extranjero ([info]extranjero) rakstīja,
@ 2022-07-08 10:32:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Tas, ka nošauj bijušo Japānas premjerministru (Šindzo Abe) gan ir traģiski. Vēl jo vairāk, valstī, kurā ieroču izplatību kontrolē ļoti stingri. Nav zināmi iemesli, bet pieļauju, ka daudziem nepatika, ka viņš centās vairāk atvērt Japānu ārzemniekiem, lai uzlabotu ekonomiku un veicinātu izaugsmi. Ja tas tā ir, tad mūs tiešām sagaida tumšie laiki kā tumšajos Viduslaikos. Zaļo teroristi aktīvi cīnīsies pret jebkādu izaugsmi, pret ceļošanu starp valstīm un tamlīdzīgi, pat nošaujot viņiem nepatīkamos valsts līderus.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]ctulhu
2022-07-08 12:51 (saite)
Vai ir kaut kāda evidence ka šeit vainīgi zaļie teroristi?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-07-08 12:57 (saite)
Es vienkārši mēģinu saprast, kāpēc gan kādam būtu gribējies viņu nošaut.

Japāna nav ASV, kur katram trakajam ir pa ierocim kabatā. Šī visdrīzāk ir labi izplānota operācija. Šāvējs pat nav mēģinājis bēgt un ir gaidījis, lai viņu apcietinātu. Tur noteikti ir kādi ideoloģiski apstākļi.

Japāna ilgus gadus grima recesijā. Abe uzsāka reformas, kas bija kontroversiālas – bet visvairāk tieši tajā, ka viņš mēģināja atvērt valsti, iekustināt ekonomiku, veicināt ražošanu utt.

Nesaku, ka mans minējums ir pareizs, bet šobrīd vislielākā ideoloģija ir zaļajiem. Diez vai kādam traucēja tas, ka viņš gribēja atjaunot Japānas militāro varenību un tamlīdzīgas lietas. Visdrīzāk jau tieši ražošanas dēļ un Japāna vienmēr ir bijusi par saskaņu ar dabu. Tur varbūt viņus nesauc par zaļajiem, bet tādu cilvēku ir daudz.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-07-08 13:24 (saite)
Nevis "zaļajiem", kuri ir tikai ierocis/instruments, bet globālistiem, WEF un ap to gozējošamies oligarhiem un viņu korporācijām. Tu taču labi zini, ka visa tā kustība ap Grietu ir Sorosa "Open Society Foudation" finansēta. Tieši tāpat citās valstīs. Tur vienmēr grozās vienas un tās paša oligarhu intereses. "Zaļie" vienkārši ir noderīgi idioti. Tu šādus redzi še pat cibā. Absolūtais vairums mūsu 'krējuma' ir neinteliģenti līdzskrējēji tam, kas populārs un kas ir populārs nosaka šie oligarhi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]az
2022-07-08 14:16 (saite)
jā, diezgan baisa pieeja izdarīt secinājumus bez jebkādiem pierādījumiem.
The suspect has been identified as Nara resident Tetsuya Yamagami. Local media reports say he is believed to be a former member of Japan's Maritime Self-Defense Force, Japan's equivalent of a navy. He is said to have left active service in 2005.

Officials have yet to comment on the suspect's motives, but local media outlets reported that Mr Yamagami told police he was "dissatisfied with former Prime Minister Abe and aimed to kill him". He is also reported to have told offices that did not hold a "grudge against the former Prime Minister's political beliefs".

kā no tā var izlobīt "zaļo" uzbrukumu, man nav ne jausmas, bet parsteiguma par šāda fake-naratīva veidošanu no šī jūzera puses arī nav

http://klab.lv/users/az/1139270.html

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-07-08 14:17 (saite)
Nujā šitas drīzāk izskatās pēc nacionālista - ultrapatriota lai gan joprojām par maz datu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]extranjero
2022-07-08 14:23 (saite)
Šajā nav nekādas jaunas informācijas.

Kādas gan vēl citas ideoloģiskas teroristu grupas šobrīd ir aktuālas rietumu pasaulē?

Ar islāma pasauli viss ir skaidrs, Indijā arī ir reliģiski strīdi. Bet rietumos zaļie teroristi jau kļūst aizvien vardarbīgāki.

Kādas gan vēl citas ideoloģiskas teroristu grupas šobrīd ir aktuālas rietumu pasaulē?

Šis ir normāls beiziāna pamatinformācijas pieņēmums. Katra nākošā informācija to vairāk apstiprinās vai vājinās. Normāls process. Pagaidām nekas no tevis teiktā nepārbīda ticamību ne vienā, ne otrā virzienā.

Bet tev brīdinājums: komentāros, lūdzu, izvairies no personīgiem uzbrukumiem. Par atkārtotu brīdinājumu bans.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]az
2022-07-08 14:28 (saite)
CITĒŠU tevis teikto:
Ja kādam galīgi nav ko teikt, tad labāk ir paklusēt. Tieši tā bija ar Tukuma dedzinātāju, un arī par daudzām citām tēmām. Neviens žurnālists vēl nav atvainojies par baumu izplatīšanu, ka Cimdars ir it kā viltojis sertifikātu. Tā ka sitiet mani krustā par to, ka es pajautāju, no kā nomira Maizītis, nevis radīju baumas par kaut ko.

http://klab.lv/users/extranjero/212063.html?mode=reply

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-07-08 14:31 (saite)
Un tu šo citē nevis lai dotu jaunu informāciju, bet lai uzbrauktu man. Skaidrs, ka tu nemaini savu dabu nodarboties tikai ar personīgiem uzbraukumiem. Tavs pienesums ir nulle. Bans!

P.S. Šeit neviens neapsūdz Šindzo Abi. Vienkārši izskatām versijas, kāpēc viņu nošāva. Jau pašā sākumā ir norādīts, ka tās ir tikai pagaidu versijas bez stingras pierādījumu bāzes.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-07-08 15:20 (saite)
Pieejamā datu kopa šoreiz vairāk norāda uz ultranacionālistu/ imperiālistu, kādi Japānā ir. Nacionālistiskā veida terorisms blakus zaļajam un reliģiskajam jau nekur nav pazudis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-07-08 15:37 (saite)
Konkrēti?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-07-08 15:39 (saite)
https://indianexpress.com/article/world/shinzo-abe-shooting-suspect-man-arrest-8016524/

ex militārists

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-07-08 15:44 (saite)
ex-militārists, bet ne jau pacifists

Abe bija tieši par to, lai Japāna pastiprinātu militāro spēju. Pagaidām neizklausās loģiski, ka šāvējam nepatika Abe šī iemesla dēļ.

Drīzāk jau tāpēc, ka Abe vairāk atvēra Japānu ārzemniekiem. Tas tika darīts ekonomikas dēļ.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-07-08 15:49 (saite)
/Drīzāk jau tāpēc, ka Abe vairāk atvēra Japānu ārzemniekiem. /

Tas varētu nacionālistiem nepatikt

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-07-08 16:12 (saite)
Jā, bet ņem vērā, ka Abe arī bija nacionālists. Viņa galvenā atšķirība no iepriekšējiem premjerministriem bija tieši tajā, ka viņš veica nopietnas reformas, lai iekustinātu stagnējošo ekonomiku. Tie bija sabiedrībā nepopulāri lēmumi – vairāk iesaistīt algotā darbā sievietes, atvērt Japānu ārzemju biznesam utt. Un nešķiet, ka tās bija lietas, kurš viņš veica pēc ideoloģiskas pārliecības. Vienkārši mērķis (ekonomika) attaisno līdzekļus (liberalizācija).

Kā redzams, šāvējs bija nopietni gatavojies, tāpēc noteikti zināja visus apsvērumus, kāpēc Abe tā rīkojās. Acīmredzot, šāvējam ekonomika bija mazāk svarīga par citiem principiem. Šāda domāšana ir ļoti tuva zaļo ideoloģijai.

Cerams, ka drīzumā uzzināsim sīkāk par motivāciju un citām niansēm.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]iokaste
2022-07-08 16:16 (saite)
Parasti jau ārzemnieki atnes lielāku nabadzību vietējajiem, tāda ekonomika, kurā ir mazas algas ir izdevīga oligarhiem. tātad - šāvējs bija nacionālkomunists.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-07-08 16:19 (saite)
Japāna pēc algas/cenu attiecības pašreiz atpaliek no ASV un Eiropas. Viņiem ir ekonomikas stagnācija jau vairākas desmitgades. Ar ārzemniekiem ieplūdi bija domāts atsvaidzināt esošo uzņēmējdarbību, gūt jaunas idejas, pastiprināt konkurenci utml. Vai tas nostrādāja, par to var diskutēt, bet doma bija tāda.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-07-08 16:45 (saite)
Tirgus un migrantu kustības atvēršana, neatkarīgi no valsts, vienmēr negatīvi ietekmē titulnācijas, bet lej ūdeni uz (((globālistu))) dzirnavām. Iespējams, ka to var darīt arī pragmatiski, ņemot vērā izdevīgumu nācijai, bet kā likums, visi šie liberalizētāji izrādās šo nāciju ienaidnieki un savtīgi mantrauši ar varas grābšanas ambīcijām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]morraa
2022-08-16 13:36 (saite)
Tagad jau ir zināms kas un kāpēc Abi nošāva, bet pārejie apgalvojumi ir tik aplami, ka nevarēju paiet garām. Pirmkārt, Abe bija Nippon Kaigi loceklis, kas ir ekstrēmi labēja organizācija un atvērt japānu ārzemniekiem viņš ne tikai necentās, bet darīja visu, lai norobežotu japānu no ārzemēm.
Otrkārt, japānu sagaida tumši laiki, jo valdībā ir nacistiski noskaņoti reliģiski fundamentālisti (turklāt no ne tradicionālajiem kultiem), un jau kādu laiku neviens par viņiem nebalso, bet viņi tiek ievēlēti. Kā Krievijā.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-08-16 13:39 (saite)
Par slepkavību tagad ir skaidrs.

Bet par Abenomics fakti ir pretēji tam, ko tu saki: https://noahpinion.substack.com/p/the-japan-that-abe-shinzo-made

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?