Ūūlę ([info]chimera) rakstīja,
@ 2017-12-12 14:21:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
pirms es tiku pie auto, pat nenojautu, kādus episkus sračus var raisīt dilemma - parkojot vāģi, izņemt to no ātruma vai atstāt.

/lasu forumus, apkarojot jauno fobiju. gara acīm redzu, kā vāģis dodas brīvsolī, nobraucot visus kaķēnus, bērnus, pendžas un šikos leksusus.

//pizģec, vairākums apgalvo, ka labāk ir atstāt ātrumā (gluži pretēji tam, ko māca autoskolā), izņemot ja brauc ar dīzeli, jo dīzelis var iedarbināties no vnk grūdiena un doties nobraukt kaķēnus utt pēc programmas.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]zazis
2017-12-12 15:56 (saite)
Nonācu pie secinājuma, ka apzinīgs autovadītājs lieto rokasbremzi un seko, lai viss vienmēr strādātu. Es neesmu dikti apzinīgs autovadītājs, tāpēc nelietoju, to, ko var nelietot, lai nav tik bieži jāremontē. Es braucot arī bremžu pedāli pēc iespējas mazāk cenšos aiztikt, lai kluči nedilst, lūk :)
Atvainojiet manu šodienas pļāpīgumu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]chimera
2017-12-12 15:57 (saite)
a vot kā var zināt, ka rocene nav kārtībā, nez? kamēr auto vēl nav aizripojis? :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2017-12-12 16:06 (saite)
pag, tev nemācēja ar roķeni pret kalnu uzsākt?
uz līdzenas vietas tieši tāpat var pārbaudīt.


un raujot, ja bez piepūles pacel līdz maksimumam, ta ir beigta. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-12-12 16:08 (saite)
mācīja, bet neatceros, lol, jo a) pret kalnu uzsāku ar parasto bremzi, b) visi eksāmena auto ir aprīkoti ar elektr. bremzi, kad visu izdara pati.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chimera
2017-12-12 16:08 (saite)
tobiš mūsdienās to parāda vienu reizi, bet neiespringst, jo ne eksī, ne dzīvē to vairs neviens nedara.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2017-12-12 16:13 (saite)
parastās bremzes vietā lieto roķeni.
sāc ar norautu, kad sajūgs sāk ķert, tad arī var labi just vai bremze strādā vai ne.

"jo ne eksī, ne dzīvē to vairs neviens nedara."

lūk, man ir līdzīgas sajūtas par roķens lietošanu uz līdzenas virsmas.

roķene ir domāta, lai ziemā var ērti sānslīdē ar priekšpiedziņas auto nokļūt. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hessin
2017-12-12 16:32 (saite)
Te hillstarts ir daļa no eksāmena, un jāveic tā ar rokas bremzi.
Un vispār labā prakse ir roceni vilkt pie katras apstāšanās (luksofori etc.) arī uz līdzenas vietas. Nav tā, ka mani tas baigi pārliecina, jo jātur kāja arī uz rokas bremzi, lai bremžu uguņi deg...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-12-12 16:33 (saite)
nu mums eksī vispār vairs nav nevienas mašīnas, kam būtu tā rocene, ko pacelt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hessin
2017-12-12 16:46 (saite)
:O :O pārvācos atpakaļ, bet kaut kad jāuzcep ieraksts par nacionālajām īpatnībām

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-12-12 16:47 (saite)
pag, uz kurieni atpakaļ? :O

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]extranjero
2017-12-12 18:31 (saite)
Naktī tieši skaitās nepieklājīgi ilgstoši spīdināt aizmugurējam acīs bremžu uguņus. Pie neilgas sarkanās gaismas vēl tā, bet ja pie dzelzceļa pārbrauktuves, tad UK var pat iešķiebt kādus soda punktus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-12-12 18:31 (saite)
runa nav par UK

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2017-12-12 18:32 (saite)
Tas pat jau vien ir. Neba nu latvieša acs ir savādāk uzbūvēta :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]avatar
2017-12-12 16:56 (saite)
Dara tie, kuriem old school mašīnas bez automātiskās kārbas - kā piemēram man. :D
Valstī, kurā šobrīd dzīvoju, startēšana no kalna ir ierasta lieta. No sākuma nospiežu bremzi, tad atlaižu roķeni, tad dodu gāzi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-12-12 17:13 (saite)
man ir 20 gadus vecs auto ar manuālo kārbu :P ne reizi neesmu izmantojusi roķeni, startējot kalnā. bremžu pedālis+sajūgs, un miers

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]avatar
2017-12-12 17:17 (saite)
Nu, man to sanāk darīt, ja auto tiek noparkots kalnā, kas šeit ir gana bieži. Krustojumos roķeni nelietoju. Latvijā roķeni izmantoju ļooooti reti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]inese_tk
2017-12-12 18:30 (saite)
vēl ir tik daudz laika paspēt to tā izmantot :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]vaiksts
2017-12-13 10:25 (saite)
Klucu taupitaj, pienemu, bremze ar motoru? Tas ka motors dilst tas po? ;))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2017-12-13 11:51 (saite)
es kkā iedomājos, ka motors mazāk dilst. tur eļļa ķipa.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]vaiksts
2017-12-13 12:14 (saite)
tam nav nozimes, bremzes ir domatas tiesi tam lai vinas diltu un mainitu, tapat ka sajugs
taupot sis lietas slodze tiek motoram vai karbai, kurus remontet ir 10x lielaks gemorojs

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?