pajautaa

autoskola

« previous entry | next entry »
Aug. 27., 2016 | 10:12 am
posted by: kisswithafist in pajautaa

Šogad šis jautājums vismaz pēc tagiem vēl nav uzdots (un komūnas meklētājs, kā izrādās, nestrādā), tāpēc:

Iesakiet, lūdzu, autoskolu Rīgā. Nevis tīri rozā taisnstūrīša iegūšanai, bet lai iemāca justies droši un pārliecinoši uz ceļa. Vai Drošas Braukšanas Skola ir visai augstās cenas vērta? No kā noteikti būtu jāizvairās?

Paldies :)
Tags:

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {25}

--

from: [info]ripp
date: Aug. 27., 2016 - 10:36 am
#

Droši justies uz ceļa iemāca prakse. Kāds gadiņš/divi ikdienas braukšanas un jutīsies droši. Autoskolas uzdevums ir iemācīt Tev braukt un ievērot noteikumus, nevis iedot drošības izjūtu.

Es mācījos berģu autoskolā (tā ir arī centrā). Tā nav liela, bet ir godīga.

Atbildēt | Diskusija


Nikolass A. Dērsingtons

from: [info]kisswithafist
date: Aug. 27., 2016 - 11:29 am
#

Nu, DBS kā reiz uz to drošības izjūtu arī spiež :D paldies!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


--

from: [info]ripp
date: Aug. 27., 2016 - 11:34 am
#

Viņi labāk iemāca ko darīt bīstamākos brīžos un tā, bet drošības izjūtu iedot nez vai varēs.

Atbildēt | Iepriekšējais


meitene_miglā

from: [info]little_black
date: Aug. 27., 2016 - 11:00 am
#

noteikti neiesaku Autoskolu Presto.

Atbildēt | Diskusija


Nikolass A. Dērsingtons

from: [info]kisswithafist
date: Aug. 27., 2016 - 11:28 am
#

jā, viņi arī izskatās visai shady :D

Atbildēt | Iepriekšējais


Skabičevskis

from: [info]begemots
date: Aug. 27., 2016 - 11:18 am
#

+1 [info]ripp par praksi.

Autoskola māca teoriju, tur vai nu zini vai nē, pa lielam.
Protams, teorijas pasniedzēji var būt dažādi, bet manā pieredzē viņi ir +/- ok.

Bet pamatā vajadzīgs sakarīgs instruktors, un tas savukārt ir ļoti individuāli. Principā tie instruktori ir sasaistīti ar autoskolām, bet ja kāds iesaka kādu labu, tad var mēģināt sarunāt arī tādu, kas nesadarbojas ar konkrēto, jo viņi tur savā starpā ar studentiem mēdz mainīties -- iesi pie viena, bet sarunās, ka cits paraksta papīrus.

Es 3x gāju autoskolās 15 gadu laikā, 2x pametu, jo apnika/laika nebija.

1.reizē ņēmu kādu kreiso Favorītu (kas laikam ar dažādiem nosaukumiem pārreģistrējas ik pa brīdim), instruktors bija kaut kāds puspensionārs, kurš neko sakarīgu ierādīt nevarēja.

2. reizē gāju Mustangā pirms gadiem 9, bija diezgan ok, un instruktors bija ļoti labs, diemžēl neatceros viņa vārdu, sirms tāds ūsains kungs, ļoti stingrs, bet labs. Noliku visu praktisko braukšanu, bet iestājās zb un teoriju nemaz skolas negāju.

Tad pirms pāris gadiem 3.ā reizē izgāju Credo (centrā Aspazijas bulv) līdz galam. Instruktore Edīte (viņa ar Credo laikam oficiāli vairs neņemās) bija man ļoti ok, teorijas pasniedzējs arī tīri neko.

Bet pēc tam cilvēks, kas gāja Purvciema Credo, stāstīja, ka diezgan tizli -- tur nez kāpēc esot noorganizēta kopēja lat+rus grupa un visu stāsta 2x: 1.x latviski tad to pašu krieviski. Nav forši. 2x vairāk laika aiziet.

Atbildēt | Diskusija


Nikolass A. Dērsingtons

from: [info]kisswithafist
date: Aug. 27., 2016 - 11:31 am
#

Ar teoriju problēmu nebūs, ar to man nekad nav īsti bijis problēmu. Visgrūtākā ir prakse. Vai Credo nebija liels čakars ar autoskolas teoriju/braukšanu, lai tiktu līdz CSDD?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Skabičevskis

from: [info]begemots
date: Aug. 27., 2016 - 11:40 am
#

nē. viss kā parasti.

autoskolas teorijas eksāmenā ir ļauts pieļaut mazāk kļūdu, nekā CSDD, lai uz CSDD varētu iet jau puslīdz drošs, ka noliksi. bet tā tas ir visās autoskolās, jo viņiem jāskatās, lai nav liels atbiruma procents CSDD.

bet vai DBS nebija gadījumā tiem, kas jau māk braukt un ir ar tiesībām?

labākais anyway, kā justies puslīdz drošam, ir pēc iespējas vairāk braukt. ar instruktoru vai ar kādu, kas ir ar mieru, ka tu brauc ar baltajām tiesībām un var drusku ierādīt.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Nikolass A. Dērsingtons

from: [info]kisswithafist
date: Aug. 27., 2016 - 11:41 am
#

Cik saprotu, kādreiz DBS bija kā papildus drošības kursi, tagad viņi piedāvā "pilnu komplektu". Paldies :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Skabičevskis

from: [info]begemots
date: Aug. 27., 2016 - 12:09 pm
#

nu jā. tikai jārēķinās, ka katra braukšanas reize ar a/s instruktoru izmaksā.

labākais, tiešām ir, ja ir partneris vai draugs, kas ļauj pabraukt ar baltajām kādu pusgadu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Nikolass A. Dērsingtons

from: [info]kisswithafist
date: Aug. 27., 2016 - 12:13 pm
#

Protams, vienīgi vaina tāda, ka tie, kas mani pielaistu pie stūres un kuriem nervu sistēma to atļauj, brauc ar automātisko kārbu. Kas arī ir variants, bet atstāšu kā pēdējo salmiņu, ja nu sapratīšu, ka normālā apmācība neiet absolūti nekādi.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Azamat Bagatov

from: [info]termostats
date: Aug. 27., 2016 - 05:56 pm
#

Nav nekāda vaina iemācīties justies uz ceļa ar automātisko kārbu un paralēli autoskolā iemācīties štepselēt tos robus. Vai arī, ja tiešām ir runa par normālu jušanu, tad vispirms paņemt arī instruktoru ar automātu, iemācīties kaut cik braukt, un tad vēlāk samācīties slēgt pārnesumus.

Ir cilvēki, un īpaši ne tie gudrākie instruktori, kas apgalvo, ka šāds piegājiens ir pilnīgi garām, taču tās ir muļķības. Tas ļoti labi strādā, esmu novērojis praksē.

Galvenokārt tas ir tāpēc, ka pārnesumu slēgšana ir tikai maza daļa no tā pasākumu kopuma, kurš nozīmē auto vadīšanu. Līdz ar to, ja varēsi nestresot par štepselēšanos, būs brīvāks smadzeņu resurss koncentrēties uz pārējo (kas Rīgā ir īpaši svarīgi), un attiecīgi, ka jau samācīsies daļu no procesiem palaist automātiski/zemapziņā, tad arī būs vairāk resursa, ko atvēlēt sajūga un kloķa pareizai darbināšanai.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Nikolass A. Dērsingtons

from: [info]kisswithafist
date: Aug. 27., 2016 - 11:10 pm
#

iedomājies, es šodien uzzināju, ka auto apdrošināšanā var iekļaut kļauzu, ka ar konkrēto mašīnu nedrīkst mācīties braukšanu, un tad lētāk sanāk. bet jā, iepriekšējos mēģinājumos lielākās grūtības sagādājusi tieši pārnesumu slēgšana/uzsākšana un gabarītu nejušana. būtu jau labi iemācīties pielāgoties gabarītiem (lai arī to mēdz nemācēt arī pīpli ar 30 gadu stāžu... ), nestresojot par vai nu noslāpšanu, vai izspolēšanu, bet nu hvz. Gribas jau visu un uzreiz, lai arī skaidri zināms, ka tāpat būs čakars.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Azamat Bagatov

from: [info]termostats
date: Aug. 28., 2016 - 01:53 am
#

Nu tieši tāpēc rekomendēju tomēr braukt ar jebko, kas ir pieejams, un ja galīgi nesanāk, pamēģināt vispirms arī pie instruktora automātu, un pēc tam manuāli. Varēsi, tā teikt, sadaīt uzmanību uz vispirms vienu un tad otru, rezultātā patērējot mazāk nervu iegūstot to pašu.

Vēl es tev iesaku jau šobrīd iegādāt un izlasīt šo - http://www.janisroze.lv/lv/jana-rozes-apgads/jra/jana-rozes-apgada-uzzinu-literatura/maksla-braukt.html - tur ir gana daudz vērtīgu atziņu, kuras dažiem neapzināti atnāk pēc vairāku gadu intensīvas braukšanas, bet dažiem neatnāk nekad. Lasot to, es bieži konstatēju, ka būtu gribējis, lai šo kāds man pastāsta toreiz, kad pats mācījos. Tāpat arī tur dažos teikumos ir uzrakstīts tas, kas man kaut kur zemapziņā sēdēja un ko bija ne pārāk viegli izskaidrot cilvēkam, kuram pirms kāda laika bija jāpalīdz apgūt šo visu.

Bet nu principā es iesaku baigi neiespringt uz to rokas kārbu. Iemācies braukt ar automātu, tad pāris reizēs apgūsti štepselēšanos, dabū pilno B kategoriju un tad nopērc sev auto ar automātu un nečakarējies. ;) Jo nu, ja neesi baigā sportiste un tas automāta neeeedaudz liekākais patēriņš baigi nebojā dzīvi, tad mūsdienās pirkt auto ar kloķi ir galīgi garām.

Atbildēt | Iepriekšējais


Zetinja Tresor

from: [info]zetinja
date: Aug. 27., 2016 - 11:28 am
#

piekrītu par to, ka braukt bez bailēm iemācīs prakse. Kā ari ir vajadzīgs labs braukšanas instruktors. Manējais piemēram konstatēja, ka man bija grūtības ar izbraukšanu no ieskriešanās joslas - rezultātā viņš mani iztrenkāja pa visām ieskriešanās joslām pēc kārtas posmā no salu tilta līdz lidostas viaduktam un atpakaļ. Tāpat ari čakarēja ar pārkārtošanos intensīvā satiksmē utt visām lietām, kuras iesācējiem rada bailes. Diemžēl viņš ar šo lietu vairs nenodarbojas.

Atbildēt | Diskusija


Nikolass A. Dērsingtons

from: [info]kisswithafist
date: Aug. 27., 2016 - 11:30 am
#

Par Tavējo, šķiet, līdzīgos jautājumos jau bija lasīts, izklausās brīnišķīgs. Žēl, ka vairs nenodarbojas :(

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]lenorad
date: Aug. 27., 2016 - 12:14 pm
#

Berģi. Uz čaka ielas.
Teoriju pie Lagzdiņa un braukšanu pie Andra Žilko. Stigrs vecītis, bet totāli ir tā vērts, manu prāt.

Atbildēt | Diskusija


Nikolass A. Dērsingtons

from: [info]kisswithafist
date: Aug. 27., 2016 - 12:15 pm
#

Nu jau +2 par Berģiem. hmmmmm!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]lenorad
date: Aug. 27., 2016 - 03:26 pm
#

Jā, berģi man patika, nav pat par ko sūdzēties :D
Tieši rudenī ir labi sākt, jo tad dabūsi ziemas braukšanu ar instruktoru, kas ir milzīgs pluss.

Atbildēt | Iepriekšējais


*

from: [info]inese_tk
date: Aug. 27., 2016 - 12:44 pm
#

pievienojos tiem, kas saka, ka drošību un pārliecinātību iedos tikai laiks un pieredze. ļoti svarīgi pēc tiesību iegūšanas braukt maksimāli daudz un regulāri. kaut vai puskilometu līdz veikalam.

par bīstamām situācijām - man nav nekādas pieredzes ar DBS, bet es gāju autoskolā agrā pavasarī, kad vēl bija daudz sniega un šļuras un vnk palūdzu savam instruktoram , lai iemāca man rīkoties slidenos apstākļos. viņš aizveda mani uz sasnigušu un šļurainu laukumu, kurā neviena cita nebija un daudz reižu izraisīja sānslīdi. kamēr es iebraucu fiškā. manliekas, ka tā būtu jārīkojas jebkuram normālam instruktoram.

teorijai varu ieteikt Grosu (Merķeļa ielā) pie Natālijas. ļoti lakoniski un saprotami izklāstīja teoriju, eksāmenā nebija problēmu. braucu pie šī http://www.b-kategorija.lv/ es neteiktu, ka bija tiešām izcili, es laikam vienreiz arī apraudājos viņa asuma dēļ, bet tā bija viena reize, pārējā laikā ar komunikāciju nebija problēmu. csdd braukšanu gan noliku ar otro reizi, bet tas bija pilnīgi mana stulbuma un stresa dēļ. pēc izkrišanas pierakstījos uzreiz uz eksāmenu nākamajā dienā un noliku. tā viņš mācīja jēdzīgi un neturēja pie sevis ilgāk nekā nepieciešams. teica, lai zvanu ar jebkādām ar autobraukšanu saistītām problēmām, vienalga cik ilgi pēc tiesību iegūšanas. nav gan bijis vajadzības, bet , ja vajadzētu - justos droši zvanīt un jautāt.

kopumā tiesību iegūšanai veltīju 2 mēnešus

Atbildēt | Diskusija


Zetinja Tresor

from: [info]zetinja
date: Aug. 27., 2016 - 06:35 pm
#

Jā, manējais ari pāris reizes uztaisīja sānslīdi man. Kā ari draudzenei instruktors bija tāds, kas ziemā paslepus krustojumos un līkumos mēdza taisīt pigorus, lai iemācās savākt.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Nikolass A. Dērsingtons

from: [info]kisswithafist
date: Aug. 27., 2016 - 11:11 pm
#

Draudzenes instruktors vēl nodarbojas ar apmācību? /cerīgs skats

Atbildēt | Iepriekšējais


Nikolass A. Dērsingtons

from: [info]kisswithafist
date: Aug. 27., 2016 - 11:14 pm
#

paldies! jā, man kaut kā šķiet, ka "nenoliku CSDD ar pirmo" ir absolūts nieks, jo zinu daudzus labus un izcilus braucējus, kas nolika ar otro, jo stress un stulbas kļūdas - piemēram, nogriešanās no nepareizās joslas, izbraucot no vienvirziena ielas. It kā sīkums un IRL visi tā dara konkrētajā krustojumā, bet CSDD bija 10 punkti un eksāmens over.

2 mēneši.. no nulles sāki?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Azamat Bagatov

from: [info]termostats
date: Aug. 28., 2016 - 02:00 am
#

Tieši tā - šie visi "CSDD ar pirmo" ir pilnīgs bullšits, uz ko nav vērts skatīties.

Manuprāt ir tā - līdzko apmācību kartē ir vajadzīgās stundas, vajag ņem izmēģinājuma eksāmenu. Un tad ar tā rezultātu uzreiz vērsties pie instruktora, lai pamāca trūkstošās štelles. Un tad, līdzko ir iespēja, uz CSDD likt īsto eksāmenu. No tā, ka nebūs "ar pirmo" nevajag raustīties, tas eksāmens ir tikai nedaudz dārgāks par vienu braukšanas nodarbību, taču veiksmes gadījumā varēsi tikt pie kārotās kartītes. ;)

Atbildēt | Iepriekšējais


Tā Meitene

from: [info]tension
date: Aug. 27., 2016 - 02:35 pm
#

Sāku mācīties septembrī, janvārī beidzu. Togad bija ļoti sniegota ziema, slideni ceļi. Tas bija ļoti noderīgi, jo pēc gada nebija problēmu ziemā un tumsā braukt. Esmu dzirdējusi, ka tiem, kas pavasarī/vasarā mācās, vēlāk grūti ziemā braukt.

Instruktors Gunārs Kāknēns, ļoti labs instruktors. Toreiz bija Ķekavas autoskolā, bet tāpat visā braukšana notika Rīgā. varbūt var ko sarunāt. Sāku pilnīgi no nulles, pat nezināju, kurš pedālis ir kurš, viņš man iemācīja visu, ko zinu.

Atbildēt