extranjero ([info]extranjero) rakstīja,
@ 2022-01-29 09:04:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Pārdomas par to, kāpēc Ukraina ir tāda nelaimes čupiņa. Īsumā: tie ir oligarhi, kuriem ir izdevīgāk noturēties pie stagnējošas industrijas un ievākt zināmu peļņas procentu no tās, nekā uzdrošināties atvērt ekonomiku ar veselīgu konkurenci, kurā būs ne tikai daudzi vinnētāji, bet arī daudzi zaudētāji.

Šeit svarīgs moments ir, ka ražošana ir ļoti būtiska ekonomikas uzplaukuma daļa. Lai kā mēs to censtos noliegt, bez tās nekur nevaram. Pēc PSRS sabrukuma mums bija muļķīgā ideja, ka neko nevajag, ka pietiek ar bankām, tirgošanu un tūrismu. Bet tā tomēr nav. Latvija šeit nav īsti analizēta, bet ir redzams, ka mums ir daudz attīstītas ražošanas. Tie pārsvarā nav gala produkti, bet ir daudz dažādu daļu ražotāji un tamlīdzīgi.

Pat Lietuva, kura saķildojās ar Ķīnu, pēkšņi izjuta spiedienu, kad Ķīna pieprasīja Vācijas partneriem atteikties no Lietuvā ražoto daļu izmantošanas. Šķiet, ka tas atrisinājās pozitīvi, kad Taivāna piedāvāja investēt Lietuvā mikročipu ražošanā. Protams, Lietuvā tik milzīgus projektus nevar īstenot, bet kaut kādu loģistikas daļu var attīstīt. Un tieši čipu ražošana ir joma, kur Eiropa ir smagi cietusi, ieliekot visas olas Ķīnas groziņā.

Es atceros, kā Zatlers savā laikā sacēla traci par pārmērīgu oligarhu varu Latvijā. To viņš protams, darīja, lai spodrinātu sev spalvas savas pelēcīgās prezidentūras laikā. Bet tomēr – formāli viņam bija taisnība, un vienlaicīgi arī pret oligarhiem tika dots liels pretspiediens. Vai politikā tagad kaut ko nosaka Šlesers vai Šķēle? Nezinu, bet Ukraina ir valsts, kur šādi un vēl lielāki oligarhi nosaka gandrīz visu. Tāpēc arī viņiem ir milzu problēmas ar valsti.

Visskumjākais ir tas, ka zaļie bieži ir netieši šādi oligarhu atbalstītāji. Tas, ka Lembergs un zaļie vienmēr ir bijuši kaut kā saistīti, nav nekāda sagadīšanās.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]mapats
2022-01-29 16:33 (saite)
Ir variants, ka kāds mēģina mākslīgi uzkurināt karu un Ukraina-Krievija, ar ASV kā proksiju, ir viens no variantiem. Aizdoma krīt uz tiem, kas regulē to Alcheimera skarto večuku Z Amerikā.

(Atbildēt uz šo)


[info]dzeltens
2022-01-29 16:38 (saite)
ZZS nav nekādi zaļie, bet parodija. Partija, kurā apvienotas industrālās lauksaimniecības lobijs un “zaļums” bez visa Lemberga jau ir labs oksimorons.
Progresīvie ir Latvijā vistuvāk tam, ko rietumos saprot ar zaļajiem,var viņiem pārmest kreisumu, ja nepatīk kreisie, bet saikni ar oligarhiem gan nevar.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-01-29 16:45 (saite)
Tu gribi teikt, ka īstie zaļie un Progresīvie ir pret efektīvu lauksaimniecību, un tādējādi ir vēl lielāka parodija par ZZS?

Tiešām tu varētu paskaidrot, kā varētu pabarot 7 vai 8 miljardus bez industriālas lauksaimniecības, piemēram, slāpekļa mēslojuma ražošanas? Un nē, gaļas patēriņa samazināšana tur nepalīdzēs, jo lopu mēslojums ir tik būtisks, ka to atņemot, vajadzība pēc minerālmēsliem tikai pieaugs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-01-29 17:04 (saite)
Nē, es neko no tā nevēlos teikt un atspēkot salmu vīra tipa argumentus nav mans hobijs.
Tikai gribēju norādīt, ka Latvijas Zaļajai partijai, kas ir daļa no ZZS, ir sakars ar oligarhiem, bet praktiski nekāda sakara ar zaļajām idejām, ko parāda arī viņu reālā politika - darbība pašvaldībās un balsojumi Saeimā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-01-29 17:07 (saite)
Te būtu jājautā, kas ir zaļās idejas?

Es kā zaļi domājošs iedomātos AES + vēja enerģija, efektīvu industriālu lauksaimniecību, centralizētus atkritumu pārstrādes centrus ar AI vadītu šķirošanu. Varbūt arī vairāk attīstītu mazpilsētas, māju un dzīvokļu celšanu tajos, kas attiecīgi nozīmē, ka vairāk jāinvestē ceļu infrastruktūrā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2022-01-29 16:55 (saite)
Kas tad progresīvie ir, ja ne kreisies? Vai wokes tagad vairs NAV kreisie? Okej, varbūt taisnība ir tiem, ka lebējs/kreiss ir novecojusi dihotomija. Man padomā jauna - totāli debīlie/mazāk debīlie. Pirmie būty progresīvie, kas tupa copy paste debīlismu no saviem Rietumu lielskung partijām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-01-29 17:00 (saite)
Tu lasi arī vai tikai komentē ne pa ķeksi?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-01-29 17:03 (saite)
Tomēr ir. Ja antiprojekcija ir pret AES, jo tie prasa lielus ieguldījumus, tad sanāk, ka tas būs kā Ukrainā, kur oligarhi arī ir pret atklātiem lieliem projektiem, kas prasa lielas (pamatā Eiropas) investīcijas. Ar to viņš leģitimizē šo stagnāciju, kas ir tieši tas, ko grib oligarhi. Ja Progresīvie (cik ironisks nosaukums) ir par līdzīgu politiku, tad viņi lej ūdeni uz oligarhu dzirnavām, pat jo formāli ir pret viņiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-01-29 17:08 (saite)
dzeltens: Progresīvie ir kreisie.
gnidris: Kopš kura laika Progresīvie nav kreisie?
extranjero: jz antiprojekcija ir pret AES, tāpēc progresīvie ir par oligarhiem.

Ko jūs tur pīpējat? Radiāciju?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-01-29 17:11 (saite)
Tu neteici kreisie. Tu teici, ka viņiem var pārmest kreisumu, ar ko parasti saprot, ka īsti nav kreisi, bet kritiķi atradīs, ka viņiem ir dažas kreisas idejas.

Man vairāk interesē, kāpēc tieši tu domā, ka progresīvie ir zaļiem? Man viņi izskatās woke, apmēram, kā antiprojekcija, bez jebkāda zaļuma.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]extranjero
2022-01-29 17:14 (saite)
Es tagad lasu: https://lv.wikipedia.org/wiki/Progres%C4%ABvie

Tur skaidri teikts, ka viņi ir kreisie. Viņiem nevar pārmest kreisumu, jo viņi pēc definīcijas tādi ir.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-01-29 17:20 (saite)
Tad palasi viņu vides programmu un sapratīsi, ka viņi pēc būtības ir arī zaļie.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-01-29 17:26 (saite)
Es lasu https://www.progresivie.lv/wp-content/uploads/2021/11/PRO.pdf

Tur nav nekā konkrēta.

Un par zaļumu tur gandrīz nekā nav. Viņi runā par “klimata krīzi” bez konkretizācijas, acīmredzot viņi domā, ka tas Latvijai ir aktuāli (patiesībā Latvijā sasilšana būs tikai pozitīva, globāli – tur būs lielākas pārmaiņas).

Turklāt 1,5 grādi ir pilnīgi nereāls mērķis, un par tā sasniegšanu viņiem ir tikai viena ideja – aizgriezt gāzes trubu no Krievijas, bez jebkādiem ierosinājumiem, ko tad likt vietā.

Pat par lauksaimniecību viņi par lielāko problēmu uzskata, ka kāds no tās nopelna vairāk nekā cits.

Viņi nav zaļie – viņi ir tikai woke kreisie.

Palasīšu tagad par ZZS, lai redzētu, vai viņiem ir kādas konkrētākas idejas vai nav.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-01-29 17:36 (saite)
Ir, ir zaļi - aizbūvēt kāpu joslas un mežus Jūrmalā par oligarhu naudu ir ZZS “zaļumiņa” viens no piemēriem. Viņi saucas zaļie tikai tāpēc, ka viņu elektorātam liekas, ja jau atbalsta zemniekus, tad jau zaļi. Kaut gan reāli atbalsta pesticīdu lietošanas pieaugumu un Krievijas gāzi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-01-29 17:37 (saite)
Pesticīdi ir ok, ja lieto ar mēru. Bet ĢMO būtu vēl labāk.

Krievijas gāzi arī nevar aizgriezt, kamēr nav alternatīvas vietā. Tur jau būs taisnība, ka oligarhiem alternatīvas neinteresē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2022-01-30 08:22 (saite)
Forši kā tu izvairies no saviem feileriem pārlecot uz pavisam citu tēmu. Jā, mums baigi piš ZZS.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-01-30 09:54 (saite)
Tāpēc ka ieraksts bija par zaļo saistību ar Lembergu, lol.
Pieminot progresīvos man goda vārds neienāca prātā, ka kāds var nezināt, ka viņi ir kreisie, un sacepties par kaut kādu formulējumu. Autism is cibas superpower, acīmredzot.
Un pieminēju tāpēc, ka viņiem, atšķirībā no LZS, ir kaut kāda ideoloģiska bāze, lai pretendētu uz zaļumu, kā arī cilvēki ar atbilstošu izglītību, kas arī nav mazsvarīgi. Tā ka var viņi nepatikt, jo kreisie (haha), zaļi viņi tomēr ir. Taču priecājieties - zaļie taču jūsu izpratnē ir sliktie, lol.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-01-30 10:04 (saite)
Progresīvie nav zaļie. Tie, kas tā domā, ir 100% woke. Vispār tavs ieraksts man lika daudz padomāt, kas vispār ir tie, kas uzdodas par zaļajiem – tie pamatā ir cilvēki par LGBTUIHJ+ tiesībām, par brīvām narkotikām, fano par visām kreiso idejām. Daži vēl ir par to, ka vajag atteikties no minerālmēsliem lauksaimniecībai un radīt plašu badu sabiedrībā. Tad vēl viņu starpā ir degrowth and depopulate fani.

Kur te ir zaļums? Kaut vienu piemēru, kur tas zaļums izpaužas? Kur atbalsts AES, kas kopīgi ar vēja ģeneratoriem/saules paneļiem var samazināt CO2 izmešus? Kur atbalsts ĢMO, kas var palīdzēt samazināt pesticīdu lietošanu? Nosauc kaut vienu jēdzīgu lietu attiecībā uz ekoloģiju, ko šie “zaļie” atbalsta?

Woke laikam ir superspēja palikt neinformētam. Es čaritabli to saucu par maģisko domāšanu, un tas nekādi nemaina būtību, ka ar šo maģisko domāšanu ir aplipuši tik daudzi. Bet politiski tās ir tikai sliktas un kaitīgas idejas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]extranjero
2022-01-29 17:36 (saite)
ZZS ir konkrētāka, bet diemžēl pilnīgi aplama:

>> Veidot Latviju par zaļāko valsti pasaulē, lai Latvijas daba un tās daudzveidība ir tās bagātība, nevis apgrūtinājums.

Ok, bet tas ir tikai lozungs.

>> Pasargāt Latviju no ģenētiski modificētiem organismiem un kodolenerģijas.

Pilnīgs absurds. Bez šīm lietām zaļā attīstība nav iespējama.

>> Atbalstīt atjaunojamo enerģijas veidu izmantošanu un videi draudzīgu transportu.

Ok, bet konkrēti?

>> Mazināt nodokļus vietējiem atjaunojamajiem energoresursiem, tā veicinot to daļas palielināšanu enerģētikā.

Lasi: dodiet subsīdijas mūsu uzņēmējiem.

Tā ir, nekādi zaļiem viņi nav. Bet Vācijas zaļiem jau droši vien ir tādi paši. Šobrīd zaļie nav nekādi zaļie.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-01-29 17:48 (saite)
Viņus nesen izmeta no Eiropas zaļajiem. Tā ka nez vai ir tādi paši. https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/latvijas-zala-partija-izslegta-no-eiropas-zalas-partijas.a337925/

Lai nu kā, viss, ko gribēju teikt, ir, ka ZZS ir Lemberga kabatas partija, nevis jebkādā veidā “zaļie”.

Apspriest, cik woke ir vai kur kļūdās progresīvie, negribu. Bet viņiem nav pierādītas saistības ar oligarhiem. Ka viņi kaut ko dara to interesēs, ir fantāzijas un spekulācijas, ar tām, lūdzu, ne pie manis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-01-29 17:52 (saite)
Šķiet, ka progresīvie ir pret lieliem projektiem. Viņu “progresīvisms” ir tikai saistībā LGBASAF+, kas parāda, ka viņi ir 100% woke.

Un viņi nav zaļie, tāpēc arguments, ka viņiem nav saistība ar oligarhiem ir nebūtisks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-01-29 18:05 (saite)
Woke ir kaut kāda gnidrologveidīgo ieviesta histērija. Ja nav ko sliktu teikt, tad woke, woke, pārvērtīs jūsu bērnus par tranijiem aaaaa!
Progresīvie nav tikai par LGBT, kaut arī tā viņus bieži uztver. Ne bez oligarhu partiju sponsorēta PR, manuprāt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-01-29 18:18 (saite)
Woke ir woke. Mēģināt iztēloties, ka tādu woke ideju nav, ir maģiskā domāšana.

Progresīvo programmā tā nodaļa par LGBTAUDASY+ ir visgarākā, lai gan reāli tā ir nozīmīga tikai neliela iedzīvotāju daļai.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-01-29 18:31 (saite)
Varbūt ir visgarākā, bet iespējamais autors nesen ar skandālu pameta partiju kā nepietiekami LGBT orientētu.
Man tas, ko parasti cibā lamā par woke lielākoties nešķiet nekas slikts. Dažāda veida aktīvisms, piemēram. Līdz ar ko man tas šķiet kaut kāds parazītvārds, tizls labējo mēms, nekas vairāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-01-29 18:40 (saite)
Tas nav parazītvārds, bet pašu woke ierosināts. Tas nav aktīvisms, bet tieši kreiso ekstrēmais aktīvisms. Tas, ka viņi tagad negrib, ka viņus sauc šajā vārdā ir izskaidrots šeit: https://freddiedeboer.substack.com/p/please-just-fucking-tell-me-what

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2022-01-30 08:40 (saite)
"Man tas, ko parasti cibā lamā par woke lielākoties nešķiet nekas slikts."

Tas ir normāli. Tu pati esi woke, tāpēc tu noliedz, ka esi woke. Precīzi tāda ir kreiso taktika visā pasaulē kopš sākta gala. "Mēs vienkārši esam normālie cilvēki"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-01-30 10:01 (saite)
Vispār jau es nedaru pilnīgi neko, lai būtu woke. Savu mūžu neesmu bijusi nevienā protestā vai kaut ko boikotējusi vai bijusi partijā. Bet Tev jau visus, kuru uzskatiem nepiekrīti, patīk nolamāt par woke, tas ir normāli, lol.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-01-30 10:28 (saite)
Es spriežu pēc taviem cibas ierakstiem. Tu savu ticību esi apliecinājusi. Piedalies vai nepiedalies aktīvistu organizācijās ir otršķirīgs jautājums. Vai tad tu uzskati, ka esmu konservatīvs vai raitwing tikai tad, ja piedalos kādā organizācijā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]dzeltens
2022-01-29 18:09 (saite)
Ja zaļajiem Tavuprāt būtu jāatbalsta AES, ĢMO un jārosina lietot vairāk pesticīdu “ar mēru”, jo uz Eiropas fona taču lietojam maz, tad šādā izpratnē viņi nav zaļie. Man gan izskatās, ka Tava izpratne par zaļumu ir drusku ačgārna.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-01-29 18:37 (saite)
UK vienīgi zaļie, kas tiek ievēlēti ir Braitonā. Par šo zaļo ekoloģisko programmu neko nezinu, bet citādi Braitona ir geju un narkomānu pilsēta. Tā ir pilsēta, kur es studēju farmāciju un kur man bija jāapgūst, kā instruēt narkomānus pareizā heroīna injicēšanas tehnikā.

Eiropas zaļie droši vien ir līdzīgi. Zaļais ir koda vārds marihuānai, un varbūt tas ir viņu slēptais politiskais vēstījums. Pēc tā gnidrologs būs gana zaļš. Un es arī atbalstu brīvu pieeju marihuānai, lai gan pats neņemu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-01-29 18:49 (saite)
Nu, progresīvie Rīgā cenšas ieviest atkritumu šķirošanu un mazināt autotransporta dominanti. Nedomāju, ka tas būtu kaut kas baigi woke.
Bet gnidrologs kā true zaļais pretstatā visādiem fake wokēm ir labs joks :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-01-29 18:52 (saite)
Viņš gan vienlaicīgi būtu arī kristāldzidrais, brūnais laikam nē, jo tā laikam sauc arī heroīnu, ne tikai kandžu :) kaut gan būtu atbilstošāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-01-29 18:57 (saite)
zaļais pūķis :)

Bet heroīnu gan nevajag. No šī ceļa nav atgriešanās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2022-01-30 08:47 (saite)
Hmm, es arī šķiroju savus atkritumus (dedzināmo nokurinu, organisko izleju kompostā, pārējo urnā) un braukāju ar veļļuku, tāka zaļāks par zaļu.:)
Wokes ir fake arīdzan tāpēc, ka gandrīz nekad nepiekopj, ko sprediķo. Piemēram feikdēmijas ierobežojumus uzliekošās woke elites manāmi nebaidās no šīs nāvējošās slimības un neievēro sevis uzliktos noteikumus.
Tu, šķiet, melīgumā neatpaliec. "Es neesmu tas, kas esmu lol"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-01-30 09:56 (saite)
Es ceru, ka kā kārtīgs lauku cilvēks nokurināmajā ieskaiti arī plastmasu.
Pārējais ir vienkārši murgi, pat nezinu, ko atbildēt. Boriss UK ir kreisais? Britu karaļnams arī? Ok.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-01-30 10:10 (saite)
Boriss ir pilnīgs woke. Viņš uzlika stingrus, pilnīgi nevajadzīgus lokdaunus. Kas es cibā argumentēju, ka tie ir pilnīgi nevajadzīgi, mani cibas woke nosauca ar psihopātu, fašistu un ko tik vēl ne.

Tagad viņš pēc 2 gadiem ir pirmais no visiem woke valstu līderiem, kas ir visu atcēlis. Bet tas neko daudz viņu nepaglābj. Tagad viņu varbūt atlaidīs par it kā tortes ēšanu lokdaunu laikā. Bet tas ir nebūtiski, viņš ir jāatlaiž un jātiesā par lokdaunu ieviešanu, nevis formālu pārkāpšanu.

Tagad Kanādieši brīvības konvojs ir aizbraucis pie parlamenta, lai pieprasītu tikai tādas pašas brīvības, kādas ir UK. Jo nav saprotams, kāpēc pie līdzīgiem slimības līmeņiem/vakcinēto skaita utt., vispār ierobežojumi ir vajadzīgi. Bet viņu premjerministrs ir zaķupastala un ir aizlaidies. Kā viņš vispār varētu aizstāvēt valsti, ja rastos tāda vajadzība, ja viņš pat nevar paskatīties acīs savas valsts godīgiem pilsoņiem?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-01-30 10:26 (saite)
Tas ir ļoti labi, bet gnidrologs Borisu pieskaita woke boļševikiem, kaut arī pēc politiskās piederības viņš ir konservatīvais, tāpat kā, piemēram, Merkele. Bet tam taču nav nozīmes, jo vieglāk ir neko nezināt un gānīties par mistiskiem woke. Ja tā nav maģiskā domāšana (kaut kāds ienaidnieka totēms, ap ko dancot), tad es nezinu, kas ir.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-01-30 10:41 (saite)
Konservatīvie jau sen ir kļuvuši woke. Tu kā no mēness nokritusi...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-01-30 11:54 (saite)
Ak tad es esmu no mēness nokritusi? Ok, bet tu izskatās pat nedomā krist lejā un tā arī dzīvo uz mēness, kur LZP ir zaļie, īstie zaļie ir par AES un mušas var jaukt ar kotletēm.
Nu ko lai saka, gnidra pasaulē konservatīvie un labējie ir labie, wokes ir tikai kreisie. Uz Tava mēness laikam pat tas nav spēkā :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-01-30 12:01 (saite)
Kas ir LZP?

Īstie zaļie ir par AES, jo bez tā nav iespējams efektīvi samazināt CO2 izmešus. Tie, kas to noliedz, tikai papildina zinātnes noliedzēju un woke rindas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2022-01-31 17:09 (saite)
Par politiķiem spriež pēc viņu darbiem, nevis kā viņi sevi saukā. Lol iedomājies velkamiste un varavīksnene Merkele, bijušais STASI assets un savas tautas kangars ir konservatīva. Jā, konservējot woke liberastiju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]formica
2022-01-31 08:57 (saite)
bojo ir zem vinja antuanetes erzaczaljaas tupeles.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2022-01-30 10:25 (saite)
"Es ceru, ka kā kārtīgs lauku cilvēks nokurināmajā ieskaiti arī plastmasu."

Nē. Kādēļ tā iedomājies? Jo domā, ka esmu stulbs, tāpēc, ka neesmu tavā ideoloģiskajā nometnē? Vēl viena kreisās nometnes pazīme - izlikties, ka jebkāda kritika pret viņiem nāk no stulbiem un/vai neizglītotiem cilvēkiem.


"Pārējais ir vienkārši murgi, pat nezinu, ko atbildēt. Boriss UK ir kreisais? Britu karaļnams arī? Ok."

VISA Rietumu politiskā elite ir fake-kreisa aka woke. Politiķi paši gan ir tikai vagari, nevis muižnieki un vien pilda pēdējo ukazus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-01-30 10:27 (saite)
Nē, jo Tu apraksti atkritumu šķirošanu, nepieminot stiklu, papīru, plastmasu. Līdz ar ko rodas zināmas šaubas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-01-30 10:28 (saite)
Par pārējo - nu, es jau teicu, ka murgi .

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-01-30 10:42 (saite)
Dzīvo vien savā melu burbulī. Redzēsim cik ilgi tas izturēs nepārsprādzis. Ne-ilgi - garantēju. Un nē, es neļaušu nevienam mest kažokus otrādi. Cik var.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2022-01-30 10:40 (saite)
Oi kādi mēs nitpicking. Vai tik tu pati negāz visu vienā zaļajā toverī.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2022-01-30 11:17 (saite)
Nē, man pagalmā ir 3 konteineri+komposts. Sadzīves vismazāko izvedu reizi 2 mēnešos, jo biežāk nevajag. Nokurinu tikai papīru, plastmasu, vismaz nepārstrādājamo, cenšos nepirkt. Bet pazīstu gana daudz cilvēku, kam liekas ok apkures katlā vai krāsnī samest arī plastmasas maisiņus, lai lēnāk misene pildās. Vecajā dzīvoklī mēs pierunājām apsaimniekotāju uzlikt šķirojamos konteinerus, bet apkures sezonā viņš visu laiku zaga no miskastes plastmasu un vienalga meta katlā. Tā vienkārši ir latviskā dzīvesziņā visu nokurināt. Vai aizvest uz mežu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-01-30 14:21 (saite)
Malacīte.
Kāpēc melo un dirs par mani?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zazis
2022-01-29 19:12 (saite)
XDXDXD

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mapats
2022-01-29 19:31 (saite)
Šis https://nra.lv/latvija/370314-valsts-prezidenta-egila-levita-pazinojums-tautai.htm/komentari liek domāt, ka karš ir jau dienaskārtībā, bet uzbrukuma karš Krievijai. Tikai mana doma par to, kas varētu būt iespējams.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mapats
2022-01-29 19:33 (saite)
Un šis ar https://nra.lv/latvija/370168-latvija-atkal-varetu-ieviest-obligato-militaro-dienestu.htm

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-01-29 20:03 (saite)
Es domāju, ka Krievija neiebruks Ukrainā. Bija salīdzinājumi ar Afganistānu, bet ar Afganistānu bija tieši pretēji – visi teica, ka nebūs, tāpēc bija. Ja visi saka, ka būs karš Ukrainā, tas nozīmē, ka nebūs.

Bet vainot Krieviju populistiem ir populāri. Bidens savā plānprātībā toč var uzsākt 3. pasaules karu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mapats
2022-01-29 20:19 (saite)
Viņš dara ko viņam liek, tajā būrī tikai papagailis palicis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?