gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
@ 2017-04-27 19:23:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Interesanti ko tas nērdīgais briļļainis cerēja darīt pie sīriešu konfliktētājiem. Pielietot savas D&D ruļļu zināšanas un bļaut ''fireball, fireball''? Vairāk izskatās pēc potenciālas seksa lelles seksslāpušiem salāfistiem. Nu nekas. Cietumā arī varēs pildīt līdzīgu lomu.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]ulvs
2017-04-27 23:24 (saite)
exactly my thoughts

(Atbildēt uz šo)


[info]ctulhu
2017-04-28 00:03 (saite)
tipisks krišjānis [tas kex]

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-04-28 07:37 (saite)
Neesi vēl savu rīta medicīnu iedzēris?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kjiimikjis
2017-04-28 10:00 (saite)
Well, tā apmēram tak arī ir, tik vien, ka tas džeks actually piecēlās no klaviatūras un aizbrauca samērīt savas iedomas ar realitāti. Ar rezultātiem, kas da jebkuram, izņemot viņu pašu, būtu likušies sagaidāmi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-04-28 14:30 (saite)
Es varbūt esmu kaut ko palaidis garām, bet lūdzu, miniet kaut vienu līdzību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]axsys
2017-04-28 16:40 (saite)
1) Ar sava svarīguma un 2) pasaules lāpīšanas idejām apsēdies 3) nūģa un 4) reliģiskā fanātiķa krustojums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-04-28 17:51 (saite)
Nu tādu birku šeit cibā varētu daudziem uzspraust. Viņam tāda īpaša uzmanība tika pievērsta dēļ fringe uzskatiem, jo 90% cibas ir edgy ateisti. Lai būtu fanātiķis ir, well, jādara/jāsaka kaut kas fanātisks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kjiimikjis
2017-04-28 18:34 (saite)
Uzmanība viņam tika pievērsta, jo viņš konstanti rakstīja sūdu, un pats slavēja to kā dižāko garadarbu, ko kāds datu nesējs jebkad ir nesis. FFS, viņam pat bija kaut kāds smadzeņpirdiens par "pērļu bārstīšanu cūkām", ar to domājot savas atklāsmes un šejienes publiku, attiecīgi.

Par fanātiskumu daļēji piekrītu, ka lāga nepavilka - vismaz reliģiozitātē. Cita runa par viedokli par to, Kā Lietām Būtu Jābūt. Visa tā viensētnieciskuma/laucinieciskuma sāga, utml.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pinjons
2017-04-28 18:54 (saite)
Ne tikai rakstīja sūdu, bet arī agresīvi bāzās citiem virsū ar savu sūdu. Es minētā jūzera eksistenci vispār savlaik pamanīju tikai pēc viņa svētulīgi moralizējošās sludināšanas savas frendlistes cibās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-04-28 19:50 (saite)
Tobiš, viņš ir kā diegabiksis, tikai no citas sektas. Ar pirmo tu liecies tīri draudzīgs, tāpēc i call bs. Prosta apdiršat cilvēku, kura ideoloģiskā nostāja nepatīk un viss, bet tēlojiet sašutušas mamzelītes, jo viņš nelika 'imho' aiz katra teikuma.:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pinjons
2017-04-28 20:13 (saite)
Attiecībā uz "diegabiksi" - neskatoties uz viņa izlēcieniem (par kuriem esmu arī viņam tepat Cibā ne reizi vien pateicis ko domāju) jūs abi ar krišjāni acīmredzami atrodaties uz ievērojami zemāka attīstības līmeņa, ja kas. Un, atšķirībā no jums, interneta varoņiem, arī viņš ne tikai diršas netā, bet arī ikdienā nodarbojas ar savu ideju realizāciju praksē. :P

Un lai nu kurš jūras gurķītis te par apdiršanu būtu sācis ko čiepstēt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-04-28 20:48 (saite)
''Un, atšķirībā no jums, interneta varoņiem, arī viņš ne tikai diršas netā, bet arī ikdienā nodarbojas ar savu ideju realizāciju praksē. :P''

Nu, sēdēt ofisiņā un pildīt lefturdu pavēles nav diez kāds varoņdarbs, bet piekrītu, arī tādi kā viņš būtu jāliek pie sienas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-04-28 20:51 (saite)
Btw, ko tu īsti no manis gaidi? Ka es arī braukšu uz Sīriju un karošu Asada pusē?:D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pinjons
2017-04-29 11:50 (saite)
Man personīgi nav iebildumu pret to, ka tavas un krišjāņa fantāzijas paliek internetu līmenī. :)

Tikai izskatās smieklīgi, ka tādi varoņi nodirš tos, kuri vismaz mēģina kaut ko darīt savas agendas labā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-04-29 16:04 (saite)
''Tikai izskatās smieklīgi, ka tādi varoņi nodirš tos, kuri vismaz mēģina kaut ko darīt savas agendas labā.''

Es jau nenodiršu par bezdarbību, bet kaitniecību. "Redzi, tu te kritizē teroristu un noziedznieku importētājus, bet viņš vimsaz veicina šo importu'' lol.

Ko es varu reāli darīt lietas labā dzīvojot Latvijā? Kaut kā grūti ietekmēt citu valstu demogrāfisko un kulturālo suicīdu. Varu tikai paņemt popkornu un vērot. Katrā ziņā informācija par šiem notikumiem izplatās labi un droši, ka kalpos par labu mācību valstīm, kas pagaidām nav dzēruši rietumeriropas kool-aidu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pinjons
2017-04-29 20:40 (saite)
Kas tavā "alternatīvo faktu" burbulī ir "kaitniecība", tas citiem ir elementāra cilvēcība.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-04-29 21:10 (saite)
Pasaki to sašķaidītajai meitenei un citiem, kam jāmaksā par diegabikšu proxy cilvēcību kā naudā tā miesā. Biķ dobreņkim za čužoj ščot očeņ prijatno, da.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pinjons
2017-04-29 22:11 (saite)
Savas nekrofīlo dejošanu uz līķiem vari pietaupīt citiem, tādiem pašiem sev līdzīgajiem pacientiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-04-29 22:43 (saite)
Savu liekuļošanu par cilvēcību vari pietaupīt savai vecmāmiņai u.tml. pacientiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pinjons
2017-04-29 22:55 (saite)
Kad es sākšu cilvēkus salīdzināt ar siseņu baru, vai gvelzt taviem murgojumiem līdzīgas hujņas, vienlaikus apgalvojot, ka neesmu nacists/ksenofobs, tad varbūt tavi vāvuļojumi par "liekulību" neizskatīsies tik groteski.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-04-29 23:53 (saite)
Acīmredzami Eiropas titulnācijas priekš tevis ir siseņu bari, jo es neesmu no tevis redzējis NEVIENU pašu postu, kur tu izrādītu jebkādu ieinteresētību problēmās, ko tām izraisa brūno siseņu bari, kas, protams, visi ir nabaga upurīši un tikai cenšas paglābties no kara šausmām lel.
Labāk būt pragmatiskam ksenofobam, nekā tupam ksenofilam, kas draudzīgi ver vārtus huņņu bariem, lai justos sevī labi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pinjons
2017-04-30 10:18 (saite)
Kopš kura laika tupa ticēt uz "alternatīvajiem faktiem" balstītām apokaliptiskām vīzijām skaitās "pragmatiski"?


(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tiesibsargs
2017-05-01 17:20 (saite)
oh, tu kaut ko šitādu varētu pastāstīt tiem musulmaņiem, kuri ir ievēlēti un dara labu darbu svensonijas riksdāgā.

nemaz nerunāsim par citu tautību pārstāvjiem, kas tur ir pārstāvēti kuplā skaitā.

tie tev visi ir siseņu bari, ja???

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tiesibsargs
2017-04-29 22:31 (saite)
ģibila - nezaimo mirušos
https://twitter.com/goodman_ds/status/858379553277792257

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-04-29 22:41 (saite)
Tu esi jobans sūda gabals, kas tiešā veidā piedalās pie mirošo radīšanas. Nedomā, ka ar mani izies cauri tava svētulīgā liekuļošana, troglodīt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2017-04-29 23:05 (saite)
tad netieši, tad tieši... atradies man te prokurors.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-04-29 23:45 (saite)
Netieši, jo pats kaklus negriez, bet sūkā griezēju pimpjus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2017-05-01 17:23 (saite)
nu tikpat labi es tevi varētu vainot labējo ekstrēmistu pastrādātajās zvērībās.

piemēram - tas čalis, kurš svensonijā ar zobenu skolā vairākus nodūra. tu esi netieši vainīgs, jo sūkā viņa un viņa ideoloģisko bratanu pimpjus.

tāda ir tava loģika, einštein.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tiesibsargs
2017-04-29 13:54 (saite)
nu re, draudi noslaktēt, bet to nedarīsi, jo mīz par iespējamo sodu... tas ir varoņdarbs?

a par maniem darba pienākumiem tu neko nezini. tāpēc nesaprotu, ko tu te murgo. turklāt tev ir kaut kāda fundamentāla neizpratne par ofisos strādājošiem humanoīdiem, tipa tas tavā izpratnē nav īstens arbeit?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tiesibsargs
2017-04-29 13:49 (saite)
vovo, aizrādījumi manā virzienā ir bijuši. bias nav manīts, izņemot kopīgo interesi par humanoīdtiesībām un alu.

un kā mēs tviterī sākumā dirsāmies... ojjjojoj!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-04-29 16:08 (saite)
Humanoīdtiesības nebūt sašķaidītam pret asfaltu pēc kārtējā miera autobusa tūres tajā arī ietilpst?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2017-04-29 16:52 (saite)
ir tiesības uz dzīvību. bet izskatās, ka tu nesaproti, ko šis jēdziens nozīmē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-04-29 17:38 (saite)
izskatās, ka tu esi netieši līdzvainīgs nevainīgu cilvēku nāvēs, nelieti

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2017-04-29 18:29 (saite)
1.neesmu
2.kāds sakars ar tiesībām uz dzīvību?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tiesibsargs
2017-04-29 22:32 (saite)
un pašol nahui - tavas apsūdzības ir totāli slimas
https://twitter.com/goodman_ds/status/858379553277792257

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]axsys
2017-04-28 20:34 (saite)
Diegabikša cepšanās par "nacistiem" (ar uzsvaru uz pēdiņām) priekšā un pakaļā ir tikpat kaitinoša, bet viņam vismaz nav plānprātīgs māsterplāns ar ko viņš nevar beigt bāzties citiem virsū (vai vismaz neesmu pamanījis).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-04-28 20:46 (saite)
Neatceros, ka viņam būtu bijis ''ārprātīgs māsterplāns''. Vienkārši pauda savus uzskatus par pasauli un atšķirībā no lokālā vannabe poļitruka, to darīja artikulēti un bez lamāšanās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2017-04-28 22:06 (saite)
Ja tu par krišjāni, tad šams lamājās daudz, tiesa gan ne vienmēr.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]pinjons
2017-04-29 11:43 (saite)
Un kā ar Plāniem "iztulkot latviski Habermāsu" "izdot Satori alternatīvu mediju" u.tml. ? Nemaz nerunājot par murgaino misijas apziņu "cīnīties ar Cibu", kas nereti mijās ar publisku smilkstēšanu par to, cik daudzi šeit viņu uzskata par muļķi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-04-29 16:11 (saite)
Jā, viņš ir drama queen, bet specifiski izcelts tikai savu ''netradicionālo'' uzskatu dēļ. Un pēc tavas loģikas varētu teikt ''nu bet viņam vismaz ir plāni, nevis tikai tukša retorika''. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pinjons
2017-04-29 20:31 (saite)
Plāni, bez mēģinājumiem tos īstenot ir tukšas retorikas līmenī.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tiesibsargs
2017-04-29 13:55 (saite)
kas vainas noteiktai leksikai? es lamājos konsekventi, jebanāt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-04-29 16:12 (saite)
Man personīgi pret tavu lamāšanos nekas nav, pidrila. Un beidz izmantot Kārlina pikču. Viņš tevi par to nosistu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2017-04-29 16:54 (saite)
es drīzāk beigšu uz tavas cibas tekstu izdrukām, durila.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2017-04-29 23:50 (saite)
Būtu jautri noskaidrot, kādas dižas racionalitātes piruetes lielie loģiķi izveiks, lai parādītu, ka, piemēram, kristietība, viensētnieciskums, konservatīvisms un nacionālisms ir tas pats, kas islāma fundamentālisms. "Es zinu, zinu pareizo atbildi - apgaismības, redukcionisma un modernitātes kritika!" Patiesi, varbūt. Bet ja jebkura kritika ir tas pats, kas islāma fundamentālisms (turklāt praktisks), tad man šķiet, ka īstajiem datornūģiem (t.i., h+ robotu atsūkātājiem) laikam nāksies vai nu pieslīpēt brilles, vai arī pievilkt kādu vaļīgāku skrūvīti savā biošmio mieseklī.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]axsys
2017-04-30 00:13 (saite)
Protams ka spridzināšana un galvu griešana ir sliktāka par muldēšanu blogā. Problēma tajā, ka arī šī konkrētā veida muldēšana ("apgaismības, redukcionisma un modernitātes kritika"), ja to pārvērš praksē, izskatās tieši pēc tā paša. http://en.wikipedia.org/wiki/Ted_Kaczynski

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

non sequitur
(Anonīms)
2017-04-30 10:09 (saite)

Tu taču saproti, ka tikko daudzus praktizējošus kristiešus (jo konsekventa kristietība PRAKSĒ ir kritiska pret "apgaismību, redukcionismh, modernitāti"), zemniekus, konservatīvos un kritiķus pielīdzināji notiesātam pulverīšu sūtītājam?

Tas ir aptuveni tāpat, ja es teiktu: "Problēma tajā, ka arī šī konkrētā veida muldēšana ("pagātnes, vēstures, tradicionālo vērtību, kristietības, kapitālisma un citu vecā tipa saimniekošanas formu" kritika), ja to pārvērš praksē, izskatās tieši pēc tā paša. Un es ieliktu linku uz Staļinu, Polu Potu un Mao Dzedunu. Jā, patiesi, jāatzīst, ka Kačinskis un pat ISIS uz PRAKTIZĒJOŠO ateistu un modernistu fona ir sīki knišļi. Bet mēs jau noskaidrojām, ka šis arguments ir īsti non sequitur, slidenā nogāze, un ka tava loģikas piruete ir tikpat caurkritusi kā tie garlaicīgie kompji.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: non sequitur
[info]axsys
2017-04-30 11:26 (saite)
"Tu taču saproti, ka ... kritiķus pielīdzināji notiesātam pulverīšu sūtītājam?"

Pulverīšu sūtītājs mēģināja īstenot praksē šo te "kritiķu" ideālus. Ja tu gribi lai pazustu modernitāte un apgaismība un ja kāds cits cenšas to reāli panākt, tad kādā veidā jūs neesat vienā laivā?

"kristietība ... ir kritiska pret apgaismību"

Okej, labi ka vismaz pats atzīsti savu piederību fosīlijām. daudzi citi kkādu iemeslu pēc mēģina iestāstīt sev un citiem ka tās tomēr ir savienojamas lietas.

Nezinu gan no kāda īkšķa tu te izzīd un kam mēģini piešūt vēstures vai kapitālisma kritiku. Vēsturi ir bezjēdzīgi kritizēt jo tā pēc definīcijas nav spējīga mainīties, var tikai mācīties no vēstures kļūdām. Un kurš te ir pret kapitālismu? noteikti ne es.

P. S. toties saukt lietas uz kā burtiski balstās visa mūsdienu pasaule par caurkritušām -- tā gan ir tuvredzība un tumsonība vienā iepakojumā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2017-04-30 15:11 (saite)
visu veidu konservatīvie ir tas pats, kas islāma fundamentālisms. Islāma fundamentālisms - tas ir tas, kā izskatās, ja piemēram, kristietība, viensētnieciskums, konservatīvisms un nacionālisms nonāk pie teikšanas. Par laimi tas tā nav. Pieskatīsim lai arī turpmāk tas tā nebūtu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-01 18:18 (saite)
Tā, ieslēdzam ctulhu moudu. Visa veida ateisti ir masu slepkavas, kas tiecas pēc pasaules iekarošanas.
Beidz retardot. Retardošana ir grēks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]pinjons
2017-04-28 11:20 (saite)
Atšķirībā no krišjāņa, tevis un citiem interneta dirsējvaroņiem, šis vismaz darīja ko vairāk, nekā tikai gudri dirsa netā.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-04-28 14:33 (saite)
Kā mēs visi, kā mēs visi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pinjons
2017-04-28 18:55 (saite)
Ne jau visi no sevis mētā anti-establišmenta cīnītājus. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-04-28 19:44 (saite)
Nav jau starpība ko mētā, galvenais, ka mētā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pinjons
2017-04-28 20:14 (saite)
Mhm. Kārtējā nodreijātā "ne es viens ģibila, bet visi citi nav labāki" plate.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-04-28 20:44 (saite)
Nekur neesmu sevi saucis par ģibilu, dalbiņ.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pinjons
2017-04-29 11:43 (saite)
Ja nespēj uztvert metaforas, tad ģibila vien būsi, neatkarīgi no tā vai esi sevi par tādu saucis. :P

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-04-29 16:14 (saite)
no u
Tava metafora ir ekskrements.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2017-04-29 18:30 (saite)
ojobtvai kas par argumentu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]pinjons
2017-04-29 20:42 (saite)
Tātad, kā radīta komentāram pie tava ieraksta.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-04-29 21:14 (saite)
Visi tavi ieraksti ārpus jurdiskajiem ir ekskrementi. Tu domā, ka piederi pie kaut kādas kognitīvās elites? Sorī, spļaušana no augsta kōk vienlaikus sevi ekskludējot no parējās pelēkās masas, ir tipiska latviešu provinciāļa uģēls.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pinjons
2017-04-29 22:07 (saite)
Lai nu kurš visu tēmu eksperts (kura kategoriski apgalvojumi parasti neiztur par paviršu, gūgles līmeņa fact-checkingu) un visa "nepareizā" nodirsējs (vienlaikus krišjāniski liekulīgi pārmetot to citiem) te sāktu vāvuļot par "spļaušanu no auksta kōk". Pats nezināmu iemeslu dēļ esi iedomājies no sevis nezin ko.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-04-29 22:39 (saite)
Es neko neiedomājos, tikai izsaku ko domāju. Mans viedoklis vs citu viedokļi = fair game. Tu toties nemaz neproti piedāvāt jebko citu kā nievas par to ''cik visi stulbi'', nekad neapgaismojot kā tad ir patiesībā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pinjons
2017-04-29 22:49 (saite)
Lūk kārtējais tavs no pirksta izzīstais apgalvojums.

Nemaz nerunājot par to, ka tevis paša cibas ieraksti pārsvarā sastāv no "viss ir slikti" un "liberasti/leftārdi/establišments ir muļķi/kaitnieki" un lielākoties tas pat nav tevis paša viedoklis bet gan visādu interneta ateju ekskrementu pārpublicējumi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-04-29 23:44 (saite)
Tev un diegabiskim savukārt mažoritāte sastāv no ''stulbie nacionālisti lol'' izdirsieniem. Pot kettle. Nepatīk nelasi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pinjons
2017-04-30 10:11 (saite)
Tas, ka salasi citu tekstos tikai to ko vēlies, it kā sen nav nekāds noslēpums. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?