[vairs nav aktuāli]

From:[info]yoji
Date:16. Februāris 2004 - 15:36
(Link)
Baac. Banka nenjemaas paarskaitiit 0.95. AAAA. Nevaru samaksaat :(((( Shitaads sviests.
[User Picture]
From:[info]watt
Date:16. Februāris 2004 - 16:21
(Link)
kā tā? no kuras tad bankas tāda laža?
From:[info]yoji
Date:16. Februāris 2004 - 16:51
(Link)
Hipoteeku banka, jo taa man tuvaakaa. Aizgaaju uz Unibanku, tur vispaar sviests. Lai es paarskaitiitu naudu uz Hansbanku man par pakalpojumu lats jaamaksaa. nju neko sev. Tev naaksies biku pagaidiit(Liidz nedelljas beigaam)
[User Picture]
From:[info]watt
Date:16. Februāris 2004 - 17:02
(Link)
vot jociigie. karoche visi lietojam tikai internetbankas!

ar https://Hanzanet.lv var piemeeram paarskaitiit pat 1 santiimu, un vienmeer 0 komisija (ja no hanzabankas uz hanzabanku, protams)...
From:[info]yoji
Date:16. Februāris 2004 - 17:17
(Link)
Nu ko buus arii man taga internetbanka. riitu ieshu kaartot :)
[User Picture]
From:[info]kas
Date:17. Februāris 2004 - 02:06

paranoja.

(Link)
Kur tev personaa var samaksaat, negribaas atstaat savu nelegaalo intereshu peedas uz bankas red tape? ja esi k-kur centraa, iedo telefona numuru lai varam sarunaat kur un kaa.
[User Picture]