covid_19 ([info]covid_19) rakstīja,
@ 2021-09-02 16:13:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
ko mums pierādīja Čaka iela
pēc likuma, ja taisa maksas ceļu, ir jābūt bezmaksas alternatīvai - tobiš lai civēki taupītu laiku un joztu ar 300km/h pa tukšu personisko joslu, ir jābūt lietojamam ceļam "cauri ciematiem" kur pārējie čuņčina ar 30 km/h

papildus - ja gribam atrast vietu velobraucējiem vai kādiem kājminamajiem, nav problēmas - vietas atradīsies

bet vai pārējiem radās alternatīva virziens centrs-purvciems?

tātad pārējiem jāsarūmējas un ja kādam jāsarūmējas, tad kāds pastāv kājās - tā vismaz bija ķīpsalas "gumijas autobusā" lekciju beigās

kā liecina čaka iela visvairāk jāsarūmējas bija sab trans lietotājiem, pat tik ļoti, ka timrots kājām tika veiklāk uz priekšu kā sabtransports

ja parēķina cilvēkstundās sanāktu visai iepaidīgs cipariņš cilvēki, kuri sabtransā brauca pa čakmariju - salīdzinot ar pāris velo, kas varēja jozt ar dziļi ievilktu elpu un aizvērtām acīm

sabiedrības ieguvums? plusi mīnusi? any?


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]covid_19
2021-09-02 16:35 (saite)
un jā - esmu mēģinājis ar velo braukt pa čakmarijas brauktuvi tolejbusam pakaļā - fakšits, pieturās jābuksējas tolejbusam pakaļā, taisnajos gabalos kaut ko viņš atraujas, bet pieturā atkal nekā

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-02 16:37 (saite)
tas bija vēl pirms visām joslām - tātad par ričuku toļļuks bija veiklāks!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]neraate
2021-09-02 16:54 (saite)
To, ka sabiedriskā transporta pasažieru viedoklis nevienu neinteresē vispār, ļoti labi pierādīja 40. autobusa sāga. Pārtaisījām par trolejbusu, palaidām pa apli, braucienu labā laikā tukšās ielās paildzinājām par 8 minūtēm (darba dienas vidū ideālos apstākļos varbūt arī ir, biežāk lietotos + 15-20 minūtes, tas, ka divu lielu mikrorajonu iedzīvotāji protestēja nevienu neinteresēja, tie, kam bija, pārgāja uz auto, jo nuinah. Palaist pa tiltu bez apļa būšot dārgi un neizdevīgi, tad nu esam centra gaisu ar šo padarīšanu izglābuši tiem iedzīvotājiem, kas dzīvo centrā.
Iepriekš to laika starpību ar mikriņu baigi nevarēja just. Autobusam. Šobrīd atšķirība ir milzīga

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-02 20:03 (saite)
atvaino, neesmu šajā visā iekšā vairs tik ļoti, nespēju uztvert, bet bēdīgi, jā

ja pasažieriem būtu sava sabiedriskā transporta pasažieru biedrība, noteikti šīs balsis skanētu skaļāk

bēdīgi, ka viņas disonētu ar citām biedrībām, bet nu kuram kurš krekls tuvāks pie tā arī turās

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]neraate
2021-09-02 20:52 (saite)
Tas trakākais man liekas arī ar parastu apspriešanu. Besī izteikt viedokli, jo pat tad, ja ir rezultāts un daudzi ir pret un cipari ir iespaidīgi, tāpat viss notiek, jo ir ieplānots un par projektu taču arhitektam samaksāts..

Galvenais, ka daļu problēmas RS ziņā varētu vienkārši atrisināt ar nebūt ne ļoti dārgiem kursiem. Iesēdināt šoferus ratiņkrēslā, es domāju, ka pietiktu ar diviem braucieniem, nu tā, ka iekāpt, izkāpt, pārkāpt un atpakaļ. Bērnu ratiņus parastos, tos, kādi šobrīd ir standartā - lieliem riteņiem, stabili, bet pasmagi, iekšā 5 kg kulbā, šo to apakšā uz restēm un ratu somu. Arī tieši tāpat, jo lielākā problēma ir attālums starp apmali un autobusa grīdu un bieži vien vispār nav iespējams pacelt un citi braucēji var vienkārši neredzēt problēmu, jo ar to nav saskārušies. Diemžēl problēmas iebraukt pieturā ir arī pilnīgi tukšā vietā, par reizēm, kad tur ir vēl kāds vispār nerunājot.

Arī pašā centrā tā bieži vien ir problēma - izkāpjot pie Merķeļa ielas vai Stacijas, aiziet līdz viesnīcai Latvija gandrīz vienmēr ir ātrāk nekā aizbraukt

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-02 21:06 (saite)
dievs dod man saprast ko nesaprotu, mainīt ko varu mainīt un pieņemt, ko nevaru mainīt vai saprast un spēku mainīties pašam

tici man es sāku un beidzu dienu ar šo lūgšanu ... nu vai ko tamlīdzīgu

vienīgais, ko panācu ir tas, ka tagad veloceliņu projektētāji ar riteņiem paši izbrauc savu maršrutu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]dzeltens
2021-09-02 17:14 (saite)
Aha, noticēji Timrotam, skaidrs :)
Pilsēta cilvēkiem, šķiet, mēģināja Timrota eksperimentu atkārtot, bet viņiem kaut kā neizdevās.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-02 18:21 (saite)
es pa čakeni pārvietojos, kad dodos no vilciena uz darbu un no darba uz vilcienu atpakaļ

un šodien arī - zini, pēc 17 autobusi rikšoja kā jaunuve rumulējoties, pretēji agrāk vilkās kā grošas uz vakarēdienu

un tas mans eksperiments braucot trolejbusam pakaļā pa čakeni no centra uz purčiku arī ir spēkā - vidēji riteņa ātrumā, pirms joslām

tāpēc var jau liet, ja lej daudz un dikti, kāds pat uzķeras, bet tad sāk parādīties disonanse starp ko tu pats pieredzi un tev stāsta

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2021-09-03 10:49 (saite)
Hm, a šito visu nevar risināt no otra gala? Vismaz daļēji?

Jo kas taisa sastrēgumus pamatā? Cilvēki uz darbu/ no darba.

Liela daļa cilvēku dara ko? Zvana modinātājs, viņš pamostas, ieslēdz kompi paskatās ziņas padzer kapiju, iekāpj mašīnā, brauc, stumdās ar citiem tādiem kādas 1-2 h piebrauc pie darba, izkāpj, ieiet ofisā..... ieslēdz datoru. Tādu pašu.

Mošš varēja palikt pie pirmās datora ieslēgšanas?

Vot tev arī traffic calming. Bez kādām ielu bojāšanām.

Kas paliks? Paliks cilvēki kuri brauc strādāt ar kko tādu kas mājās nav - tehniku, pacientiem...

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-03 10:52 (saite)
ē-ē-ē

kāds dators ogļračiem?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-03 10:55 (saite)
Kā kāds? Tas ar ko viņš vada ogļu rakšanas kombainu. Attālināti :D

Ja nopietni tad vot jā ogļrači, ārsti, pētnieki laboratorijās, inženieri utt paliks bet mana prognize ka tas būs nu 2/3 no esošā skaita.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-03 11:01 (saite)
vēl variants, veikalus un tirdzniecības vietas vērt vaļā tikai no 10
ja tirgus nebūs vaļā no 10 peņčas nošķirsies no rīta pik stundas

teiksim skolas, offisi, veikali - šobrīd visi sāk darbu 8 un visi dzenās tieši 8

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-03 11:03 (saite)
Nu jā variants visi sāk darbu vienā laikā ir tups.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]covid_19
2021-09-03 10:58 (saite)
var jau var

tikai traki tas, ka tiek būvēti lieli offisu centri

un ka strādājot attālināti zūdot darba efektivitāte

es teiktu zūd arī kurilka, kurā tiek parasti izspriestas visģeniālākās lietas

nezinu par šo, neesmu daudz iedziļinājies, bet nu var jau nolikt ar likumu, ka ofisi sāk darbu no 10 kā variants ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-03 11:05 (saite)
Nu jā tātad nevajag būvēt ofisu centrus, tas ir nonsenss. Kāda darba efektivitāte, cilvēks efektīvāk strādā no tā ka ceļas pēc modinātāja un nīkst sastrēgumos? Kaut kā neticas. Kurilka ir piemēram šite, līdzīgas var sataisīt cik paši vēlas + ja gribas face to face, aizbrauc pasēdēt kafenē. Kad gribas nevis pēc pilksteņa.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?