ko mums pierādīja Čaka iela
pēc likuma, ja taisa maksas ceļu, ir jābūt bezmaksas alternatīvai - tobiš lai civēki taupītu laiku un joztu ar 300km/h pa tukšu personisko joslu, ir jābūt lietojamam ceļam "cauri ciematiem" kur pārējie čuņčina ar 30 km/h
papildus - ja gribam atrast vietu velobraucējiem vai kādiem kājminamajiem, nav problēmas - vietas atradīsies
bet vai pārējiem radās alternatīva virziens centrs-purvciems?
tātad pārējiem jāsarūmējas un ja kādam jāsarūmējas, tad kāds pastāv kājās - tā vismaz bija ķīpsalas "gumijas autobusā" lekciju beigās
kā liecina čaka iela visvairāk jāsarūmējas bija sab trans lietotājiem, pat tik ļoti, ka timrots kājām tika veiklāk uz priekšu kā sabtransports
ja parēķina cilvēkstundās sanāktu visai iepaidīgs cipariņš cilvēki, kuri sabtransā brauca pa čakmariju - salīdzinot ar pāris velo, kas varēja jozt ar dziļi ievilktu elpu un aizvērtām acīm
sabiedrības ieguvums? plusi mīnusi? any?