smadzeņu darbības blakusprodukts
Replying To 
16th-Dec-2016 08:46 pm
Būtībā, tas ir proporcijas saīsināts pieraksts.

Piemēram
Vajag uzzināt, cik cukura ir glāzē kolas, ja zināms, ka 100 ml ir 20 grami. Tad bērni raksta šitā
100 ml ... 20 g
250 ml ... ?
? = (250 x 20):100

Vienu diagonāli izdala ar otru (velk krustiņu). Ar to bieži aizraujas dažādi eksaktie skolotāji. Diemžēl, beigās paliek prātā tikai, ka visu varēja maģiski dabūt "ar krustiņu" un tiek reizināti un dalīti nejauši lielumi
Reply Form 
From:
Username:
Password:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs IP addresses of anonymous posters.
This page was loaded May 13th 2024, 8:44 am GMT.