zaļā buržuāzija - [entries|archive|friends|userinfo]
judging the mice

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| freidfreidlenta pukstlenta marčlenta komentlenta pollkreators ]

[Oct. 21st, 2011|03:03 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
[Tags|]

nu ko, tārkie trauki, ja mani uz skolas ielas veloceliņa nosit ar busa durvīm (tfu tfu tfu), tad tas būs bijis [info]losthighway, izdariet viņam sāpīgi.
cepetītis te, cienājieties.
linkpiemetināt?

Comments:
From:[info]jeeka
Date:October 21st, 2011 - 03:39 pm
(Link)
nu tur jau cilvēkam acīmredzami ir vispārējs ķīsēlis galvā, nedomāju ka ar tādu spriestspēju viņš kādu var ar tām durvīm apskādēt, visdrīzāk pats iecirtīs pirkstus
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:October 21st, 2011 - 03:41 pm
(Link)
vaii jēku kā tu mani iepriecini!
[User Picture]
From:[info]kemune
Date:October 21st, 2011 - 03:53 pm
(Link)
ai, da visas nelaimes ceļas no tās iedomības, ka man tagad kaut kas pienākas. esmu velobraucējs, man ir veloceliņš, man pienākas. esmu gājējs, man pienākas. visiem kaut kas pienākas, bet par to, ka var elementāri 99% situāciju atrisināt ar acu kontaktu, izvairīšanos, apbraukšanu, apiešanu (bet ne apriešanu), neviens neiedomājas. ka tik uzreiz pie mietiem ķerties un kačāt pravas.
[User Picture]
From:[info]kemune
Date:October 21st, 2011 - 03:56 pm
(Link)
braucu jau n gadus un ne reizi nav nekādu sūdu bijis, jo domāju līdzi. gribi braukt taisni krustojumā ar velo pāri, nu paskaties pār kreiso plecu, vai kāds auto netaisās veikt labo pagriezienu, pat, ja viņam pienāktos tevi palaist. a nevis 'bļā, man pienākas, es tagad braucu, un ja viņš mani notrieks, viņš būs vainīgs, es sakropļots, bet kā es kačāšu savas pravas un vēl avīzei uzrakstīšu'. tas ir, atvainojiet, vienkārši klajš stulbums.
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:October 21st, 2011 - 04:18 pm
(Link)
Oi, kā piekrītu! :)
Es pat pie gājēju pārejas pagaidu, kad mašīna apstājas, tāpat pie sarkanā. Zinu, ka šoferus tas kretinē, jo, iespējams, es, laicīgi, redzot auto, paspētu pāriet tā, ka auto atliktu tikai nedaudz piebremzēt, nevis apstāties, BET es esmu dzimusi 13. :D Es labāk, lai dubultdroši. :))
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:October 21st, 2011 - 03:57 pm
(Link)
varu piekrist tikai daļēji. auto un gājēju zonas kaut kā veiksmīgi ir sadalītas, un visiem ir savas tiesības. tagad jāiemācās, ka ir arī tādi veloceliņi. mācīšanās nav nekas patīkams, jo ir jāmaina paradumi.
[User Picture]
From:[info]kemune
Date:October 21st, 2011 - 03:59 pm
(Link)
nez, nez, kas tur veiksmīgi sadalīts, ja jebkurā lielveikala autostāvvietā tevi nopīpinās un nobrauks papēžus, lai gan csn skaidri teikts, ka šādās situācijās gājējam vienmēr ir priekšroka. un tad absurda pēc uzzīmē vēl dažas zebras tajā laukumā, un autovadītājs var atiezt zobus, sak, a ko tu neej pa pāreju, man ir visas tiesības tevi nobraukt.

lai cik tas mani kaitinātu, vajag vienkārši paskatīties apkārt.
[User Picture]
From:[info]goddes
Date:October 21st, 2011 - 04:12 pm
(Link)
sķiet, ka absolūti ignorētā zīme ir "dzīvojamā zona" (jau pārveidota)
a
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:October 21st, 2011 - 04:12 pm
(Link)
ja mēs neskatītos apkārt, šīs sarunas te nemaz nebūtu. congratulations with surviving.
nu a pimpji ir visur.
From:[info]nord
Date:October 21st, 2011 - 04:30 pm
(Link)
diskusijai būtu jābeidzas tur, kur tiek pieminēts- ja bērns atradīsies uz brauktuves, viņam nekas nenotiks, jo autovadītāji brauc kaut kā tolerantāk :D tie vienkārši ir klāji meli :D
[User Picture]
From:[info]begemots
Date:October 21st, 2011 - 04:32 pm
(Link)
Tieši tā.
[User Picture]
From:[info]losthighway
Date:October 21st, 2011 - 04:37 pm
(Link)
Nebrauc tolerantāk? Tā vidēji skatoties? Es protams saprotu ka visi mēs esamakādreiz redzējuši puikas no kengaraga ar auto un paši braucam ar fiksīšiem. bet ar to pasaule nebeidzās... sekojoši mani novērojumi ir veduši pie šāda secinājuma...
[User Picture]
From:[info]losthighway
Date:October 21st, 2011 - 04:32 pm
(Link)
black_data tajā diskusijā principā daudz precīzāk manu domu izstāstija par to kāpēc tā notiek un jā tavam jautājumam piekrītu - jā tā kā esmu bijis dažās tuvo austrumu valstīs un pa National Geografic redzējis Indiju, jā manis paša domas ir ka tā būtu labāk. Oblicas piebilde ja ņem vērā vispār ideāli.

un piedod ja vari, ka citiem var būt citāds skatījums uz dzīvi un pasauli. man piemēram patīk kā tas notiek Barselonā. Ja tā kādreiz būs ar pie mums, viss būs super.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:October 21st, 2011 - 04:36 pm
(Link)
kāpēc notiek kā?

redz, ar to citādo skatījumu uz dzīvi un pasauli ir tā, ka ja tu saviem bērniem nemāci piesargāties, šķērsojot brauktuvi/veloceliņu, tad tavs skatījums viņiem var nodarīt ļaunu. savs skatījums uz satiksmes noteikumiem ir ļoti jauki, bet mācīt bērniem "es te tagad gāzīšu ar busa durvīm tam tur velosipēdistam" ir noziedzīgi gan pret velosipēdistu, gan pret bērniem.

barselonā ir burvīgi veloceliņi, starp citu.
[User Picture]
From:[info]losthighway
Date:October 21st, 2011 - 04:40 pm
(Link)
tieši tā - burvīgi :)

kāpēc notiek tā? paskaties ko black_data uzrakstīja, man tik smuki nesanāk domu pateikt :) man jau uzreiz durvis pamana utt :)
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:October 21st, 2011 - 04:43 pm
(Link)
tu taču esi pret veloceliņiem kā sugu, ne?

un ja tu soli gāzt velobraucējam ar durvīm par to, ka viņš brauc pa veloceliņu, bet esi gribējis pateikt kaut ko pavisam citu, kāpēc tad neteici uzreiz to citu?
[User Picture]
From:[info]losthighway
Date:October 21st, 2011 - 04:51 pm
(Link)
jā Latvijā tas par labu nenāk un arī Barselonā nekas traks nebūtu ja to nebūtu, jo tāpat tur velobraucēji justos laimīgi.

par durvīm man liekas ka kaut kā ne tā saprati. bet jā doma tā izdarīt ienāk reizēm prātā, bet ne jau par to ka brauc pa veloceliņu, bet par veidu kā viņš to dara. un kā jau teicu bez nekāda naida un izvēlēšos to nekaunīgāko un svara kategorijai atbilstošāko. man jau liekas ka tieši tā arī biju uzrakstījis.
[User Picture]
From:[info]chimera
Date:October 21st, 2011 - 04:52 pm
(Link)
tas ir ķipa kā sist gājējam uz trotuāra tikia par to, ka nepatīk pēc ģīmja?!

tu pats saproti, ko raksti?!
[User Picture]
From:[info]losthighway
Date:October 21st, 2011 - 04:58 pm
(Link)
hmm.. eee? wtf?

bet nu jā, ja gājējs laidīs strūklu piemēram uz mana auto - iespējams :) Tā nedrīkst?
[User Picture]
From:[info]chimera
Date:October 21st, 2011 - 05:01 pm
(Link)
kā velosipēdists, kurš brauc pa veloceliņu, tevi apdraud? es pārlasīju diskusiju krustām-šķērsām, tā arī nesapratu, bet tas laikam ņe dļa sredņih umov.
[User Picture]
From:[info]losthighway
Date:October 21st, 2011 - 05:06 pm
(Link)
kāpēc viņam ir mani jāapdraud? es ar ne līdz galam saprotu jautājumu, tāpēc prasu.
[User Picture]
From:[info]chimera
Date:October 21st, 2011 - 05:07 pm
(Link)
kāpēc tu viņam gribi gāzt ar durvīm? :) jebšu tāpatās, aiz nelaba garastāvokļa? ;p
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:October 21st, 2011 - 05:03 pm
(Link)
ja tu pielīdzini pa veloceliņu braucošu velosipēdistu mašīnas apčurātājam, tev nudien kaut kas ir sagājis klīsterī. domu policija, lūdzu, savāciet šo bīstamo eksemplāru.
[User Picture]
From:[info]losthighway
Date:October 21st, 2011 - 05:18 pm
(Link)
jā katru 1000 es pielīdzīnu jā. varbūt pat mazliet vairāk, nēsmu skaitījis un īpaši līdz šodienai arī domājis par to. a ja saki ka pie vainas ķiselis, ņemsim verā.
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:October 21st, 2011 - 05:29 pm
(Link)
Uz brīdi pieteikšos par sātana advokātu jautājumā par 30 km/h pa veloceliņu. Man intuitīvi šķiet, ka tāds ātrums daudz kur nav ok (uzreiz gan jāatzīst, ar velo neesmu braucis daudz gadus, tā ka tāda tukša drišana no manas puses vien ir), un pirms brīža atcerējos arī piemēru, kāpēc nav ok. Redz, autobraucējiem ir ātruma ierobežojumi. Pa Tallinas šoseju gāz uz 100 km/h, toties gar skolu brauc ar ātrumu 30 km/h. Abos gadījumos tās ir brauktuves, pa kurām nevajadzētu staigāt bērniem. Uz veloceliņiem ātruma ierobežojuma zīmju nav, tādēļ viss balstās uz veselo saprātu, vai neprātu - tas jau no konkrētā gadījuma atkarīgs.

Es jau nojaušu, kur es tikšu aizsūtīts ar ideju likt ātruma ierobežojošās zīmes, bet manuprāt tomēr jāievēro samērības principi. Ir vietas, kur ir ok braukt uz pilnu jaudu, cik nu fiziskais atļauj, tā pat kā pa bāni. Bet 30 km/h visur? Kommon! Braucosš velo un auto IMHO nav viens un tas pats. Uz daudziem ceļiem gājējam būtu reāli jāpiepūlas, lai izskrietu ceļa vidū. Uz veloceliņa - viens neliels sols, plus velosipēdistu ir grūtāk gan redzēt, gan dzirdēt. Arī kaucošas riepas un rāviens uz gurķi pie tāda ātruma arī ir visai reāli.

So, ja izejam no principa, kas strādā visos citos noteikumos, ka vadāmies pēc stulbākā eksemplāra, tad ātruma ierobežojums būtu tikai loģisks solis vietās, kur gājēju un velosipēdistu krustošanās ir visai reāla.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:October 21st, 2011 - 05:34 pm
(Link)
ja runājam par to pašu skolas ielas celiņu, tad vietās, kur krustojas gājēju un velosipēdistu ceļi, ir luksofori :) (nu atskaitot dzirnavu ielu, tas vispār sāpīgs jautājums, riebīga vieta vienmēr bijusi un ir joprojām)
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:October 21st, 2011 - 05:43 pm
(Link)
Luksofori? Rīlī? Nu re, evolūcija nav apstādināma, un process notiek. Varbūt līdz nākamai vasarai kāds arī padomās, lai pie VEF autobraucējam nebūtu jāapstājas uz veloceliņa, lai varētu redzēt, no tilta kāds brauc, vai nē?
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:October 21st, 2011 - 05:45 pm
(Link)
nu ja vien mēs nepieņemam, ka "gājēja ceļš" ir visur, kur iet gājējs. arī, ja viņš ir sagribējis iet pa veloceliņu :) krustojumos ir luksofori, un kādam pie tiem jāapstājas, vai nu vienam, vai nu otram. tātad maksimālais ātrums garos posmos nav iespējams.
[User Picture]
From:[info]acidkitteh
Date:October 21st, 2011 - 06:48 pm
(Link)
lielaakoties riigaa ja ej pa trotuaara kreiso pusi, tevi no pakljuushanas zem autobusa vai dabuushanas pa pakausi ar uz 50kmh braucosha autobusa/trolejbusa spoguli shkjir viens solis. ar spoguli gan var dabut arii nesperot soli.
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:October 21st, 2011 - 07:14 pm
(Link)
Gan jau, ka ir arī risks, ka tev uz galvas uzkritīs lidmašīna, vai starptautiskā kosmosa stacija.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:October 21st, 2011 - 07:51 pm
(Link)
i beg to differ, lai dabūtu uz galvas starptautisko kosmosa staciju, ir krietni jāiespringst un jāairējas dziļi okeānā :)
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:October 21st, 2011 - 08:27 pm
(Link)
Da lābi, ņinada. Te vien satelīts nesen gāzās, un draudēja nonākt lejā kaut kur Vācijā. Bet iekrita okeānā. Lūk, modernās tehnoloģijas!
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:October 21st, 2011 - 08:41 pm
(Link)
satelīts sūds, bet mir nokrita okeānā. tā bij man dāvana dzimšanas dienā, labi atceros :)
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:October 21st, 2011 - 08:50 pm
(Link)
Gan jau, ka haļava! Ar vienu reizi statistika nesanāk. Bez tam, gan jau tu negāji pa ietves kreiso pusi.
[User Picture]
From:[info]ieva
Date:October 21st, 2011 - 08:57 pm
(Link)
ai, da tak nebrauc neviens uz 30 pa pilnu ietvi, nu, jo tas vnk nav iespējams. savukārt pret vazāšanos pa veloceliņu man ir pilnīgi salts viedoklis, proti, gājējiem tur nav ko darīt un duskusijas beigas. BET es ļoti labi apzinos to, ka nepieciešams padaudz laika, līdz cilvēki to ierubīs, nu, tā ir ieraduma lieta - kaut vai tas, ka agrāk tak rīgā tikai tūristi uz zvaniņu reaģēja vispār jelkādi. however nedomāju, ka tādēļ būtu jānolaiž latiņa, proti, ok, mēs būsim pacietīgi, bet fiška ir un paliek tāda, ka gājējs ir [insert vajadzīgie epiteti šeit], ja nejēdz turēties prom no kreisās malas. bet bez kādām emocijām, vnk kārtībai jābūt. nu, jo visa tā klaigāšana in general nav nekas vairāk kā pretestība, kas neizbēgami pavada visa veida pārmaiņas. līdz ar to es pat nedomāju, ka gājēju vaimanās vispār būtu jēga klausīties, nu, it's just a phase they're going through, tā teikt. vienīgā problēma ir tāda, ka LV visi ir pieraduši vazāties pa ielu kā aizmiguši, turklāt diezgan neatkarīgi no izvēlētā pārvietošanās veida.
From:[info]
Date:October 21st, 2011 - 11:46 pm
(Link)
30 kmh joprojām ir pilsētā atļautais ātrums, vai ne tā? un ātrāk par to, neskaitot nobraucienus no kalna (kaut gan rīgā kalnu nav, bet paņemsim valstiskāk) pārvietojas vien saujiņa veloģēniju, kas, kā likums, ir uztrenējušies braukšanā tiktāl, ka arī ar savu ātrumu neapdraud.
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:October 22nd, 2011 - 12:54 pm
(Link)
Can`t see the forest for the trees.

Ja noņem klapītes no acīm, varbūt var nojaust, ka nav stāsts par maģisko ciparu 30 km/h, bet faktu, ka ir kadri, kas brauc par ātru tur, kur to nevajadzētu darīt. Un īsti viņiem nevar piepisties, kamēr nedabū ar stūri ribās, vai pa elkoni.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:October 22nd, 2011 - 05:42 pm
(Link)
šitā mēs drīz nonāksim arī pie tā, ka ir kadri, kuri iet par ātru :)
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:October 22nd, 2011 - 06:53 pm
(Link)
Nu, ja sāk piepisties pie cipara, varbūt. Bet godīgi - akurāt ribās stūri neesmu dabūjis, bet pa ietvi ejot šad un tad kāds, piemēram, aiz somas aizķeras. Let's face it, ir tāda problēma, tā pat kā pa velo celiņu staigātāji nav nekāds retums.
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:October 21st, 2011 - 05:10 pm
(Link)
Mums darbā bija komunikāciju kursi. :)
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:October 21st, 2011 - 05:30 pm
(Link)
"15 veidi, kā cilvēku nosaukt par resnu, un viņš to nemaz nepamanīs" :)
From:[info]dzeina
Date:October 21st, 2011 - 04:59 pm
(Link)
Un vispār. Var būt arī kas trakāks, nekā busa durvis
http://animalsbeingdicks.com/page/8

nez, gifā redzams veloceliņš? :D
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:October 21st, 2011 - 05:03 pm
(Link)
ouch!
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:October 21st, 2011 - 05:06 pm
(Link)
Pļeķ, un aizlaidās bez saskaņotā!
[User Picture]
From:[info]ieva
Date:October 21st, 2011 - 09:00 pm
(Link)
kāda diez bija tā zvēra motivācija? :P
[User Picture]
From:[info]ieva
Date:October 21st, 2011 - 08:44 pm

velo

(Link)
man sāk šķist, ka tev ir šitāda, nu, programma vai kas, kā čiepstētavā karoče, kur pēc atslēgvārdiem kaut kādi komerciālie konti automātiski pārčiepst noteiktus privāto lietotāju čiepstus ;)

hackers counter system