autoskola
« previous entry | next entry »
Aug. 27., 2016 | 10:12 am
posted by: kisswithafist in pajautaa
Šogad šis jautājums vismaz pēc tagiem vēl nav uzdots (un komūnas meklētājs, kā izrādās, nestrādā), tāpēc:
Iesakiet, lūdzu, autoskolu Rīgā. Nevis tīri rozā taisnstūrīša iegūšanai, bet lai iemāca justies droši un pārliecinoši uz ceļa. Vai Drošas Braukšanas Skola ir visai augstās cenas vērta? No kā noteikti būtu jāizvairās?
Paldies :)
Iesakiet, lūdzu, autoskolu Rīgā. Nevis tīri rozā taisnstūrīša iegūšanai, bet lai iemāca justies droši un pārliecinoši uz ceļa. Vai Drošas Braukšanas Skola ir visai augstās cenas vērta? No kā noteikti būtu jāizvairās?
Paldies :)
from: ripp
date: Aug. 27., 2016 - 10:36 am
#
Es mācījos berģu autoskolā (tā ir arī centrā). Tā nav liela, bet ir godīga.
Atbildēt | Diskusija
from: kisswithafist
date: Aug. 27., 2016 - 11:29 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: ripp
date: Aug. 27., 2016 - 11:34 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: little_black
date: Aug. 27., 2016 - 11:00 am
#
Atbildēt | Diskusija
from: kisswithafist
date: Aug. 27., 2016 - 11:28 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: begemots
date: Aug. 27., 2016 - 11:18 am
#
Autoskola māca teoriju, tur vai nu zini vai nē, pa lielam.
Protams, teorijas pasniedzēji var būt dažādi, bet manā pieredzē viņi ir +/- ok.
Bet pamatā vajadzīgs sakarīgs instruktors, un tas savukārt ir ļoti individuāli. Principā tie instruktori ir sasaistīti ar autoskolām, bet ja kāds iesaka kādu labu, tad var mēģināt sarunāt arī tādu, kas nesadarbojas ar konkrēto, jo viņi tur savā starpā ar studentiem mēdz mainīties -- iesi pie viena, bet sarunās, ka cits paraksta papīrus.
Es 3x gāju autoskolās 15 gadu laikā, 2x pametu, jo apnika/laika nebija.
1.reizē ņēmu kādu kreiso Favorītu (kas laikam ar dažādiem nosaukumiem pārreģistrējas ik pa brīdim), instruktors bija kaut kāds puspensionārs, kurš neko sakarīgu ierādīt nevarēja.
2. reizē gāju Mustangā pirms gadiem 9, bija diezgan ok, un instruktors bija ļoti labs, diemžēl neatceros viņa vārdu, sirms tāds ūsains kungs, ļoti stingrs, bet labs. Noliku visu praktisko braukšanu, bet iestājās zb un teoriju nemaz skolas negāju.
Tad pirms pāris gadiem 3.ā reizē izgāju Credo (centrā Aspazijas bulv) līdz galam. Instruktore Edīte (viņa ar Credo laikam oficiāli vairs neņemās) bija man ļoti ok, teorijas pasniedzējs arī tīri neko.
Bet pēc tam cilvēks, kas gāja Purvciema Credo, stāstīja, ka diezgan tizli -- tur nez kāpēc esot noorganizēta kopēja lat+rus grupa un visu stāsta 2x: 1.x latviski tad to pašu krieviski. Nav forši. 2x vairāk laika aiziet.
Atbildēt | Diskusija
from: kisswithafist
date: Aug. 27., 2016 - 11:31 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: begemots
date: Aug. 27., 2016 - 11:40 am
#
autoskolas teorijas eksāmenā ir ļauts pieļaut mazāk kļūdu, nekā CSDD, lai uz CSDD varētu iet jau puslīdz drošs, ka noliksi. bet tā tas ir visās autoskolās, jo viņiem jāskatās, lai nav liels atbiruma procents CSDD.
bet vai DBS nebija gadījumā tiem, kas jau māk braukt un ir ar tiesībām?
labākais anyway, kā justies puslīdz drošam, ir pēc iespējas vairāk braukt. ar instruktoru vai ar kādu, kas ir ar mieru, ka tu brauc ar baltajām tiesībām un var drusku ierādīt.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: kisswithafist
date: Aug. 27., 2016 - 11:41 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: begemots
date: Aug. 27., 2016 - 12:09 pm
#
labākais, tiešām ir, ja ir partneris vai draugs, kas ļauj pabraukt ar baltajām kādu pusgadu.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: kisswithafist
date: Aug. 27., 2016 - 12:13 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: termostats
date: Aug. 27., 2016 - 05:56 pm
#
Ir cilvēki, un īpaši ne tie gudrākie instruktori, kas apgalvo, ka šāds piegājiens ir pilnīgi garām, taču tās ir muļķības. Tas ļoti labi strādā, esmu novērojis praksē.
Galvenokārt tas ir tāpēc, ka pārnesumu slēgšana ir tikai maza daļa no tā pasākumu kopuma, kurš nozīmē auto vadīšanu. Līdz ar to, ja varēsi nestresot par štepselēšanos, būs brīvāks smadzeņu resurss koncentrēties uz pārējo (kas Rīgā ir īpaši svarīgi), un attiecīgi, ka jau samācīsies daļu no procesiem palaist automātiski/zemapziņā, tad arī būs vairāk resursa, ko atvēlēt sajūga un kloķa pareizai darbināšanai.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: kisswithafist
date: Aug. 27., 2016 - 11:10 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: termostats
date: Aug. 28., 2016 - 01:53 am
#
Vēl es tev iesaku jau šobrīd iegādāt un izlasīt šo - http://www.janisroze.lv/lv/jana-rozes-a
Bet nu principā es iesaku baigi neiespringt uz to rokas kārbu. Iemācies braukt ar automātu, tad pāris reizēs apgūsti štepselēšanos, dabū pilno B kategoriju un tad nopērc sev auto ar automātu un nečakarējies. ;) Jo nu, ja neesi baigā sportiste un tas automāta neeeedaudz liekākais patēriņš baigi nebojā dzīvi, tad mūsdienās pirkt auto ar kloķi ir galīgi garām.
Atbildēt | Iepriekšējais
from: zetinja
date: Aug. 27., 2016 - 11:28 am
#
Atbildēt | Diskusija
from: kisswithafist
date: Aug. 27., 2016 - 11:30 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: lenorad
date: Aug. 27., 2016 - 12:14 pm
#
Teoriju pie Lagzdiņa un braukšanu pie Andra Žilko. Stigrs vecītis, bet totāli ir tā vērts, manu prāt.
Atbildēt | Diskusija
from: kisswithafist
date: Aug. 27., 2016 - 12:15 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: lenorad
date: Aug. 27., 2016 - 03:26 pm
#
Tieši rudenī ir labi sākt, jo tad dabūsi ziemas braukšanu ar instruktoru, kas ir milzīgs pluss.
Atbildēt | Iepriekšējais
from: inese_tk
date: Aug. 27., 2016 - 12:44 pm
#
par bīstamām situācijām - man nav nekādas pieredzes ar DBS, bet es gāju autoskolā agrā pavasarī, kad vēl bija daudz sniega un šļuras un vnk palūdzu savam instruktoram , lai iemāca man rīkoties slidenos apstākļos. viņš aizveda mani uz sasnigušu un šļurainu laukumu, kurā neviena cita nebija un daudz reižu izraisīja sānslīdi. kamēr es iebraucu fiškā. manliekas, ka tā būtu jārīkojas jebkuram normālam instruktoram.
teorijai varu ieteikt Grosu (Merķeļa ielā) pie Natālijas. ļoti lakoniski un saprotami izklāstīja teoriju, eksāmenā nebija problēmu. braucu pie šī http://www.b-kategorija.lv/ es neteiktu, ka bija tiešām izcili, es laikam vienreiz arī apraudājos viņa asuma dēļ, bet tā bija viena reize, pārējā laikā ar komunikāciju nebija problēmu. csdd braukšanu gan noliku ar otro reizi, bet tas bija pilnīgi mana stulbuma un stresa dēļ. pēc izkrišanas pierakstījos uzreiz uz eksāmenu nākamajā dienā un noliku. tā viņš mācīja jēdzīgi un neturēja pie sevis ilgāk nekā nepieciešams. teica, lai zvanu ar jebkādām ar autobraukšanu saistītām problēmām, vienalga cik ilgi pēc tiesību iegūšanas. nav gan bijis vajadzības, bet , ja vajadzētu - justos droši zvanīt un jautāt.
kopumā tiesību iegūšanai veltīju 2 mēnešus
Atbildēt | Diskusija
from: zetinja
date: Aug. 27., 2016 - 06:35 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: kisswithafist
date: Aug. 27., 2016 - 11:11 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: kisswithafist
date: Aug. 27., 2016 - 11:14 pm
#
2 mēneši.. no nulles sāki?
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: termostats
date: Aug. 28., 2016 - 02:00 am
#
Manuprāt ir tā - līdzko apmācību kartē ir vajadzīgās stundas, vajag ņem izmēģinājuma eksāmenu. Un tad ar tā rezultātu uzreiz vērsties pie instruktora, lai pamāca trūkstošās štelles. Un tad, līdzko ir iespēja, uz CSDD likt īsto eksāmenu. No tā, ka nebūs "ar pirmo" nevajag raustīties, tas eksāmens ir tikai nedaudz dārgāks par vienu braukšanas nodarbību, taču veiksmes gadījumā varēsi tikt pie kārotās kartītes. ;)
Atbildēt | Iepriekšējais
from: tension
date: Aug. 27., 2016 - 02:35 pm
#
Instruktors Gunārs Kāknēns, ļoti labs instruktors. Toreiz bija Ķekavas autoskolā, bet tāpat visā braukšana notika Rīgā. varbūt var ko sarunāt. Sāku pilnīgi no nulles, pat nezināju, kurš pedālis ir kurš, viņš man iemācīja visu, ko zinu.
Atbildēt