covid_19 ([info]covid_19) rakstīja,
@ 2021-09-02 16:13:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
ko mums pierādīja Čaka iela
pēc likuma, ja taisa maksas ceļu, ir jābūt bezmaksas alternatīvai - tobiš lai civēki taupītu laiku un joztu ar 300km/h pa tukšu personisko joslu, ir jābūt lietojamam ceļam "cauri ciematiem" kur pārējie čuņčina ar 30 km/h

papildus - ja gribam atrast vietu velobraucējiem vai kādiem kājminamajiem, nav problēmas - vietas atradīsies

bet vai pārējiem radās alternatīva virziens centrs-purvciems?

tātad pārējiem jāsarūmējas un ja kādam jāsarūmējas, tad kāds pastāv kājās - tā vismaz bija ķīpsalas "gumijas autobusā" lekciju beigās

kā liecina čaka iela visvairāk jāsarūmējas bija sab trans lietotājiem, pat tik ļoti, ka timrots kājām tika veiklāk uz priekšu kā sabtransports

ja parēķina cilvēkstundās sanāktu visai iepaidīgs cipariņš cilvēki, kuri sabtransā brauca pa čakmariju - salīdzinot ar pāris velo, kas varēja jozt ar dziļi ievilktu elpu un aizvērtām acīm

sabiedrības ieguvums? plusi mīnusi? any?


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]covid_19
2021-09-02 21:06 (saite)
dievs dod man saprast ko nesaprotu, mainīt ko varu mainīt un pieņemt, ko nevaru mainīt vai saprast un spēku mainīties pašam

tici man es sāku un beidzu dienu ar šo lūgšanu ... nu vai ko tamlīdzīgu

vienīgais, ko panācu ir tas, ka tagad veloceliņu projektētāji ar riteņiem paši izbrauc savu maršrutu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?