covid_19 ([info]covid_19) rakstīja,
@ 2021-09-02 16:13:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
ko mums pierādīja Čaka iela
pēc likuma, ja taisa maksas ceļu, ir jābūt bezmaksas alternatīvai - tobiš lai civēki taupītu laiku un joztu ar 300km/h pa tukšu personisko joslu, ir jābūt lietojamam ceļam "cauri ciematiem" kur pārējie čuņčina ar 30 km/h

papildus - ja gribam atrast vietu velobraucējiem vai kādiem kājminamajiem, nav problēmas - vietas atradīsies

bet vai pārējiem radās alternatīva virziens centrs-purvciems?

tātad pārējiem jāsarūmējas un ja kādam jāsarūmējas, tad kāds pastāv kājās - tā vismaz bija ķīpsalas "gumijas autobusā" lekciju beigās

kā liecina čaka iela visvairāk jāsarūmējas bija sab trans lietotājiem, pat tik ļoti, ka timrots kājām tika veiklāk uz priekšu kā sabtransports

ja parēķina cilvēkstundās sanāktu visai iepaidīgs cipariņš cilvēki, kuri sabtransā brauca pa čakmariju - salīdzinot ar pāris velo, kas varēja jozt ar dziļi ievilktu elpu un aizvērtām acīm

sabiedrības ieguvums? plusi mīnusi? any?


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]ctulhu
2021-09-03 11:05 (saite)
Nu jā tātad nevajag būvēt ofisu centrus, tas ir nonsenss. Kāda darba efektivitāte, cilvēks efektīvāk strādā no tā ka ceļas pēc modinātāja un nīkst sastrēgumos? Kaut kā neticas. Kurilka ir piemēram šite, līdzīgas var sataisīt cik paši vēlas + ja gribas face to face, aizbrauc pasēdēt kafenē. Kad gribas nevis pēc pilksteņa.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?