vilibaldis domā -
View:Jaunākais.
View:Arhivētais.
View:Draugi.
View:Par sevi.

Time:09:40
Izskatās ka bērniņam vakar izdevies iekulties "pārdošanas gurū" ķetnās. Summas it kā nav lielas, bet tik un tā nepatīkami, ka it kā maskējoties aiz labdarības un SOS bērnu ciematiem izskalo smadzenes atstājot bez kapeikas bankas kontā :(
No vienas puses, pati vainīga, ko nepasūtīja uzreiz, no otras puses...
comments: ir doma Previous Entry Tell A Friend Add to Memories Next Entry


[info]tvarj
Link:(Link)
Time:09:51
pastāsti sīkāk, lūdzu, kas par shēmu
(Reply to this) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:09:58
shēma stulba, balstīta uz cilvēka jaunību un naivumu...
A. vakar bija jāpalīdz savākt draudzenes meita, aiz kam ir pusaudzis ar bērnu pie rokas, aiz kam uzmanība jau tā dalīta. Pienācis puisis un sācis gari un plaši klāstīt kā viņai jākļūst par ziedotāju SOS ciematiem, spiežot uz jūtām + mazāko bērnu, principā ne soli ne uz priekšu, ne atpakaļ kamēr nav parakstīts līgums par ziedojumu.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]neraate
Link:(Link)
Time:11:07
:(
iesaku uzrakstīt organizācijas augšām, tā diemžēl ir tipiska tiešās pārdošanas stratēģija, vai nu cilvēks pārcentās, ar pieredzi tiešajā mārketingā vai viņiem tāda apmācība. nē nu ok, meita tav pilngadīga, tip papīri kārtībā, tomēr šis nav o.k.
ja katrs primāri parūpētos vispirms pats par sevi, tad par savu ģimeni un tad domātu par labdarību, labdarība arī nebūtu nepieciešama. un šo gadījumu no reketa atšķir kas? tipa cēls mērķis

sacepos. bet nu man uz to organizāciju vispār ir zobs, nav viss tik tīri kā grib iztaisīties
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:11:08
tur tā lieta, ka ja tic atstāstam (un man nav iemesla neticēt) biš pēc reketa arī izskatās :(
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]sw
Link:(Link)
Time:11:22
Mani viens no tiem SOS ciematu jauniešiem arī pārtvēra T/C un aģitēja ziedot. Piekritu uz 5 EUR/mēn., jo mums mēdz iet visādi un šī ir tā summa, kas, ticams, parasti tomēr būs kontā, bet džeks vēl centās modināt manu sirdsapziņu par to, ka tik maz, jo citi parasti parakstoties uz vairāk. Tas "mārketings" viņiem diemžēl ir diezgan agresīvs un diezgan robežojas ar "nepatīkami", jā. Man patīk iniciatīva, bet par veidu, kādā viņi panāk to ziedojumu, kā saka, osadoček ostalsja.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:11:30
akurāt, tikai mazāk par 15 Eur mēnesī neesot nauda... likmes aug. Tā ir A. nedēļas pusdienu nauda, jo mums arī mēdz iet visādi.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]sw
Link:(Link)
Time:11:35
tā neko, tad tā organizācija ir biezāka par mani, bezmaz vai slimais veselo nes - ja viņiem tā nav nauda :/

ja nopietni, tad man patiešām nav iebildumu viņiem ziedot, bet visa šī metodika un cilvēki, kas sazombēti šim darbam, izklausās ļoti, ļoti nepatīkami. vai tiešām kāds vadībā ir bijis tik labticīgs un plašāk neredzošs un ļāvis darboties māstermaindam ar izplatītāja pieredzi?
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:11:45
sazvanīju vadību, pažēlojos, teica izķert jaunieti un parunāt
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]sw
Link:(Link)
Time:14:50
haha, tas tik būtu joks, ja mums būtu viens un tas pats gadījies :)
(Reply to this) (Parent)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:11:14
it sevišķi "jums tāds jauks bērniņš. Kā tevi meitenīt sauc...?" utt.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]honeybee
Link:(Link)
Time:11:19
Nu fuj, ugh. Šis ir reāli nejauki
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:11:24
vai ne, jo vispār viņa ir jaukumiņš, kas ik pa brīdim kaut kur kaut ko ziedo un es īsti neiebilstu, bet šis bija nejauki :(
(Reply to this) (Parent)


[info]helvetica
Link:(Link)
Time:10:04
Es esmu sos ziedotāja un nekādas "shēmas" tur nav. Var ziedod, var neziedot, var vienreizēju summu, var regulāru maksājumu, daudzumu nosaki pats. Ar varu nespiež. Jaunieši, jā. Cik ļoti tas nospēlē uz citu jauniešu jūtām, grūti teikt, savā laikā pati pieteicos un turpinu nu jau n gadus
(Reply to this) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:10:07
ceru, ka tev taisnība, bet veids kā tas tika panākts nudien nebija korekts.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]helvetica
Link:(Link)
Time:11:16
Tas tiešām bij sos? Tā uzreiz neatvelk no konta - parasti vienā noteiktā laikā, par ko brīdina (un, kas ir atrunāts līgumā). Kaut kāda līguma kopija vai pasaknīši? Tie taču viņai ir uz rokas. Vajag izlasīt. Jo principā jau var zvanīt un atteikties no pakalpojuma. Šķiet tā neērti, kā nu no ziedojuma atteiksies, bet, ja tas rada diskomfortu - ir jāatsauc!
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:11:20
Ir līgums, bet ļoti dīvaini aizpildīts, kas arī radīja bažas. SOS veidlapa, bet nekādu viņu puses parakstu vai līguma nummura.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]helvetica
Link:(Link)
Time:11:22
vajag uzzvanīt viņiem un painteresēties. vai aizbraukt uz vietas ar papīriem uz rokas. Varbūt kaut kāds skams. Vai personas pašdarbība.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:11:27
es domāju sākumā piezvanīt
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]kihelkonna
Link:(Link)
Time:11:36
Kameer domaasi, buus jau novilkts.
Pirms n gadiem ap centraaltirgu staigaaja cigaanietes, kas piedaavaajaas paziileet un tad aptiiriija leetticiigus cilveekus. Vai cilveeki, kas luudza naudu autobusa biletei uz loti taalu vietu. Tur katram pasam ir jaadabuu pieredze un maaciiba.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:11:48
jau piezvanīju un pažēlojos. Kad pārnāks A. taisos likt uzrakstīt arī bankai par radušos situāciju.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]kihelkonna
Link:(Link)
Time:11:51
nesen lasiiju par vieniem onlaina valodu kursiem, kam vienreiz paarskaitiija, bet sie turpinaaja atvilkt katru menesi, kaut arii vjniem rakstiija un luudza to nedariit. Risinaajums bija konkreetaa konta blokeesana. Neesmu nekad blokeejusi, bet turu praataa iespeeju.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:11:53
jā, es naktī apcerēju arī šo iespēju :D
bet cerams tik tālu nenonāks
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]kihelkonna
Link:(Link)
Time:12:01
Ja vini pienemtu darbaa taas centraaltirgus cigaanietes hipnotizeetaajas, tad gan business plauktu. Bet mums jaunaa paaudze tiesaam uz so jaagatavo, tikai kaa.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:12:09
šo es arī naktī apcerēju un ne pie kāda jēdziga risinājuma nenonācu. Kundzīte telefona otrā galā gan arī bija izbrīnīta, ka jaunkundze nemācējusi pateikt Nē! šarmantajiem puišiem...
Nu ko, atliek elpot dziļi un iepriekšparedzēt visus potenciālos sviestus.

Un fonā es protams dusmojos uz cilvēku, kurš iedomājas, ka tāds astoņpadsmitgadnieks ir pilnīgi pieaudzis un patstāvīgs, un visās jomās vieds.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]kihelkonna
Link:(Link)
Time:12:15
Hipnotizeejosi naudas izspiedeeji ir potaalos biezi apskatiiti, izplatiitaakie laikam ir pensionaaru aptiiriitaaji, bet vispaar vinu nagos kriit visu vecumu cilveeki. Ja vini nav pilniigi bezgozi, tad viniem vajadzeetu noskaidrot, vai upuris nav skoleens un vai pats pelna.
(Reply to this) (Parent)


[info]au
Link:(Link)
Time:12:24
Tas cilvēks, kas vāc naudu, ir tikpat vecs, visticamāk, un A. uzlūko kā normālu un lielu cilvēku.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:12:43
tā jau gan ir, ka katrs spriež pēc sevis :)
(Reply to this) (Parent)


[info]zvirbuleens
Link:(Link)
Time:13:42
Manuprāt, ja meita tagad domā, ka ir kļūdījusies, tad svarīgākais ir tas, ka viņai ir jauna pieredze, un, cik saprotu, tā viņai šoreiz ir lēti izmaksājusi.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:13:46
jā, kaut kā tā es to arī uztveru :)
Man gan šī pieredze ir prasījusi negulētu nakti un viegli iečakarētu rīta cēlienu, kurš bija paredzēts pilnīgi citām lietām.
(Reply to this) (Parent)


[info]helvetica
Link:(Link)
Time:12:02
Tiešsaistē lielākā daļa "bezmaksas" pakalpojumu ir tādi, ka piereģistrējies un noteiktu laiku lieto bez maksas, bet, ja noteiktā periodā neatsakies no pakalpojuma, tev automātiski no konta katru mēnesi atvelk abonēšanas maksu. Diezgan noderīgi, ja iepatīkas lietot un negribas krāmēties ar speciālu abonēšanu (kā arī supernoderīgi, lai dabūtu diskauntu - sāc atreģistrēšanās procedūru un saņem izdevīgu piedāvājumu). Protams, nav ērti, ja mērķis ir bijis kaut ko tikai vienu tikai vienu reizi pamēģināt..
(Reply to this) (Parent)


[info]bozena
Link:(Link)
Time:11:15
Arī ziedoju, tiešām shēmas neredzu. Tas ir tas, no kā SOS ciemati sevi uztur lielā mērā. Man arī pēc tam piezvanīja viņu vadītājs, izjautāja, kā vērtēju ziedojumu vācēju.
Tur viss čikeniekos, gribu -ziedoju piecīti, gribu - desmitnieku vai simtnieku. Viņi tev kartiņas dūta uz Zienasvētkiem. Mīļi.
(Reply to this) (Parent)


[info]nova
Link:(Link)
Time:11:22
pamēģini paraudzīties uz to otrādi,tā, ka nav žēl, un varbūt atgriezīsies atpakaļ pie Tevis ar uzviju
(Reply to this) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:11:25
man nav žēl, man nepatīk formāts
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]nova
Link:(Link)
Time:11:42
formāts ir dīvains gan, piekrītu, bet varbūt kādam šķiet ok, un viņi nemāk iekasēt naudu savādāk, turklāt, kā redzam, tas formāts strādā:)
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:11:50
ne viss, kas strādā ir izmantojams :)
(Reply to this) (Parent)


[info]ctulhu
Link:(Link)
Time:11:31
Vai tad nevar šos atrast, uztaisīt haju, līgumu lauzt/ anulēt?
(Reply to this) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:11:50
ar to arī nodarbojos
(Reply to this) (Parent)


[info]heda
Link:(Link)
Time:12:56
Kopš palasīju, cik no tādiem ziedojumiem nokļūst pie adresāta, ziedoju tikai pa tiešo. Glābiet bērnus, Sarkanais krusts u.tml. max 30% nonāca pie adresāta, pārējais pašu u.c. sadalītāju administrācijai.
(Reply to this) (Thread)


[info]heda
Link:(Link)
Time:13:01
Tāds līgumu izspiedējs to par velti nedara, sanāk, ka A. būtībā ziedoja viņa algai.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]ctulhu
Link:(Link)
Time:13:23
+1, ziedot manā izpratnē: iedot naudu cilvēkam kuram vajag naudu. No rokas rokā. Banknotēs. Viss cits ir nedrošs.
(Reply to this) (Parent)

[info]ninona
Link:(Link)
Time:13:42
Ja organizācijai ir sabiedriskā labuma organizācijas statuss (un visādiem nodibinājumiem aļa Saulessirds un SiltāsMājas [izdomāti nosaukumi] gan jau nav, jo tās toč ir naudas vākšanas mašīnas), tad šitie % ir diezgan regulēti. Īpaši gadījumos, kad tiek ziedots, norādot konkrētu mērķi. T.i. viņi tikai nelielu daļu drīkst paturēt administratīvajiem izdevumiem, no mērķziedojumiem pat laikam neko.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]heda
Link:(Link)
Time:15:41
Pētījumā, kuru lasīju bija par lielajām organizācijām, ka viņi savām vajadzībām iedala maksimāli atļauto un caur dažādu "optimizēšanu" arī vairāk, arī nākamajā posmā viņiem bieži ir līgums ar kādu citu, kas atkal patur maksimāli atļauto. Latvijas organizācijās arī var redzēt gan birokratizēšanās tieksmi, gan īpašumu pirkšanu, kas nav īsti tas, par ko ziedotājs gribētu maksāt.
(Reply to this) (Parent) (Thread)

[info]ninona
Link:(Link)
Time:18:10
Šitais bēdīgi.
Vislabāk, ja neskaita ķepā, laikam izvēlēties mazās specializētās, tur "baltais suns" vai kaut Bērnu slimnīcas fondu nevis sniegpārsliņu nodibinājumus, kuri vāc ziedojumus, kam tik var.
(Reply to this) (Parent)


[info]pavisam
Link:(Link)
Time:06:46
Tev gan bērns liels, bet iespējams ir vērts pateikt, ka nav jākaunās pateikt “dzīvoju pie mammas” vai “man nav naudas” vai “es vēl mācos skolā, kāds nafig ziedojums?!”.
Esmu pārsteigta, ka viņi uzrunā jauniešus. SOS dzīvo uz regulārajiem ziedojumiem un kādi regulāri ienākumi var būt skolniekam?
Nepatīkami, ka viens tāds censonis var sabojāt iespaidu par visu projektu...

Šitā pati sērga ar reklāmistiem uz telefoniem, tak dzird, ka bērns otrā galā, bet nē. Manējās iemācīju teikt “man ir seši gadi, es nesaprotu, ko jūs sakāt” . abām bija seši tik ilgi līdz iemācījās pasūtīt saviem vārdiem :D
(Reply to this) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:12:30
Viņa lieliski prot pateikt "Nē!" telefoncensoņām, bet kā jau iepriekš teicu tur bija apstākļu kopums, kas viņu nostādīja WTFakā. Turklāt pie rokas bija mazs bērns, kuru jauneklis iesaistīja apstrādē...

Visa šī sakarā varu būt pateicīga, ka pusaudzis ar mani sarunājas un stāsta arī savas neveiksmes, aiz kam lietas var risināt. Bet vispār...
(Reply to this) (Parent)


[info]shelly
Subject:
Link:(Link)
Time:15:02
Kā kāds vispār var ko tādu uzskatīt par normālu parādību? Lai palasa likumus, ka agresīva ubagošana LV ir aizliegta. Un ar "agresīva" tiek saprasta katra naudas prasīšana, kad ubagotājs vēršas pie konkrēta cilvēka! Tur ir policiju jāsauc!!!
(Reply to this)

vilibaldis domā -
View:Jaunākais.
View:Arhivētais.
View:Draugi.
View:Par sevi.