| porcelāna lellīte (neraate) rakstīja, |
Tas trakākais man liekas arī ar parastu apspriešanu. Besī izteikt viedokli, jo pat tad, ja ir rezultāts un daudzi ir pret un cipari ir iespaidīgi, tāpat viss notiek, jo ir ieplānots un par projektu taču arhitektam samaksāts..
Galvenais, ka daļu problēmas RS ziņā varētu vienkārši atrisināt ar nebūt ne ļoti dārgiem kursiem. Iesēdināt šoferus ratiņkrēslā, es domāju, ka pietiktu ar diviem braucieniem, nu tā, ka iekāpt, izkāpt, pārkāpt un atpakaļ. Bērnu ratiņus parastos, tos, kādi šobrīd ir standartā - lieliem riteņiem, stabili, bet pasmagi, iekšā 5 kg kulbā, šo to apakšā uz restēm un ratu somu. Arī tieši tāpat, jo lielākā problēma ir attālums starp apmali un autobusa grīdu un bieži vien vispār nav iespējams pacelt un citi braucēji var vienkārši neredzēt problēmu, jo ar to nav saskārušies. Diemžēl problēmas iebraukt pieturā ir arī pilnīgi tukšā vietā, par reizēm, kad tur ir vēl kāds vispār nerunājot.
Arī pašā centrā tā bieži vien ir problēma - izkāpjot pie Merķeļa ielas vai Stacijas, aiziet līdz viesnīcai Latvija gandrīz vienmēr ir ātrāk nekā aizbraukt
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: