Aug. 28., 2016 | 01:53 am
No:: termostats
Nu tieši tāpēc rekomendēju tomēr braukt ar jebko, kas ir pieejams, un ja galīgi nesanāk, pamēģināt vispirms arī pie instruktora automātu, un pēc tam manuāli. Varēsi, tā teikt, sadaīt uzmanību uz vispirms vienu un tad otru, rezultātā patērējot mazāk nervu iegūstot to pašu.
Vēl es tev iesaku jau šobrīd iegādāt un izlasīt šo - http://www.janisroze.lv/lv/jana-rozes-a pgads/jra/jana-rozes-apgada-uzzinu-liter atura/maksla-braukt.html - tur ir gana daudz vērtīgu atziņu, kuras dažiem neapzināti atnāk pēc vairāku gadu intensīvas braukšanas, bet dažiem neatnāk nekad. Lasot to, es bieži konstatēju, ka būtu gribējis, lai šo kāds man pastāsta toreiz, kad pats mācījos. Tāpat arī tur dažos teikumos ir uzrakstīts tas, kas man kaut kur zemapziņā sēdēja un ko bija ne pārāk viegli izskaidrot cilvēkam, kuram pirms kāda laika bija jāpalīdz apgūt šo visu.
Bet nu principā es iesaku baigi neiespringt uz to rokas kārbu. Iemācies braukt ar automātu, tad pāris reizēs apgūsti štepselēšanos, dabū pilno B kategoriju un tad nopērc sev auto ar automātu un nečakarējies. ;) Jo nu, ja neesi baigā sportiste un tas automāta neeeedaudz liekākais patēriņš baigi nebojā dzīvi, tad mūsdienās pirkt auto ar kloķi ir galīgi garām.
Vēl es tev iesaku jau šobrīd iegādāt un izlasīt šo - http://www.janisroze.lv/lv/jana-rozes-a
Bet nu principā es iesaku baigi neiespringt uz to rokas kārbu. Iemācies braukt ar automātu, tad pāris reizēs apgūsti štepselēšanos, dabū pilno B kategoriju un tad nopērc sev auto ar automātu un nečakarējies. ;) Jo nu, ja neesi baigā sportiste un tas automāta neeeedaudz liekākais patēriņš baigi nebojā dzīvi, tad mūsdienās pirkt auto ar kloķi ir galīgi garām.