termostats

Aug. 27., 2016 | 05:56 pm
No:: termostats

Nav nekāda vaina iemācīties justies uz ceļa ar automātisko kārbu un paralēli autoskolā iemācīties štepselēt tos robus. Vai arī, ja tiešām ir runa par normālu jušanu, tad vispirms paņemt arī instruktoru ar automātu, iemācīties kaut cik braukt, un tad vēlāk samācīties slēgt pārnesumus.

Ir cilvēki, un īpaši ne tie gudrākie instruktori, kas apgalvo, ka šāds piegājiens ir pilnīgi garām, taču tās ir muļķības. Tas ļoti labi strādā, esmu novērojis praksē.

Galvenokārt tas ir tāpēc, ka pārnesumu slēgšana ir tikai maza daļa no tā pasākumu kopuma, kurš nozīmē auto vadīšanu. Līdz ar to, ja varēsi nestresot par štepselēšanos, būs brīvāks smadzeņu resurss koncentrēties uz pārējo (kas Rīgā ir īpaši svarīgi), un attiecīgi, ka jau samācīsies daļu no procesiem palaist automātiski/zemapziņā, tad arī būs vairāk resursa, ko atvēlēt sajūga un kloķa pareizai darbināšanai.

# | view all comments


Reply

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa: