gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
@ 2017-04-29 17:31:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
trending


part and parcel something something


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]axsys
2017-04-29 18:34 (saite)
Bet terorisms ir problēma ar daudziem nezināmajiem un ar to nāksies cīnīties ikdienas dzīvē vēl gadiem ilgi. Kkā nerodas iespaids, ka Makrons būtu sajūsmā berzējis kājstarpi par šo faktu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-04-29 19:11 (saite)
Mesidžs ir tieši tāds pats kā Londonas mēram-dvieļpaurim - deal with it.8) Un nē, terorisms Eiropā nav ar daudziem nezināmajiem. Ir viens un pat ļoti zināms zināmais. Tulkojums Makarona teiktajam: ''klau, fellou frenčiji, tikai tāpēc, ka brūni cilvēciņi katru mēnesi kādu uzspridzina vai sašķaida ar gruzoviku allaha vārdā, nenozīmē, ka mēs pārstāsim viņus štābeļiem gāzt iekšā jūsu ielās un pagalmos vai deportēt kādu atpakaļ uz dzimteni - suck it up, bitches''.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2017-04-29 22:41 (saite)
breivīks tev neskaitās, mudak?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-04-29 22:45 (saite)
Nē, idiot.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2017-04-29 22:53 (saite)
pasaki to norvēģiem - vai arī aizveries par terorisma izskaidrojumiem

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


(Anonīms)
2017-04-29 23:38 (saite)
Pretīgi, ka tu visu laiku citiem gribi aizvērt muti un neaizstāvi savējos un nenosauc vārdā draugus un ienaidniekus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2017-04-29 23:40 (saite)
Kad notika breiviks? Būs jau 5 vai vairāk gadi pagājuši un tas ir viss, ko varēji atcerēties. Tavi džihādisti slaktē cilvēkus katru dienu.
enjoy, kretīn https://www.thereligionofpeace.com/

dažas dienas aprīlī lol:
Jihad Report
Apr 15, 2017 -
Apr 21, 2017

Attacks 37
Killed 405
Injured 204
Suicide Blasts 4
Countries 15

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]po
2017-04-30 10:55 (saite)
Point.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tiesibsargs
2017-05-01 15:55 (saite)
breivīks bija viens piemērs.

un par tevi skaidrs - tu gribi kolektīvi viktimizēt visus musulmaņus/arābus/tumšādainos/kādasnuvēlkategorijastevnepatīkas.

pēc tavas loģikas svensoniem vajadzēja nahren sūtīt atpakaļ visus latviešu bēgļus. jo daļa no viņiem karoja hitlera pusē, so...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-01 17:05 (saite)
Neko es negribu vikltimizēt. Elementāra pašsaglabāšanās. Ja tu zini, ka divi no 10 ciemiņiem ir garantēti garantēti slepkavas/teroristi/izvarotāji/bandīti, bet nezini kuri tieši, tad tu nelaid sev ciemā NEVIENU no šiem 10. Simple as that.
Un arī pārējie 8 vismaz muslimu/āfrikāņu gadījumā ir bad news, jo vairums ir katastrofāli low IQ dīkdieņi ar nulles vēlmi integrēties Rietumu civilizācijā, pieņemt tās kultūru. Viņi veido izolētus getto, neapgūst valdu, ir pasīvi darba tirgū (jo kāpēc strādā low-end darbu, ja pabalsti ir apmēram tik pat lieli, cik alga tādos darbos) kas ir recepte tālākai teroristu un parastu noziedznieku ražošanai. Ne velti liela daļa problēmu nāk no trešās paaudzes migrantiem, kas pēc aplēsēm ir vēl radikālāki, nekā 70-80ajos ieceļojušie.
Tas viss ir recepte balkanizācijai, no kuras ļoti vienkārši var izvairīties kontrolējot robežas un vētot migrantus with prejudice. Nav jābūt urrāpatriotam, lai sapratu tik elementāras lietas.

Un jā, tas viss attiektos uz jebkādiem migrantiem, arī no latvistānas tā kā vari beigt man mest šito sarkano siļķi zem kājām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2017-05-01 17:38 (saite)
"Ja tu zini, ka divi no 10 ciemiņiem ir "


davai statistiku, kas to pierāda. vai arī aizver muti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-01 18:28 (saite)
Pats aizver muti, kretīn. Tu atrodies MANĀ teritorijā.
Esmu jau n-tās reizes devis avotus. Netaisos speciāli liekulīgiem tankistiem kārtējo reizi meklēt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2017-05-02 12:47 (saite)
tev nav pierādījumu, ka 20% no visiem bēgļiem ir teroristi.

pagājušajā gada eiropas savienībā bēgļa statusu piešķīra nedaudz vairāk kā 700 000 humanoīdiem. saskaņā ar taviem aprēķiniem te tagad vajadzētu būt ap 140 000 teroristu. kas, kā mēs zinām, galīgi neatbilst realitātei.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-02 15:12 (saite)
Cilvēki, kas veido savus bandītu getto miestos, kur tagad normāli cilvēki vairs nevar dzīvot, neskaitās teroristi, bet ilgtermiņā ir daudz lielāka problēma.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2017-05-02 15:36 (saite)
nu tad patinam atpakaļ tavu bazāru:

"Ja tu zini, ka divi no 10 ciemiņiem ir garantēti garantēti slepkavas/teroristi/izvarotāji/bandīti"

šim izteikumam tātad jāpielieto dilīt poga? tu to rakstīji, bet ta īsti nedomāji? lūgtum kērot izskaidrot, einštein!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-02 17:01 (saite)
Tev kaut kas nedalec? Kas jādelīto? Man jāizskaidro ko nozīmē ''no go zone'' vai ''getoo'' vai ''slums''? Parādības, par kurām gadus 30 gadus atpakaļ iedomāties nevarēja, bet tagad nākas pieņemt kā ''part and parcel''?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]axsys
2017-04-30 00:39 (saite)
Arī tādā bildē ir nezināmie. Piemēram, kā kcik droši pateikt, kurus jādeportē? Viena atbilde varētu būt "visus par kuriem ir aizdomas", bet tur ir nākamais nezināmais -- cik ir tādu, kas plāno terora aktus un par kuriem pagaidām nav radušās aizdomas?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2017-05-01 01:04 (saite)
nu pēc gnidra loģikas leģionāru izdošana bija košer.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-01 13:35 (saite)
Ja leģionāri būtu drauds vietējiem iedzīvotājiem - protams.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2017-05-01 16:28 (saite)
būtu. nākotnē. ko nevar paredzēt. var izdarīt pieņēmumus - tipa, ja humanoīds ir karojis hitlera pusē, tad varbūt šams ir bīstams naciķis.

starp citu, kreiso aprindās svensonijā šādi toreiz diskutēja par mūsu bēgļiem. pat valdība jautājumu šādā griezuma skatīja. un, ja pareizi atceros, bija pat valdības līmeņa lūgumi un aicinājumi mūsējiem brīvprātīgi atgriezties mājās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tiesibsargs
2017-05-01 16:31 (saite)
absolūti lielākā daļa bēgļu eiropā šodien ir likumpaklausīgi pilsoņi. tu taču neesi dzirdējis par miljons noziedzniekiem?

un tajā pašā svensonijā līdz ar masīvo humanoīdu pieplūdumu 2015. gadā ir uzsilusi ekonomika, darba tirgū aug pieprasījums.

vot tā, mellāvella mālētāj.

tikmēr latvistānā kas ar ekonomiku? =P

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-01 16:56 (saite)
Lol, uzsilusi ekonomika. Lielākā daļa migrantu dzīvo uz vietējo nodokļu rēķina. Var mierīgi paskatīties UK statistikas par to kā migranti ''silda'' ekonomiku (jo šaubos, ka Zviedrijā tāda veida pētījumi ir košer). Viņi ir tikai slogs. Valsts zaudē naudu. Tas neieskaitot zaudējumus, ko izraisa disproporcionāli lielā noziedzība, ko tie izraisa. Vai, piemēram, kā mēs izrēķināsim degradētu apdzīvotu vietu formā. Agrāk idilliska pilsētiņa, tagad kaut kāds bronksas hoods. Neaprēķināmi, ja skatās no kulturālā aspekta. Uzsilusi ir noziedzība, kas tādas Malmes un Rinkebijas padarījusi par mazajām somālijām. Tur tiešām iet ''silti''. Degoši automobīļi palīdz.

Attiecībā uz leģionāriem - jā, viņus būtu košer neielaist pat tad, ja vispār nebūtu nekāda pamata, bet vietējie iedzīvotāji vienkārši negribētu viņus un basta. Their country, their rules.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]heda
2017-05-01 17:07 (saite)
Šobrīd lasu ekonomista Sanandaji grāmatu par ietekmi uz ekonomiku un labklājību. Kad izlasīšu, uzrakstīšu par secinājumiem. Stokholmas pilsētas vadība pagājušajā nedēļā atteicās atbildēt uz jautājumu par "bēgļu" izmaksām, laikam negribēja lielīties ar sasniegumiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2017-05-01 17:33 (saite)
var lasīt grāmatu, kura ir teorētiska un turklāt plaši kritizēta un apšaubīta.

var arī skatīt šībrīža aktuālos datus un ziņas par to, kas notiek ekonomikā un darba tirgū.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tiesibsargs
2017-05-01 17:36 (saite)
par ko tu īsti saki lol? ko tu zini par svensonijas ekonomiku šobrīd?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tiesibsargs
2017-05-01 17:38 (saite)
ja their country, their rules - tad ko piepisies i svensonijai, i francijai? pis nahui ar visu latvistānu, ar tādiem pilsoņiem kā tu ta valšķe nogrims, tas točna...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]heda
2017-05-01 17:45 (saite)
Pie jaunradītajām darbavietām, protams, pieskaita visas tās, kur darba pienākumos "bēgļu" apkope, jo vajadzīgs taču personāls, kas pieskata, pabaro un aiz viņiem satīra. Tagad daudz diskutē, cik tūkstošus policistu vēl vajag, lai tiktu galā ar "izaicinājumiem". Lūk, arī darbavietu pieaugums :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2017-05-01 17:54 (saite)
nu gan safokusējies. apkope vajadzīga visiem, neatkarīgi no tā vai ienācis svensonijā caur vietējo vagīnu, vai arī pāri robežai - humanoīds ēd, dzer, pērk drēbes, lieto visādus pakalpojumus.

un policistus nevajag bēgļiem, to tu ļoti labi zini.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-01 18:34 (saite)
Pareizi, policisti no tiem ''bēgļiem'' cenšas izvairīties. Tāpēc jau ir tādi rajoni, kurus kontrolē bandas un sociālie servisi vispār neierodas.
Un lol ''arī savējiem vajag apkopi''. Jā, līdz izaug no kakājoša bēbja miesām. Lielākā daļa kulturālo bagātinātāju paliek kakājošu bēbju formā indefinitely.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2017-05-02 12:48 (saite)
durila, paskaties datus par to, cik vietējie svensoni saņem dažādus pabalstus. un tādas lietas kā valsts subsidētā medicīna arī ir apkope. kapiš?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-02 15:13 (saite)
Vietējie ir vietējie. Tā ir VIŅU nauda.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2017-05-02 15:57 (saite)
ne par to runa, pērtiķi.

es komentēju šo:

Un lol ''arī savējiem vajag apkopi''. Jā, līdz izaug no kakājoša bēbja miesām.

tā nav. apkopi vajag arī pieaugušajiem, un svensonijā viņi to saņem. kapiš?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-02 18:24 (saite)
Ja turpinās uzstādīto politiku, tad drīz nebūs naudas ne savējiem ne morlokiem. Būs jautri vērot kā rīkosies jau tā agresīvie morloki situācija, kad padačkas viņu nomierināšanai sāks izsīkt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tiesibsargs
2017-05-01 17:35 (saite)
ak ģibilu ģibila...

reku tev viens skaists piemērs ar mūsu valšķes pilsoni pēc ww2.

https://en.wikipedia.org/wiki/Konr%C4%81ds_Kal%C4%93js

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-01 18:36 (saite)
Vāu, tas totāli maina manas domas par musļiku mošķiem, kas kaut ko spridzina un šauj KATRU DIENU. Vai tavi vecāki ira tādi paši deģenerāti kā tu? Jo tavas kognitīvās spējās nav labākas kā siekalainam inbread rednekam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]heda
2017-04-30 12:01 (saite)
tulkojumā vēl pietrūkst "un jūs viņus pilnībā uzturēsiet, lai viņiem ir vieta, laiks un līdzekļi teroraktu plānošanai un realizācijai"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chrono
2017-05-01 18:15 (saite)
Viņš tikai pateica acīmredzamo, ir skaidrs, ka terorakti būs vēl. Arī ja pilnīgā nobloķēs bēgļu iekļuvi Francijā, jo tajā tāpat jau 10% no iedzīvotājiem ir musulmaņi. Tiesa, ja salīdzina ar nāvēm no citiem iemesliem tad teroraktos nogalināto skaits ir mikroskopisks (Eiropā), tā noteikti nav Francijas lielākā problēma.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-01 18:52 (saite)
1) viņš netaisās neko bloķēt, tieši otrādi
2) arguments par ''bet no citiem iemesliem mirst vairāk'' ir bs. Ir daudzas lietas no kurām mirst vairāk, nekā no daudzām citām lietām. Tas nenozīmē, ka par lietas, no kurām mirst mazāk drīkst atstāt pašplūsmā, lai neapbižotu SAVAS humanitārās jūtas, kā to piedāvā valdošie Eiropas politiķi.
Teikt, ka nu mums ir jādīlo ar terorismu un tas ir 'part and parcel' ir defītisms, īpaši, kad tava politika ir vainojama pie šāda stāvokļa to begin with un tu vienlaikus turpini šo politiku piekopt. Normālos laikos šādus ierēdņus sagaidītu tribunāls par nodevību un nāve vai izsūtījums uz nomaļākām vietām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chrono
2017-05-01 20:59 (saite)
Es nesaprotu kur tajā citātā ir runa par pašplūsmu vai citām Tavām vai Hedas interpretācijām. Varbūt kur citur viņš ir ko tādu teicis, bet šajā citātā viņš pasaka tikai pašsaprotamu nākotnes prognozi. BS ir cirst nost roku, ja iekaisis pirksta gals, kā šajā gadījumā ir trokšņa līmeņa daudzuma vietējo nāve. To sakot es negribu teikt, ka esmu pilnīgs bēgļu piekritējs, bet galvenās problēmas es redzu vairāk kaut kādā kritiskās islama piekritēju masas sasniegšanā (šaria likumi ftw) un citās lietās, nevis nepārtraukti akcentētajā terorismā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-01 21:25 (saite)
Makarons jau izteica draudus Polijai un Ungārijai par viņu atturīgo bēgļu politiku. Teica, ka mēģinās panākt sankcijas. Viņa politiskā piederība ir ļoti transparenta. Investment-baņķeris globālists un EU pakalpiņš (kas savukārt nozīmē Merkeles pupa piesūcekni).
Terorisms ir tikai ķirsītis uz milzīgas ekskrementa tortes, tam es piekrītu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chrono
2017-05-02 00:15 (saite)
Pareizi darīja, ka piedraudēja. Ja viņi ir Eiropas Savienībā, tad jāpalīdz arī citām savienības valstīm sūdīgos momentos, uzņemoties daļu no sloga, nevis tikai jāsūc naudiņa, kad ir tāda iespēja. Tas it sevišķi attiecās uz Ungāriju ar viņu Viktatoru.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2017-05-02 12:49 (saite)
+ miljons

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2017-05-02 15:21 (saite)
Aha, sapišam savu valsti un gribam, lai citi arī piedalās lol. Ja jau migranti ir tik jauki un nekaitīgi un ''silda ekonomiku'' (lel), kāpēc viņi tik ļoti grib atbrīvoties no viņiem? Jo vairāk migrantu, jo labāk, vai ne?
Sorī, šo valstu iedzīvotāji nav mazohisti, lai ļautu piedrāzt savas valstīs kaut kādiem akmens laikmeta morlokiem feika humanitārisma vārdā. Pie tam kas smieklīgi, morloki paši ko līdz tiks izlaisti Polijā vai Ungārija, pa taisno tipinās atpakaļ uz Vāciju vai Zviedriju, jo ar haļavu sliktāk, un vietējie sevi prot aizstāvēt. Morloki to labi zina tā kā ja neieliek viņus aplokā ar apsardzi, būs viens divi atpakaļ cirpt lohus ''humanitārajās lielvalstīs''.:D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chrono
2017-05-02 17:47 (saite)
Nu tāda nu ir tā solidaritātes būtība, ja Tavam biedram iet grūti, tad Tu viņam palīdzi. Es nekur nesaku, ka imigranti silda ekonomiku, tās ir muļķības, kas ir skaidras pat krietni kreisi noskaņotiem cilvēkiem, bet ja reiz viņi ir nokļuvuši EU, tad situācija ir jārisina kopīgi, nevis pēkšņi jāizliekas, ka Tevi neskar, kas notiek citās bloka valstīs. Bēgt jau viņi var, bet viņus sūta atpakaļ uz to valsti, kur tie ir reģistrēti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-02 18:30 (saite)
Ja mans draugs dzer toksisku krutku, es cenšos viņu pierunāt to nedarīt, vai izsist un saplēst indes pudeli no viņa rokām. Ja šie varianti nestrādā, tad vienkārši atmetu roku, ne jau ''solidarizējos'' izdzerot savu daļu šļuras.

Nekur nevienu nesūta. Ir tūkstošiem nelegāļu, kuri jau sen ir ''off the grid'', jo nav saņēmuši patvēruma apstiprinājumu vai arī skaidrs, ka nesaņems. Neviens viņus neķer un nedeportē (to principā ir samērā neiespējami izdarīt bez full-blown komandantstundas ieviešanas). Tusē savos no go getto, kur pat mentiem bail rādīties, un silda ekonomiku.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chrono
2017-05-03 11:19 (saite)
Neadekvāts salīdzinājums, jo ne jau individuāli Grieķija un Itālija ir vainīgas pie tā, ka tajās ir saplūduši pārāk daudz imigranti, tā ir kopējā EU politika un pie EU pieder arī Ungārija un Polija, lai arī kā šādos brīžos viņiem gribētos izlikties, ka nē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-03 12:23 (saite)
Nevis kopēja EU politika bet pamatā Mekeles (vai viņas saimnieku) stulbums/nolaidība/ļaunprātība. Jebkurā gadījumā, ja šī politika ir stulba vai kaitnieciska, ir tikai normāli, ka EU dalībvalstis pret to cīnās, nevis šņauc nāsīs kā paklausīgi vasaļi. Uz šādu eksplicītu bezpreģelu neviens neparakstījās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chrono
2017-05-03 12:44 (saite)
Ar imigrācijas jautājumiem nodarbojas eiroparlaments, nevis vienpersoniski Merkele un tajā ir gan Ungārijas gan Polijas pārstāvji, kuri tad var cīnīties, jo "man pohuj, kas notiek kaimiņos, man virsū nebāzieties, es gribu tikai šīs savienības benefitus nevis tās problēmas" nav nekāda cīņa.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-03 13:18 (saite)
Netēlo muļķi. EU ir viens saimnieks, Vācija. Visiem parlamanetiem un padomēm ir formāla funkcija. Un gadījumā ar migrantu bezpreģelu viss ir eksplicīti zināms - Merkele atklāti paziņoja, ka ''visi ir aicināti'' un kritizēja Ungāriju, kad tā nelaida visus aicinātos bez pārbaudes caur šengenu iekšā. Vot ungāri tā arī izdarīja. Sabāza visus morlokus vilcienā un aizsūtīja uz Vāciju. Tagad viņi raud un šņāc, ka redz Austrumeiropa nesadarbojas. Tas jau nekas, ka nekur Eiroparlamentā netika pieņemts nekas no tā, ko trakā kaķu vecene pilnīgi voluntāri izdarīja. Neviens Austrum/Centrāl Eiropā nebūtu balsojis par nekontrolētu open barders politiku, šengenas piedrāšanu, dublinas līguma piedrāšanu un ''vir šaffen das'' debīlismu.
Tā kā sorre, tie kas grib velkamot, lai velkamo, bet lai nedomān, ka kāds cits strēbs viņu savārītos sūdus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chrono
2017-05-03 16:11 (saite)
To, ka Eiropu vada Merkele un Vācija un Eiropas parlamentiem un padomēm ir tikai formāla funkcija vispirms pierādi, jo tie ir tikai vārdi. Merkele var kontrolēt to, kas notiek viņas valstī, bet ne Eiropā, tikai izteikt savu viedokli vai sašutumu par kaut ko. Un kvotas uz Vācijas bēgļiem neattiecas, no turienes nekas netiek pārvietots, tās skar Grieķiju un Itāliju. Ungārija arī būtu varējusi tikt vaļā no 55 tūkstošiem bēgļu, bet pati sadirsās un tagad būs jāpieņem vēl klāt (lai arī ceremoniāls skaitlis, par ko tagad, protams, principa pēc būs cīņa).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-03 18:46 (saite)
Pierādi lol. Lasi ziņas.
Piekrītu, ka Merkele nevar gluži tik ļoti komandēt kā būtu gribējusi, tāpēc jau arī tāds butthurts pret poļiem, čehiem, ungāriem etc.
Sausais atlikums ir tāds, ka ar savu neierobežoto velkamismu, par kuru neviens nekādos parlamentos nav balsojis, Vācijai nāksies tikt galā pašai.

Ja viss būtu norisinājies racionāli, tad bēgļu jautājums būtu risināts daudz citādāk un neviens par to neceptos.
Pirmkārt fokusējoties un nometņu organizāciju un humānās palīdzības sūtīšanu tur pat karsto reģionu kaimiņzemēs. Tas būtu praktiskāk ne tikai no loģistikas viedokļa, bet arī atsijātu feikos bēgļus, kas patiesībā tikai tīko dzīvot uz citu rēķina vai/un izplatīt savu antieiropeisko kultūru.
Otrkārt, sūtīt nah tos, kas nekādā rakā neatbilst statusam, feiko dokumentus un pilnīgi noteikti uz karstām pēdām sūtīt nah visus noziedzniekus.
Treškārt stingri vētīt potenciālos džihādistus un pie pirmajām aizdomām izolēt. Gandrīz visus no pēdējo laiku teraktiem Eiropā izdarījuši cilvēki, par kuriem jau bijušas aizdomas par radikālismu vai kuri ir bijuši krimināli sodīti (sodīti pēdiņās, jo Eiropas tiesas ir humānākās tiesas pasaulē).

Lēmums importēt visu Āfriku un Tuvos Austrumus uz Eiropu ir vai nu debīlisma pazīme vai apzināts noziegums un ir tikai normāli, ka cilvēki, kas vēlas saglabāt savas mājas drošas un kulturāli homogēnas, to nepieņems.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chrono
2017-05-03 19:19 (saite)
Nebrīnies, ka ja Tu pasaki, ka viens cilvēks de facto vada visu EU politiku, ka tas izklausās vairāk nekā drusku pārspīlēti. Ar saviem bēgļiem Vācija arī cīnās pati, sekmīgi vai nesekmīgi.

Ja runā par to "kā vajadzēja rīkoties", tad tam es pat piekrītu un tur, vajadzētu piemest vēl pāris punktus, bet tas vilciens jau ir aizgājis, tagad ir jārisina tas, kas ir.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-04 01:39 (saite)
Okej, nestrīdēšos par tavu interpretāciju sakarā ar to kurš kontrolē EU politiku, jo tas ir cits razgovors.
Attiecībā uz otro, diemžēl risinājumi par to ''kas ir'' nāk tikai no ļaunajiem ''nacistiem''.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2017-05-02 00:18 (saite)
dīvaini, man par gnidrologu īsti nav sprieduma. Nu, ir viņš noteikts tipāžs.

bet tā Zviedrijas naturalizētā vāvere. Tak staigā uz punkt es ē un vārsti tur savas gudrības.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2017-05-02 12:51 (saite)
naturalizētā vāvere šeit uz vietas pietur savas žaunas. nez, ko vietējie par viņu teiktu, ja uzzinātu, kādu šļuru viņa te lej par savu mītnes zemi. varbūt sadotu pa ļockām, anulētu pilsonību un izfīrētu nahui ārā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-02 15:28 (saite)
Denunciants un nomenklatūras dirslaiža savā elementā. Naturāli, ka viņam pat nešķiet, ka ir kaut kas principiāli totalitārs pašā premisā, ka cilvēks nedrīkst godīgi izteikt savu viedokli par notiekošo valstī, kurā dzīvo un kurai maksā nodokļus. Wrongthink must be punished. Labi parādi kas tu par putnu. Tādi kā tu padomijā stučīja par saviem kolēģiem, kas nepareizās politiskās anekdotes stāsta. Būtu poētiski, ja viendien kāds miera gruzoviks sašķaidītu tavu tārpaino smadzeni pat ietvi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2017-05-02 15:40 (saite)
humanoīds drīkst paust savu viedokli. bet humanoīds heda viedokli svensonijā nepauž. tādi lūk pirožnije.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-02 16:53 (saite)
Kā tu zini, ka nepauž? Jebkurā gadījumā, tas būtu saprotams, jo orvelisms. Cilvēki baidās paust viedokļus, kas neatbilst partijas līnijai, jo apkārt uzglūn pārāk daudz diegabikšu un Zviedru lefturdu valdība viņus endorsē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]heda
2017-05-02 20:58 (saite)
Ja zviedri diegabiksim nepauž savu vedokli, tad laikam ar viņu nekontaktē vai neuzticas :D, jo tagad par šo visu mēdz gan dalīties sociālajos tīklos, gan runāt ar draugiem, paziņām, darbā. Tajā pašā Peter Springare atbalsta grupā ir vairāk kā 200 000 atbalstītāju. Lai tik diegabiksis sāk stučīt katru no viņiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


(Anonīms)
2017-05-02 22:08 (saite)
tu esi tā, kas aizcirta vārtiņus imigrantiem? Tu noteikti godīgi tīri zviedru atejas, kamēr tie dvieļagalvas tikai pabalstus saņem.

Tu laikam domā, ka vienīgā SE esi

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2017-05-02 22:13 (saite)
atsities pret siju

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2017-05-02 22:15 (saite)
tie leiši ir šausmīgi. balkānu musulmaņi. bet hedai apkārt zeltains nimbs

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tiesibsargs
2017-05-04 15:16 (saite)
lūdzu parādi, kur TU zviedrijā publiski esi paudusi tādu viedokli kāds redzams tavā cibā.

tack på förhand, biatch!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


(Anonīms)
2017-05-04 17:50 (saite)
nu kā, viņa noteikti ir Peter Springare atbalsta grupā. 200 000 fī fān

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2017-05-02 22:09 (saite)
murgo much (kā tev patīk rakstīt)?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?