ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2024-06-10 17:46:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Kāds pārsteigums
https://jauns.lv/raksts/arzemes/608900-zalo-partijas-daudzviet-izgazusas-eiropas-parlamenta-velesanas

Nu protams ka cilvēki pamazām beidz balsot par absolūtu uzkrītošu idiotismu, pat tad ja šis idiotisms tiek reklamēts ar zināmajiem mārketinga līdzekļiem.

Skandināvijā vēl ir drusku sliktāk, bet nu cerams tur arī cilvēki pamazām sapratīs, ka visam šitam te politiskajam zaļismam ir zero sakara ar reālu dabas aizsardzību un reāla dabas aizsardzība ir viss tas ko piedāvā inženieri.

//Vairāki analītiķi apgalvo, ka konservatīvā Eiropas Tautas partija (EPP), kas šajās EP vēlēšanās guva uzvaru un paliks lielākā grupa EP, centusies diskreditēt zaļo programmu.// Ko izdarīt ir ārkārtīgi viegli, piemēram ja mēs iegooglējam ``scottish greens`` tad pirmais kas izlec ir kas? Pareizi - for a nuclear-free scottland. Nav jābūt lielam talantam lai kaut ko shitādu dirskreditētu

//Pēc vairāku zaļo tiesību aktu vājināšanas vai noraidīšanas pēdējā gada laikā EPP ir atklāti aicinājusi pārtraukt šādu tiesību aktu pieņemšanu, lai koncentrētos uz ES ekonomikas konkurētspējas saglabāšanu.// Nu loģiski, tā turpināt. Interesanti ka Vācjā AES jautājumā atpakaļgaitu bija ieslēgušo par Šolca zaļie, jo nu Vācijas AES slēgšana vispār ir/ bija veiksmīga krievijas specoperācija caur šiem zaļajiem izbāzeņiem.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]extranjero
2024-06-10 22:10 (saite)
Šīs bija foršas vēlēšanas.

Tās labi parādīja, ka Pro ir muldoņas, un to atbalstītāji nav daudz jāņem vērā.

Iedomājos, cik izbrīnīti bija paši Pro vēlētāji, kad aizgāja ar aicinājumu – vēlēsim par sievieti – un attapās ievēlējuši vīrieti.

Visas viņu idejas ir tikai mazskaitlīgu, bet skaļu argumentētāju atbalstītas, pat kurām nav vienprātības pat pašā partijā. Tie ir troļļi, kas nespēj labi pamatot savas idejas, un spēj tās tikai jaudīgi atkārtot atkal un atkal līdz riebumam.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-06-10 23:25 (saite)
Nu jā te ir drusku līdzība ar reliģiju - kur ir 2 adepti, tur 3 konfesijas vai skolas un spalvas pa gaisu. Vienā ziņā tas ir labi, tas novērš unitāru fundamentālismu kurš rodās ja šitādu savairojas vairāk vienādu, tad tas ir kā siseņi - bars kas nones visu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]konstruktors
2024-06-10 23:10 (saite)
Nu, kā inženieris varu pateikt, ka mēs pāātrināti ejam uz globālu dirsiņu. Kapitālisms prasa, ka ražo vairāk, ražo lētāk, to Ķīna arī dara. Un tur piesārņo tā ka prieks. Ja gribam konkurēt tādā vēlā zaļā kapitālismā, tad upītes ir jāpiedirš un drīz visi kopā brauksim ar Ora, Geely, Nio, ZEEKR nevis BMW, Audi, Mercedes. Bet tas nemaina faktu, ka automašīnas ir debīli smagas un vajadzētu braukt ar vilcieniem un evelo. Problēma ir tas, ka visa zaļā huiņa cenšas atbalstīt vecas un laikiem neatbilstošas idejas. Kāpēc pat 15k atmaksā pērkot ē-auto? Jo Vācijai pakaļa jau deg.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-06-10 23:23 (saite)
Jā nu kāds evelo mūsu slapjdraņķī? Un bagāžnieka viņā nav. Savukārt vilcieni pietur tur kur viņi pietur nevis kur man vajag.

Viss ir vienkārši - elektrība jāražo AES. Būs daudz elektrības, būs maz CO2 atmosfērā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]konstruktors
2024-06-10 23:38 (saite)
Elektrību samērā viegli ir transportēt globāli. Solāro paneļu daudzums un saražotie kwh pašlaik iet jau hokeja nūjas grafikā. AES atpaliek, jo tas ir fakin dārgi un sarežģīti.

https://caseyhandmer.wordpress.com/wp-content/uploads/2024/05/image-11.png?w=1024

Nu, Nīderlandē kaut kā tie vilcieni un velo strādā. Bagāžnieks -> Kravas velo. Tas, ka cilvēki ved 1.5t ar bleķi, lai pārvietotu savu kalsno kondiškas atdzesēto miesu ir pilnīgi debīli.

Somijā cilvēki spēj arī ziemā braukt ar velo. Un ir tāda lieta kā radžu riepas, slapjdraņķis netraucē. Šoziem ap 2000km ar evelo nominos.

https://www.youtube.com/watch?v=Uhx-26GfCBU

Un mīties ziemā ir foršāk kā salt pieturā vai kasīt un rakt ārā savu veco Volvo no kupenas katru otro rītu, tad salt salonā kamēr tas 2.4 dīzelis uzsilst, tad sēdēt korķī 2h dienā.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-06-10 23:51 (saite)
Saules paneļu jauda atkarājas no laikapstākļiem, reaktori nē. Saules paneļiem vajag lielas platības, reaktori ir kompakti. Reaktors var saražot vajadzīgās bāzes jaudas, saules, vēja, HES ģenerācija ir labs papildinājums.

Un AES nekur neatpaliek:

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=nuclear+renaissance

/Tas, ka cilvēki ved 1.5t ar bleķi, lai pārvietotu savu kalsno kondiškas atdzesēto miesu ir pilnīgi debīli.
/
Tas ir ērti. Komforts. Nevajag mēģināt pierunāt cilvēkus atteikties no ērtībām, vajag vienkārši ražot vairāk enerģijas.

Protams tas neizslēdz braukšanu ar velosipēdiem kam patīk, bet tikai nevajag taisīt visādas sociālas kampaņas.


/Un mīties ziemā ir foršāk kā salt pieturā vai kasīt un rakt ārā savu veco Volvo no kupenas katru otro rītu, tad salt salonā kamēr tas 2.4 dīzelis uzsilst, tad sēdēt korķī 2h dienā. /

Salt pieturā nevajag, ir vai nu pašam savs auto vai sharings vai takši.

Ja pašam savs - tad mājas puspagrabā garāža viņam.

Korķu problēmu var daļēji risināt ar datorizētiem luksoforiem, nevajadzīgu ātruma ierobežojumu noņemšanu, daudzlīmeņu krustojumiem un gājēju pārejām, platākām brauktuvēm.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]konstruktors
2024-06-11 00:14 (saite)
Saules paneļu jauda atkarājas no laikapstākļiem - Visur vienlaicīgi apmācies nekad nav. Uzbūvē AES un uzbūvē solāro paneli. Salīdzini izmaksas. Viens sastāv no titāna, irīdija, un citiem cēlmetāliem, otrs ir līdzvērtīgs CD matricai. polikarbonāts un uzputināta plāna metāla plēvīte.

Es nesaku, ka vajag atteikties no ērtībam. Es saku, ka sistēma nestrādā un nestrādās, jo to neviens nedizainēja. Man ir auto, taču kravas velo vai evelo ir lielāks komforts, jo nejūties kā idiots katru dienu kad brauc. Bet ja nezina citus izvēles variantus, varbūt arī nav tāda sajūta. Red Pill, Blue Pill.


Man ziemā nobraukt majas - darbs maršrutu (iļģuciems - rumbula) ar auto ir lēnāk nekā ar evelo. Vasarā auto par 5-10 minūtēm vinnē, ja nav rīta korķis uz Daugavgrīvas ielas. Vidējais ātrums ap 25km/h abiem.

/Korķu problēmu var daļēji risināt ar datorizētiem luksoforiem, nevajadzīgu ātruma ierobežojumu noņemšanu, daudzlīmeņu krustojumiem un gājēju pārejām, platākām brauktuvēm. /

Divstāvīgu Čaka ielu, 130km/h ātruma limitu, un free blowjob katram autovadītājam. Sorry, bet visas tās ir ļoti sarežģitas sistēmas. Šodien Strenči - Rīga ar auto nobraucu 2h ar vidējo ātrumu 64km/h. Pirms nedēļas Vilcienā Neapole - Roma 230km nobraucu zem stundas. 300km/h top speed yo! Zaļie Pideri visu sapiš!



(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2024-06-11 00:40 (saite)
No otras puses, viens pats Hinklijpointas C energobloks saražo 26 TWh gadā un aizņem < 2 km2, ekvivalentai jaudai vajag > 525 km2 saules paneļu un > 1000 km2 vēja turbīnu lauku (kur abi pēdējie turklāt ir pakļauti laikapstākļu kaprīzēm).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]antiprojekcija
2024-06-11 09:37 (saite)
Troļļo? Hinklijpointa C saražo 0 kWh gadā, jo tā nav pabeigta. Šobrīd sola, ka vaaarbūt būs 29.-31. gadā (kas tad tur, +/- pāris gadu). Tikmēr vējš jau šobrīd uk saražo ~100 TWh gadā, un kaut kā neviens vēl par zemes trūkumu nav sācis sūdzēties...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-06-11 10:19 (saite)
Vēja ģenerācija tieši tāpat prasa lielus propelleru laukus, kamēr jebkurš reaktora energobloks izskatās pēc vidēji lielas ēkas un viss.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2024-06-11 13:17 (saite)
> Troļļo?

Nē, atsaucos uz EDF Energy prognozēm. Nepatīk runāt par šobrīd būvētiem reaktoriem? Var paņemt jebkuru no jau ejošajiem, ne absolūtie, ne proporciju cipari no tā nemainīsies.

> Tikmēr vējš jau šobrīd uk saražo ~100 TWh gadā

Ar kopīgo aizņemto teritoriju ~ 5000 km2 (atsaucoties uz figūrām no Erkka Rinne & Hannele Holttinen & Juha Kiviluoma & Simo Rissanen, 2018. "Effects of turbine technology and land use on wind power resource potential," Nature Energy, Nature, vol. 3(6), pages 494-500, June) un būšanu piesietam vēja aktivitātei.

> kaut kā neviens vēl par zemes trūkumu nav sācis sūdzēties

Lielā mērā tādēļ, ka cilvēki ir "atmiekšķējušies" — apjomīgu jaunu industriālu projektu šobrīd tikpat, kā nav, retorikas modē tagad ir džutas striķīši un degrowth idejas, kuru sekmīgas realizēšanas gadījumā striķīšiem tiešām atradīsies ottreizējas izmantošanas pielietojums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2024-06-11 00:45 (saite)
Viss ir pareizi, vērtīgas lietas ir dārgas. Reaktoru tu vienreiz uzbūvē un viņš dod enerģiju ilgu laiku.

Tas ir kā pasakā par 3 sivēntiņiem, kurš sivēntiņš māju uzbūvēja visātrāk un kuram bija visderīgākā.

//Es saku, ka sistēma nestrādā un nestrādās, jo to neviens nedizainēja.//

Izstrādāt dažādu tehniku dažādiem pielietojumiem sākot no ultraviegla transporta līdz masīvam kravas protams ir vajadzīgs, par to neviens nestrīdas.

Vilciens un auto ir 2 dažādi transporta vaidi, katrs ar savu pielietojumu, jā un ar lidmašīnu tu to pašu distanci būtu nobraucis vēl ātrāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2024-06-11 00:50 (saite)
Also ja mēs runājam par čaka ielu, tad tur ir liekas velo joslas, kāpēc liekas? Tāpēc ka daudzi velosipēdisti tāpat brauc pa ietvēm kuras tur ir diezgan platas. Nu un sakoordinēt luksoforus. Krustojumos - pazemes pārejas, intensīvu gājēju plūsmu vietās - arī. Protams - ar liftiem priekš cilvēkiem ratiņkrēslos utt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2024-06-11 00:52 (saite)
/lielāks komforts, jo nejūties kā idiots katru dienu kad brauc. /

Nu un es braucu ar auto un nejūtos kā idiots, nevajag ļauties visādiem dzīvot mācītājiem, vajag būt imūnam pret šādu propagandu, tad tevi neapkāsīs ne baznīcas, ne mārketings ne pseido progresīvie.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2024-06-11 00:42 (saite)
> Tas, ka cilvēki ved 1.5t ar bleķi, lai pārvietotu savu kalsno kondiškas atdzesēto miesu ir pilnīgi debīli.

Gaumes lieta, I guess

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-06-11 00:47 (saite)
Nu ā tas ir nevis debili bet ērti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2024-06-11 08:57 (saite)
Aha, "inženieris". Pievienojies nupat kā, lai dirstu propagandonu drazu. Zinam mēs tādus inženierus. Pis nahuj, Konstruktor. Zinam ko jūs tur konstruējat. Nevajag.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-06-11 10:20 (saite)
Gnidrīt, varbūt nevajag dzīt prom cilvēkus no citu cilvēku žurnāliem. Es tak neeju piemēram pie tevis un nesaku tur mapatam piss nah.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Kārtējā Klaudijas nožņaugšana
[info]ctulhu
2024-06-11 10:31 (saite)
Bez tam gnidrītim kā vienmēr ir zero poņas par faktiem, gnidrītis saka ``pievienojies nupat``, es aizeju izlasu: Izveidots: 2012-01-15 00:54:12. A tagad ir kāds gads, gnidrīt? Dzert vajag mazāk, tad nesajuks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Kārtējā Klaudijas nožņaugšana
[info]gnidrologs
2024-06-11 13:01 (saite)
Kur tas "konstruktors" bija 12 gadus? Kaut kā nav manīts. Laikam guļošā šūna.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Kārtējā Klaudijas nožņaugšana
[info]ctulhu
2024-06-11 13:02 (saite)
Pēdējais ieraksts 10 jun 2024

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Kārtējā Klaudijas nožņaugšana
[info]gnidrologs
2024-06-11 13:10 (saite)
Aha, saaktivizējies pēdējā gada laikā un tikai ar politisko propagandu. Iepriekšējie ieraksti ļoti reti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Kārtējā Klaudijas nožņaugšana
[info]ctulhu
2024-06-11 13:18 (saite)
Nu vēl viens tāds kā antiprojekcija laikam

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?