cits ([info]garamgajejs) rakstīja,
@ 2021-04-10 13:04:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Par prieku Aristotelam
Melot un apmelot ir pareizi, ja mērkis attaisno šādus līdzekļus.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]avralavral
2021-04-10 15:26 (saite)
Aristotels starp citu varbūt pat piekristu, bet izvirzītu virkni precizējumu; Arist. ētika ir ļoti elastīga, "mīksta", tā paredz tikai hipotētiskos imperatīvus. kombinējot to ar viņa morālo reālismu, viņš teiktu: melotājs nesasniedz mērķi un dzīvo sliktu un nelaimīgu dzīvi kā nepilnīgojies cilvēks. bet nu, ja grib, lai dara.
Precīzāks un kontekstam atbilstošāks citāts no viņa: nemelojiet pat sīkās, mazās lietās, jo tā izveidosies pieradums un, pieradumam izveidojoties, jūs sāksiet melot arī lielās un izšķirošās lietās, kam attiecīgi būs ļoti smagas sekas. patiesības teikšana ir kopjams tikums. drauga pienākums savukārt: palīdzēt kopt tikumu [aptuveni]
Stingrais, kategoriskais melošanas aizliegums nāk no Kanta.
Attiecībā uz teļu lapas vadlīnijām, kuras sarunā pieminēja sc lietotājs juris_tilts: kantiešu spārns nosoda un uzliek "piecus tēvs mūsu un trīs marijas"; neoaristoteliešu spārns ar sc lietotāju arti strīdās pretī. grūti iet :)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]garamgajejs
2021-04-10 15:43 (saite)
Saistošs precizējums. Es biju iedomājies, ka cepiena prot(ant?)agonists būs no kantiešu spārna, spriežot pēc kategoriskiem uzstādījumiem burtiski visās jomās. Pārsteidza nesagatavotu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]artis
2021-04-10 15:28 (saite)
Redz kur viens aristotelietis attaisno līdzekļus:

http://klab.lv/users/slikts/542557.html

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]avralavral
2021-04-10 15:38 (saite)
Arist. *varētu* attaisnot, veicot ļoti smalku analīzi no kopējā labuma viedokļa, bez jebkādas apelēšanas pie indivīdu "jūtām" utt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]artis
2021-04-10 15:45 (saite)
Jā, man arī nav īsti skaidrs, kāpēc šeit jāpiesauc tieši Aristotelis. Un ko Aristotelis teiktu par kara lauku? Vai drīkst apmānīt pretinieku, liekot viņam domāt, ka tu uzbruksi no ziemeļaustrumiem, lai gan patiesībā plāno to darīt no dienvidrietumiem?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]garamgajejs
2021-04-10 16:00 (saite)
Jo Aristotelis, ko es kā nespeciālists šajos jautājumos un B.Williams & S.Cavell iespaidā, saistu ar tādiem konceptiem kā phronesis un virtue ethics. Un Aristotelis tika bieži pieminēts. Tas arī viss.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]krishjaanis2
2021-04-10 16:15 (saite)
Par Aristoteli nezinu, bet apgaismības un it īpaši postmodernisma tradīcijas sekotājiem, kuru cibā ir ne mazums, meli, apmelošana un "mērķis attaisno līdzekļus" nulles summas spēles patiesi ir dienaskārtība.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]garamgajejs
2021-04-10 16:20 (saite)
Es no šiem taviem blanket statements esmu noguris. Mazākais, tie demonstrē vājas zināšanas jomās, par kurām tu centies spriest; lielākais, tā ir ļāunprātīga salmu kulšana.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krishjaanis2
2021-04-10 16:35 (saite)
Es savukārt esmu noguris no cibas mīlestības un iekļaušanas apustiuļu centieniem norakt savus idejiskos oponentus, jo atvērtie un mīlošie empātiskie hroniski nespēj apgalvojumus nošķirt no apgalvotāja, idejas no personas un patiesība pārāk sāpīgi acīs kož.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]garamgajejs
2021-04-10 16:37 (saite)
Jā jā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]artis
2021-04-10 16:37 (saite)
Es taču ieliku saiti ar piemēru, kur šīs paradigmas pārstāvis attaisno "saukšanu vārdā". Tas, viņaprāt, ir attaisnojoši dēļ Krišjāņa "ilgstošajām ļaunprātīgajām izpausmēm Cibā". [info]juris_tilts, savukārt, vairs nejautāja Poncija Pilāta jautājumu, bet sacījās to darot "patiesības vārdā". Vai Krišjānis pārspīlē ar "blanket statement"? Nu, var būt. Mazliet.


(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]juris_tilts
2021-04-10 16:45 (saite)
Es nesauktu viņu vārdā,ja vien viņš pats to cibā nebūtu izdarījis, turklāt vēl arī reprezentējis sevi kā telos.lv redaktoru (vairrākkārt), arī cibā. Tas ir būtiski. Es norādīju uz to, ko viņš pats jau bija norādījis. Pēc tam gan meloja, ka tā neesot patiesība. Tas viss jāskatās kopā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]artis
2021-04-10 17:20 (saite)
Jā, saprotu. Kā tik tikko teici, "viņa uzvedība (ne tikai, ka pretojās identitātes atklāšanai, bet arī veids un viņa amats) attaisno šo ierakstu un šos manus komentārus". Mērķis attaisno līdzekļus. Sevišķi jāpiezīmē par amatu. Ir kardināli svarīgi sasaistīt Krišjāni2 ar jauno projektu. Saprotu, ka ir azarts un var nedaudz atvieglot pieļaujamo līdzekļu grožus, jo mērķis ir arhi-svarīgs. Neattaisnoju, bet saprotu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]krishjaanis2
2021-04-10 22:19 (saite)
Es nesaucu cibā sevi vārdā, ko tu atkal muldi, mazais nabaga cilvēk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]juris_tilts
2021-04-10 22:25 (saite)
Paga, kāpēc muldu, vai tad krishjaanis2 šajā linkā neuzstājas kā telos.lv redaktors Krišjānis Lācis? http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:grf7z9LgADkJ:klab.lv/users/heda/238957.html+&cd=2&hl=en&ct=clnk&gl=lv

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krishjaanis2
2021-04-10 23:32 (saite)
Nē, neuzstājas, tā ir tikai tava interpretācija, kas droši vien balstās neveselīga apsēstībā ar vienu personu un krīpīgos stalkošanas centienos, turklāt jebkurš var skaidri redzēt, ka tur viena jūzera neviennozīmīgi interpretējamā informācija ir adresēt tikai vienam konkrētam cibiņam, nevis cibai kopumā vai īpaši tev. Tā beidz melst niekus un tūlīt pat atvainojies par apmelojumiem un doksošanu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]juris_tilts
2021-04-11 01:48 (saite)
Kur tad es Tevi tā sevišķi stalkoju? Elementāri, pamatskolas, kā Tu pats norādi, līmenī postējot linku uz Taviem meliem? avralavral arī Tevi stalko norādot uz Taviem meliem ar kādu citu linku?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krishjaanis2
2021-04-11 02:13 (saite)
Tu mani sevišķi stalko, īpaši meklējot informāciju par mani internetā tikai lai ieriebtu Agnesei Irbei. Turklāt postējot neviennozīmīgas izcelsmes linku uz neviennozīmīgi interpretējamu informāciju, lai sauktu mani par meli. Beidz mani stalkot un harassot, un tūlīt pat atsauc savus melus un apsūdzības.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]juris_tilts
2021-04-11 02:14 (saite)
Jā, lol. Neko atsaukt pat negrasos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krishjaanis2
2021-04-11 02:52 (saite)
Apbrīnojami, viņš pat atļaujas pasmieties, kaut gan nolējis ar sūdiem vairākus cilvēkus. Tūlīt pat atsauc, citādāk fakts, ka piesauc "sirdsapziņu" liecinās pret tevi, un tu būsi nonācis pavisam bēdīgā vietā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-04-11 10:57 (saite)
``Tūlīt pat atsauc`` atgādina scēnu rotaļlietu veikalā ar 3/4 gadnieku. Tūlīt pat nopērc mantiņu [vārtās pa zemi, brēc]

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]garamgajejs
2021-04-10 16:57 (saite)
Tas gan neko neizsaka par nabaga Aristoteli un paradigmām, vai personīgiem principiem, kas balstās viņa filosofijā. Bet Krišjānis konsekventi nonivelē visu pēc būtības, kas nav balstīts kaut kādā pirmsapgaismības ontoloģijā, vai kas viņam tur tagad telosu iespaido. Vēl eksplicīti uzstadot, ka visi, kas pieder pie dažādām nozarēm un velta savu enerģiju, laiku un dzīvi, lai mēs nenīktu zem pieaugoša slimību, klimata kataklizmu, etnisko konfliktu, milzu korporāciju utt. utjpr. iespaida, degs elles liesmās. Visi ir muļki, jo tādi tie ir. Dievs mūs visus glābs. Un tad pieprasa diskutēt ar viņu 'par idejām.' Es tiešām nesaprotu, kā Tu to vari neredzēt. Varbūt, ka tie ir kaut kādi personības traucējumi, nezinu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]avralavral
2021-04-10 17:47 (saite)
"kaut kādā pirmsapgaismības ontoloģijā" :)))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-04-11 10:59 (saite)
Nu tā izskatās, jā. Ja palasa Krišjāni.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]artis
2021-04-10 18:03 (saite)
"Visi ir muļki, jo tādi tie ir. Dievs mūs visus glābs. Un tad pieprasa diskutēt ar viņu 'par idejām.' Es tiešām nesaprotu, kā Tu to vari neredzēt. Varbūt, ka tie ir kaut kādi personības traucējumi, nezinu."

Es to redzu. Viņš ir viens velnišķs μύωψ, jā. Vai tas vienmēr ir patīkami? Nē. Vai tas pieprasa šādu Jūsu reakciju? Absolūti nē. Es esmu ateists. Pēc viņa ieskatiem, es arī, iespējams, degšu elles liesmās. Bet es neesmu tāda sniegpārsliņa, ka mani tas satrauc līdz sirds dziļumiem, vai, ka man tas liegtu ar viņu diskutēt. Man tas šķiet interesanti. Arī viņa "pirmsapgaismības ontoloģija" (??? LOL). Labāk pastāsti vairāk par maniem personības traucējumiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]artis
2021-04-10 18:19 (saite)
Neesmu vienīgais, kas to vērtē tieši tā. Kā tikko ierakstījis [info]ctulhu, "Vot interesanti kas tad būtu tās ilgstošās ļaunprātīgās izpausmes? Okej Krišjānis raksta muļķības, bet nu piezīmēsim ka daudzi, ieskaitot minēto Sliktu dara to pašu". Pilnīgi piekrītu. Diez, kas mani saista ar [info]ctulhu? Personības traucējumi?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]garamgajejs
2021-04-10 18:57 (saite)
Kur slikts ir launprátígs? Agrák, kur jums ir sava vésture, bija visádas derdzígas izpausmes. Daudzi seit iesaistítie bija jaunáki un lieli prátvéderi. Pédéjo laiku ieraksti no slikts ir par tému, un vinam uzbrúk par idejám, launpratigi lietojot ad hominem, tipa golodomora un komunisma noziegumu apologéts un kas tur vél tik ne. Ar K launprátíbu tiek, manuprát, domáta vina vélme vaját cilvékus, ká tádam inkvizitoram.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]artis
2021-04-10 19:40 (saite)
Kur slikts ir ļaunprātīgs? Pastāvīgi. Piemēram, implicējot, ka zina kaut kādas privātas šausmu lietas par A.I. Tev ir radies maldīgs priekšstats par slikta kungu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]artis
2021-04-10 19:57 (saite)
Man patīk, ka Tu jautā par slikta ļaunprātību, bet mirkli iepriekš uz viņa insinuāciju par mani ("Man patika tā vieta, kur cilvēks izceļ sevi kā izlūkaģentu") atbildi apstiprinoši.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]garamgajejs
2021-04-10 20:11 (saite)
Mana atbilde tur uzraada piekrisanu tam, ka threads ir pilns ar materialu kadai esejai, piemeram. Nenolasiju, ka tas ir par Tevi konkreeti, jo tur apvainojumi un pienemumi pa pilno. Jums pasiem savs beef.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]artis
2021-04-10 20:29 (saite)
Ok.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]krishjaanis2
2021-04-10 23:34 (saite)
Kritiskus komentārus par publiski lasāmiem idejiskiem apgalvojumiem nosaukt par "vēlmi vajāt cilvēkus" ir laikam kaut kāds īpašs sociaļantropoloģijas ieskats, kas lajiem nav pieejams.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]garamgajejs
2021-04-11 00:14 (saite)
Já, tev sirsniná ir arí nenovídíba un launums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krishjaanis2
2021-04-11 00:38 (saite)
Tu neko nezini par manu sirsniņu un vai vispār šis jūzeris ir cilvēks, nevis bots, simulācija vai dažādu personu eksperimentāls, unikāls projekts. Iesaku atturēties no citu, nepazīstamu cilvēku vai botu rakstura apspriešanas. Tu neesi Dievs, kurš patiešām redz, kas sirsniņās iekšā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]garamgajejs
2021-04-11 00:45 (saite)
Atvelc elpu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krishjaanis2
2021-04-11 01:26 (saite)
Tu pats šo sāki.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2021-04-11 11:01 (saite)
/ Ar K launprátíbu tiek, manuprát, domáta vina vélme vaját cilvékus, ká tádam inkvizitoram. /

Nu vispār slikts arī ir šādas izpausmes demonstrējis, vairāk tādā virzienā, ka oponentam vajadzētu aizbāzt muti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]garamgajejs
2021-04-11 13:45 (saite)
Ir demonstrējis, bet nepraktizē vienā laidā. K gadījums ir kaut kāds hibrīds starp trollingu, flūdu un vajāšanu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-04-11 17:46 (saite)
Nu pēdējā laikā ir drusku intensīvāk jā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]saka_taisniibu2
2021-04-12 21:28 (saite)
Par cik tu tikko faktiski no zila gaisa sasaistīji krishjaani2 ar kaut kādiem rasistiem un antisemītiem (kas ir nopietnas apsūdzības), drīzāk ir jājautā, kas ir tas, ar ko nodarbojies tu? - trollings, flūds tas nav, drīzāk agresija, vajāšana, uzmācība un stalkošana, ko pavada ļoti ļaunprātīgi nolūki to vēl pārnest uz "reālo" dzīvi. Tu esi sevi pilnīgi diskreditējis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]garamgajejs
2021-04-10 18:50 (saite)
Minéjumu par traucéjumiem attiecináju uz K., nevis Tevi. Manuprát, patologiska vélme pazemot oponentus. Personígi tas mani neaizvaino, jo vina un co viedoklis par mani ir vienalga un neietekmé. Bet cibas kontekstá nogurdina un izbesí gan. Ja velme péc daudz maz pieklájígas, ne maigas, vai ípasi draudzígas, vnk daudz maz pieklájígas, sarunas Tev ir kaut káda sniegpárslinu búsana, lai tá bútu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]artis
2021-04-10 19:43 (saite)
Nu, ok. Varu piekrist, ka kādam tas var šķist besīgi/izbesīt. Nedomāju, ka doksošana ir attaisnojoša, jo viņa pastāvīgie iebildumi ir "nogurdinoši". Man tā ir robežas pārkāpšana. Citiem, acīmredzot, nē. Lai tā būtu. Izlietu ūdeni nesasmelsi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]garamgajejs
2021-04-10 20:04 (saite)
Mana nostaaja pret doksoshanu nav mainijusies un ir negativa.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]krishjaanis2
2021-04-10 22:55 (saite)
Mani neinteresē pieklājīgas sarunas ar dekonstrutīviķiem un liekuļiem. Viss mīlošais, atvērtais un iekļaujošais liberālisms ir viena grandioza liekulība, tāpēc es arī izmantoju tādu skaidru un skarbu, neglaimojošu valodu, jo ļaudis mūslaikos pieraduši pie paijājošas un ieaijājošas sensitivity trainign zaptes. Mans mērķis ir sensitivity treiningus nolīdzināt līdz ar buldozeru. Tas jums visiem "mentāli" ļoti palīdzēu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]garamgajejs
2021-04-10 23:45 (saite)
Komentars nav domats tev.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2021-04-11 11:04 (saite)
Nu redzi, tev liekas aplams postmodernisms. OK. Tev taisnība. Ir tur daudz kas aplams. Kur ir problēma? Kristietībā arī ir daudz kas aplams. Tu maini savalkātas zeķēs vienu pret otru. No tā nepaliek labāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]garamgajejs
2021-04-10 19:17 (saite)
Turklát, Tu ar vinu nediskuté. Jús pársvará vienojaties un piekrítosi pamájat viens otram. Kas ir viss labi. Bet kaut ko iebilst nozímé sanemt barrage ar personígiem apvainojumiem pirmajá paragráfá. Tas pats notiek, kad vins paviesojas randomá. Tá nav ne diskusija, ne polemika, tas ir ar mérki apklusinát, kas arí uzrádás centienos par visám varém visur pateikt pédéjo várdu. Amizanti, kaut kádá mérá. Bet redzi, ir cilvéki, kuriem tas patiesám klúst aizskarosi un kaitéjosi. Tu tacu nenoliegsi vinu realitáti un pieredzi saucot to par sniegpárslinu búsanu?
Es sim esmu veltíjis párák daudz laika sodien.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]artis
2021-04-10 19:45 (saite)
Atļaušos apšaubīt, ka "tas ir ar mérki apklusinát". Neesmu šādu intenci novērojis, bet jā, es nevaru noliegt, ka ir cilvéki, kuriem tas patiesám klúst aizskarosi un kaitéjosi". Ļoti žēl, ka šādas diskusijas internetā cilvēkiem šķiet "kaitējošas". Manuprāt, tā ir bīstama tendence.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]krishjaanis2
2021-04-10 23:38 (saite)
Jā, mans mērķis ir ar buldozeru nolīdzināt visu to frankenšteiniski uzaugušo augoni, kurš balstās pēcapgaismības ontoloģijā un ir savanģojis, paverdzinājis daudzu normālu cilvēku prātus, t.sk. daudzus cilvēkus, kurus es kādreiz esmu pazinis un kuri man ir bijuši tuvi. Es nelikšos mierā, kamēr šis pēcapgaismības marazms nebūs iedzīts dziļā pagrīdē un iekļauts kaut kādos aizliegto vai vismaz ierobežotas pieejamības grāmatu indeksos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-04-11 11:05 (saite)
/iekļauts kaut kādos aizliegto vai vismaz ierobežotas pieejamības grāmatu indeksos. /

Blakus bībelei?

Nu jā šitas ir aplami. Grāmatām ir jābūt pieejamām visām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2021-04-11 10:58 (saite)
reliģija, tā tas strādā :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]garamgajejs
2021-04-11 13:47 (saite)
Es precizētu, ka tas ir reliģisks fanātisms fenomenoloģiskā griezumā un ekstrēmisms politiskā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-04-11 17:47 (saite)
Jā, briljanta kombinācija.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]saka_taisniibu2
2021-04-12 17:08 (saite)
Tad lūk, kur visas litas sāls! Tu vienkārši nespēj sagremot to, ka kaut kur pasaulē ir viens cibiņš ar tev nepieņemamiem reliģiskajiem un politiskajiem uzskatiem. Tādēļ tu jau vairākas dienas pēc kārtas pavērš visu lietu personiskā virzienā, nevis strīdā par idejām, pret kurām, tu, protams, neko nevari iesākt, jo šīe noteiktie uzskati ir neatspēkojami un neapstrīdami. Tie acīmredzot ir tik spēcīgi, ka par visām vārītēm ir jāmobilizē visa ciba pret vienu random jūzeri, pēc iespējas uzbrūkot personiski.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]garamgajejs
2021-04-12 20:41 (saite)
Pasaulē ir vairāki cibiņi ar man nepieņemamiem reliģiskiem un politiskiem uzskatiem. To starpā rasisti un antisemīti, ar ko tu šeit biedrojies. Bet redzi, šis notikums ir tava sen pasludinātā kara pret cibu rezultāts. Iesprāga tieši sejā, tā teikt. Bet par visas cibas mobilizāciju, metafora strādātu, bet pārāk glaimojoši, nav man tāda vara un nevajag. Ciba pati zina, ko dara. Publiskā telpa organizējas pati.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]saka_taisniibu2
2021-04-12 21:05 (saite)
Lieliski, nepietiek, ka tu mani jau dienām, ja ne nedēļām apcel, vajā, lamā, tu mani vēl mēģini sasaistīt ar kaut kādiem sevis izdomātiem antisemītiem un rasistiem. Vai es tiešām šobrīd sarunājos ar tīru universitāšu zilmataino SJW katīvistu, vai man tikai rādās un šis ir nelāgs sapnis?
Ciba nav publiskā telpa, bet gan sasmacis pīļu dīķis, un kā rādās, 6.b klases bulliju klubiņš, kuri tiešām, kā jau raksti, "paši zina, ko dara". Biju naivs, domājot, ka šiem bullijiem var kaut cik likt atbildēt par saviem vārdiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]garamgajejs
2021-04-12 21:11 (saite)
Būs jau labi, paraudāsi un pāries.

(Replies frozen) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2021-04-13 21:47 (saite)
/nevis strīdā par idejām, pret kurām, tu, protams, neko nevari iesākt, jo šīe noteiktie uzskati ir neatspēkojami un neapstrīdami./

Tev nav taisnība, kāreiz šīs idejas netur ūdeni, bet pret noteiktām personām kā nesējiem man nekas nav. To pārmaiņas pēc kristieši ir pareizi sapratuši, viņiem ir teiciens - ienīst vajag grēku nevis grēcinieku. Kas tulkojot cilvēku valodā nozīmē ka kritizēt vajag aplamas idejas, tādas kā ticību dievam, nevis ienīst un vajāt noteiktas personas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?