiem, gan tie, kas uz dienvidiem) spēj dzīvot kaut drusku labāk? Un vēl pavilkt drusku laukā mūs no samērā neapskaužāmās situācijas?

Tad arī piekrītu, ka pie mums cilvēki neprot strādāt. Nu nav tās brīvās tirgus konkurences, ko gan var gribēt? Kad tam tevis nosauktajam vidējam menedžerim (vai patiesībā jebkuram) pakausī neviens neelpo, kad par pavirši vai ne-vislabākajā-veidā padarīto darbu nekas netiek saņemts, jo, nedod dies, darbinieks vēl aizies un trūkumu jau tapat jūt.... tam vienkārši bija jābeidzas. Žēl, protams, bet varbūt cilvēki iemācīsies strādāt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: piedod, ka tā neaicināti jūsu sarunā pa vidu, bet...
[info]brookings
2009-01-14 01:03 (saite)

'pie mums cilvēki neprot strādāt': Peidod, bet tas ir visparinajums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: piedod, ka tā neaicināti jūsu sarunā pa vidu, bet...
[info]bagdarama
2009-01-14 01:22 (saite)
Komentārs vietā. I guess I've pushed the line a bit too far.
Nezinu īsti, kā to daļu tautas nosaukt. Nevienu neapvainojot. Galu galā, visu var iemācīties.
What I had in mind, ir tas, ka LV bieži vien samērā jauni cilvēki dara tādu darbu, kas viņiem īsti nav pa spēkam.
Par citām jomām man būs grūtāk paskaidrot, bet teiksim Human Resource Management. Nu, lai cik lielisks un kompetents cilvēks tu būtu, kad tev ir 25, nu nevari tu būt HR director.
Mums ļoti daudzās vietās ir lieliski un talantīgi jaunieši, bet viņi tajās vietās ir par ātru. Viņiem vēl jāpieslīpē savas zināšanas, jāsaskaras ar pietiekami daudz sarežģītām problēmām, lai kļūtu kompetenti. Un es ticu, ka pēc dažiem gadiem viņi būs tieši piemēroti savam amatam. Bet darbā jau pieņem ar šobrīdējām zināšanām....
Un visu laiku taču jādomā par gala lietotāju. Muļķīgi, protams, bet, ja par klientu nedomā, that can just work in the very short term. And even then - only with tremendous economic growth when everyone just wants to live in comfort and the way to achieve that does not always matter.

Nezinu, vai skaidrāk :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: piedod, ka tā neaicināti jūsu sarunā pa vidu, bet...
[info]brookings
2009-01-14 13:27 (saite)
Ta vareetu buut - nu vismaz es varu to pienemt.

Bet par to gala lietotāju, man ir ko piebilst. Par tiem, kas strada sabiedriskajaa sektoraa (public sector); skolataji, arsti, medmaasas, policisti utt. Nevar par vinju darbu, runaat par gala lietotāju tajaa pashaa zinaa mes runaatu par end users privataa sektoraa. Un tieshi shi cilveeki ir iipashi smagi patlaban.

Ari gribu stastit vienu anekdotu no dzives. Man kadreiz bija studente, kas bija bankas vice-presidente, un man bija jaamaca vinai 'Accounting English' (tiem, kas mani pazist, tas jau ir joks). Vina panjema lidzi vienu tipisku klienta 'balance sheet' lai par to runat (lai uztreinetos). 3aja quarter, 800,000 lv tipa pazuda. 'Kas te notika?' es prasiju. 'Aah!' vina atbildeeja 'A good accountant is worth alot of money'

Es gribu teikt, ka shis uznemums ir viens no simtiem/tukstoshiem kas rikojas shaadi (un neesmu par ofshoru vel runajis). Tas nozime, ka nauda ir/ir bijusi/bija - bet ne tika liidz the public sector. Tie uznemumi arii rikojas saskanaa ar free market principiem lai buutu competitive - bet ko tas dod sabiedriibai - loti maz.

PS piedod par kludaam - rakstiju ljoti artri :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: piedod, ka tā neaicināti jūsu sarunā pa vidu, bet...
[info]martcore
2009-01-14 13:44 (saite)
bet es, vot, nesaprotu kā viņus atturēt no fucking stealing money
amerikā viņus attur christian church no sinnig?
ņihuja
amerikā tāpat enrons krīt
ko, nu ko te izdarīt? mainīt cilvēku dabu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: piedod, ka tā neaicināti jūsu sarunā pa vidu, bet...
[info]brookings
2009-01-14 19:36 (saite)
Alright Martin, klausies, driikst atbildet angliski? - esmu diezgan knackered.
Zini, it probably is a question of a question of human nature, and changing that is beyond any individual's power - I imagine the slightest of changes takes generations and is usually a result of circumstance as much as any fine words.

One word about countries. Reading your comments, I get the feeling this is a Latvian concept of the Latvian character that will never be completely clear to me - tipa - 'we are all thieves - we are all guilty'. In other countries, itš a different story. As I'm from the UK, we still (despite plenty of corruption etc) believe in the welfare state, and any attempt to fuck around with it is met with resistance.

The Swedes also have a different concept of themselves and what is accepted/acceptable with regards to the marriage of the free market and the state - witness their reaction to the Latvian building firm undercutting local builders. The unions were acutely aware of 'the race to the bottom' that this entails and as far as I remember there was industrial action among a wide range of unions (ja atmina man kalpo).

As regards the US, nu Martin pizģec! Capital rules absolutely, and the working class is suffered in as much as they can more or less function as consumers.

Nu piedod, ka rakstu angliski. (un es tevi gaidu - saproti!!)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: piedod, ka tā neaicināti jūsu sarunā pa vidu, bet...
[info]brookings
2009-01-14 19:52 (saite)
vajadzētu rakstit - Within any society I imagine the slightest of changes IN HOW WE VIEW OUR HUMAN NATURE takes generations - tā būtu akurātāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: piedod, ka tā neaicināti jūsu sarunā pa vidu, bet...
[info]martcore
2009-01-14 01:14 (saite)
Tai pat laikā - kapēc mūsu cienītie kaimiņi (gan tie, kas uz ziemeļiem, gan tie, kas uz dienvidiem) spēj dzīvot kaut drusku labāk?
---------------------------
es nezinu, pieņemu, tāpēc, ka tur savulaik vienkārši talantīgāki vadītāji atradās, mums alus gavrilovs, a viņiem ne pārāk zogoši tranzīta speciālisti

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: piedod, ka tā neaicināti jūsu sarunā pa vidu, bet...
[info]bagdarama
2009-01-14 01:27 (saite)
Njā. Dumākais, ka arī prātu sovjetizācijas viņiem ir mazāk.
Traks var palikt no šitās latviešu tautas (un tās dižajiem vadoņiem) :(

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: piedod, ka tā neaicināti jūsu sarunā pa vidu, bet...
[info]bagdarama
2009-01-14 01:30 (saite)
.. vai varbūt nevis talantīgāki, bet pazemīgāki(?), kas prata izvēlēties ekspertus kā padomniekus un drusku arī klausīties tajā, ko eksperti ieteica.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: piedod, ka tā neaicināti jūsu sarunā pa vidu, bet...
[info]martcore
2009-01-14 02:08 (saite)
es tev linku nometīšu vienkārši
tur raidījums ar vienu no visbrīnišķīgākajiem cilvēkiem pasaulē, kādus es zinu
paklausies, ko viņš saka par to, ka "valsts ir jauna" (viņš tur par ukrainu, bet jēga tā pati)
http://video.google.com/videosearch?q=%D1%88%D0%B7+%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BA&emb=0&aq=f#

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: piedod, ka tā neaicināti jūsu sarunā pa vidu, bet...
[info]bagdarama
2009-01-14 02:17 (saite)
paldies :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?