covid_19 ([info]covid_19) rakstīja,
@ 2021-09-02 16:13:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
ko mums pierādīja Čaka iela
pēc likuma, ja taisa maksas ceļu, ir jābūt bezmaksas alternatīvai - tobiš lai civēki taupītu laiku un joztu ar 300km/h pa tukšu personisko joslu, ir jābūt lietojamam ceļam "cauri ciematiem" kur pārējie čuņčina ar 30 km/h

papildus - ja gribam atrast vietu velobraucējiem vai kādiem kājminamajiem, nav problēmas - vietas atradīsies

bet vai pārējiem radās alternatīva virziens centrs-purvciems?

tātad pārējiem jāsarūmējas un ja kādam jāsarūmējas, tad kāds pastāv kājās - tā vismaz bija ķīpsalas "gumijas autobusā" lekciju beigās

kā liecina čaka iela visvairāk jāsarūmējas bija sab trans lietotājiem, pat tik ļoti, ka timrots kājām tika veiklāk uz priekšu kā sabtransports

ja parēķina cilvēkstundās sanāktu visai iepaidīgs cipariņš cilvēki, kuri sabtransā brauca pa čakmariju - salīdzinot ar pāris velo, kas varēja jozt ar dziļi ievilktu elpu un aizvērtām acīm

sabiedrības ieguvums? plusi mīnusi? any?


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]neraate
2021-09-02 16:54 (saite)
To, ka sabiedriskā transporta pasažieru viedoklis nevienu neinteresē vispār, ļoti labi pierādīja 40. autobusa sāga. Pārtaisījām par trolejbusu, palaidām pa apli, braucienu labā laikā tukšās ielās paildzinājām par 8 minūtēm (darba dienas vidū ideālos apstākļos varbūt arī ir, biežāk lietotos + 15-20 minūtes, tas, ka divu lielu mikrorajonu iedzīvotāji protestēja nevienu neinteresēja, tie, kam bija, pārgāja uz auto, jo nuinah. Palaist pa tiltu bez apļa būšot dārgi un neizdevīgi, tad nu esam centra gaisu ar šo padarīšanu izglābuši tiem iedzīvotājiem, kas dzīvo centrā.
Iepriekš to laika starpību ar mikriņu baigi nevarēja just. Autobusam. Šobrīd atšķirība ir milzīga

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-02 20:03 (saite)
atvaino, neesmu šajā visā iekšā vairs tik ļoti, nespēju uztvert, bet bēdīgi, jā

ja pasažieriem būtu sava sabiedriskā transporta pasažieru biedrība, noteikti šīs balsis skanētu skaļāk

bēdīgi, ka viņas disonētu ar citām biedrībām, bet nu kuram kurš krekls tuvāks pie tā arī turās

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]neraate
2021-09-02 20:52 (saite)
Tas trakākais man liekas arī ar parastu apspriešanu. Besī izteikt viedokli, jo pat tad, ja ir rezultāts un daudzi ir pret un cipari ir iespaidīgi, tāpat viss notiek, jo ir ieplānots un par projektu taču arhitektam samaksāts..

Galvenais, ka daļu problēmas RS ziņā varētu vienkārši atrisināt ar nebūt ne ļoti dārgiem kursiem. Iesēdināt šoferus ratiņkrēslā, es domāju, ka pietiktu ar diviem braucieniem, nu tā, ka iekāpt, izkāpt, pārkāpt un atpakaļ. Bērnu ratiņus parastos, tos, kādi šobrīd ir standartā - lieliem riteņiem, stabili, bet pasmagi, iekšā 5 kg kulbā, šo to apakšā uz restēm un ratu somu. Arī tieši tāpat, jo lielākā problēma ir attālums starp apmali un autobusa grīdu un bieži vien vispār nav iespējams pacelt un citi braucēji var vienkārši neredzēt problēmu, jo ar to nav saskārušies. Diemžēl problēmas iebraukt pieturā ir arī pilnīgi tukšā vietā, par reizēm, kad tur ir vēl kāds vispār nerunājot.

Arī pašā centrā tā bieži vien ir problēma - izkāpjot pie Merķeļa ielas vai Stacijas, aiziet līdz viesnīcai Latvija gandrīz vienmēr ir ātrāk nekā aizbraukt

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-02 21:06 (saite)
dievs dod man saprast ko nesaprotu, mainīt ko varu mainīt un pieņemt, ko nevaru mainīt vai saprast un spēku mainīties pašam

tici man es sāku un beidzu dienu ar šo lūgšanu ... nu vai ko tamlīdzīgu

vienīgais, ko panācu ir tas, ka tagad veloceliņu projektētāji ar riteņiem paši izbrauc savu maršrutu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?